De focus op de politiek en behandelde onderwerpen spreken de meeste Nederlanders niet aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef -Angelus- het volgende:
Waarom is dit niet in Nederland te zien op TV, anyway wat is jouw favoriete clip?
The Box zendt al wat programma's uit van Comedy Central.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef -Angelus- het volgende:
Waarom is dit niet in Nederland te zien op TV, anyway wat is jouw favoriete clip?
Comedy Central zit op kanaal 52, het basisabonnement is t/m kanaal 32 (of iets in die buurt), het uitgebreidere basispakket gaat t/m 47.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Typisch eigenlijk dat dit programma in heel de VS minder kijkers scoort dan bv RTL Boulevard in Nederland. Ik denk dat het publiek dat het via internet volgt groter is dan dat via de tv.
Deze week is 'ie helaas op vakantie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Autodidact het volgende:
tvp.
Kijk elke dag, en daarvoor hoeft het niet op tv te komen...
(tip: mininova)
Inderdaad, verdomme.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Deze week is 'ie helaas op vakantie.
welke aflevering is datquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
Geweldige serie
Ik heb me echt rotgelachen om dat stukje waarin hij aankondigt dat de Democraten de meerderheid in de Senaat hebbenMet Arabische ondertiteling die opeens in beeld verschijnt enz
Volgens mij toen de verkiezingen waren, nietwaarquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij toen de verkiezingen waren, nietwaar
"Don't think you're off the hook, voters. You're the ones who made this bed. Now you're the ones who are gonna have to move over so a gay couple can sleep in it. Tomorrow you're all gonna to wake up in a brave new world, a world where the Constitution gets trampled by an army of terrorist clones created in a stem-cell research lab run by homosexual doctors who sterilize their instruments over burning American flags, where tax-and-spend Democrats take all your hard earned money and use it to buy electric cars for National Public Radio and teach evolution to illegal immigrants... Oh and everybody's high!"
Ben blij dat we zoiets nog niet in NL kennen, de meeste grappen zijn namelijk grappen zijn grappig omdat ze eenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:23 schreef MadScientist het volgende:
geweldige show dit.... idd jammer dat we zoiets niet in NL kennen, of dat het hier wordt uitgezonden, maar ergens ook wel begrijpelijk. het hoort daar meer in de cultuur denk ik...
Amen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef Mustard_Man het volgende:
stephen colbert is geweldig.
http://colbertondemand.co(...)lbert_Calls_it_Quitsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij toen de verkiezingen waren, nietwaar
"Don't think you're off the hook, voters. You're the ones who made this bed. Now you're the ones who are gonna have to move over so a gay couple can sleep in it. Tomorrow you're all gonna to wake up in a brave new world, a world where the Constitution gets trampled by an army of terrorist clones created in a stem-cell research lab run by homosexual doctors who sterilize their instruments over burning American flags, where tax-and-spend Democrats take all your hard earned money and use it to buy electric cars for National Public Radio and teach evolution to illegal immigrants... Oh and everybody's high!"
Ze is uiteindelijk niet eerste geworden.quote:Op zondag 22 april 2007 02:58 schreef Caesu het volgende:
Stephanie Colburtle staat weer op 1![]()
![]()
![]()
http://www.greatturtlerace.com/
http://www.comedycentral.(...)jhtml?ml_video=85100
Dat kaartje van de senaat ook : "Republicans" "Cowards"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:36 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
http://colbertondemand.co(...)lbert_Calls_it_Quits
het mooiste vond ik nog zijn nicaraguan bookie "luis"quote:
Nee, dit was een week van herhalingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:20 schreef Mustard_Man het volgende:
zijn er afleveringen geweest deze week?
ah ok. dacht even dat het aan mij lag.quote:
quote:
Met dat waterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
hooggespannen verwachtingen voor het Richard Branson interview
hehe cool, welke ep was dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef Autodidact het volgende:
Met dat water. Was wel helemaal voorbereid...
Ik heb inmiddels "Your phone is ringing! Your phone is ringing!" als ringtone.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Met dat water. Was wel helemaal voorbereid...
Ik heb inmiddels "Your phone is ringing! Your phone is ringing!" als ringtone.
Mwoah, vind het beiden gewoon supervet. Het verschilt per dag/episode welke ik leuker vind.quote:
Volgens mij dezelfde, aan het begin van de aflevering.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef MadScientist het volgende:
[..]
hehe cool, welke ep was dat?
quote:
ah cool, thnxquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:20 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij dezelfde, aan het begin van de aflevering.
http://www.youtube.com/watch?v=jepvThXCtVs&NR=1quote:Op donderdag 20 september 2007 01:20 schreef Teije het volgende:
Iemand het fragment van de Emmy's gezien? Echt geweldig!
*zoekt* Klik
"I guarantee at least one its eyes will be blue"quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef MadScientist het volgende:
ik heb zijn boek besteld(lage dollar he... 't is voor niks)
ik ben ook begonnen aan de serie Strangers With Candy die hij ook heeft geproduceerd en in geacteerd...
't was een beetje zo'n low-key serie met zijn zwakke kanten maar wel ok
Jezus, word je dan ff flink genaaid. Het is maar 16 dollar op amazon.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:15 schreef MadScientist het volgende:
voor de die-hards: ik zag het vandaag liggen bij de American Book Center op het Spui. voor 30 euro, dat wel.
quote:Bottom-line, religion is the cornerstone of civilization. Without it there would be no laws, no morality, no social structure and no guidelines for furnishing our tabernacles. We would exist in a state of valueless depravity, like they do in Holland. Uhm. If you’re listening to this in Dutch, please change the name Holland to Belgium.
nja studenten krijgen 10% korting, maar idd 't is zo veel duurder dan in de VS. maar goed, zoals ik al zei, voor de echte die-hardsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:21 schreef Mustard_Man het volgende:
Jezus, word je dan ff flink genaaid. Het is maar 16 dollar op amazon.
quote:Stephen Colbert Announces as a Candidate for President -- Seeks Nod of Both Parties!
By E&P Staff
Published: October 11, 2007 10:05 PM ET
NEW YORK Appearing on Larry King's CNN show Thursday night, Stephen Colbert was accused by the host of using the publication of his new book as a platform to run for president. Colbert happily confirmed this, saying that he would seek the nomination from both parties.
When King said this was a "cop out," Colbert, host of his own talk show, The Colbert Report on Comedy Central, said that it actually demonstrated true "courage" because "I could lose twice."
He said he would run on a state by state basis, perhaps starting in his home state, South Carolina, as a "favorite son."
He would not say that he was unimpressed by the current crop of candidates -- but did allow that Fred Thompson's campaign slogan should be, "Do Not Disturb."
When King had asked, with a thumb pointing up, if he planned to run for the top office, Colbert said, "You mean God? No, dial it down one notch." He said the presidency was the only for him since "I am not a bridesmaid."
His book is titled "I Am America (and So Can You!)."
He's doing it!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:54 schreef UnoclaM het volgende:
Colbert for President!
Alleen in South Carolinaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:11 schreef MadScientist het volgende:
[..]
He's doing it!
[ afbeelding ]
Wat kan hij daar - puur theoretisch - eigenlijk mee bereiken ? Stel dat iemand die in één staat kandidaat is die voorverkiezing daar wint, wat dan ?quote:
Twee dingen: Meer bewijs dat veel Amerikanen geen flauw idee hebben van de waarheidquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat kan hij daar - puur theoretisch - eigenlijk mee bereiken ? Stel dat iemand die in één staat kandidaat is die voorverkiezing daar wint, wat dan ?![]()
Idd, maar feit blijft dat het een stem is tegen de gevestigde ordequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:50 schreef MadScientist het volgende:
wel, hij ging op de verkiezingslijst staan als republikein én democraat, dus als je die zat bent heb je bij Colbert nog steeds weinig keus
en binnen... 't is echt grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef MadScientist het volgende:
ik heb zijn boek besteld(lage dollar he... 't is voor niks)
Eigenlijk meer een bewijs dat jij het veel te serieus neemt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Twee dingen: Meer bewijs dat veel Amerikanen geen flauw idee hebben van de waarheid
En bewijs dat bepaalde Amerikanen de Democraten en Republikeinen zo zat zijn, dat ze stemmen op een tv personage
Ik neem het totaal niet serieus, maar reageer gewoon op wat het betekent als Colbert stemmen zou trekkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Eigenlijk meer een bewijs dat jij het veel te serieus neemt.
Als een enquetebureau mij het zou vragen zou ik ook Colbert zeggen.
Hier in België kwam media-figuur, beursmagnaat, fraudeur, en excentriekeling Jean-Pierre van Rossem zo eens "voor de grap" met de slogan "Geen gezwijn, stem libertijn" op samen met wat artiesten onder de naam "ROSSEM". Waarbij hij iedereen die niemand van de politici nog geloofde dan maar op hem te stemmen ... Hij haalde 3 zetels ...quote:Op donderdag 1 november 2007 18:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik neem het totaal niet serieus, maar reageer gewoon op wat het betekent als Colbert stemmen zou trekkenStel je voor dat een van de lama's of Hans Teeuwen zijn eigen partij (Schijt op Holland.org) opricht en campagne gaat voeren, en ze krijgen een paar zetels!!
Daar reageerde ik op. Als. We wachten af hoe dit zal gaan. Voorlopig is het groot nieuws
http://www.cnn.com/2007/POLITICS/11/01/colbert.sc/index.htmlquote:Colbert's run for White House stopped short
COLUMBIA, South Carolina (CNN) -- The South Carolina Democratic Party voted Thursday to keep funnyman Stephen Colbert's name off the Democratic Primary ballot, according to the party's executive director.
The party's executive council met Thursday afternoon in Columbia to decide which candidates met the criteria to be placed on the ballot, and Colbert didn't make the cut, executive director Joe Werner said.
Colbert has said he will not file for the Republican party ballot because of the $35,000 fee, so the move likely ends his bid to officially run for president in South Carolina.
The host of Comedy Central's "The Colbert Report" filed his papers Thursday morning.
To get on the ballot, a candidate must demonstrate two requirements: that he or she is viable nationally and has spent time campaigning in the state.
Carol Fowler, chairwoman of the state Democratic Party and a member of the executive council, suggested Wednesday that Colbert did not meet the standard of national viability.
"He does not appear to be campaigning to win if he is only running in one state," she said.
One of Colbert's opponents on the executive council, Charleston Democratic party chairman Waring Howe, defended the decision.
"Stephen Colbert clearly didn't qualify under our rules, and it would have been a mistake and wrong to violate our rules," he said.
Meanwhile, long shots Rep. Dennis Kucinich of Ohio and former Alaska Sen. Mike Gravel did make the cut.
Colbert, the mock conservative pundit whose show regularly features real politicians and political commentators, announced he was running as a Democrat and Republican on October 16.
He made a "campaign" stop Sunday in Columbia to receive a key to the city from Mayor Bob Coble, attracting about 1,000 people, mostly University of South Carolina students.
Opponents such as Howe argued Colbert would make a mockery of the political process. They also noted that for each candidate on the Democratic ballot, the state party must pay $20,000 to the state election commission.
Niet te vergelijken. En daarbij moet je rekening houden dat het publiek van Colbert en Stewart het wat hogeropgeleide volk is. Een redneck weet niet eens wie Colbert is.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik neem het totaal niet serieus, maar reageer gewoon op wat het betekent als Colbert stemmen zou trekkenStel je voor dat een van de lama's of Hans Teeuwen zijn eigen partij (Schijt op Holland.org) opricht en campagne gaat voeren, en ze krijgen een paar zetels!!
Daar reageerde ik op. Als. We wachten af hoe dit zal gaan. Voorlopig is het groot nieuws
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. En daarbij moet je rekening houden dat het publiek van Colbert en Stewart het wat hogeropgeleide volk is. Een redneck weet niet eens wie Colbert is.
Dus 99% van de 'stemmen' voor Colbert komen van kijkers. Voor de gein dus.
Waarom zijn ze er eigenlijk niet ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:54 schreef Caesu het volgende:
ik begin Colbert en Stewart nu wel erg te missen zeg.![]()
Staking in film- en televisieland #2quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er eigenlijk niet ?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:54 schreef Caesu het volgende:
Colbert z'n boek is iig erg leuk om te lezen tijdens deze stakingquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:54 schreef Caesu het volgende:
http://apnews.excite.com/article/20071220/D8TLF3DG0.htmlquote:Stewart and Colbert Returning to the Air
Dec 20, 5:48 PM (ET)
NEW YORK (AP) - "The Daily Show with Jon Stewart" and "The Colbert Report" will resume production on Jan. 7 without their striking writers, the Comedy Central network announced Thursday.
Both late-night shows were shuttered after the Hollywood writers strike began seven weeks ago.
Nou, ben benieuwd of dat wat wordt (zonder de geweldige schrijvers) ik heb er geen goed gevoel over. Bij Conan en Leno gingen ze nu vooral interviewen en bandjes laten optreden. Dat zal hier ook wel gebeuren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:21 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://apnews.excite.com/article/20071220/D8TLF3DG0.html
http://www.cnn.com/2008/S(...)return.ap/index.htmlquote:The return of Stewart and Colbert
NEW YORK (AP) -- Not a moment too soon to help make sense of things, Jon Stewart and Stephen Colbert will be back on duty Monday, ready to mock everything in sight.
The New Hampshire presidential primary scheduled for the next day? A likely topic!
The woes of Jamie Lynn and Britney Spears? Why the heck not?
And they'll surely make hay of the writers strike that has kept them off the air, and kept their viewers satire-starved, since November 5.
But how will they carry out their mission without writers?
The returning "Daily Show with Jon Stewart" and "Colbert Report with Stephen Colbert" face a challenge even greater than that of writer-deprived Jay Leno, Conan O'Brien and Jimmy Kimmel, late-night hosts with a shared task of injecting humor into what are basically interview shows. VideoWatch what to expect from Stewart, Colbert »
"The Daily Show" and "Colbert," which air weeknights back-to-back on Comedy Central at 11 p.m. EST, are something else. Each is a topical half-hour that lampoons human foibles, as well as the excesses of TV journalism. They may find it far more demanding to adapt to the mandates of the striking Writers Guild of America. I-Report: What do you make of the strike and late-night shows?
Sidelined the past nine weeks, Stewart (in his role as fake-news anchorman) and Colbert (playing the blowhard pundit) have been conspicuous in their absence from the bubbling brew of cultural discourse. Meanwhile, because both series are so news-driven, their stretch of reruns has taken a cruel toll on viewership. "The Daily Show" (which, pre-strike, averaged 1.6 million viewers) and "Colbert" (1.3 million) have seen their audience shrink by as much as 50 percent.
What would have happened had America been forced to go any longer unreplenished by fresh doses of Stewart's arch "reporting" and Colbert's I-am-the-way "commentary"?
The answer became moot two weeks ago, when both shows announced their imminent return, then added, in typically ironic fashion: "We would like to return to work with our writers. If we cannot, we would like to express our ambivalence, but without our writers we are unable to express something as nuanced as ambivalence."
Ambivalence aside, one of the most popular features on both shows is conveniently unscripted: the interview segment. But this could present another set of problems (difficulties already being felt by Leno, O'Brien and Kimmel, in marked contrast to David Letterman and Craig Ferguson, who have an interim agreement with the guild). Among the favorite guests on "The Daily Show" and "Colbert" are politicians, some of whom, along with A-list celebrities, may refrain from crossing picket lines to appear.
It's unlikely the shows will be completely off-the-cuff. Performers who don't belong to the guild will be free to write material for themselves, although it's not clear who on either series that might include.
But WGA members Stewart and Colbert are barred from writing anything.
That is, unless they're not. The guild and "Tonight Show" host Leno are locked in a dispute over just such an issue: whether he, as a guild member, is permitted to write his own monologue. Leno insisted he had gained approval from the guild. He continued to deliver nightly monologues he said he'd crafted himself. The guild, crying foul, vowed to take some form of action, as yet unspecified.
"Leno will not get a pass. The guild has told him he can't write his monologues," said Sherry Goldman, a spokeswoman for the Writers Guild of America East.
Guild rules will surely result in a different "Daily Show" and "Colbert" than their fans are used to. But as viewers try to predict what the necessary changes will be, it's worth remembering that Colbert is an improv whiz who, script or no script, seems to channel his "Stephen Colbert" alter ego from some parallel world inspired by Bill O'Reilly. Stewart is witty and fast on his feet, befitting his background as a standup comic.
Will it suffice for this pair as the strike drags on? No one from either program was available Friday to respond to questions or offer a hint of what Colbert and Stewart have in mind for the audience.
Comedy Central spokesman Tony Fox said, "Stephen and Jon are still figuring out what they're going to do on Monday night's show."
Probably so. But the nation's ruling class, presidential hopefuls and others ripe for ridicule should be all too aware of what's going to happen. Their two-month respite is coming to an end. Stewart and Colbert are on their case again.
Dude, ze zitten toch in de Guild. Volstrekt begrijpelijk dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat voor onzin is dat nu eigenlijk, ze mogen zelf geen grappen verzinnen die ze vertellen ????
Only in America ...
Dat ze dan ook geen programma's presenteren. Wat is dat nu. Alsof Hans Teeuwen een conferance gaat presenteren en begint met de mededeling "door een staking heeft iemand anders dan ikzelf alle grappen voor vanavond geschreven. Sorry"quote:Op maandag 7 januari 2008 23:17 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Dude, ze zitten toch in de Guild. Volstrekt begrijpelijk dus.
nee inderdaad nederland en vakbonden gaan niet samen neequote:Op maandag 7 januari 2008 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom die mensen in die Guild zitten eigenlijk. Zoiets zou hier volstrekt ondenkbaar zijn ...
We hebben het over schrijvers, maar als Colbert en Jay Leno enzo een programma presenteren mogen ze blijkbaar volgens die Guild géén zelfgemaakte grappen daarin vertellen omdat ze ook aangesloten zijn bij die schrijversbond en als schrijver moeten staken. Terwijl ze wel als presentator aan de slag kunnen. Wat natuurlijk pure onzin is natuurlijk ...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef MadScientist het volgende:
eh we hebben het hier over de schrijvers? bovendien is het een stomme vraag waarom mensen in een vakbond zitten. alle mensen in alle vakbonden zitten toch allemaal op dezelfde reden in die vakbond: om samen een vuist te kunnen maken tegen eventueel misbruik door hun werkgevers
Colbert-Huckabeequote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:07 schreef popolon het volgende:
Hij begon weer goed gisteren, Huckabee - Colbert '08
Wel ik heb zelf niets gevonden over Colbert, al is Jay Leno wel lid van de Guild en schrijft ie nu in zijn eentje zijn show aan elkaar (bron: wiki). Bij de meeste van deze shows komt het er op neer dat de presentatoren willen voorkomen dat hun andere personeel ontslagen worden door uitblijven van inkomsten en daarom maar weer aan de slag gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We hebben het over schrijvers, maar als Colbert en Jay Leno enzo een programma presenteren mogen ze blijkbaar volgens die Guild géén zelfgemaakte grappen daarin vertellen omdat ze ook aangesloten zijn bij die schrijversbond en als schrijver moeten staken. Terwijl ze wel als presentator aan de slag kunnen. Wat natuurlijk pure onzin is natuurlijk ...
Waarom zou ie eigenlijk niet hé. Wie weet hebben ze doodgewoon een reeks schrijvers uit Engeland ofzo ingehuurd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:42 schreef Kokstra het volgende:
Vind toch dat ie het erg goed doet zo zonder schrijvers tot nu toe
waar ging het overquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:33 schreef Caesu het volgende:
behoorlijk indrukwekkende show gister...
[ afbeelding ]
http://www.tvsquad.com/20(...)-beard-of-solidarit/
en dan te bedenken dat z'n vader en broers een paar jaar later omkwamen bij een vliegtuigcrash.![]()
videos van gister: http://www.nofactzone.net/?p=3025
Omdat het een uitsluitend amerikaans georienteerde spin-off is van The Daily Show. De gasten en onderwerpen in CR zijn onbekend voor de gemiddelde nederlander.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef -Angelus- het volgende:
Waarom is dit niet in Nederland te zien op TV
Volgens mij die van 7 mei, gisteren dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:23 schreef MadScientist het volgende:
welke aflevering is dat?
Soms wel, maar Colbert heeft ook nog wel eens wat algemenere gasten; hij vindt op zich wetenschappers wel leuk. Dawkins is geweest, maar ook Frans de Waal (de Nederlandse bioloog en primatoloog). Al met al is het denk ik wel te Amerikaans, maar het is ook wel grappig om te zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Omdat het een uitsluitend amerikaans georienteerde spin-off is van The Daily Show. De gasten en onderwerpen in CR zijn onbekend voor de gemiddelde nederlander.
Ja, wat een dance-off!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
Die beef met "Raaaaaaaaaaaain" was lachen![]()
Dat interview met die "terrorist" was echt hilarischquote:Op zondag 11 mei 2008 20:37 schreef Caesu het volgende:
Colbert is goed op dreef de laatste paar weken.
vandaag het interview met garrett resman (de astronaut) gezien. echt 1 van de beste colbert stukken ooit!quote:Op zondag 11 mei 2008 20:37 schreef Caesu het volgende:
Colbert is goed op dreef de laatste paar weken.
Dat vond ik dan weer niet. Het was erg grappigquote:
Maar ik vond dan bijv het interview met de terrorist veel leukerquote:eat it jon stewart, im talkin to space!!
Ik had verwacht dat ie met een FaceStrong bandana zou komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef PsyCha het volgende:
Aflevering van gister was wel grappig.
"I got 99 problem but Feng shui aint one"
En zijn verwondingen. Hahaha.
Ik vind Colbert met wetenschappers meestal sterker, of met van die suffe politici die hij genadeloos in hun eigen domheid verstrikt laat raken (‘better know a district’).quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik had verwacht dat ie met een FaceStrong bandana zou komen![]()
En het interview met Will Smith vond ik eigenlijk zeer slecht, Colbert heeft geen goede vraag gesteld eigenljik
You said it right! Hij was gewoon te veel geimponeerd door Will Smith. Bytheway, die Hancock-film lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind Colbert met wetenschappers meestal sterker, of met van die suffe politici die hij genadeloos in hun eigen domheid verstrikt laat raken (‘better know a district’).
Hij wilde zich ook maar inschrijven in één staat en in de voorverkiezingen hé ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef Schuttingbeer het volgende:
Uiteindelijk vind ik het toch jammer dat ie niet mocht meedoen met de verkiezingen, dat was echt een super boost geweest voor z'n show, maar ik denk dat ie door z'n populariteit nog best wel eens wat stemmen zou kunnen krijgen..
er waren ooit ook statistieken die lieten zien dat ie op 20% ofzo stond..
Ach kom op zeg. Als je daar de grap niet van inziet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef Schuttingbeer het volgende:
Uiteindelijk vind ik het toch jammer dat ie niet mocht meedoen met de verkiezingen, dat was echt een super boost geweest voor z'n show, maar ik denk dat ie door z'n populariteit nog best wel eens wat stemmen zou kunnen krijgen..
er waren ooit ook statistieken die lieten zien dat ie op 20% ofzo stond..
Dûh, ik weet ook wel dat 't voor de grap is, maar hij wilde dus voor de grap meedoen aan het debat in South Carolina volgens mij, maar ondanks dat ie genoeg handtekeningen had om mee toe doen, hebben ze 't hem verboden. Dat vind ik nou jammer.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Als je daar de grap niet van inziet.
20%? In de studio zeker.
Niet helemaal verboden. Hij had zich opgegeven als presidentskandidaat namens de Democraten, maar die hebben inderdaad besloten hem niet te willen. Hij had natuurlijk als independent kunnen runnen, maar de grap was eigenlijk dat hij zowel bij de republikeinen als de democraten op de ballot wilde. Dat eerste koste $35k o.i.d. en ging dus niet door. De democraten zagen hem niet als een legitieme kandidaat (helaas).quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:19 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Dûh, ik weet ook wel dat 't voor de grap is, maar hij wilde dus voor de grap meedoen aan het debat in South Carolina volgens mij, maar ondanks dat ie genoeg handtekeningen had om mee toe doen, hebben ze 't hem verboden. Dat vind ik nou jammer.
Ohja.. en 13% in de polls
Dat ja!quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Niet helemaal verboden. Hij had zich opgegeven als presidentskandidaat namens de Democraten, maar die hebben inderdaad besloten hem niet te willen. Hij had natuurlijk als independent kunnen runnen, maar de grap was eigenlijk dat hij zowel bij de republikeinen als de democraten op de ballot wilde. Dat eerste koste $35k o.i.d. en ging dus niet door. De democraten zagen hem niet als een legitieme kandidaat (helaas).
Tonight! .... .. .. ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 14:20 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat er een topic van was... tvp.
Die intro's zijn altijd geniaal.
Toooooniiiiiiiiiight ... A debate between candidates for the most powerful office in the land ...... Dick Cheney'squote:Op zondag 5 oktober 2008 14:20 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat er een topic van was... tvp.
Die intro's zijn altijd geniaal.
Wat is wrickles?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef pberends het volgende:
http://www.comedycentral.(...)tml?episodeId=187381
Het begin van de uitzending van 8 oktober was supertof: als ie net even te laat begint met "Tonight"![]()
.
WRICKLES blijft ook geweldig.
Yeah. Wanneer ik commentaar heb op 'het geloof', of sommige 'gelovigen', dan doet men soms alsof ik een hekel heb aan ALLE gelovigen, terwijl ik het natuurlijk alleen heb over diegenen die het TE serieus nemen, of het misbruiken, of het boven normale normen en waarden zetten, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Overigens wel interessant om over de man Stephen Colbert te lezen. Hij is dus een praktiserend Katholiek, komt uit het Zuiden (zijn accent is dus aangemeten), en heeft op tragische wijze zijn halve familie verloren als kind.
20 oktober bedoel je? Toen wel, is o.a. te zien voor het laatste interview als hij een buiging maakt naar het publiek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:08 schreef Schuttingbeer het volgende:
Had ie gister nou geen wriststrong bracelet om??
welke aflecvering (deel)quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:02 schreef Wheelgunner het volgende:
Haha, Nederland onderdeel van een grap
Die van woensdagavond, stukje over of de overwinning nou wel of geen landslide was. Hij kwam met de vergelijking Germany - Holland (WOII)quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
welke aflecvering (deel)
Hebben ze niet weer één of twee weken pauze??quote:Op woensdag 12 november 2008 15:50 schreef MadScientist het volgende:
mind-less chants! mind-less chants! haha ik lag echt dubbel toen ie het publiek meteen meekreeg daarmee.
anyway d'r was gisteren al geen aflevering (vanwege veterans day?) maar vandaag is die site nog niet goed up-to-date of zo want de full episodes werken niet. grrr
Nevermind, Daily Show heeft wel uitgezonden gister..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Hebben ze niet weer één of twee weken pauze??
Ik vond 'm leukquote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Caesu het volgende:
A.Colbert.Christmas.The.Greatest.Gift.Of.All.DSR.XviD-SAiNTS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
the doombunker was ook wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
[ Bericht 58% gewijzigd door popolon op 09-06-2009 14:18:59 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Hij speelt in de animatiefilm Monsters vs. Aliens de president van Amerikaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:25 schreef JohnLocke het volgende:
Ik zap net langs Law & Order Criminal Intent op Net 5, en wie zit daar op een bankje? Stephen! Wist niet dat hij dat soort gastrollen deed
Ja, zoiets zou Bush nooit doen. Deed me denken aan dat dansje bij Ellen DeGeneres. Je kunt over Bama zeggen wat je wil, maar hij weet zich wel te profileren als vriendelijke know-it-all met humor.quote:
Nou, die heeft natuurlijk ook al eens met Colbert samengewerkt op een White House Correspondents dinner, met nog veel meer zelfspotquote:
Volgens mij was Colbert uitgenodigd door een medewerker die wel van hem gehoord was, in de zin dat hij bekend was, maar niet helemaal wist wat hij kon verwachten. Bush was verder niet echt betrokken, behalve dat hij het slachtoffer van de bijtende grappen was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:02 schreef JohnLocke het volgende:
Nou, die heeft natuurlijk ook al eens met Colbert samengewerkt op een White House Correspondents dinner, met nog veel meer zelfspot
Volgens mij zat hij er niet zo mee, bij andere dinners was hij immers ook niet vies van wat zelfsport. Ik denk echt dat Bush meer humor had dan Obama, daar is de man niet zo heel goed mee helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij was Colbert uitgenodigd door een medewerker die wel van hem gehoord was, in de zin dat hij bekend was, maar niet helemaal wist wat hij kon verwachten. Bush was verder niet echt betrokken, behalve dat hij het slachtoffer van de bijtende grappen was.
Dan heb je duidelijk nog nooit de clip met de realtime reactie van Bush tijdens die speech gezien. Hij kon er écht niet om lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij er niet zo mee,
Bush had hier ook wel aan meegedaan. Niet na de speech van Colbert waar het hierboven even over gaat, maar die man had ook wel humor. Hij heeft trouwens ook een keer een soldaat begroet in Deal or No Deal. Ook met een opgenomen boodschap.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou Bush nooit doen. Deed me denken aan dat dansje bij Ellen DeGeneres. Je kunt over Bama zeggen wat je wil, maar hij weet zich wel te profileren als vriendelijke know-it-all met humor.
Toen met zijn look-alike deed hij veel van dezelfde grappen, misschien hoorde dat zure gezicht ook wel bij de actquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk nog nooit de clip met de realtime reactie van Bush tijdens die speech gezien. Hij kon er écht niet om lachen.
Lol, vier. Bush 1, Bill, Bama en de Duivel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef MadScientist het volgende:
hoeveel presidenten heeft ie nu in zijn show gehad?
haha, en weer...quote:
Tja... 'Republikeinen' en Fransen gaan natuurlijk niet goed samen, he!?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:11 schreef MadScientist het volgende:
oh grappig, ik was laatst in frankrijk, als je daar een aflevering probeert te kijken staat er "this video is not available in your region".
blijkbaar wordt er dus bewust een keuze gemaakt welke europese landen mogen kijken via de website, en wij horen erbij!
Vorige week donderdag was er een storing van de servers daar. Een dag later lukte het me wel weer om te kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef DrDurden het volgende:
Inderdaad, dat lees je ook vaak in die berichten onder de afleveringen. Ook veel mensen hebben last van storingen, etc. maar daar heb ik geen last van. Ik heb zelfs geen reclames ertussen zitten.
alles kan inspireren, zelfs o'reillyquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:40 schreef FP128 het volgende:
Ooit eens een aflevering gezien en vond het wel grappig maar erg dik dat dit een parodie is op Bill O'Reilly's
talkshow op FOX.
quote:I shaved my entire body so I was more aerodynamic for my report on speed skating.
about 7 hours ago from web
zover ik weet zit dsb helemaal niet in de VSquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:30 schreef mvt het volgende:
Omdat ze winnaars willen sponseren? Vond het wel een geniaal stukje
En Essent zit niet in Japan, Houtland,Doeland niet in Canada, en zo kan ik denk ik nog wel een aardig lijstje posten. Punt is, veel nederlanders kijken, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zover ik weet zit dsb helemaal niet in de VS
En in één ochtend 40.000 dollar opgehaald. Niet slecht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef JohnLocke het volgende:
Haha, hij gaat de DSB vervangen als hoofdsponsor van het Amerikaanse schaatsteam.
Die was wel grappig ja. Ook bij de toss tussen Stewart en Colbert kwam Al Gore voor.quote:
Prima toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Colbert echt los gaat tegen Nederland en haar schaatsers. Gisteren zei hij al dat we de grootste rivaal zijn, en hem kennende zullen we dus flink in gezeik genomen worden.
Viel me ook op ja, geeft wel aan dat schaatsen in de VS zo onbekend is dat ze niet eens een clipje van een Amerikaanse zender hadden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:12 schreef thettes het volgende:
Vandaag ook dat plaatje van Nederland 1 op die TV in die intro naar zn schaatsbattle tegen Davis.
Valt wel mee hoor, ik weet niet of je de Dinners van andere jaren hebt gezien, maar Bush is goed in zelfspot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef DrDurden het volgende:
Gisteren ook pas voor het eerst Colbert's optreden bij de 2006 White House Correspondents' Association Dinner gezien, en Stephen Colbert is nog meer in m'n achting gestegen. Je moet behoorlijk lef hebben om Bush, de Republikeinen en de rechtse media af te kraken als die allemaal in de zaal zitten. Bush was een paar keer echt not amused. Zeker een aanrader voor de mensen die het nog niet gezien hebben.
Nou ja, er zit nogal een verschil tussen lichte zelfspot (dat optreden met de president en een imitator) en praktisch compleet afgebrand worden, vind ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik weet niet of je de Dinners van andere jaren hebt gezien, maar Bush is goed in zelfspot.
Ik dacht dat politici altijd charismatisch moesten zijn!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef JohnLocke het volgende:
Die gast Harold Ford Jr ziet er eng uit, van die sociopathische ogen.
En ik had gelijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Colbert echt los gaat tegen Nederland en haar schaatsers. Gisteren zei hij al dat we de grootste rivaal zijn, en hem kennende zullen we dus flink in gezeik genomen worden.
quote:StephenAtHome
hey, so much for global warming -- look at all this snow! and so much for global globalness, look how flat it is out there!
about 6 hours ago from web
StephenAtHome
global warming doesn't exist because it's cold outside. simple equation: eyes + snow = science.
about 6 hours ago from web
Colbert had wel gelijk dat er weinig African-American zouden zijn zonder onze VOC-schippenquote:
Hij had de hele tijd Nederlandse woorden in de aflevering zitten, maar sommigen waren niet echt duidelijk door z'n uitspraakquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef thettes het volgende:
Boerenkool met worst... maar dan op z'n engels/amerikaans uitgesproken
Really? Ik hoorde gisteren i.i.g. wel 'alsjeblieft'quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij had de hele tijd Nederlandse woorden in de aflevering zitten, maar sommigen waren niet echt duidelijk door z'n uitspraak.
Dat is expres. En dat vond ik juist erg grappig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind zowel de Daily Show als de Colbert Report erg leuk maar ze hebben wel vaak het zelfde.. soms exact. De afleveringen van 11-02-2010 hebben beide de 'It's a trap'-video's (uitnodiging van Obama aan republikeinen) met een monster aan t eind.
Dat is niet echt respectvol tegenover Admiraal Akbar.quote:
Hoezo expres? Toont toch aan dat ze het niet kunnen vullen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:07 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is expres. En dat vond ik juist erg grappig.
Star Warsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:08 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat is niet echt respectvol tegenover Admiraal Akbar.
Via internet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:25 schreef FP128 het volgende:
Op welke kabelzender in Amsterdam kun je the Colbert Report bekijken want ik kan het programma nergens vinden en hoe bekijken jullie het?
Hij is naar de Olympische spelen, en de opnamen zouden op de 17de en 18de zijn, dus misschien pas donderdag en vrijdag te zien op de website...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:50 schreef BluesRebel het volgende:
Geen nieuwe aflevering (van maandag)?
Ik wist dat ie zou gaan maar had geen idee dat ze t nog niet zouden uitzenden. Er is ook geen Daily Show.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij is naar de Olympische spelen, en de opnamen zouden op de 17de en 18de zijn, dus misschien pas donderdag en vrijdag te zien op de website...
Ze hebben om de zoveel weken een weekje vrij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik wist dat ie zou gaan maar had geen idee dat ze t nog niet zouden uitzenden. Er is ook geen Daily Show.
Wist ik niet. Dankje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Ze hebben om de zoveel weken een weekje vrij.
quote:Gibbs: Obama 'Would Love To' Do 'Daily Show,' But Not 'Colbert'
White House Press Secretary Robert Gibbs tells TIME that the President would be interested in appearing on "The Daily Show," but not on its Comedy Central counterpart "Colbert Report."
"I think the President would love to," Gibbs said when asked if President Obama would appear on "The Daily Show." "Just maybe not Colbert," he said.
Gibbs explained his reasoning for avoiding Colbert: "I have yet to see a politician best Stephen Colbert in an interview on his show. I mean, he's really, really good."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |