vi.nlquote:Ooijer breekt been bij winst Blackburn
20/1/2007 20:43
Blackburn Rovers won met gemak de uitwedstrijd tegen Manchester City: 3-0. De gasten zagen André Ooijer echter uitvallen met een ernstige blessure.
Bij een corner viel Bernado Corradi ongelukkig op het been van Ooijer. De verdediger lag minuten naast het doel van Blackburn en moest uiteindelijk per brancard naar de catacomben worden gebracht. De eerste diagnose is dat hij zijn kuitbeen heeft gebroken.
Buiten het uitvallen van Ooijer kende Blackburn een plezierige middag. Morten Gamst Pedersen was de grote man door de eerste twee doelpunten voor zijn rekening te nemen. Eerst kopte de Noor raak uit een voorzet van David Bentley, bij de 2-0 schoot hij raak uit een vrije trap. Matt Derbyshire bepaalde de eindstand in de slotminuut op 3-0.
75.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
Dan is ie 33 - Bergkamp was 68 toen hij afscheid nam.
Volwassen om zoiets toe te juichen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Lekker voor hem
Minder voor zn carriere natuurlijk.
Ik denk dat tong scheen/kuit breuk bedoeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
dubbele kuitbeenbreuk betekent allebei de benen?
Wat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volwassen om zoiets toe te juichen.
Alsof je dat zo bedoeldequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat?
Lekker chillen het komende jaar met 100% salaris.![]()
Lees mijn reactie nog eens goed zou ik zeggen.quote:
Het been lijkt me eerder op twee (of meer) plaatsen gebroken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat tong scheen/kuit breuk bedoeld.
wat ben je toch een misselijk ventjequote:
Ik vond hem ook altijd een sympathieke voetballer die toch al niet zo'n gelukkig seizoen doormaakte.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het been lijkt me eerder op twee (of meer) plaatsen gebroken.
Erg zuur voor André dit, en voor het Nederlands voetbal, want hij was toch een beetje de sturende man van de achterhoede van Oranje geworden...
Jazeker, echt balen ditquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het been lijkt me eerder op twee (of meer) plaatsen gebroken.
Erg zuur voor André dit, en voor het Nederlands voetbal, want hij was toch een beetje de sturende man van de achterhoede van Oranje geworden...
Jij bent ziek in je hoofd.quote:
Nou hij scheen de laatste maanden juist erg goed te spelen na een ongelukkig begin. Vandaag won Blackburn ook weer met 0-3.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd een sympathieke voetballer die toch al niet zo'n gelukkig seizoen doormaakte.
Hij was zelfs al reserve-captain.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou hij scheen de laatste maanden juist erg goed te spelen na een ongelukkig begin. Vandaag won Blackburn ook weer met 0-3.
Dan wordt het heel moeilijk om nog terug te komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft volgens teletekst niet alleen zijn enkelbanden maar ook z'n kniebanden gescheurd
Die tong doet het hem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft volgens teletekst niet alleen zijn enkelbanden maar ook z'n kniebanden gescheurd
Joh, rivaliteit tussen clubs en met betrekking tot spelers is oké, maar mensen DIT toewensen, dat getuigt van de verstandelijke vermogens van Bonnie St.Claire. Ik had je hoger ingeschat!quote:
Gadverdamme. Ik vraag nooit om een ban maar....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
= Doe eens normaal, flapdrol =
Een enkelband scheuren duurt meestal een half jaar. Maar scheur je daarbij je kniebanden en breek je een been komt er wel wat manden bij lijkt mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef mitt het volgende:
Wat die gozert allemaal al heeft gehad, niet normaal.
Maar zoiets duurt geen jaar hoor.
In iedergeval wat fruitmanden jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een enkelband scheuren duurt meestal een half jaar. Maar scheur je daarbij je kniebanden en breek je een been komt er wel wat manden bij lijkt mij
Das beter nieuws. Dit jaar eruit en dan na de zomerstop weer aanpikken hopelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Schoonvader Willy vd Kerkhof hangt nu aan de lijn bij Sport1 en volgens hem zal de revalidatie een half jaar in beslag nemen zoals het er nu naar uit ziet.
Laten we hopen dat het zo gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Das beter nieuws. Dit jaar eruit en dan na de zomerstop weer aanpikken hopelijk.
als die er op ek maar staat, rest boeit nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:46 schreef BigFire het volgende:
dit gun je niemand. maar het blijft een klootzak.
ook jammer voor Oranje dit
maarja, in hoeverre komtie nog aan de bak in Blackburn? wordt waarschijnlijk een zijspoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Das beter nieuws. Dit jaar eruit en dan na de zomerstop weer aanpikken hopelijk.
En waarom is diens schoonvader plots een deskudige ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Schoonvader Willy vd Kerkhof hangt nu aan de lijn bij Sport1 en volgens hem zal de revalidatie een half jaar in beslag nemen zoals het er nu naar uit ziet.
Waarom?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef BigFire het volgende:
[..]
maarja, in hoeverre komtie nog aan de bak in Blackburn? wordt waarschijnlijk een zijspoor.
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En waarom is diens schoonvader plots een deskudige ?
maakte tot nu toe geen beste indruk, 33 jarige die terug komt na hele zware blessure, geen Engelsman.quote:
Hij had net zijn draai gevonden na een moeilijk begin en was zelfs reserve-aanvoerderquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef BigFire het volgende:
[..]
maakte tot nu toe geen beste indruk, 33 jarige die terug komt na hele zware blessure, geen Engelsman.
ligt er ook een beetje aan wat voor vervanger ze aantrekken natuurlijk.
Kan je wel zeggen, gaf binnen no-time 4 pingels weg en stond menig keer aan de basis van een tegendoelpunt maar hij was zich aardig aan het herpakken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij had net zijn draai gevonden na een moeilijk begin
kruisband is toch al 8 maanden?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
in de tijd van ruud van nistelrooyquote:
Zo belangrijk is het ook niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:56 schreef MaxPower het volgende:
bij Match of the Day deden ze het bijna af als een verstuikte enkel, zo snel ging het voorbij.
www.vi.nlquote:Zware blessure geen einde carrière Ooijer
21/1/2007 13:23
Het vrees dat de carrière van André Ooijer ten einde is vanwege de ernstige blessure die hij zaterdag opliep blijkt ongegrond. De 32-jarige verdediger is wel de rest van het seizoen uitgeschakeld.
Ooijer moest tegen Manchester City (3-0 winst Blackburn) per brancard van het veld, nadat Bernado Corradi op zijn been was gevallen. De international brak zijn kuitbeen en scheurde zijn enkelbanden. De gevreesde schade aan zijn knie bleek mee te vallen.
'Ik heb André even aan de telefoon gehad', vertelde schoonvader Willy van de Kerkhof aan De Telegraaf. 'Het huilen stond hem nader dan het lachen. Gelukkig betekent dit niet het einde van zijn carrière. Daar leek het wel even op, maar inmiddels weten we dat het zo erg niet is.'
Volgens mij zeiden ze ook dat hij enkel zijn voet had gebroken. Maar dat kan ik verkeerd verstaan hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:56 schreef MaxPower het volgende:
bij Match of the Day deden ze het bijna af als een verstuikte enkel, zo snel ging het voorbij.
Is het nou zijn enkel of zijn voet?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze ook dat hij enkel zijn voet had gebroken. Maar dat kan ik verkeerd verstaan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |