Prima toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Colbert echt los gaat tegen Nederland en haar schaatsers. Gisteren zei hij al dat we de grootste rivaal zijn, en hem kennende zullen we dus flink in gezeik genomen worden.
Viel me ook op ja, geeft wel aan dat schaatsen in de VS zo onbekend is dat ze niet eens een clipje van een Amerikaanse zender hadden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:12 schreef thettes het volgende:
Vandaag ook dat plaatje van Nederland 1 op die TV in die intro naar zn schaatsbattle tegen Davis.
Valt wel mee hoor, ik weet niet of je de Dinners van andere jaren hebt gezien, maar Bush is goed in zelfspot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef DrDurden het volgende:
Gisteren ook pas voor het eerst Colbert's optreden bij de 2006 White House Correspondents' Association Dinner gezien, en Stephen Colbert is nog meer in m'n achting gestegen. Je moet behoorlijk lef hebben om Bush, de Republikeinen en de rechtse media af te kraken als die allemaal in de zaal zitten. Bush was een paar keer echt not amused. Zeker een aanrader voor de mensen die het nog niet gezien hebben.
Nou ja, er zit nogal een verschil tussen lichte zelfspot (dat optreden met de president en een imitator) en praktisch compleet afgebrand worden, vind ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik weet niet of je de Dinners van andere jaren hebt gezien, maar Bush is goed in zelfspot.
Ik dacht dat politici altijd charismatisch moesten zijn!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef JohnLocke het volgende:
Die gast Harold Ford Jr ziet er eng uit, van die sociopathische ogen.
En ik had gelijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Colbert echt los gaat tegen Nederland en haar schaatsers. Gisteren zei hij al dat we de grootste rivaal zijn, en hem kennende zullen we dus flink in gezeik genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |