Inderdaad, hoe de besturing werkt, moet toch uitgelegd zijn in het handleidingsboekje. Ik heb ook zitten kijken, maar daar staat alleen dat je moet zwaaien met je controller. Ja duh, dat is de hele hype achter de Wii. Ze hadden best wel even kunnen zeggen hoe je moet zwaaien om bepaalde effecten te krijgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:03 schreef FJD het volgende:
Draai de controller eens heel sterk om z'n lengteas. Het zou kunnen dat je dan de controller zelfs anders vast moet houden. Ik heb er nog niet zwaar op geoefend omdat een iets hardere effect bal al over de baseline gaatmaar goed dat is m'n grootste kritiek op het spel, zulke dingen moeten gewoon in de handleiding.
Same, hoewel ik merk dat als ik echt heel rustig mep en heel de een of de andere kant op leun het nog wel redelijk lukt... Blijft matig.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol met wii fitness als die boks gast die dingen ophoog houd waar je tegen aan moet slaan. Sla ik hem altijd voor ze kop. Doe toch echt iets niet goed :/.
Als jullie het nog steeds hebben over het effect geven met bowlen, ik heb het eindelijk uitgevogeld! Haha. Ten eerste je moet niet te hard gooien. Als je dat doet krijg je automatisch VEEL effect in de tegenovergestelde richting als je werphand (met links, veel effect naar rechts, met rechts veel effect naar links). Ten tweede, zorg dat je wiimote mee wijst in het verlengde van je arm. Dus niet, nadat je gegooit hebt dat de controller naar je gezicht wijst. Als laatste is het het beste als je B loslaat net nadat je arm je been passeerd. Het effect geef je het makkelijkst mee als je arm helemaal naar achter wijst, op het punt waar je de gooi beweging naar voren inzet draai je de wiimote over de lengte as voordat je je been tegen komt. Laat vervolgens net na je been de B los en je zult een mooie effect bal gooien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:09 schreef FJD het volgende:
Pest is dat dat helemaal niet zoveel werk is. Het kost je vijf pagina's extra (voor elk spel 1) en een iemand moet er even een week aan zitten om het te schrijven en uit te zoeken. Dat scheelt je 10c per boekje en eenmalig 500,-Waarom wordt daar niet voor gekozen, ik kan daar echt niet bij.
Ben over een uurtje thuis, ga het meteen proberen. Geloof er namelijk geen zak van.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:02 schreef MaHawK het volgende:
Dan spint die bal als een idioot. Doe je het rustig aan gaat ie netjes rechtdoor (tenzij je je remote rond z'n lengte as draait). Het heeft wel degelijk te maken met het feit of je hard of zacht gooit. Heb het net geprobeerd.
Het enigste waar ik goed in ben is boksenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Sjiznit het volgende:
Bowlen geef je meestal al effect als je het niet wiltTennas is het irritantst nog steeds niet gelukt een bewuste effectbal te slaan, en voor mijn score hoeft het niet hoor zit op de 1500 dus das allemaal niet denderend.
Ja, je slaat toch met 2 handenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:50 schreef wjlaak01 het volgende:
vraagje:
voor het boksen met 2 personen, heeft de 2de persoon dan ook zo'n nunchuk nodig?
mja ik had toen ik nog rond de 500 zat ofzo een partij met 3-2 verloren en toen kreeg ik +200 punten dus dan is het allemaal lekker simpel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Het enigste waar ik goed in ben is boksen.
wil bij mij ook niet echt lukkenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:29 schreef cora4034 het volgende:
Mijn talent ligt ookbij het boksen. Honkbal gaat voor geen meter bij mij.
hmmm dus nu weer op zoek naar een nunchuckquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja, je slaat toch met 2 handen. (WiiMote in de 1e Nunchuck in de andere.)
Honkbal is leuk, maar wordt wel ongelofelijk moeilijk als je pro bent. Krijg je allemaal van die irritante splittersquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:07 schreef Asap het volgende:
Ik vind het boksen maar niets, Honkbal is cool, heb al een paar keer het stadion uit gemept!![]()
Tennis blijft ook cool, heb nu eindelijk door hoe je die effectballen moet geven![]()
Je hebt er in ieder geval wel lol inquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef melluk het volgende:
ik heb me wii binnen gekregen gisteravond. ff 1,5 uur gespeeld,damn wat verslavend haha
tennis 1e partij flink wennen, 2e partij love game....
bowlen, 1e partij wennen, 2e partij 9 spares achter elkaar, maar nog geen strike door dat stomme effect hahaha
golfen 1 keer gedaan +1 in drie banen
honkbal 3 keer gedaan...laatste keer 6 homeruns achter elkaar, daarna niks meer haha
en boksen...damn wat vermoeiend haha 1 partijtje gedaan, heb m 3 keer neergeslagen
was bij mij slechter toen ik net begonquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef melluk het volgende:
ik heb me wii binnen gekregen gisteravond. ff 1,5 uur gespeeld,damn wat verslavend haha
tennis 1e partij flink wennen, 2e partij love game....
bowlen, 1e partij wennen, 2e partij 9 spares achter elkaar, maar nog geen strike door dat stomme effect hahaha
golfen 1 keer gedaan +1 in drie banen
honkbal 3 keer gedaan...laatste keer 6 homeruns achter elkaar, daarna niks meer haha
en boksen...damn wat vermoeiend haha 1 partijtje gedaan, heb m 3 keer neergeslagen
heb m inmiddels 3 keer out of the parks gekregen...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef WooZ het volgende:
ik heb net de eerste paar 'out of the park''s geslagen
splits niet, mijn record met strikes gooien was iets van 6 achterelkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:54 schreef melluk het volgende:
[..]
heb m inmiddels 3 keer out of the parks gekregen...
bij bowlen lukt het me maar steeds niet om 5 strikes achtereen te gooien...
vaak 3 keer achter elkaar en dan 1 spare er tussen en weer 3 achter elkaar...
heb ook wel erg veel splits!
hebben jullie ook zoveel last van splits?
inmiddels ook 5 keer achter elkaar gegooid...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
splits niet, mijn record met strikes gooien was iets van 6 achterelkaar
toen 2x spare en de rest weer strike's ...
die 91 heb ik ooit 1x omgegooid helemaal, toen een record van 560 neergezet (veel strikes daarvoor heb ik laten liggen)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef melluk het volgende:
[..]
inmiddels ook 5 keer achter elkaar gegooid...
het leukste vind ik nog die 91 pins omgooien haha althans proberen..
ik gooide die van 66 wel een keer allemaal om...
maar ja ik speel het nu bijna niet meer...speel vooral zelda..
en binnenkort heb ik excite truck!
ik laat mijn Mii gewoon niet naar achterzwaaien....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
Ik heb zelfs een platinium![]()
Golf werkt wel goed alhoewel het af en toe even misgaat. Dan zwaai jij naar achter en de mii naar vorenAls je dat ziet gewoon even de A knop los laten, even de mote zwiepen zodat de slag wordt gemaakt en vervolgens kun je weer normaal slaan.
Golf moet je gewoon heel beheerst doen, niet als een aap heen en weer zwiepen. Als je dat wilt moet je tenissenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
Ik heb zelfs een platinium![]()
Golf werkt wel goed alhoewel het af en toe even misgaat. Dan zwaai jij naar achter en de mii naar vorenAls je dat ziet gewoon even de A knop los laten, even de mote zwiepen zodat de slag wordt gemaakt en vervolgens kun je weer normaal slaan.
Het gaat vooral fout als je heel snel wilt beginnen met slaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef acethemask het volgende:
ok. dank jullie voor de tips...
ik ga ze strax eens proberen... misschien dat ik dan het golfen ook leuk ga vinden. nu is het alleen maar irritant
bij tennis heb moet je iets van 50+, 25+ en 25+ halen schat ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef acethemask het volgende:
Weet iemand wat de eisen zijn om overal goud te halen bij de trainingen??? Ik heb een aantal zilveren, maar goud??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |