nog steeds stoofpeertjes en stoofvleesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie? Ik?wordt vast leuk zaterdag
![]()
Echt waar. En natuurlijk uitgaande van de foto in haar fotoboek, die foto's staan voor een groot licht, en zeker niet alleen het licht van de koplampen. Christus is er niets bijquote:
was ik vergeten dat ze een fotoboek heeft sorryquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Echt waar. En natuurlijk uitgaande van de foto in haar fotoboek, die foto's staan voor een groot licht, en zeker niet alleen het licht van de koplampen. Christus is er niets bij
komt omdat jij het niet zo niet noemt....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef vamperotica het volgende:
ikga me er niet mee bemoeien
Maar ook overal op straat hier in het zuiden hangen posters op van Vampie de Lampie. Reclame over licht gaat het over.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was ik vergeten dat ze een fotoboek heeft sorry![]()
nope is mij te ver rijdenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Zal nu stoppen ermee![]()
Geen pesterijen op deze pinkerstermaandag. Gaat iemand van jullie naar pinkpop vandaag?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komt omdat jij het niet zo niet noemt....![]()
En graspop valt weer lekker dit jaarquote:
Metalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor muziek laten ze horen bij graspop?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Put some Vamp in the Lamp, and enjoy the brightness!!!!!!
is daquote:
Das het betere werkquote:
Niet gratis joh!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das het betere werk![]()
Toegang is toch gratis bij graspop of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik woon ergens in een uithoek van het land, dus ik maak niet alles mee in het centrum van Nederland![]()
Da is heulquote:
Neuj... nie echt gratis....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das het betere werk![]()
Toegang is toch gratis bij graspop of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ik woon ergens in een uithoek van het land, dus ik maak niet alles mee in het centrum van NederlandSoms denk ik wel eens dat we totaal afgesloten zijn van de echte wereld hier in het Zuiden.
Ik dacht gratisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet gratis joh!
Bij jou in de buurt heb je Bospop ( Weert) Ook leuk!
Belgie !!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neuj... nie echt gratis....
En in belgie
Graspop metalmeeting!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht gratisMaar wat is gratis tegenwoordig
Bospop komt me inderdaad ook bekend voorGraspop, bospop, pinkpop, wat heb je nog meer voor pop festivallen?
Waarom noemen ze graspop geen metalpop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |