Je denkt dat er op die terreinen extra aandacht nodig is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Belangrijkste momenteel: ouderen.
Verder zijn onderwijs, multiculturaliteit en veiligheid belangrijkse aandachtsvelden.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier, voor het geval je iets te weten wou komen in plaats van zurig zeiken in de Amsterdamse gracht.
quote:Hoewel de nota van staatssecretaris Ross een vooruitgang is, vergeleken met de rapportage van vorig jaar, bevat de nota weinig nieuwe initiatieven en is de visie en aanpak onvoldoende om de doelen die Ross zich stelt te realiseren.
En voor dit stukje zat ik er niet eens zover naast met mijn homo-doe-dag he ?quote:Nederland is de afgelopen decennia steeds toleranter geworden ten aanzien van homoseksualiteit. Voorbeelden daarvan zijn de openstelling van het burgerlijk huwelijk en de mogelijkheid voor adoptie. Die acceptatie blijkt ook uit het SCP-rapport ‘Gewoon Doen.
Okay, wat jij wil. Ik heb verder geen zin om tegen je in te gaan. Als jij denkt dat het niet nodig is, dan vind ik dat verder prima. Ik heb bij jou de idee dat er meer achter zit, gezien je fanatisme op dit punt, maar dat is een wild guess.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je denkt dat er op die terreinen extra aandacht nodig is?
ALs ik dat vertaal naar mijn idee, dan zijn ouderen in het algemeen hulpbehoevend, daar hoeft geen onderscheid gemaakt te worden. Voor wat betreft het onderwijs geldt hetzelfde, kindertjes met rood haar worden ook gepest, dat maakt ze geen slechtere leerlingen dan elk ander. Daar is ook geen emancipatie nodig.
Multiculturelen hebben doorgaans een ander idee van vrijheid, het is vechten tegen de bierkaai om daar verandering in te willen forceren. En voor begrip is weinig extra geld nodig.
Als ik dit zo bekijk, dan is het erg mager, SCH. Zeker als ik zoiets wil vergelijken met de joodse gemeenschap die intensieve samenwerkingsverbanden aangaat met de Marokkaanse gemeenschap en daar succes mee oogst. Dat kost ook geld, maar inspanning voert de boventoon.
Welk deel van 'er is beleid' begrijp je niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[..]
[..]
En voor dit stukje zat ik er niet eens zover naast met mijn homo-doe-dag he ?
Jammer dat je dat niet wilt specificeren. Dan blijf ik lekker met mijn rechtse gedachtengoed zittenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, wat jij wil. Ik heb verder geen zin om tegen je in te gaan. Als jij denkt dat het niet nodig is, dan vind ik dat verder prima. Ik heb bij jou de idee dat er meer achter zit, gezien je fanatisme op dit punt, maar dat is een wild guess.
Als je er op deze manier over wilt discussieren, dan houdt het op. Blijkbaar heb je helemaal geen zin om er over na te denken of er serieus op in te gaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Aoristus het volgende:
Voor wat betreft het onderwijs geldt hetzelfde, kindertjes met rood haar worden ook gepest, dat maakt ze geen slechtere leerlingen dan elk ander. Daar is ook geen emancipatie nodig.
Deze uitzendbureautaal, Sigme:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Welk deel van 'er is beleid' begrijp je niet?
Lees eens die site, die is er heel helder over. Jouw simplistische oneliners volstaan echt niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet wilt specificeren. Dan blijf ik lekker met mijn rechtse gedachtengoed zitten![]()
het verschil is dat ik homo's niet zie als elk ander mens en als er mensen zijn die daar wel voor kiezen, dan ligt het probleem niet bij mij. Lijkt me zo klaar als een klontjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je er op deze manier over wilt discussieren, dan houdt het op. Blijkbaar heb je helemaal geen zin om er over na te denken of er serieus op in te gaan.![]()
Los van of je het noodzakelijk beleid vind, of je het concreet uitvoerbaar vind, überhaupt wat je d'r van vindt: er *is* door de regering toegezegd, en door de kamer aangedrongen op, beleid op bovenstaande punten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Deze uitzendbureautaal, Sigme:
Daarnaast stelt het kabinet zich de komende jaren drie doelen:
* Het bevorderen van de sociale acceptatie van homoseksuelen in Nederland.
* Een sterke sociale binding en betere integratie voor enkele kwetsbare groepen homoseksuelen. Dit geldt vooral voor groepen die alleen staan, niet mee kunnen doen of uitgesloten dreigen te worden zoals allochtone homoseksuelen, jonge homoseksuelen en oudere zorgafhankelijke homoseksuelen.
* Aandacht besteden aan de veiligheid van homoseksuelen en tegengaan van homodiscriminatie
Jij ziet homo's niet net als elk anders mens? Tja, dat is dan wellicht de verklaring voor je opstelling. Ik zie homo's juist wel net als ieder ander mens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het verschil is dat ik homo's niet zie als elk ander mens en als er mensen zijn die daar wel voor kiezen, dan ligt het probleem niet bij mij. Lijkt me zo klaar als een klontje
en jij denkt dan weer het recht te hebben om mijn posts te veroordelen als zeiken. Staat je netjes, Sigme. Ik dacht dat jij zo pro-discussie was?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Los van of je het noodzakelijk beleid vind, of je het concreet uitvoerbaar vind, überhaupt wat je d'r van vindt: er *is* door de regering toegezegd, en door de kamer aangedrongen op, beleid op bovenstaande punten.
Dat vertegenwoordigers van betrokkenen (bestuurders, sectoren, homo's) dan aandringen om daar ook iets van waar te maken is geheel normaal. Dus dat homo-belangenbehartigers erover zeiken, is normaal. Even normaal als jouw gezeik, al is het hunne inhoudelijker, want ze zijn tenminste op de hoogte van het beleid waarop ze zeiken.
Je zal wel gelijk hebben, maar ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ziet homo's niet net als elk anders mens? Tja, dat is dan wellicht de verklaring voor je opstelling. Ik zie homo's juist wel net als ieder ander mens.
Kom eens met je onderbouwing, dan is er misschien iets om over te discussiëren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
en jij denkt dan weer het recht te hebben om mijn posts te veroordelen als zeiken. Staat je netjes, Sigme. Ik dacht dat jij zo pro-discussie was?
Misschien heb je wel een verklaring waarom het opnieuw op de agenda moet komen te staan dan en nu hulp van de gristengelederenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Kom eens met je onderbouwing, dan is er misschien iets om over te discussiëren.
Nu jammer je wat over homo's die door je beeld lopen, geloof ik.
Jij ziet homo's niet als gewone mensen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, maar ik denk het niet
Dat staat er niet, SCH. Je zoekt spijkers op laag water.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij ziet homo's niet als gewone mensen?
Omdat er nu een nieuw regeeraccoord komt, en het dus tijd is om erachteraan te jagen? Verder is het contact met de CU nieuws, misschien is er wel wekelijks contact met -ik noem een buitenplaats- homosexuele leden van de PvdA, het CDA, maar is dat geen nieuws.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een verklaring waarom het opnieuw op de agenda moet komen te staan dan en nu hulp van de gristengelederen![]()
Volgens mij heb jij een beetje moeite met andersdenkenden, is het niet? Wat wil je precies van mij weten als topicstarter?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat er nu een nieuw regeeraccoord komt, en het dus tijd is om erachteraan te jagen? Verder is het contact met de CU nieuws, misschien is er wel wekelijks contact met -ik noem een buitenplaats- homosexuele leden van de PvdA, het CDA, maar is dat geen nieuws.
Maar misschien kom jij nog met onderbouwing van de abnormaliteit?
Ja, sta ik om bekendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een beetje moeite met andersdenkenden, is het niet?
Wat is je punt tegen een homo die uit de veroodeling van een blote-meisjes-optocht afleidt dat dus niet allen homo's aanstootgevend naakt zijn?quote:Wat wil je precies van mij weten als topicstarter?![]()
Wat een openbaring, ik heb altijd gedacht dat jij een hele agressieve homo was. Sorry daarvoorquote:
ik begrijp deze zin niet. Mijn punt over de homo- en heteroparade heb ik daarentegen in de openingspost duidelijk gemaakt. Narcisme is iets wat ik niet beloon, eerder afkeur.quote:Wat is je punt tegen een homo die uit de veroodeling van een blote-meisjes-optocht afleidt dat dus niet allen homo's aanstootgevend naakt zijn?
Dat er geen concrete feiten of cijfers uit rollen. Mijn commentaar richt ik dan ook op de nieuwe situatie.quote:Wat is je punt tegen homo's die aandringen op uitvoering van toegzegd beleid?
Ik weet nog steeds niet wat homo-emancipatie is en wat het bijdraagt aan de maatschappij. Voor de rest, zie het antwoord hier boven.quote:Wat is je punt tegen mensen die homo's graag zien emanciperen?
quote:Wat is er overgepriviligeerd aan deze "nieuw burgers"?
Ik vrees een vangnet waarbij er onderscheid wordt gemaakt tussen de klacht van een homo en een hetero. Dat zou tot hele nare spanningen kunnen leiden op de werkvloer, maar ook in het dagelijks leven. Let wel, ik ben niet tegen emancipatie als zodanig, maar wel als dat gebeurt op basis van vergezochte argumenten. Die punten uit dat stuk waarvan ik zei dat het uitzendbureau taal is, is niet gebonden aan enige vorm van kritisch tegengeluid.quote:Welke privileges verwachten de homo's nog meer?
Zie mijn lijstje met betrekking tot Amsterdam en de openingspost.quote:Wat doen homo's voor abnormaals dat je ze vraagt 'eindelijk normaal te doen'?
Zie het topic van SCH, waarbij een roze plafond voor de bedrijfstop wordt aangehaald. Dat is slechts een voorbeeld, maar daarmee begrijp je wel de strekking van mijn verhaal.quote:Wat bedoel je met ongefundeerd zeiken over emancipatiebeleid?
Dat heet levellenquote:En je bent parasitair Harry, mij alle vragen laten bedenken die je jezelf had moeten stellen. Met als je sigaren.
Daar hoeven ze weinig voor te doen want ze hebben al dezelfde rechten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef sigme het volgende:
Wat is je punt tegen mensen die homo's graag zien emanciperen?
Ook dat. Het is gewoon nooit genoeg he? Het lijken wel wijven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar hoeven ze weinig voor te doen want ze hebben al dezelfde rechten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |