jawel, ben alleen luiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je kunt toch een heleboel andere dingen doen?![]()
Ik ben moe, ik ga zo slapen.![]()
quote:
Ja, waarom niet. Ik heb geen zin de kroeg in te gaan en ik heb ook geen zin om nog een paar uur tv of dvd te kijken. En internetten ook niet. Lezen ook niet. Ik wil gewoon lekker uitrustenquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Ik heb geen zin de kroeg in te gaan en ik heb ook geen zin om nog een paar uur tv of dvd te kijken. En internetten ook niet. Lezen ook niet. Ik wil gewoon lekker uitrusten![]()
we werken allemaal hardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik werk gewoon hardEn ik heb a hardl getraind vandaag
![]()
Sporten is lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
we werken allemaal hard
ik moet morgen werken![]()
getraind? wat is dat met mannen en trainen?
op str?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik he DOAP op str... als je wilt ?![]()
dvdfreak niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sporten is lekker![]()
En niet iedereen werkt hard![]()
wat doe ik niet trainen ?Ik train al 9 jaarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
dvdfreak niet in ieder geval![]()
![]()
ik ben lui, ik wil niet sporten![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
* dvdfreak eats popcorn and watches a movie
wat is str dan?quote:
ik heb een conditie van nietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook niet in vorm.
oooohquote:
werkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat doe ik niet trainen ?Ik train al 9 jaar![]()
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horen![]()
jij weer!quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horen![]()
iemand moet de pispaal spelen hieroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je moet Emeltje wel hebben hè?
![]()
Wanneer begint dat filmfestival trouwens? Moet je niet naar R'dam toe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand moet de pispaal spelen hiero![]()
vrijdag avond kijk ik twee voorstellingenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wanneer begint dat filmfestival trouwens? Moet je niet naar R'dam toe?![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
vrijdag avond kijk ik twee voorstellingen![]()
slaap ze!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Nu ga ik echt slapen, heb het helemaal gehad.![]()
sorry maar.... de eerste openbaring is niet lees, maar reciteer..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, die staat wel in het begin. Maar de eerste openbaring was lees!.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
sorry maar.... de eerste openbaring is niet lees, maar reciteer..
lol gaat ie mij leren. Het is reciteer! of in het arabisch ook wel ICra! ikra ... een van die.. hij hield onze profeet (vzmh) stevig vast en zei: reciteer.. niet lees
.. maakt niet uit is een common fout.
quote:In the name of Allah, the Compassionate, the Merciful.
096.001
YUSUFALI: Proclaim! (or read!) in the name of thy Lord and Cherisher, Who created-
PICKTHAL: Read: In the name of thy Lord Who createth,
SHAKIR: Read in the name of your Lord Who created.
wat heb je te doen dan?quote:
quote:
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
![]()
in het turks wordt het ook trouwens altijd vertaald met oku
Maar reciteren is iets wat je vanuit je geheugen doet, en als de engel het ingeeft dan kun je het dus niet echt reciteren noemenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.Ja lees. Wat moet ie lezen dan? Hij moet reciteren! Wat die engel zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |