vi.nlquote:Ooijer breekt been bij winst Blackburn
20/1/2007 20:43
Blackburn Rovers won met gemak de uitwedstrijd tegen Manchester City: 3-0. De gasten zagen André Ooijer echter uitvallen met een ernstige blessure.
Bij een corner viel Bernado Corradi ongelukkig op het been van Ooijer. De verdediger lag minuten naast het doel van Blackburn en moest uiteindelijk per brancard naar de catacomben worden gebracht. De eerste diagnose is dat hij zijn kuitbeen heeft gebroken.
Buiten het uitvallen van Ooijer kende Blackburn een plezierige middag. Morten Gamst Pedersen was de grote man door de eerste twee doelpunten voor zijn rekening te nemen. Eerst kopte de Noor raak uit een voorzet van David Bentley, bij de 2-0 schoot hij raak uit een vrije trap. Matt Derbyshire bepaalde de eindstand in de slotminuut op 3-0.
75.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef SCH het volgende:
Dan is ie 33 - Bergkamp was 68 toen hij afscheid nam.
Volwassen om zoiets toe te juichen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Lekker voor hem
Minder voor zn carriere natuurlijk.
Ik denk dat tong scheen/kuit breuk bedoeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef borisz het volgende:
dubbele kuitbeenbreuk betekent allebei de benen?
Wat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volwassen om zoiets toe te juichen.
Alsof je dat zo bedoeldequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat?
Lekker chillen het komende jaar met 100% salaris.![]()
Lees mijn reactie nog eens goed zou ik zeggen.quote:
Het been lijkt me eerder op twee (of meer) plaatsen gebroken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat tong scheen/kuit breuk bedoeld.
wat ben je toch een misselijk ventjequote:
Ik vond hem ook altijd een sympathieke voetballer die toch al niet zo'n gelukkig seizoen doormaakte.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het been lijkt me eerder op twee (of meer) plaatsen gebroken.
Erg zuur voor André dit, en voor het Nederlands voetbal, want hij was toch een beetje de sturende man van de achterhoede van Oranje geworden...
Jazeker, echt balen ditquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het been lijkt me eerder op twee (of meer) plaatsen gebroken.
Erg zuur voor André dit, en voor het Nederlands voetbal, want hij was toch een beetje de sturende man van de achterhoede van Oranje geworden...
Jij bent ziek in je hoofd.quote:
Nou hij scheen de laatste maanden juist erg goed te spelen na een ongelukkig begin. Vandaag won Blackburn ook weer met 0-3.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd een sympathieke voetballer die toch al niet zo'n gelukkig seizoen doormaakte.
Hij was zelfs al reserve-captain.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou hij scheen de laatste maanden juist erg goed te spelen na een ongelukkig begin. Vandaag won Blackburn ook weer met 0-3.
Dan wordt het heel moeilijk om nog terug te komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft volgens teletekst niet alleen zijn enkelbanden maar ook z'n kniebanden gescheurd
Die tong doet het hem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft volgens teletekst niet alleen zijn enkelbanden maar ook z'n kniebanden gescheurd
Joh, rivaliteit tussen clubs en met betrekking tot spelers is oké, maar mensen DIT toewensen, dat getuigt van de verstandelijke vermogens van Bonnie St.Claire. Ik had je hoger ingeschat!quote:
Gadverdamme. Ik vraag nooit om een ban maar....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
= Doe eens normaal, flapdrol =
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |