Waarom deze avatar gekozen? Of is het willekeurig geweest?quote:
Nee kwam ik tegen op een ander forum, vond hem wel grappigquote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom deze avatar gekozen? Of is het willekeurig geweest?
Pas maar op voor de katholieken, want die gooien je zo op de brandstapel als je bezig bent met hekserijquote:Op zondag 21 januari 2007 14:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee kwam ik tegen op een ander forum, vond hem wel grappig![]()
vond hem wel een beetje hekserig
Daar ben ik al heel lang mee bezig en ik ben nog steeds niet in de fik gestokenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas maar op voor de katholieken, want die gooien je zo op de brandstapel als je bezig bent met hekserij
Straks wordt je nog meegenomen uit je huis door katholieken omdat ze je niet van deze aarde vinden
Deze?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heeft wel een tijd geduurd. Heb altijd een hekel gehad een het openen van topics. Heb heeeeeel lang gelurkt op fok. Eerst in NWS en POL. Daar waren ook mijn eerste posts. Later kwam ik pas in TRU. Las wel de conspiracytopics daar.
Eens even zoeken.......was iets over astrologie. Over hoe een kaart nou te lezen oid?
Kan het niet vinden. Dat het pas ergens in februari 2005 was weet ik wel. Zat even te kijken in de diepten van mijn mailbox of ik daar niet een referentie zou tegenkomen. Kwam weer heeeeeeel erg veel oude mails tegen die er indirect over gingen tussen mij en een andere Truther. Maar het topic zelf kan ik niet vinden.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze?
Horoscoopkaart lezen... Help!!!!!
quote:
Weet ikquote:Op zondag 21 januari 2007 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang mee bezig en ik ben nog steeds niet in de fik gestoken![]()
Dat is ook meer iets van de middeleeuwen
Moeten hun weten. Ik laat zelf andere religies in ere, de katholieke kerk kan dit blijkbaar niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik
Maar Harry Potter dan3 jaar geleden sprak de kerk zich uit over Harry Potter als film en boek, dat vonden ze duivels. Dus het is zeker nog van deze tijd te noemen.
Lord of the Rings vond de Katholieke kerk wel net door de beugel kunnen gaan, maar Harry Potter vonden ze echt niet juist.
Inderdaad, net zoals pas geleden toen de Paus commentaar had op de Islam. Heel gedonder en gedoe was dat, uitlokken van ook. Paus heeft het dan goed gepraat maar goed, waarom commentaar op andermans leven hebben?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moeten hun weten. Ik laat zelf andere religies in ere, de katholieke kerk kan dit blijkbaar niet.
Ik was toen al bijna een jaar mod, gleuf ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:30 schreef yvonne het volgende:
Leuk! Er was eens een topic over iemand die geluiden hoorde, een soort panfluit geluid.MUUS was net mod en wilde overal netjes serieus op in gaan.
Maar de openingspost was al niet best en de rest ook niet bijster.
Oftewel, iedereen ging er met dat topic vandoor, hilarisch en arme MUUS probeerde zo haar best te doen
Euy, waarom zien we jou haast nooit meer in TRU?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik was toen al bijna een jaar mod, gleuf ik.
En als je kijhijkt, zie je dat ik zelf aan leidingen dacht. Niet aan een piepende klopgeest..
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euy, waarom zien we jou haast nooit meer in TRU?
Ik ben heel lang niet op FOK! geweest i.v.m. een moeizame verhuizing en een al afgesloten internetverbinding.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euy, waarom zien we jou haast nooit meer in TRU?
MUUS weer in truthquote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben heel lang niet op FOK! geweest i.v.m. een moeizame verhuizing en een al afgesloten internetverbinding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |