Kweenie... de enige metal waarmee ik ooit wordt geconfronteerd word zijn soms de geluiden van mijn huispuber die het soms wel lekker vindt.quote:
Zie MUZ, is er al jarenquote:
ik heb noooooooit hoofdpijn gehad tijdens Graspop!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kweenie... de enige metal waarmee ik ooit wordt geconfronteerd word zijn soms de geluiden van mijn huispuber die het soms wel lekker vindt.
Lijkt me wel lekker dansen. helemaal uit je dak gaan, hoewel het niet echt mijn muziek is.
Zou het weleens willen meemaken op een hoofdpijnvrije dag
Vruugâh toen ik 14 was wel jaquote:
pling goed idee ha hahaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:44 schreef vamperotica het volgende:
pling! Idee.....
best leuk toch, voor de eerste verjaardag van t miniminimonster....?
Picknickje op n lekker groot grasveld, lekker muziekje op de achtergrond....
Je kunt er volledig uit je dak gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kweenie... de enige metal waarmee ik ooit wordt geconfronteerd word zijn soms de geluiden van mijn huispuber die het soms wel lekker vindt.
Lijkt me wel lekker dansen. helemaal uit je dak gaan, hoewel het niet echt mijn muziek is.
Zou het weleens willen meemaken op een hoofdpijnvrije dag
Machineheadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:54 schreef draculettetje het volgende:
toch even serieus ik vind het dit jaar wel weer eens tijd voor een festival...
al te veel overgeslagen afgelopen jaren!![]()
heb er best zin in, weer met pasoa jus wakker te worden omdat het veeels te koud was en we zo warm probeerde te worden.
Of zomaar de tent uitrennen met heyy die wilde we zien!
tsssssssquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vruugâh toen ik 14 was wel jaNu heb ik verstand
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig hèDat jullie het even weten
Toen Dynamo open air nog gaaf was....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vruugâh toen ik 14 was wel jaNu heb ik verstand
![]()
te voor de hand liiggend maar wanneer dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig hèDat jullie het even weten
Jij wordt tenminste nog oud....quote:
29equote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
te voor de hand liiggend maar wanneer dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste nog oud....
Ik ben het al![]()
Heeft geen nut om een muzieklijst uit ete gaan spitten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt er volledig uit je dak gaan.
Zie de lijst muziek in Vamp's fobo,
ze vergat echter
Iced Earth
SymphonyX
Iron Maiden
En een heel stel duitse bands
* notitie maakt*quote:
dus nokje gaat mee picknicken (ja ik weet in dit geval verkeerde woordkeus)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft geen nut om een muzieklijst uit ete gaan spitten.
Ik weet al dat het niet echt mijn soort muziek is. Alleen heeft de sfeer op zo'n festival wel wat en denk ik dat het wel lekker dansen is, ook als het je muziek niet is.
Gewoon... het iodee van weer eens helemaal totaal los gaan...![]()
Zulke dingen neem ik jou niet echt kwalijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* notitie maakt*
Bij voorbaat... vergeef me. Ik ben zelfs mijn eigen verjaardag al eens vergeten
nee hoor... prrrima woordkeus. Ik zit graag op een dekentje allerlei raar bij mekaargeraapt voer te etenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus nokje gaat mee picknicken (ja ik weet in dit geval verkeerde woordkeus)
ik ben aan het twijfelen of ik de spagethi nou niet of juist wel lekker vondquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee hoor... prrrima woordkeus. Ik zit graag op een dekentje allerlei raar bij mekaargeraapt voer te eten![]()
Is geregeld dan![]()
en tegen die tijd zijn mijn manen weer verder gegroeid ook. Heb ik iets meer om mee te zwieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |