Volgens mij weet ik al wie jij bent... Matty van HD?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:08 schreef Matty___ het volgende:
Gefeliciteerd medestudent. Ik moet donderdag....
(bedrijfskundige informatica eindhoven)
btw we zaten samen op intro 2 jaar terug...![]()
Ik kon het niet beter zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef fallrite het volgende:
Gefeliciteerd
Wat is Mens & Informatica eigenlijk? Is dat een combinatie van informatica en informatiekunde met de nadruk op Mens-computerinteractie?
Klopt nickname geeft het wel een beetje weg ehquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik al wie jij bent... Matty van HD?
Ik was 2 jaar terug begeleider. In ieder geval niet mijn eigen intro.
Succes donderdag. Laat maar weten hoe het ging.
15 feb hier....we zijn maar een kleine club van 10man maxquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:12 schreef LadyXochi het volgende:
Ben ook klaarMaar zie ik je 7 februari, op de diploma uitreikingen? Of is dta voor BI op een andere dag?
Solliciterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gefeliciteerd dan.
Wat ga je hierna doen?
Nog meer mensen van HD die ik ken?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
15 feb hier....we zijn maar een kleine club van 10man max
Nee, maar het valt me wel op dat heel veel mensen dat verwachtenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dus niet even een kleine trip maken:p
Succes dan maar met het solliciteren.
Haha, nogalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef me-elsjuh het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
werd onderhand ook tijd, of niet?![]()
Zeg dan gewoon dat je geslaagd bent. Misschien valt t kwartje niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
ik ben ook geslaagd, maar niemand schijnt het te begrijpen hier...
zelfs mijn eigen ouders hebben met niet eens gefeliciteerd
"wat doe je thuis?!"
-ik heb een week vakantie
" waarom?!"
-omdat ik klaar ben met school misschien? volgende week begint mijn nieuwe opleiding pas
"oh..."
Nee de meesten komen over 1/2 jaar aan de beurtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Solliciteren
[..]
Nog meer mensen van HD die ik ken?
je weet wel dat 10tje een vrouw isquote:
Ik had ooit een blunder gemaakt door te zeggen dat ik op de middelbare school afgestudeerd wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:05 schreef Houtspeer het volgende:
als de eindexamenresultaten van de middelbare school binnenkomen mogen we dan ook allemaal topics openen?![]()
ik wil ook pochen
Wie is fate dan, dat ie mij hoort te kennen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je weet wel dat 10tje een vrouw is![]()
Voor mijn part... waar staat dat dat niet mag? Hoewel er misschien ook wel één topic geopend kan worden waar iedereen kan posten of ie geslaagd isquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:05 schreef Houtspeer het volgende:
als de eindexamenresultaten van de middelbare school binnenkomen mogen we dan ook allemaal topics openen?![]()
ik wil ook pochen
Daar komt zelfs een speciaal forum voor tegen die tijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:05 schreef Houtspeer het volgende:
ik wil ook pochen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |