ik dus ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het om de een of andere vage reden wel leuk![]()
als dat gebeurd kijk ik niet meer naar zo'n kansloos programmaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom denk ik dat Dorine de finale gaat halen?
Nederland vergrijst.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het underdog-effect wat Nederland zo leuk vindt....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Inderdaad. Het zou een schande zijn als zij de finale haalt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als dat gebeurd kijk ik niet meer naar zo'n kansloos programma
En toen heeft iemand haar in de wielen geredenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach, in Engeland kwam de chick in de rolstoel ook tot liveshow #4 ofzo.
Kom op nou BVO, ik heb je als leukste mannelijke user bij de awards.... maar ik heb hem nog niet ingestuurdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef BVO het volgende:
Dorine was gewoon goed vandaag.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toen heeft iemand haar in de wielen gereden
Tenenkrommendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Wendy kapt het elke keer af als er kritisch wordt gedaan....
jah en dat is zo vreselijk irritant van haar... opzouten met WENDYquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
HJ wordt gewoon onderbroken door Wendy
lijkengeurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef WaStEd het volgende:
Stinkt die Dorien ? Dat ze net ff die Rexona erdoor gooiden
Steunzool.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Steuner. Is dat oud hollandisch voor Stoner? Dat verklaart de weirde optredens van Doortje.
Je snapt toch wel dat BVO's Dorine fascinatie gewoon een act isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kom op nou BVO, ik heb je als leukste mannelijke user bij de awards.... maar ik heb hem nog niet ingestuurd
dat hoop ik dan maar.... ik ben diep teleurgesteld in BVO-tjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat BVO's Dorine fascinatie gewoon een act is![]()
Beproeft en gefaald, en dan ook nog van een autocue.. erg triest.. gewoon weer terug naar Wie ben ik zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Fons blij is met Wendy's presentatiekunsten hoor... echt dramatisch
JA dat is het he, als ze een rustig liedje zingt en ze zit op de toon & maat klinkt het echt supersupergoed, maar ze houdt het elke keer maar even vast.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef Cee het volgende:
En toch, als ze in het ritme zit, klinkt het best aardig.
Die was lekkuh jah!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mis die blonde danser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |