Je maakt niks duidelijk, je loopt maar wat op homo's te schelden en denkt dat heel Nederland uit dat kleine stukje Amsterdam bij jou op de hoek bestaat en je verbreedt je kleinzielige conflict met wat ondernemers tot een hele groep lieve onschuldige bilmaatjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik heb mezelf duidelijk gemaakt, ik kan me voorstellen dat jij andere belangen in dit verhaal hebt. Bedankt voor je inzet
Dat is de persoonlijke draai die je er zelf aan geeft, SCH. ...Vrienden? ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je maakt niks duidelijk, je loopt maar wat op homo's te schelden en denkt dat heel Nederland uit dat kleine stukje Amsterdam bij jou op de hoek bestaat en je verbreedt je kleinzielige conflict met wat ondernemers tot een hele groep lieve onschuldige bilmaatjes
Het valt me tegen dat je meent zo kwetsend te moeten zijn.
Ik zal wel moeten, want jij wilt niet zeggen wat je eigenlijke punt is. Je geeft alleen maar af op Siep de Haan en kornuiten en daar steun ik je van harte in maar de rest kan ik niet volgen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is de persoonlijke draai die je er zelf aan geeft, SCH. ...Vrienden? ?![]()
Toch niet stoppen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, want jij wilt niet zeggen wat je eigenlijke punt is. Je geeft alleen maar af op Siep de Haan en kornuiten en daar steun ik je van harte in maar de rest kan ik niet volgen.
En ik blijf haken bij deze zin. Jij vindt blijkbaar dat het met heteroseksuelen alleen wel voldoende is. Dat homo's er misschien nog net mogen zijn, maar het moet vooral niet zichtbaar zijn, niet over praten, ssssssssssst.quote:omdat het blijkbaar aan de grote klok gehangen moet worden dat er naast heterosexuele mensen ook homosexuele mensen bestaan.
Van mij hoeft het niet zo openbaar nee. Als iemand constant roept dat hij hetero is, dan is dat ook stomvervelend, waarom zou je dat dan wel tolereren van homo's ? Dat is geen ontwikkeling, dat is drammen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik blijf haken bij deze zin. Jij vindt blijkbaar dat het met heteroseksuelen alleen wel voldoende is. Dat homo's er misschien nog net mogen zijn, maar het moet vooral niet zichtbaar zijn, niet over praten, ssssssssssst.
Homo's blijven een minderheid met alle gevolgen vandien. Blijkbaar is het nodig om te etaleren, omdat mensen als jij dat juist willen tegengaan. Een soort tegenreactie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet zo openbaar nee. Als iemand constant roept dat hij hetero is, dan is dat ook stomvervelend, waarom zou je dat dan wel tolereren van homo's ? Dat is geen ontwikkeling, dat is drammen.
Dan had ik een topic geopend over die roze nota. Jij opent een topic over iemand die zogenaamd z'n zin krijgt, terwijl datgene wat jij opvoert als het 'z'n zin geven' helemaal niet door die persoon gewenst wordt. En over een stel commerciële jongens die van jou homo-dingen niet mogen omzetten in klinkende munt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat staat er ook, het is een sluwe manier om het verderfelijke gay pride te rechtvaardigen. Ik dacht trouwens dat je het over je ''roze nota'' wilde hebben![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan, Harry.
Waar wil je het over hebben, lieve Sigme? Dat maakt discuzeuren wat makkelijker, dan mag jij het punt verzinnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan had ik een topic geopend over die roze nota. Jij opent een topic over iemand die zogenaamd z'n zin krijgt, terwijl datgene wat jij opvoert als het 'z'n zin geven' helemaal niet door die persoon gewenst wordt. En over een stel commerciële jongens die van jou homo-dingen niet mogen omzetten in klinkende munt.
Je hebt niks tegen homo's, je bent niet homofoob, je hebt het er alleen niet zo op. En ze maken het er zelf naar, door hun homo-dingen niet in het verborgene te houden, waar het jou niet stoort.
Je hebt geen poot om op te staan, Harry.
Dat vind ik nogal raar. Je hebt dus liever niet dat ik maandag op mijn werk vertel dat we een leuk weekend hadden om dat we gevierd hebben dat we precies 17 jaar bij elkaar zijn, je vindt dat we niet hand in hand door Artis zouden moeten lopen (stel dat we dat willen) en je vindt dat we elkaar niet in het openbaar moeten kussen enz. Prima hoor, maar let er eens op hoe hetero's dat doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet zo openbaar nee. Als iemand constant roept dat hij hetero is, dan is dat ook stomvervelend, waarom zou je dat dan wel tolereren van homo's ? Dat is geen ontwikkeling, dat is drammen.
Als ik een punt wil verzinnen, dan doe ik dat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben, lieve Sigme? Dat maakt discuzeuren wat makkelijker, dan mag jij het punt verzinnen![]()
Ach Harry, ik heb zelfs geen Theo en Thea gekeken, vroeger toen ik klein was.quote:discuzeuren is trouwens door Theo en Thea verzonnen, wist je dat? Dat zijn karakters die hun fatsoen duiden als waren zij geen homo en een homoïn![]()
Voor een deel klopt het maar dat is het punt nog niet eens. Ik hoef het niet te etaleren, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn. Net als dat Harry niet hoeft na te denken over hoe hij in de kroeg of in de bieb met zijn vrouw omgaat, ik wil niet nageroepen worden, niet lastig gevallen worden en dergelijke.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Homo's blijven een minderheid met alle gevolgen vandien. Blijkbaar is het nodig om te etaleren, omdat mensen als jij dat juist willen tegengaan. Een soort tegenreactie.
als jij en je vriend hand in hand willen lopen, ga je gang. Moet ik daar een oordeel over hebben en denken, wat goed dat SCH dat kan, wie had dat gedacht anno 2007 ..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal raar. Je hebt dus liever niet dat ik maandag op mijn werk vertel dat we een leuk weekend hadden om dat we gevierd hebben dat we precies 17 jaar bij elkaar zijn, je vindt dat we niet hand in hand door Artis zouden moeten lopen (stel dat we dat willen) en je vindt dat we elkaar niet in het openbaar moeten kussen enz. Prima hoor, maar let er eens op hoe hetero's dat doen.![]()
Dan nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik een punt wil verzinnen, dan doe ik dat.
In dit geval heb ik geen punt nodig om aan te tonen, net als wat anderen, dat jij geen punt hebt, slechts een hekel aan homo's in het openbaar.
[..]
Ach Harry, ik heb zelfs geen Theo en Thea gekeken, vroeger toen ik klein was.
Je gaat niet in op wat ik zeg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
als jij en je vriend hand in hand willen lopen, ga je gang. Moet ik daar een oordeel over hebben en denken, wat goed dat SCH dat kan, wie had dat gedacht anno 2007 ..
Zoals je misschien al wist, je mag zelfs trouwen en als je Paul de Leeuw kijkt, dan weet je zelfs dat je negerkindertjes uit Amerika kan adopteren. Wow, wat een rijkdom, dat moet natuurlijk gevierd worden, zeker als buitenstaander![]()
Nee, je leest niet wat je wilt lezen. Da's wat andersquote:
Het heeft niet speciaal mijn belangstelling, de homo-emancipatie. De jouwe blijkbaar wel, maar jij hebt er weinig over te melden, afgezien van je afkeer van zichtbare homo's.quote:
van mij hoef je niet hoor, mits je de roze nota kunt verdedigen althansquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Het heeft niet speciaal mijn belangstelling, de homo-emancipatie. De jouwe blijkbaar wel, maar jij hebt er weinig over te melden, afgezien van je afkeer van zichtbare homo's.
Mocht je opnieuw een raar punt maken, kom ik wel weer even buurten, om op de rariteit te wijzen. Dat heeft namelijk wel altijd mijn belangstelling.
Zo'n idiote zinsconstructie is uitlokking. Van melden dat dat een idiote zin is. Hierbij: wat weer een idiote zin, Harry. Zoiets heet onzin.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
van mij hoef je niet hoor, mits je de roze nota kunt verdedigen althans
wat is je punt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo'n idiote zinsconstructie is uitlokking. Van melden dat dat een idiote zin is. Hierbij: wat weer een idiote zin, Harry. Zoiets heet onzin.
Dat je op zoek bent naar ruziequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |