SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
[ Bericht 58% gewijzigd door popolon op 09-06-2009 14:18:59 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Hij speelt in de animatiefilm Monsters vs. Aliens de president van Amerikaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef JohnLocke het volgende:
Ik zap net langs Law & Order Criminal Intent op Net 5, en wie zit daar op een bankje? Stephen! Wist niet dat hij dat soort gastrollen deed
Ja, zoiets zou Bush nooit doen. Deed me denken aan dat dansje bij Ellen DeGeneres. Je kunt over Bama zeggen wat je wil, maar hij weet zich wel te profileren als vriendelijke know-it-all met humor.quote:
Nou, die heeft natuurlijk ook al eens met Colbert samengewerkt op een White House Correspondents dinner, met nog veel meer zelfspotquote:
Volgens mij was Colbert uitgenodigd door een medewerker die wel van hem gehoord was, in de zin dat hij bekend was, maar niet helemaal wist wat hij kon verwachten. Bush was verder niet echt betrokken, behalve dat hij het slachtoffer van de bijtende grappen was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:02 schreef JohnLocke het volgende:
Nou, die heeft natuurlijk ook al eens met Colbert samengewerkt op een White House Correspondents dinner, met nog veel meer zelfspot
Volgens mij zat hij er niet zo mee, bij andere dinners was hij immers ook niet vies van wat zelfsport. Ik denk echt dat Bush meer humor had dan Obama, daar is de man niet zo heel goed mee helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij was Colbert uitgenodigd door een medewerker die wel van hem gehoord was, in de zin dat hij bekend was, maar niet helemaal wist wat hij kon verwachten. Bush was verder niet echt betrokken, behalve dat hij het slachtoffer van de bijtende grappen was.
Dan heb je duidelijk nog nooit de clip met de realtime reactie van Bush tijdens die speech gezien. Hij kon er écht niet om lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij er niet zo mee,
Bush had hier ook wel aan meegedaan. Niet na de speech van Colbert waar het hierboven even over gaat, maar die man had ook wel humor. Hij heeft trouwens ook een keer een soldaat begroet in Deal or No Deal. Ook met een opgenomen boodschap.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou Bush nooit doen. Deed me denken aan dat dansje bij Ellen DeGeneres. Je kunt over Bama zeggen wat je wil, maar hij weet zich wel te profileren als vriendelijke know-it-all met humor.
Toen met zijn look-alike deed hij veel van dezelfde grappen, misschien hoorde dat zure gezicht ook wel bij de actquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk nog nooit de clip met de realtime reactie van Bush tijdens die speech gezien. Hij kon er écht niet om lachen.
Lol, vier. Bush 1, Bill, Bama en de Duivel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef MadScientist het volgende:
hoeveel presidenten heeft ie nu in zijn show gehad?
haha, en weer...quote:
Tja... 'Republikeinen' en Fransen gaan natuurlijk niet goed samen, he!?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:11 schreef MadScientist het volgende:
oh grappig, ik was laatst in frankrijk, als je daar een aflevering probeert te kijken staat er "this video is not available in your region".
blijkbaar wordt er dus bewust een keuze gemaakt welke europese landen mogen kijken via de website, en wij horen erbij!
Vorige week donderdag was er een storing van de servers daar. Een dag later lukte het me wel weer om te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef DrDurden het volgende:
Inderdaad, dat lees je ook vaak in die berichten onder de afleveringen. Ook veel mensen hebben last van storingen, etc. maar daar heb ik geen last van. Ik heb zelfs geen reclames ertussen zitten.
alles kan inspireren, zelfs o'reillyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef FP128 het volgende:
Ooit eens een aflevering gezien en vond het wel grappig maar erg dik dat dit een parodie is op Bill O'Reilly's
talkshow op FOX.
quote:I shaved my entire body so I was more aerodynamic for my report on speed skating.
about 7 hours ago from web
zover ik weet zit dsb helemaal niet in de VSquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef mvt het volgende:
Omdat ze winnaars willen sponseren? Vond het wel een geniaal stukje
En Essent zit niet in Japan, Houtland,Doeland niet in Canada, en zo kan ik denk ik nog wel een aardig lijstje posten. Punt is, veel nederlanders kijken, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zover ik weet zit dsb helemaal niet in de VS
En in één ochtend 40.000 dollar opgehaald. Niet slecht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef JohnLocke het volgende:
Haha, hij gaat de DSB vervangen als hoofdsponsor van het Amerikaanse schaatsteam.
Die was wel grappig ja. Ook bij de toss tussen Stewart en Colbert kwam Al Gore voor.quote:
Prima toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Colbert echt los gaat tegen Nederland en haar schaatsers. Gisteren zei hij al dat we de grootste rivaal zijn, en hem kennende zullen we dus flink in gezeik genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |