Ik snap je vraag nietquote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef Aoristus het volgende:
komt dat niet een beetje doordat homo's als individu willen samen leven, SCH ?
Da's idd jammer, aan de andere kant wel leuk dat rechts in Nederland zo homovriendelijk is.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:51 schreef SCH het volgende:
Het COC is onder Van Dalen inderdaad weer wat leven ingeblazen. Het valt en staat altijd bij de personen. Wel jammer dat die homolobbies altijd een zaak van VVD-ers blijft (Vam Dalen, Krol etc.)
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:02 schreef Aoristus het volgende:
homo's zijn geen groepsdieren, homo's zijn ijdeltuiten
Neuh hoor, want er zijn ook heel veel linkse homo's die ook politiek actief zijn, RozeLinks en zo - maar Krol wordt al jaren als boegbeeld gebruikt bij gebrek aan beter en toevallig is er nu een voorzitter van het COC die van de VVD is en sterk is in publiciteit en lobby.quote:daaruit kun je wellicht afleiden dat het individu centraal staat. VVD'ers zijn mensen die geloven in de kracht van het individu. Is het dan niet logisch dat die 2 partijen elkaar opzoeken?
Er staat wat er staat, SCH. Homo's zijn mensen die hun individu willen exposeren. Ze dragen geen groepscode uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]Waar slaat dat nou weer op?
[..]
Neuh hoor, want er zijn ook heel veel linkse homo's die ook politiek actief zijn, RozeLinks en zo - maar Krol wordt al jaren als boegbeeld gebruikt bij gebrek aan beter en toevallig is er nu een voorzitter van het COC die van de VVD is en sterk is in publiciteit en lobby.
Ja ik kan wel lezen hoor maar er staat ook dat homo's ijdeltuiten zijn - het is allemaal weer loze praat, succes ermeequote:Op zondag 18 februari 2007 13:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er staat wat er staat, SCH. Homo's zijn mensen die hun individu willen exposeren. Ze dragen geen groepscode uit.
Dat dacht ik wel, je bent niet echt op de hoogtequote:Ik heb nog nooit van rozelinks gehoord. Krol wel en dat is een walgelijke rechtse klootzak.
Ja, opmerkelijk inderdaad!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, homo's ook weer in een hokje gestopt. En dan maar zaniken over moslims die je niet over 1 kam mag scheren.
praat me eens bij dan. Dat werkt een stuk comfortabeler dan met je hakken in het zand te roepen dat iemand er niets van begrijptquote:Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja ik kan wel lezen hoor maar er staat ook dat homo's ijdeltuiten zijn - het is allemaal weer loze praat, succes ermee
[..]
Dat dacht ik wel, je bent niet echt op de hoogte
Maar ja, homo's zijn niet zo zieluggg als moslims natuurlijk.quote:
lol .. wat een hilarische post .. je zou zo denken dat alle VVD'ers homo zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 13:02 schreef Aoristus het volgende:
homo's zijn geen groepsdieren, homo's zijn ijdeltuiten, daaruit kun je wellicht afleiden dat het individu centraal staat. VVD'ers zijn mensen die geloven in de kracht van het individu. Is het dan niet logisch dat die 2 partijen elkaar opzoeken?
Wie heeft er zijn hakken in het zand? Jij hebt je mening al klaar toch? Of sta je er echt voor open als ik je wat dingen vertel en ben je bereid je mening eventueel aan te passen?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
praat me eens bij dan. Dat werkt een stuk comfortabeler dan met je hakken in het zand te roepen dat iemand er niets van begrijpt
give it a shotquote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie heeft er zijn hakken in het zand? Jij hebt je mening al klaar toch? Of sta je er echt voor open als ik je wat dingen vertel en ben je bereid je mening eventueel aan te passen?
Is dat een ja? Het is serieus Harry, ik ben wel een beetje klaar met je vooroordelen en beledigingen dus zeg het maar.quote:
Ik denk dat hij verkapt om hulp vraagt bij zijn comin' out?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat een ja? Het is serieus Harry, ik ben wel een beetje klaar met je vooroordelen en beledigingen dus zeg het maar.
Als Vijverdal-klant dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik denk dat hij verkapt om hulp vraagt bij zijn comin' out?
Neuh, dat denk ik niet. Maar wat het wel is, weet ik ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verkapt om hulp vraagt bij zijn comin' out?
Wat is dit nou weer voor aandachtstrekkerijquote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat een ja? Het is serieus Harry, ik ben wel een beetje klaar met je vooroordelen en beledigingen dus zeg het maar.
Even volwassen Harry. Ik laat me niet door jou beledigen. Dus je zegt het maar. Sta je ervoor open om te luisteren of is je eerstvolgende post weer dat homo's ijdeltuiten zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor aandachtstrekkerijNee, alsjeblieft vraag me niets want ik heb het zo graag. Als je mij wat wilt vertellen, dan zul je toch echt die kinderachtige houding moeten laten varen, makker.
![]()
Zo serieus ben ik dan weer.
ik heb jou volgens mij nog niet beledigd. En als dat wel het geval mocht zijn, knip je nagels, dan lijken je tenen niet zo lang.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Even volwassen Harry. Ik laat me niet door jou beledigen. Dus je zegt het maar. Sta je ervoor open om te luisteren of is je eerstvolgende post weer dat homo's ijdeltuiten zijn.
Grow up makker, volgens mij ben je iets slimmer dan je je hier voordoet.
Laat maar danquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik heb jou volgens mij nog niet beledigd. En als dat wel het geval mocht zijn, knip je nagels, dan lijken je tenen niet zo lang.
Kom op, voor de draad er mee. Wat wil je aan mij en de rest van de wereld kwijt over de goede kant van de homolobby e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |