quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Meisje denkt: LAAT ME LOS! Ik wil Richyyyy!
ik denk het welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we volgend jaar weer een Idols eigenlijk?
jij wilt geen groepen en ouderen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het er vanmiddag nog over! Dat Renate dat best zou kunnen presenteren!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik wil So You Think You Can Dance op Nederlandse tv nu ik dit zie.
Ik vind X-factor voor de afwisseling wel leuk. Maar volgend jaar mag van mij Idols wel weer komen jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg elke week meer heimwee
Ik wil kwaliteit.... en die is hier ver te zoeken... en ik wil een kritische jury... ook die is nergens te bekennenquote:
Helemaal eensch hiermee.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil kwaliteit.... en die is hier ver te zoeken... en ik wil een kritische jury... ook die is nergens te bekennen
en ik wil geen Wendy
Wat mij betreft mag dat in het Idols concept worden gegoten. Dus niet meer die onzin met juryleden die toch razend enthousiast zijn over hun eigen kandidatenquote:
denk je dat als het idols had geheten dat er 10 andere finalisten waren geweest?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil kwaliteit.... en die is hier ver te zoeken... bekennen
Heb ik ook last van jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Anja komt op mij steeds minder sympatiek over.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef ranja het volgende:
[..]
denk je dat als het idols had geheten dat er 10 andere finalisten waren geweest?
X-Factor zou idd veel leuker zijn in een Idols jasjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil kwaliteit.... en die is hier ver te zoeken... en ik wil een kritische jury... ook die is nergens te bekennen
en ik wil geen Wendy
omo, oma what's the differencequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom is zij altijd in het wit? Gesponsord door omo?
Op de een of andere manier denk ik toch van wel.... ze hebben hier echt zo breed moeten zoeken... in die jongste categorie zat veel meer talent dan wat Henk-Jan heeft uitgekozen....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Misschien wel andere... geen betere
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef WaStEd het volgende:
Ze zingt in ieder geval verruit het gemakkelijkst en het meest natuurlijk van iedereen
Ze was even het gat aan het zoeken waaruit het meisje van Christian door uit het podium is gekomen. Zodat ze er in kan zakken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Knipoogje het volgende:
Exit Dorine....ze begon weer veeeel te laat met zingen
Jammer dat Sharon dan nog geen nummer uit haar jeugd kan zingenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik ken het nummer. En 26 is jeugd, damnit, verdorie, goddomme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |