jawel, ben alleen luiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je kunt toch een heleboel andere dingen doen?![]()
Ik ben moe, ik ga zo slapen.![]()
quote:
Ja, waarom niet. Ik heb geen zin de kroeg in te gaan en ik heb ook geen zin om nog een paar uur tv of dvd te kijken. En internetten ook niet. Lezen ook niet. Ik wil gewoon lekker uitrustenquote:
hahahahaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Ik heb geen zin de kroeg in te gaan en ik heb ook geen zin om nog een paar uur tv of dvd te kijken. En internetten ook niet. Lezen ook niet. Ik wil gewoon lekker uitrusten![]()
we werken allemaal hardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik werk gewoon hardEn ik heb a hardl getraind vandaag
![]()
Sporten is lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef Emel het volgende:
[..]
we werken allemaal hard
ik moet morgen werken![]()
getraind? wat is dat met mannen en trainen?
op str?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik he DOAP op str... als je wilt ?![]()
dvdfreak niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Sporten is lekker![]()
En niet iedereen werkt hard![]()
wat doe ik niet trainen ?Ik train al 9 jaarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
dvdfreak niet in ieder geval![]()
![]()
ik ben lui, ik wil niet sporten![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
* dvdfreak eats popcorn and watches a movie
wat is str dan?quote:
ik heb een conditie van nietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook niet in vorm.
oooohquote:
werkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:06 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat doe ik niet trainen ?Ik train al 9 jaar![]()
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horen![]()
jij weer!quote:
[..]
wat moet zij nou met een conditie? ze zit de hele dag achter een bureau en zit gezeik van mensen aan te horen![]()
iemand moet de pispaal spelen hieroquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je moet Emeltje wel hebben hè?
![]()
Wanneer begint dat filmfestival trouwens? Moet je niet naar R'dam toe?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
iemand moet de pispaal spelen hiero![]()
vrijdag avond kijk ik twee voorstellingenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wanneer begint dat filmfestival trouwens? Moet je niet naar R'dam toe?![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
vrijdag avond kijk ik twee voorstellingen![]()
slaap ze!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Nu ga ik echt slapen, heb het helemaal gehad.![]()
sorry maar.... de eerste openbaring is niet lees, maar reciteer..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, die staat wel in het begin. Maar de eerste openbaring was lees!.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
sorry maar.... de eerste openbaring is niet lees, maar reciteer..
lol gaat ie mij leren. Het is reciteer! of in het arabisch ook wel ICra! ikra ... een van die.. hij hield onze profeet (vzmh) stevig vast en zei: reciteer.. niet lees
.. maakt niet uit is een common fout.
quote:In the name of Allah, the Compassionate, the Merciful.
096.001
YUSUFALI: Proclaim! (or read!) in the name of thy Lord and Cherisher, Who created-
PICKTHAL: Read: In the name of thy Lord Who createth,
SHAKIR: Read in the name of your Lord Who created.
wat heb je te doen dan?quote:
quote:
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
![]()
in het turks wordt het ook trouwens altijd vertaald met oku
Maar reciteren is iets wat je vanuit je geheugen doet, en als de engel het ingeeft dan kun je het dus niet echt reciteren noemenquote:Op zondag 21 januari 2007 10:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
er staat proclaim.. er moest staan recite. Ik weet het 100%. Mijn hoca heb het nog zo duidelijk nabedrukt. Dat he reciteer is.Ja lees. Wat moet ie lezen dan? Hij moet reciteren! Wat die engel zegt.
REciteer is oplezen. niet LEZEn, maar OPlezen. Dus spreek uit! moet het eerder zijn. En spreek uit is weer. Reciteer. En blijkbaar moest hij het natuurlijk onthouden en later reciteren?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar reciteren is iets wat je vanuit je geheugen doet, en als de engel het ingeeft dan kun je het dus niet echt reciteren noemen![]()
Jouw hoca hamerde op zijn interpretatie.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
REciteer is oplezen. niet LEZEn, maar OPlezen. Dus spreek uit! moet het eerder zijn. En spreek uit is weer. Reciteer. En blijkbaar moest hij het natuurlijk onthouden en later reciteren?
[..]
Morgen!quote:
Broertjequote:Op zondag 21 januari 2007 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Morgen!
Emel. ik heb zo'n heel pakket van de Uni van Leiden opgestuurd gekregen.(proefstuderen)
Maar er ziet zoiets bij van: niet openen voor 24 januari.
Zal ik het openmaken of niet?![]()
Dus waarom is het dan geen 'proclaim'?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
REciteer is oplezen. niet LEZEn, maar OPlezen. Dus spreek uit! moet het eerder zijn. En spreek uit is weer. Reciteer. En blijkbaar moest hij het natuurlijk onthouden en later reciteren?
Ok, maar het is jouw schuld, als het briefje opeens ontploft ofzo.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Broertje![]()
openmaken natuurlijk!!!!!!!!!!! wat verboden wordt, moet je juist doen![]()
ik ga thee halen![]()
Het schijnt wel zo te zijn dat de Uni van Leiden bombrieven gebruiktquote:Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, maar het is jouw schuld, als het briefje opeens ontploft ofzo.![]()
proclaim = kondig af. Ja komt eigenlijk ongeveer op hetzelfde als reciteer. Maar we zijn er iig uit dat het niet is LEESquote:Op zondag 21 januari 2007 11:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dus waarom is het dan geen 'proclaim'?
erg laat naar bedquote:Op zondag 21 januari 2007 11:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tja, hoezo dat nu komen mevrouw topsport?![]()
Ga je zo lekker werken?![]()
ho ho ho. Waarom krijg ik de schuld van alles?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, maar het is jouw schuld, als het briefje opeens ontploft ofzo.![]()
ik kan het wetenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo te zijn dat de Uni van Leiden bombrieven gebruikt![]()
ik kan geen Turks schrijven.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:23 schreef Domenica het volgende:
Waarom praten jullie geen turks tegen elkaar in dit topic?
Lees hard op kan nog steedsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
proclaim = kondig af. Ja komt eigenlijk ongeveer op hetzelfde als reciteer. Maar we zijn er iig uit dat het niet is LEES
ja maar dan zou hij ter plekke iets moeten oplezen.. das niet logischquote:
gestudeerdquote:Op zondag 21 januari 2007 11:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je daar gestudeerd of werk je er ook voor?![]()
Wat is dat nu voor flutinstelling?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Emel het volgende:
[..]
erg laat naar bed![]()
tssssssss ik wil niet werken![]()
Gratis foldersquote:Op zondag 21 januari 2007 11:49 schreef Emel het volgende:
damn Jehova mensen aan de deur, zo vroeg
het is zondag!!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor flutinstelling?Nou ja, daar hebben we allemaal wel eens last van.
![]()
nou ik zei 'stop maar in de brievenbus'quote:
aaaaaahh op zondag liefdesverklaring, mn dag begint goedquote:
Winkelen? Op zondag? Dat hoort dan ook nietquote:Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Emel het volgende:
[..]
het is zondag!!
dan hoor je niet te werken daaromik wil de stad in, filmpje pakken, luieren, winkelen..maar niet op zondag werken
![]()
winkelen kan ik 7 dagen per weekquote:Op zondag 21 januari 2007 11:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Winkelen? Op zondag? Dat hoort dan ook niet![]()
'Wij komen u god brengen'. Ok, zet maar in de schuur.![]()
Arme man die jij zult krijgen. Daar gaan al je zuurverdiende centjesquote:
Hey!!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Arme man die jij zult krijgen. Daar gaan al je zuurverdiende centjesEnkel omdat madam een gat in d'r hand heeft.
![]()
(kom maar weer met die opmerking)
Ge-emancipeerde vrouwenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:59 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey!!
hij houdt toch van me!! zijn geld is mijn geldmijn geld...is mijn geld
![]()
Kazach mohoh.. ja dan ben je ook van turkse volkerenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef LadyXochi het volgende:
Hey, ik ben 25% Laz en 25% Kazach... Mag ik dan ook in het lijstje?
ondankbare smiley erachterquote:Op zondag 21 januari 2007 11:51 schreef Emel het volgende:
[..]
aaaaaahh op zondag liefdesverklaring, mn dag begint goed![]()
weet je dat Turkse mannen daar totaal niet tegen kunnen?quote:
ik vind lief hoorquote:
welkomquote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef LadyXochi het volgende:
Hey, ik ben 25% Laz en 25% Kazach... Mag ik dan ook in het lijstje?
Ja, ik heb altijd gedacht dat ik 50% Turks was, maar toen vertelde mijn pa dat mijn oma Laz was en mijn opa Kazach. Mja, mij best, want 't is inderdaad allemaal Turks volkquote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kazach mohoh.. ja dan ben je ook van turkse volkeren
Hos buldokquote:
Oh, en jij denkt dat ik ge-emancipeerde vrouwen 100% serieus neem?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:12 schreef Emel het volgende:
[..]
weet je dat Turkse mannen daar totaal niet tegen kunnen?![]()
ho zeg!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh, en jij denkt dat ik ge-emancipeerde vrouwen 100% serieus neem?Het blijven wel vrouwen natuurlijk
![]()
dat dacht jequote:Op zondag 21 januari 2007 12:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En meteen op d'r teentjes getrapt![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:22 schreef Emel het volgende:
Ik ben Turks of misschien niet maar daar zal ik nooit erachter komen![]()
Consider it donequote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Emel het volgende:
vraag aan Slayage wat die van ge-emancipeerde Turkse vrouwen vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |