abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45671739
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je doet je best maar, ik heb mezelf duidelijk gemaakt, ik kan me voorstellen dat jij andere belangen in dit verhaal hebt. Bedankt voor je inzet
Je maakt niks duidelijk, je loopt maar wat op homo's te schelden en denkt dat heel Nederland uit dat kleine stukje Amsterdam bij jou op de hoek bestaat en je verbreedt je kleinzielige conflict met wat ondernemers tot een hele groep lieve onschuldige bilmaatjes

Het valt me tegen dat je meent zo kwetsend te moeten zijn.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:54:26 #177
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45671794
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Je maakt niks duidelijk, je loopt maar wat op homo's te schelden en denkt dat heel Nederland uit dat kleine stukje Amsterdam bij jou op de hoek bestaat en je verbreedt je kleinzielige conflict met wat ondernemers tot een hele groep lieve onschuldige bilmaatjes

Het valt me tegen dat je meent zo kwetsend te moeten zijn.
Dat is de persoonlijke draai die je er zelf aan geeft, SCH. ...Vrienden? ?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45672014
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:54 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat is de persoonlijke draai die je er zelf aan geeft, SCH. ...Vrienden? ?
Ik zal wel moeten, want jij wilt niet zeggen wat je eigenlijke punt is. Je geeft alleen maar af op Siep de Haan en kornuiten en daar steun ik je van harte in maar de rest kan ik niet volgen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:03:19 #179
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45672184
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zal wel moeten, want jij wilt niet zeggen wat je eigenlijke punt is. Je geeft alleen maar af op Siep de Haan en kornuiten en daar steun ik je van harte in maar de rest kan ik niet volgen.
Toch niet stoppen?

Vanaf hier lezen, dan hebben we het over de homo-emancipatie, daarvoor gaat het vooral over de merkbare gevolgen van de doorgeslagen homo-emancipatie. Toegegeven, de regelnummers lopen wat door elkaar, maar er valt een punt uit te halen
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 20:04:47 #180
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45672250
Volgens mij is Harry verbannen uit wat kroegen en dankzij het pasjessysteem mag hij uit meerdere kroegen wegblijven. Het conflict dat er ten grondslag aan ligt zal wel zijn dat hij in een dronken bui het aan de stok kreeg met een homo die vrienden (ondernemers) bij het pasjessysteem heeft.

-edit-
Deze opmerking is geplaatst om het mogelijke homofobe gedrag van Harry te verklaren.
Uiteraard is het aan Harry om daar zelf op te reageren als het niet waar is.
-edit-

[ Bericht 25% gewijzigd door Aaahikwordgek op 25-01-2007 20:18:22 ]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_45672320
quote:
omdat het blijkbaar aan de grote klok gehangen moet worden dat er naast heterosexuele mensen ook homosexuele mensen bestaan.
En ik blijf haken bij deze zin. Jij vindt blijkbaar dat het met heteroseksuelen alleen wel voldoende is. Dat homo's er misschien nog net mogen zijn, maar het moet vooral niet zichtbaar zijn, niet over praten, ssssssssssst.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:08:59 #182
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45672453
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

En ik blijf haken bij deze zin. Jij vindt blijkbaar dat het met heteroseksuelen alleen wel voldoende is. Dat homo's er misschien nog net mogen zijn, maar het moet vooral niet zichtbaar zijn, niet over praten, ssssssssssst.
Van mij hoeft het niet zo openbaar nee. Als iemand constant roept dat hij hetero is, dan is dat ook stomvervelend, waarom zou je dat dan wel tolereren van homo's ? Dat is geen ontwikkeling, dat is drammen.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 20:16:39 #183
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45672806
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Van mij hoeft het niet zo openbaar nee. Als iemand constant roept dat hij hetero is, dan is dat ook stomvervelend, waarom zou je dat dan wel tolereren van homo's ? Dat is geen ontwikkeling, dat is drammen.
Homo's blijven een minderheid met alle gevolgen vandien. Blijkbaar is het nodig om te etaleren, omdat mensen als jij dat juist willen tegengaan. Een soort tegenreactie.
pi_45672904
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat staat er ook, het is een sluwe manier om het verderfelijke gay pride te rechtvaardigen. Ik dacht trouwens dat je het over je ''roze nota'' wilde hebben
Dan had ik een topic geopend over die roze nota. Jij opent een topic over iemand die zogenaamd z'n zin krijgt, terwijl datgene wat jij opvoert als het 'z'n zin geven' helemaal niet door die persoon gewenst wordt. En over een stel commerciële jongens die van jou homo-dingen niet mogen omzetten in klinkende munt.

Je hebt niks tegen homo's, je bent niet homofoob, je hebt het er alleen niet zo op . En ze maken het er zelf naar, door hun homo-dingen niet in het verborgene te houden, waar het jou niet stoort.

Je hebt geen poot om op te staan, Harry.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 20:21:01 #185
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45673011
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:

ontopic: Ik zie het hele punt niet zo. Homo's mogen zich niet etaleren, doe maar gewoon dan ben je hetero genoeg! (is dat het credo van TS?)
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:21:10 #186
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45673022
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan had ik een topic geopend over die roze nota. Jij opent een topic over iemand die zogenaamd z'n zin krijgt, terwijl datgene wat jij opvoert als het 'z'n zin geven' helemaal niet door die persoon gewenst wordt. En over een stel commerciële jongens die van jou homo-dingen niet mogen omzetten in klinkende munt.

Je hebt niks tegen homo's, je bent niet homofoob, je hebt het er alleen niet zo op . En ze maken het er zelf naar, door hun homo-dingen niet in het verborgene te houden, waar het jou niet stoort.

Waar wil je het over hebben, lieve Sigme? Dat maakt discuzeuren wat makkelijker, dan mag jij het punt verzinnen

discuzeuren is trouwens door Theo en Thea verzonnen, wist je dat? Dat zijn karakters die hun fatsoen duiden als waren zij geen homo en een homoïn
pi_45673446
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal raar. Je hebt dus liever niet dat ik maandag op mijn werk vertel dat we een leuk weekend hadden om dat we gevierd hebben dat we precies 17 jaar bij elkaar zijn, je vindt dat we niet hand in hand door Artis zouden moeten lopen (stel dat we dat willen) en je vindt dat we elkaar niet in het openbaar moeten kussen enz. Prima hoor, maar let er eens op hoe hetero's dat doen.
pi_45673506
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Waar wil je het over hebben, lieve Sigme? Dat maakt discuzeuren wat makkelijker, dan mag jij het punt verzinnen
Als ik een punt wil verzinnen, dan doe ik dat.

In dit geval heb ik geen punt nodig om aan te tonen, net als wat anderen, dat jij geen punt hebt, slechts een hekel aan homo's in het openbaar.
quote:
discuzeuren is trouwens door Theo en Thea verzonnen, wist je dat? Dat zijn karakters die hun fatsoen duiden als waren zij geen homo en een homoïn
Ach Harry, ik heb zelfs geen Theo en Thea gekeken, vroeger toen ik klein was.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45673580
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Homo's blijven een minderheid met alle gevolgen vandien. Blijkbaar is het nodig om te etaleren, omdat mensen als jij dat juist willen tegengaan. Een soort tegenreactie.
Voor een deel klopt het maar dat is het punt nog niet eens. Ik hoef het niet te etaleren, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn. Net als dat Harry niet hoeft na te denken over hoe hij in de kroeg of in de bieb met zijn vrouw omgaat, ik wil niet nageroepen worden, niet lastig gevallen worden en dergelijke.

Als Harry onder etaleren al verstaat dat ik gewoon wil zijn wie ik ben dan heeft hij vooral een probleem. Mijn vriend is trouwens van het type dat mijn hand meteen wegslaat als ik die in het openbaar vastpak. Doet jouw vriendin dat ook Harry? Is ze ook bang dat andere mensen je raar aankijken?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:34:15 #190
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45673705
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik nogal raar. Je hebt dus liever niet dat ik maandag op mijn werk vertel dat we een leuk weekend hadden om dat we gevierd hebben dat we precies 17 jaar bij elkaar zijn, je vindt dat we niet hand in hand door Artis zouden moeten lopen (stel dat we dat willen) en je vindt dat we elkaar niet in het openbaar moeten kussen enz. Prima hoor, maar let er eens op hoe hetero's dat doen.
als jij en je vriend hand in hand willen lopen, ga je gang. Moet ik daar een oordeel over hebben en denken, wat goed dat SCH dat kan, wie had dat gedacht anno 2007 ..

Zoals je misschien al wist, je mag zelfs trouwen en als je Paul de Leeuw kijkt, dan weet je zelfs dat je negerkindertjes uit Amerika kan adopteren. Wow, wat een rijkdom, dat moet natuurlijk gevierd worden, zeker als buitenstaander
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:34:46 #191
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45673735
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik een punt wil verzinnen, dan doe ik dat.

In dit geval heb ik geen punt nodig om aan te tonen, net als wat anderen, dat jij geen punt hebt, slechts een hekel aan homo's in het openbaar.
[..]

Ach Harry, ik heb zelfs geen Theo en Thea gekeken, vroeger toen ik klein was.
Dan niet
pi_45673799
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:

[..]

als jij en je vriend hand in hand willen lopen, ga je gang. Moet ik daar een oordeel over hebben en denken, wat goed dat SCH dat kan, wie had dat gedacht anno 2007 ..

Zoals je misschien al wist, je mag zelfs trouwen en als je Paul de Leeuw kijkt, dan weet je zelfs dat je negerkindertjes uit Amerika kan adopteren. Wow, wat een rijkdom, dat moet natuurlijk gevierd worden, zeker als buitenstaander
Je gaat niet in op wat ik zeg.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:39:12 #193
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45673928
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Je gaat niet in op wat ik zeg.
Nee, je leest niet wat je wilt lezen. Da's wat anders

Het interesseert me niet wat je met je vriend uitspookt, SCH. Als mens en collega zou ik je niet anders beoordelen als elk ander. Dat verschil roep ik namelijk niet in het leven. Jouw homosexualiteit heeft geen plaats in mijn interessegebied.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 20:41:27 #194
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45674037
Aoristus, vat eens in 2 zinnen samen wat je punt is.
pi_45674070
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dan niet
Het heeft niet speciaal mijn belangstelling, de homo-emancipatie. De jouwe blijkbaar wel, maar jij hebt er weinig over te melden, afgezien van je afkeer van zichtbare homo's.

Mocht je opnieuw een raar punt maken, kom ik wel weer even buurten, om op de rariteit te wijzen. Dat heeft namelijk wel altijd mijn belangstelling.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:43:31 #196
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45674128
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Het heeft niet speciaal mijn belangstelling, de homo-emancipatie. De jouwe blijkbaar wel, maar jij hebt er weinig over te melden, afgezien van je afkeer van zichtbare homo's.

Mocht je opnieuw een raar punt maken, kom ik wel weer even buurten, om op de rariteit te wijzen. Dat heeft namelijk wel altijd mijn belangstelling.
van mij hoef je niet hoor, mits je de roze nota kunt verdedigen althans
pi_45674551
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef Aoristus het volgende:

[..]

van mij hoef je niet hoor, mits je de roze nota kunt verdedigen althans
Zo'n idiote zinsconstructie is uitlokking. Van melden dat dat een idiote zin is. Hierbij: wat weer een idiote zin, Harry. Zoiets heet onzin.
  † In Memoriam † donderdag 25 januari 2007 @ 20:56:41 #198
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_45674691
Ondertussen weet Harry niet in 2 zinnen zijn punt duidelijk te maken. Vreemd. Sta klaar voor een goede discussie, maar meneer verzandt in kribbige one-linertjes.

Ik doe een voorzet:

Homo's moeten niet opvallen. Ondernemers mogen niet weglopen met de homoscene om er financieel rijk van te worden.

Zoiets?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:03:11 #199
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45674968
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo'n idiote zinsconstructie is uitlokking. Van melden dat dat een idiote zin is. Hierbij: wat weer een idiote zin, Harry. Zoiets heet onzin.
wat is je punt?
pi_45675937
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:

[..]

wat is je punt?
Dat je op zoek bent naar ruzie .

Je hebt niks te melden over homo's, behalve gewone homofobe afkeer van uitingen ervan, en je hebt zo te zien geen zin je in het Amsterdamse uitgaansgewoel te storten om daar met iemand te gaan bekvechten. Teveel homo's zeker, die je een vriendelijk kneepje in je wang geven en een klopje op je achterwerk: Hop hop jochie, ga je moeder vervelen.

Ik ben je moeder niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')