jawel, ben alleen luiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je kunt toch een heleboel andere dingen doen?![]()
Ik ben moe, ik ga zo slapen.![]()
quote:
Ja, waarom niet. Ik heb geen zin de kroeg in te gaan en ik heb ook geen zin om nog een paar uur tv of dvd te kijken. En internetten ook niet. Lezen ook niet. Ik wil gewoon lekker uitrustenquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Ik heb geen zin de kroeg in te gaan en ik heb ook geen zin om nog een paar uur tv of dvd te kijken. En internetten ook niet. Lezen ook niet. Ik wil gewoon lekker uitrusten![]()
we werken allemaal hardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik werk gewoon hardEn ik heb a hardl getraind vandaag
![]()
Sporten is lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
we werken allemaal hard
ik moet morgen werken![]()
getraind? wat is dat met mannen en trainen?
op str?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik he DOAP op str... als je wilt ?![]()
dvdfreak niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sporten is lekker![]()
En niet iedereen werkt hard![]()
wat doe ik niet trainen ?Ik train al 9 jaarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
dvdfreak niet in ieder geval![]()
![]()
ik ben lui, ik wil niet sporten![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
* dvdfreak eats popcorn and watches a movie
wat is str dan?quote:
ik heb een conditie van nietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook niet in vorm.
oooohquote:
werkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat doe ik niet trainen ?Ik train al 9 jaar![]()
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horen![]()
jij weer!quote:
[..]
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horen![]()
iemand moet de pispaal spelen hieroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je moet Emeltje wel hebben hè?
![]()
Wanneer begint dat filmfestival trouwens? Moet je niet naar R'dam toe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand moet de pispaal spelen hiero![]()
vrijdag avond kijk ik twee voorstellingenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wanneer begint dat filmfestival trouwens? Moet je niet naar R'dam toe?![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
vrijdag avond kijk ik twee voorstellingen![]()
slaap ze!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Nu ga ik echt slapen, heb het helemaal gehad.![]()
sorry maar.... de eerste openbaring is niet lees, maar reciteer..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, die staat wel in het begin. Maar de eerste openbaring was lees!.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
sorry maar.... de eerste openbaring is niet lees, maar reciteer..
lol gaat ie mij leren. Het is reciteer! of in het arabisch ook wel ICra! ikra ... een van die.. hij hield onze profeet (vzmh) stevig vast en zei: reciteer.. niet lees
.. maakt niet uit is een common fout.
quote:In the name of Allah, the Compassionate, the Merciful.
096.001
YUSUFALI: Proclaim! (or read!) in the name of thy Lord and Cherisher, Who created-
PICKTHAL: Read: In the name of thy Lord Who createth,
SHAKIR: Read in the name of your Lord Who created.
wat heb je te doen dan?quote:
quote:
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
![]()
in het turks wordt het ook trouwens altijd vertaald met oku
Maar reciteren is iets wat je vanuit je geheugen doet, en als de engel het ingeeft dan kun je het dus niet echt reciteren noemenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.Ja lees. Wat moet ie lezen dan? Hij moet reciteren! Wat die engel zegt.
REciteer is oplezen. niet LEZEn, maar OPlezen. Dus spreek uit! moet het eerder zijn. En spreek uit is weer. Reciteer. En blijkbaar moest hij het natuurlijk onthouden en later reciteren?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar reciteren is iets wat je vanuit je geheugen doet, en als de engel het ingeeft dan kun je het dus niet echt reciteren noemen![]()
Jouw hoca hamerde op zijn interpretatie.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
REciteer is oplezen. niet LEZEn, maar OPlezen. Dus spreek uit! moet het eerder zijn. En spreek uit is weer. Reciteer. En blijkbaar moest hij het natuurlijk onthouden en later reciteren?
[..]
Morgen!quote:
Broertjequote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Morgen!
Emel. ik heb zo'n heel pakket van de Uni van Leiden opgestuurd gekregen.(proefstuderen)
Maar er ziet zoiets bij van: niet openen voor 24 januari.
Zal ik het openmaken of niet?![]()
Dus waarom is het dan geen 'proclaim'?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
REciteer is oplezen. niet LEZEn, maar OPlezen. Dus spreek uit! moet het eerder zijn. En spreek uit is weer. Reciteer. En blijkbaar moest hij het natuurlijk onthouden en later reciteren?
Ok, maar het is jouw schuld, als het briefje opeens ontploft ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Broertje![]()
openmaken natuurlijk!!!!!!!!!!! wat verboden wordt, moet je juist doen![]()
ik ga thee halen![]()
Het schijnt wel zo te zijn dat de Uni van Leiden bombrieven gebruiktquote:Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, maar het is jouw schuld, als het briefje opeens ontploft ofzo.![]()
proclaim = kondig af. Ja komt eigenlijk ongeveer op hetzelfde als reciteer. Maar we zijn er iig uit dat het niet is LEESquote:Op zondag 21 januari 2007 11:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dus waarom is het dan geen 'proclaim'?
erg laat naar bedquote:Op zondag 21 januari 2007 11:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tja, hoezo dat nu komen mevrouw topsport?![]()
Ga je zo lekker werken?![]()
ho ho ho. Waarom krijg ik de schuld van alles?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, maar het is jouw schuld, als het briefje opeens ontploft ofzo.![]()
ik kan het wetenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo te zijn dat de Uni van Leiden bombrieven gebruikt![]()
ik kan geen Turks schrijven.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:23 schreef Domenica het volgende:
Waarom praten jullie geen turks tegen elkaar in dit topic?
Lees hard op kan nog steedsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
proclaim = kondig af. Ja komt eigenlijk ongeveer op hetzelfde als reciteer. Maar we zijn er iig uit dat het niet is LEES
ja maar dan zou hij ter plekke iets moeten oplezen.. das niet logischquote:
gestudeerdquote:Op zondag 21 januari 2007 11:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je daar gestudeerd of werk je er ook voor?![]()
Wat is dat nu voor flutinstelling?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Emel het volgende:
[..]
erg laat naar bed![]()
tssssssss ik wil niet werken![]()
Gratis foldersquote:Op zondag 21 januari 2007 11:49 schreef Emel het volgende:
damn Jehova mensen aan de deur, zo vroeg
het is zondag!!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor flutinstelling?Nou ja, daar hebben we allemaal wel eens last van.
![]()
nou ik zei 'stop maar in de brievenbus'quote:
aaaaaahh op zondag liefdesverklaring, mn dag begint goedquote:
Winkelen? Op zondag? Dat hoort dan ook nietquote:Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Emel het volgende:
[..]
het is zondag!!
dan hoor je niet te werken daaromik wil de stad in, filmpje pakken, luieren, winkelen..maar niet op zondag werken
![]()
winkelen kan ik 7 dagen per weekquote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Winkelen? Op zondag? Dat hoort dan ook niet![]()
'Wij komen u god brengen'. Ok, zet maar in de schuur.![]()
Arme man die jij zult krijgen. Daar gaan al je zuurverdiende centjesquote:
Hey!!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Arme man die jij zult krijgen. Daar gaan al je zuurverdiende centjesEnkel omdat madam een gat in d'r hand heeft.
![]()
(kom maar weer met die opmerking)
Ge-emancipeerde vrouwenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey!!
hij houdt toch van me!! zijn geld is mijn geldmijn geld...is mijn geld
![]()
Kazach mohoh.. ja dan ben je ook van turkse volkerenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef LadyXochi het volgende:
Hey, ik ben 25% Laz en 25% Kazach... Mag ik dan ook in het lijstje?
ondankbare smiley erachterquote:Op zondag 21 januari 2007 11:51 schreef Emel het volgende:
[..]
aaaaaahh op zondag liefdesverklaring, mn dag begint goed![]()
weet je dat Turkse mannen daar totaal niet tegen kunnen?quote:
ik vind lief hoorquote:
welkomquote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef LadyXochi het volgende:
Hey, ik ben 25% Laz en 25% Kazach... Mag ik dan ook in het lijstje?
Ja, ik heb altijd gedacht dat ik 50% Turks was, maar toen vertelde mijn pa dat mijn oma Laz was en mijn opa Kazach. Mja, mij best, want 't is inderdaad allemaal Turks volkquote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kazach mohoh.. ja dan ben je ook van turkse volkeren
Hos buldokquote:
Oh, en jij denkt dat ik ge-emancipeerde vrouwen 100% serieus neem?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:12 schreef Emel het volgende:
[..]
weet je dat Turkse mannen daar totaal niet tegen kunnen?![]()
ho zeg!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh, en jij denkt dat ik ge-emancipeerde vrouwen 100% serieus neem?Het blijven wel vrouwen natuurlijk
![]()
dat dacht jequote:Op zondag 21 januari 2007 12:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En meteen op d'r teentjes getrapt![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:22 schreef Emel het volgende:
Ik ben Turks of misschien niet maar daar zal ik nooit erachter komen![]()
Consider it donequote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Emel het volgende:
vraag aan Slayage wat die van ge-emancipeerde Turkse vrouwen vindt![]()
Ik ben Turks hoorquote:
okidoquote:
misschien moet jouw hoca van mijn hoca les krijgenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.Ja lees. Wat moet ie lezen dan? Hij moet reciteren! Wat die engel zegt.
die slaapt nog denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien moet jouw hoca van mijn hoca les krijgen![]()
nee hoor, het is volgens mij toch echt lees er zijn drie vretalingen hierboven dat zegt lees
en volgens de overlevering zegt gabriel aan de profeet, lees waarop hij zegt, maar ik kan helemaal niet lezen (de traditie zegt namelijk dat hij analfabeet was)
misschien moet onze arabist trigger maar reageren![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef -scorpione- het volgende:
Slayage, wat vind jij van ge-emanci[peerde Turkse vrouwen?
quote:
je verneukt de Turkse taal manquote:
je bent cutequote:
je bedoelt so-called gemancipeerde vrouwen?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef -scorpione- het volgende:
Slayage, wat vind jij van ge-emanci[peerde Turkse vrouwen?
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey!!
hij houdt toch van me!! zijn geld is mijn geldmijn geld...is mijn geld
![]()
narcistquote:
nee hoor is oud turksquote:
waarom nietquote:Op zondag 21 januari 2007 12:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Moet ik dan even wat oeroud Turks hier rondspreiden?![]()
scorp vroeg jou watquote:Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef Slayage het volgende:
hey scorp kan misschien via mijn broertje trouwens kaartjes regellen voor az fener![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
je bedoelt so-called gemancipeerde vrouwen?
hier heb je een voorbeeld
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef Slayage het volgende:
hey scorp kan misschien via mijn broertje trouwens kaartjes regellen voor az fener![]()
je bent een plant jaquote:Op zondag 21 januari 2007 12:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
De Van Dale zegt het volgende:
'Gele of witte sierplant die vooral in het voorjaar bloeit'
![]()
ik sluit niets uitquote:Op zondag 21 januari 2007 12:49 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
ik weet bijna zeker dat Slayage een boerenmeisje uit Turkije haalt![]()
En ik kom dus straks in het voorjaar helemaal tot bloeiquote:
ik haal een boerenjongen uit Turkijequote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En ik kom dus straks in het voorjaar helemaal tot bloeiMet het hoogtepunt waarschijnlijk rond mijn verjaardag
![]()
ja me broertje kent iemand die dus werkt bij de fenerbahce fanclub in amsterdam die die alle kaartje moeten verkopen en hij schijnt gezegd te hebben dat hij wel wat enkele kaartje aan mn broertje kwijt kanquote:Op zondag 21 januari 2007 12:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
, het spijt me nog steeds dat het mij niet lukte
![]()
daar heb jij echt geen boerenjongen voor nodigquote:Op zondag 21 januari 2007 12:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik haal een boerenjongen uit Turkijedan kan ik hem kneden zoals ik wil
![]()
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja me broertje kent iemand die dus werkt bij de fenerbahce fanclub in amsterdam die die alle kaartje moeten verkopen en hij schijnt gezegd te hebben dat hij wel wat enkele kaartje aan mn broertje kwijt kan![]()
niet al te vroeg juichen natuurlijk, straks zit weer voor de tv![]()
echt een tijdje terug dat ik een wedstrijd in het stadion heb gekeken werd weer tijd
Daar kun je prima zelf achter komen, je hebt mijn naamquote:Op zondag 21 januari 2007 12:54 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij bent grappig
wanneer ben je jarig?
mijn verjaardag is altijd een dieptepunt voor mijquote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En ik kom dus straks in het voorjaar helemaal tot bloeiMet het hoogtepunt waarschijnlijk rond mijn verjaardag
![]()
hmm doe niet zo moeilijk, zeg gewoon welke maandquote:Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daar kun je prima zelf achter komen, je hebt mijn naam![]()
hahaha inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 12:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar heb jij echt geen boerenjongen voor nodig![]()
trouwens ne demisler,
koyden indim sehire sasirdim birden bire![]()
Nee, niks, is goed voor je een beetje op onderzoek uit gaan, krijg je wat bewegingquote:Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm doe niet zo moeilijk, zeg gewoon welke maand
Omdat je te oud bent geworden voor LEGO?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
mijn verjaardag is altijd een dieptepunt voor mij![]()
Wahhh, mijn Turks is niet zo goed...quote:Op zondag 21 januari 2007 12:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar heb jij echt geen boerenjongen voor nodig![]()
trouwens ne demisler,
koyden indim sehire sasirdim birden bire![]()
dat zal het wel zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Omdat je te oud bent geworden voor LEGO?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee, niks, is goed voor je een beetje op onderzoek uit gaan, krijg je wat beweging![]()
Pas op he! Niemand is te oud voor LEGOquote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Omdat je te oud bent geworden voor LEGO?![]()
koyden indim sehire, ben van het dorp neergedaald naar de stadquote:Op zondag 21 januari 2007 13:07 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Wahhh, mijn Turks is niet zo goed...
"Wat zegt men? ... van/uit het dorp ... stad ... opeens?"
Ik weet niet wat indim en sasirdim betekent
Maareuh, birdenbire is aan elkaar, dacht ik
In je hart niet iddquote:Op zondag 21 januari 2007 13:09 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Pas op he! Niemand is te oud voor LEGO
ik haat mannenquote:
Ja, kom op zeg. Als je tegen een vrouw zegt dat je met haar naar bed wilt dan moet je eerst lieve dingen zeggen. Zeg je die en lul je haar het bed in dan begint ze de volgende ochtend te klagen dat het niet gemeend was.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Emel het volgende:
De mens stopt niet met spelen als hij ouder wordt, hij wordt ouder als hij stopt met spelen
Maakt niet uit hoor, mijn submits worden wel vaker niet geplaatst.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef paddy het volgende:
IHVK ? Je hebt een PM . Voor je submit ben ik helaas te laat, maar ga het achter aankaarten of ze het in het huidige nieuwsbericht willen verwerken..
Heb wel één van die foto's van je in het bericht geplaatst en zal ze een linkje van die andere die je op het Forum plaatste geven.
Echt jammer dat ik gisteren geen tijd had om in de submit te kijken.![]()
Was heel leuk geweest om die te plaatsen.
ja maar dan zouden het geen vrouwen meer zijn uiteraardquote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef -scorpione- het volgende:
Moraal van het verhaal, vrouwen moeten niet zo klagen![]()
waar ging het over dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, mijn submits worden wel vaker niet geplaatst.![]()
Maar leuk dat je het erbij zet, zorgt voor een evenwichtiger beeld inderdaad.![]()
vind je het gek? jullie liegen, bedriegen, manipuleren....metroseksuele mannen van tegenwoordigquote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Als je tegen een vrouw zegt dat je met haar naar bed wilt dan moet je eerst lieve dingen zeggen. Zeg je die en lul je haar het bed in dan begint ze de volgende ochtend te klagen dat het niet gemeend was.![]()
Moraal van het verhaal, vrouwen moeten niet zo klagen![]()
Dat is dan weer zo. Dus luisteren we er niet na en nemen we het niet serieus, gaan ze dáár weer over klagenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar dan zouden het geen vrouwen meer zijn uiteraard![]()
Het is ook nooit goed he.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
[..]
vind je het gek? jullie liegen, bedriegen, manipuleren....metroseksuele mannen van tegenwoordigwaar zijn de echte mannen??
En vrouwen zijn zulke lieverdjes?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
[..]
vind je het gek? jullie liegen, bedriegen, manipuleren....metroseksuele mannen van tegenwoordigwaar zijn de echte mannen??
hey!quote:
Bir az Türçe biliyorum, maar niet zo veelquote:Op zondag 21 januari 2007 13:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
koyden indim sehire, ben van het dorp neergedaald naar de stad
sasirdim birdenbire () raakte opeens verdwaasd
zo ongeveer![]()
ken je een beetje turks of zat je te googlen?![]()
Zeg!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:18 schreef Emel het volgende:
[..]
hey!
volwassenen zijn aan het woord nu, heb je je huiswerk al af??
straightforward????quote:Op zondag 21 januari 2007 13:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En vrouwen zijn zulke lieverdjes?![]()
Echte mannen zijn straightforward en daar kunnen veel vrouwen niet tegen.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar dan zouden het geen vrouwen meer zijn uiteraard![]()
hadden ze dat niet gemeld dan op FP?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
demonstratie in Istanbul tegen de moord op een journalist.
maar nog geen 18quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeg!![]()
ik ben 16 (donderdag 17), niet 3.![]()
Is dat niet een beetje laat?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
demonstratie in Istanbul tegen de moord op een journalist.
Ze hadden niks nieuws meer gemeld na de moord, dus dat ook niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
hadden ze dat niet gemeld dan op FP?
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon lang haar of niet?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef LadyXochi het volgende:
[..]Ik vind ook dat veel vrouwen niet zo moeten klagen. Ik klaag zelf ook niet zoveel, maar ik ben nog wel een vrouw hoor! Oh, en ik kan ook achteruit inparkeren en met die IQ test op tv laatst had ik alle vragen met die windrichtingen (dat je in een auto reed) goed. Dus misschien ben ik wel een andere type vrouw
Ja inderdaad! Kei veel metroseksuele mannen tegenwoordig. Maar gelukkig heb ik één van de weinige echte mannen gestrikt!!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
[..]
metroseksuele mannen van tegenwoordigwaar zijn de echte mannen??
Pure zelfbescherming. Als je een vrouw tegenwoordig een vinger geeft dan nemen ze meteen je hele hand, als het niet je hele arm of lichaam is.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef Emel het volgende:
[..]
straightforward????
waren ze maar zo tegenwoordig
vage gedoe nu.."ik weet het niet.............nou misschien.."
ach rot toch op![]()
bofkont!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:24 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Kei veel metroseksuele mannen tegenwoordig. Maar gelukkig heb ik één van de weinige echte mannen gestrikt!!!!
Hij was alleen even niet thuis gisterenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:24 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Kei veel metroseksuele mannen tegenwoordig. Maar gelukkig heb ik één van de weinige echte mannen gestrikt!!!!
leuk leuk, turks taligen zjjn altijd welkom hieroquote:Op zondag 21 januari 2007 13:19 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Bir az Türçe biliyorum, maar niet zo veelIk ken best wat woorden (sözler), dus daardoor kan ik vaak veel verstaan. En als ik delen van een zin begrijp, kan ik er meestal nog wel een begrijpend geheel van maken in de context. Maar ik ken de woorden köy, sehir en birebirden. En -den is van/uit (weet ik nog van een cursus) en -e is naar/naartoe of zo. Maar verder kwam ik niet omdat ik sasirmak niet ken en inden. En die kon ik ook niet vinden in het woordenboekje dat ik hier heb liggen
Maar ik ken voornamelijk eigenlijk vast uitspraken. Dingen die je vaak gebruikt. Zoals... uhm.. yapma ya! En sus be!Maar bijvoorbeeld ook dingen als... En kütü gününüz bölye olsun. En ja, ik kan ook de volgende zin goed uitspreken: Bu yo'gurdu sarmisak lasak dami saklasak, yoksa sarmisak lamasak dami saklasak. Maar daar weet ik dan weet niet van wanneer 't aan elkaar moet en wanneer los
(Ja, ben ik eigenlijk best een beetje trots op dat ik dat kan, helemaal omdat mijn vader er meer moeite mee heeft dan ik)
Jazeker!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewoon lang haar of niet?![]()
yeah right, te laat gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hadden niks nieuws meer gemeld na de moord, dus dat ook niet.
Ik had het gesubmit, maar blijkbaar hebben ze het te laat gelezen, nu zet paddy het er alsnog bij.![]()
en psychologische shit nog 'ik ben op zoek naar mezelf. Ik wil nog veel uit het leven halen..'quote:Op zondag 21 januari 2007 13:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pure zelfbescherming. Als je een vrouw tegenwoordig een vinger geeft dan nemen ze meteen je hele hand, als het niet je hele arm of lichaam is.![]()
Tip: pak er één van de landmacht! (wél een echte stoere vent, maar geen problemen met gedrag zoals de mariniersquote:
Hahahahahahaha, dat gebaar met die vingersquote:Op zondag 21 januari 2007 13:27 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Jazeker!!!
Heb alleen geen goede foto nu... Maar je mag mijn blog wel doorspitten
Oehh ik val op uniforms..quote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Tip: pak er één van de landmacht! (wél een echte stoere vent, maar geen problemen met gedrag zoals de mariniers)
das toch een soort fuck you?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, dat gebaar met die vingers![]()
![]()
Dat moet je maar niet al te vaak in Engeland doen op straat
![]()
Ja, die is turkstalig, maar we hebben nooit Turks gesproken thuis. Allemaal geleerd op vakantie. En in de afgelopen 2 jaar 2 cursusjes gedaan, maar die stelden niets voor. Ik heb geen Turkse vrienden, dus kan ik niet oefenen. Maareuh, ik kan em best snelquote:Op zondag 21 januari 2007 13:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
leuk leuk, turks taligen zjjn altijd welkom hiero![]()
die tekerleme kan ik ook niet
zeker niet snel, als jij dat wel kan
![]()
je vader is dan turkstalig neem ik aan
Ik wil je best even hoor. Maar daarna heb ik nog genoeg andere dingen te doenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef Emel het volgende:
[..]
en psychologische shit nog 'ik ben op zoek naar mezelf. Ik wil nog veel uit het leven halen..'
ik heb liever iemand die zegt 'Emel, ik vind je onweerstaanbaar, ik wil je'en niet 'euhhhh nou ik weet nog niet, wat ik voel, of ik wel er aan toe ben..'
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik wil je best even hoor. Maar daarna heb ik nog genoeg andere dingen te doen![]()
Emel ik wil je je bent onweerstaanbaarquote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef Emel het volgende:
[..]
en psychologische shit nog 'ik ben op zoek naar mezelf. Ik wil nog veel uit het leven halen..'
ik heb liever iemand die zegt 'Emel, ik vind je onweerstaanbaar, ik wil je'en niet 'euhhhh nou ik weet nog niet, wat ik voel, of ik wel er aan toe ben..'
![]()
Daar zit nog een grappig verhaal achter. Vriend van me is amateurfotograaf/hobbyist en die wilde experimenteren met zwart/wit foto's met verschillende kleurenfilters erop. Toen het eerste rolletje op was vroeg ie of ik twee vingers op wilde steken, zodat hij bij het ontwikkelen kon zien welk rolletje het was. En toen deed ik zoquote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, dat gebaar met die vingers![]()
![]()
Dat moet je maar niet al te vaak in Engeland doen op straat
![]()
je bent mn type nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Emel ik wil je je bent onweerstaanbaar
okquote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, die is turkstalig, maar we hebben nooit Turks gesproken thuis. Allemaal geleerd op vakantie. En in de afgelopen 2 jaar 2 cursusjes gedaan, maar die stelden niets voor. Ik heb geen Turkse vrienden, dus kan ik niet oefenen. Maareuh, ik kan em best snelIn ieder geval veel sneller dan die van die berbers
nee hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zie je wel, vrouwen vallen op de uiterlijke schijn, de verpakking![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
maar goed, gelukkig zijn er ook hele leuke![]()
quote:
dat denk jequote:
hihiquote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Daar zit nog een grappig verhaal achter. Vriend van me is amateurfotograaf/hobbyist en die wilde experimenteren met zwart/wit foto's met verschillende kleurenfilters erop. Toen het eerste rolletje op was vroeg ie of ik twee vingers op wilde steken, zodat hij bij het ontwikkelen kon zien welk rolletje het was. En toen deed ik zoEn ja, ik weet precies wat dat gebaar betekent
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
dat denk jemaar je weet de waaarheid nog niet
quote:
Weet je zeker dat je haar type wilt zijn?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
dat denk jemaar je weet de waaarheid nog niet
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je haar type wilt zijn?![]()
klopt. Ik heb het niet zo op psychomensen enzo. met psychogeblaat. En helemaal niet op over-ge-emancipeerde op mijn macht geilende vrouwen .quote:Op zondag 21 januari 2007 13:37 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
ik weet zeker dat je mn type niet bent![]()
scherp!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je haar type wilt zijn?![]()
hey ik klaag nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Eerst klagen dat niemand je wil en dan krijg je een aanbieding en dan is het weer niet goed![]()
wat een ego heeft dat mens ook hehquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
stiekem ben je nieuwsgierig naar me scorpion
Wat een poëtische omschrijvingquote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
klopt. Ik heb het niet zo op psychomensen enzo. met psychogeblaat. En helemaal niet op over-ge-emancipeerde op mijn macht geilende vrouwen .
Ik ken die alsquote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
ok
lol, die kan ik dan weer welten minste die korte, bir berber bir berbere demiski gel beraber bir berber dukkani acalim, je hebt ook enorme uitbereiding op deze versie volgens mij, maar die kan ik me niet meer herinneren
Tuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:39 schreef Emel het volgende:
stiekem ben je nieuwsgierig naar me scorpion
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
klopt. Ik heb het niet zo op psychomensen enzo. met psychogeblaat. En helemaal niet op over-ge-emancipeerde op mijn macht geilende vrouwen .
ouch!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ik ken die als
Bir berber bir berbere bire berber gel seninde beraber Berberistanda bir berber dukkani acalim demis.![]()
En die kan mijn vader dan weer beter (moest hem net even bellen voor de exacte woorden)
Maar ik wil nog even zeggen dat ik het heel leuk vind ik dit topic!!! Maar ben nu ff weg want mijn stoere mannelijke vriend is heel lief geweest en heeft een kopje soep voor me![]()
![]()
Emer, voor jou is er vast ook wel zo'n vent. Je moet gewoon goed zoeken!
Oh, als ik straks terug ben post ik een topic over de grootste fouten die vrouwen maken. Denk wel dat die interessant is en misschien ook wel heel leerzaam
spreek je later!quote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ik ken die als
Bir berber bir berbere bire berber gel seninde beraber Berberistanda bir berber dukkani acalim demis.![]()
En die kan mijn vader dan weer beter (moest hem net even bellen voor de exacte woorden)
Maar ik wil nog even zeggen dat ik het heel leuk vind ik dit topic!!! Maar ben nu ff weg want mijn stoere mannelijke vriend is heel lief geweest en heeft een kopje soep voor me![]()
![]()
Oh, als ik straks terug ben post ik een topic over de grootste fouten die vrouwen maken. Denk wel dat die interessant is en misschien ook wel heel leerzaam
Dader bekent moord op journalist Dinkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar ging het over dan?
Dit is het nieuwe bericht over de journalist
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ben je al in mijn fotoboek geweest?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef saban het volgende:
Hey menschen
Ik zal vragen of ik het mag doenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze hadden niks nieuws meer gemeld na de moord, dus dat ook niet.
Ik had het gesubmit, maar blijkbaar hebben ze het te laat gelezen, nu zet paddy het er alsnog bij.![]()
Niets bijzondersquote:Op zondag 21 januari 2007 13:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ben je al in mijn fotoboek geweest?![]()
oh ja inderdaad, jij kent ze duidelijk beter dan mijquote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ik ken die als
![]()
top.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ik het mag doenIk mag niet zomaar in een nieuwsbericht wroeten
Ik zal het in ieder geval vragen
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik straks op de bank lekker zit te relaxen![]()
Ik ken ze niet per se beter, maar er zijn heel veel verschillende varianten. Maar aangezien mijn pa al bijna 70 is, is zijn variant denk ik wel één van de ouderequote:Op zondag 21 januari 2007 13:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh ja inderdaad, jij kent ze duidelijk beter dan mijis alweer zolang geleden, in turkije zijn ze heel populair of ten minste ze waren in mijn jeugd onder de jongeren heel populair, kweet niet of dat nog steeds zo is
Mijn papa is liefquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:50 schreef Slayage het volgende:we hebben er weer een turk bij![]()
aangenaam lady x![]()
Het mocht ertussen gezet worden. Ferdoquote:
euh okquote:Op zondag 21 januari 2007 14:09 schreef LadyXochi het volgende:![]()
Seninde memnun olsun!
(PS: Als ik fouten maak, wordt ik graag verbeterd! Want zo leer ik tenminste!)
Mja, ik dacht al dat ik iets fout deed... vandaar ook die opmerkingquote:Op zondag 21 januari 2007 14:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt
bende memnun oldum (tanistigimiza)
sure thingquote:Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Mja, ik dacht al dat ik iets fout deed... vandaar ook die opmerking![]()
Dank je
suf word je van het weer hehquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:25 schreef -scorpione- het volgende:
VuurwerkChampagne
Oliebollen
Oudejaarsconference
Morgen vrij op nieuwjaarsdag
Goede voornemens
![]()
Neequote:Op zondag 21 januari 2007 18:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
had jij goede voornemens voor 2007 dan?![]()
ben volgende week vrijquote:Op zondag 21 januari 2007 18:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
NeeEn ik ben morgen ook niet vrij
![]()
ook een turkistani?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:29 schreef LadyXochi het volgende:
Haha, ik ga mijn vriend even gelukkig nieuwjaar en al het beste voor 1428 wensen... Kijken wat ie doet
lekker makkelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 18:31 schreef -scorpione- het volgende:
Waarom begonnen de moslims pas in 579 AD met tellen?
dat zal een biggy probleem wordenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:39 schreef -scorpione- het volgende:
Nog even en de ramadan valt in hartje zomer![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:09 schreef saban het volgende:
Gunaydin kardesler
jaquote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:06 schreef saban het volgende:
[..]
Hier ook goed hoor, druk weekend gehad, ben moe![]()
was gezellig?quote:
Nee, maar wel 25% Rusquote:
hm misschien toch ergens ook turks als je kijkt hoeveel turkstaligen in rusland zittenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee, maar wel 25% Rus
Trouwens een hele goede avond! Ik ben gisteren geslaagd voor mijn afstuderen!!!
zelfgemaakt of door mama gemaakt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:35 schreef dvdfreak het volgende:
avond!
[* dvdfreak] Eet zelfgemaakte pizza[me=dvdfreak] [/me![]()
![]()
zelf gemaakt uiteraard Men koopt kan en klare bodem deeg goi wat lekkers op 20-30 min in de oven en tadaaquote:
haha inderdaad, kreeg gister 2 mensen op msn, die helemaal panisch waren omdat fok het niet deedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:36 schreef saban het volgende:
Hoe moeilijk is het om een community online te houden :/
saank! gangsterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
zelf gemaakt uiteraard Men koopt kan en klare bodem deeg goi wat lekkers op 20-30 min in de oven en tadaa
Dank jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
hm misschien toch ergens ook turks als je kijkt hoeveel turkstaligen in rusland zitten![]()
AFGESTUDEERD!!!
![]()
![]()
![]()
welke studie?
gefeliciteerd trouwens![]()
moet denken aan cyborgs en chips in me hersenenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Dank je
Mens & Informatica. HTS opleiding op Fontys Eindhoven.
Dat dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef fallrite het volgende:
Gefeliciteerd
Wat is Mens & Informatica eigenlijk? Is dat een combinatie van informatica en informatiekunde met de nadruk op Mens-computerinteractie?
hoezo niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef LadyXochi het volgende:
Mja, het is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk
ik had het best gekund hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef LadyXochi het volgende:
Hmmmm, waar moet ik beginnen....Het is een B-studie Er zitten heel veel nerds en alto's en weinig chickies Je moet bij voorbaat eigenlijk al met computers om kunnen gaan (degenen die dat niet kunnen vallen al snel af) Je moet ook wel geïnteresseerd zijn in computers
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha inderdaad, kreeg gister 2 mensen op msn, die helemaal panisch waren omdat fok het niet deed![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik had het best gekund hoor
maar vond dat ik 'meer' konnu heb ik een mooi beroep
![]()
quote:
jij zat ook bijna in de marinequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef Emel het volgende:
ooit overwoog ik ook om informatica te studeren![]()
quote:
quote:
klopt!!quote:
aan aandacht zeker geen gebrek gehadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef LadyXochi het volgende:Er zitten heel veel nerds en alto's en weinig chickies
Daarom doe ik ook allemaal verschillende dingenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef Emel het volgende:
[..]
klopt!!
moeilijk hoor een beroep kiezen
![]()
oh wat dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook allemaal verschillende dingen![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
aan aandacht zeker geen gebrek gehad![]()
Wat is 'meer'?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik had het best gekund hoor
maar vond dat ik 'meer' konnu heb ik een mooi beroep
![]()
EN je oefent al die drie beroepen uit?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:06 schreef Emel het volgende:
[..]
oh wat dan?
ik heb drie beroepenverpleegkundige, psycholoog en orthopedagoog
![]()
meer dan HBO en computersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Wat is 'meer' en welk beroep heb je nu?
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Wat is 'meer'?
[..]
EN je oefent al die drie beroepen uit?
hihi, te veel lastiggevallen door die nerds?quote:
dat weet ik...ik heb toch maar voor 'mensen' gekozen i.p.v. computers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef LadyXochi het volgende:
Mja, was mijn post al aan het editten... Maar er zijn ook informatica opleidingen op de uni. En die zijn heus niet minder dan psychologie. Dus da's een raar argument.
Neuh, dat niet. DIe durven nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
hihi, te veel lastiggevallen door die nerds?![]()
stoerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. DIe durven nietIk was nogal een uhm... Mja, kijk zelf maar...
![]()
Daarom ging ik ook Mens & Informatica doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Emel het volgende:
[..]
dat weet ik...ik heb toch maar voor 'mensen' gekozen i.p.v. computers.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef Emel het volgende:
ik had een vriendje die informatica had gestudeerd (uni).![]()
je hebt leuke studie gevolgdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook Mens & Informatica doen
[..]
![]()
Nee, ICT op de uni lijkt me zooooo drooooog....![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. DIe durven nietIk was nogal een uhm... Mja, kijk zelf maar...
![]()
Ik werk nu bij IBM.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:17 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook Mens & Informatica doen
[..]
![]()
Nee, ICT op de uni lijkt me zooooo drooooog....![]()
Drie beroepenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:06 schreef Emel het volgende:
[..]
oh wat dan?
ik heb drie beroepenverpleegkundige, psycholoog en orthopedagoog
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |