Jep, speel het nog elke dag, en dan vooral (multi-player) tennis en bowlenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef Ipho het volgende:
Is het echt nog steeds leuk?
dat klinkt als een uitnodiging! Dat wordt een flinke afstraffing!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:55 schreef Kersje86 het volgende:
ik kan niet wachten tot wii sports online.... al jullie punten afpakken!![]()
MOet in mun broek plassen :pquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat klinkt als een uitnodiging! Dat wordt een flinke afstraffing!![]()
Ik dus op 2300, maar dat ligt volgens mij ook of je zelf veel fouten maakt (zoals de ballen zelf uit slaan enzo)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Games.
Weet niet wat dat met jou Wii Sports is hoor maar als ik met 2 punten verlies dan krijg ik er alsnog punten bij en ik zit op 2290 punten ongeveer
Op Start Over klikken als je meer dan een paar punten tegen krijgt. Alhoewel degene met een score van 2300 nu gaan roepen dat ze het echt eerlijk hebben gehaaldquote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Hare het volgende:
Enneh, hoe kun je in hemelsnaam zo'n hoge score halen?? Bij tennis krijg je er nog maar een punt of 10 bij als je wint en boven de 2000 zit, gaat soms zelfs punten af als je niet met 3 - 0 wint. Heb je dat boxen 100den keren gedaan ofzo???
Maar ik heb het niet over 2300 hequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Start Over klikken als je meer dan een paar punten tegen krijgt. Alhoewel degene met een score van 2300 nu gaan roepen dat ze het echt eerlijk hebben gehaald![]()
M'n 2300 Mii staat ook op die manier zo hoog. M'n normale Mii staat lager maar daar zit nog wel groei in, die moet ik wel op de 2200 krijgen en dat is dan zonder op start over te drukken
Ehm, serieus, ik heb nog nooit op start over geklikt en ik sta ook rond de 2300....quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Op Start Over klikken als je meer dan een paar punten tegen krijgt. Alhoewel degene met een score van 2300 nu gaan roepen dat ze het echt eerlijk hebben gehaald![]()
M'n 2300 Mii staat ook op die manier zo hoog. M'n normale Mii staat lager maar daar zit nog wel groei in, die moet ik wel op de 2200 krijgen en dat is dan zonder op start over te drukken
Ik probeer het ook zo vaak mogelijk te doen, maar ik heb niet elke dag de tijd. Ik schommel zo rond de 23,24,25. Ligt er een beetje aan wat ik voor dingen krijg, want golf ben ik bijvoorbeeld niet zo goed in..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:28 schreef linebear het volgende:
ik fitness nog elke dag
zit nu rond de 27....
Volgens mij dezelfde als Wii Sports 1, met volleybal, met ....?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:36 schreef Oksel het volgende:
Welke sporten gaan we te zien krijgen in Wii Sports 2 ?
Volleybalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde als Wii Sports 1, met volleybal, met ....?
En MET online functie! Zeggen ze![]()
Wees blij mijn eerste keer was 71 de 2e keer 47quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Dixidito het volgende:
Net voor het eerst Wii Fitness gedaan... Age 55
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef renwan het volgende:
Heb nou sinds een week een wii en ik moet zeggen dat wii sports toch leuker is dan gedacht. Dat ding staat hier minstens 2 uur per dag te draaien.
Ik verrek nou wel van de spierpijn
Het probleem is alleen dat ik niet kan stoppen, volgens mij heb ik onderhand al iets verrekt. Vooral bij de eerste worp tijdens het bowlen voel ik het flinkquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]Join the spierpijn-club
Het hele huishouden had hier de eerste paar dagen last van spierpijn
Whehequote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:16 schreef renwan het volgende:
Het probleem is alleen dat ik niet kan stoppen, volgens mij heb ik onderhand al iets verrekt. Vooral bij de eerste worp tijdens het bowlen voel ik het flink![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe
Ga dan eens wat minder intensief spelenMet een klein tikje werkt het ook
Ik hou dat ding altijd plat in me hand. Als ik 'normaal' rol dan wijkt hij een beetje af naar links. En nu niet meer.Scheelt nogal wat strikesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef MaHawK het volgende:
Ik heb een vraagje over bowling. Op de een of andere manier draait m'n bal vrijwel altijd naar links (als ik met rechts "gooi"/of naar rechts als ik met links "gooi") hoe kun je een beetje degelijk effect mee geven? Of iig gewoon rechtdoor gooien? Er staat dat je je pols moet draaien ofzo maar op de een of andere manier veranderd er niets/niet veel aan de richting van de bal. Iemand tips?
Ik hoor dat van best veel mensen, maar volgens mij ligt 't niet aan 't spel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
Boxen is t slechtste spel van de vijf. Ik connect ook nooit mn nunchuck als ik ga fitnessen
Ja, denk dat ik inderdaad meer die trainingen moet gaan doen. Zal er iig wel wat meer tijd in stoppen voor ik het helemaal opgeefquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ik hoor dat van best veel mensen, maar volgens mij ligt 't niet aan 't spel.
Ik heb er in ieder geval zelden last van. Vind het persoonlijk bijna het leukste spel (op golf na).
De key bij boksen lijkt vooral, timing en met je tegenstander mee leunen, te zijn.
In het begin had ik hetzelfde probleem met misslaan, maar na de trainingen (vooral die waar je je trainer op die pads moet slaan) leek het ineens te klikken.
Mijn Mii was ook vrij snel pro met boksen.
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
Er zou wel iets betere uitleg bij mogen zitten. Ja tennis spreekt voor zich maar je bent zelf weer uren bezig om uit te vinden hoe je een effectbal slaat.
Whehe, same... volgens mij heb ik het een keer per ongeluk voor elkaar gekregen maar nu zwaai ik alle kanten op met die remote in de hoop het nog een keer te doen maar zonder succes. Service gaat bij mij 99 van de 100 keer ook gewoon door het midden (nu alleen wel veel vaker goed hard).quote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Hoe dan?heb dat nog steeds niet door.
Tnx, toch proberen vanavond... Zat nu vooral overdreven naar links en rechts te zwaaien enzo. Maar dit lijkt dan meer topspin achtig en zo, klinkt goedquote:Draai de controller eens heel sterk om z'n lengteas. Het zou kunnen dat je dan de controller zelfs anders vast moet houden. Ik heb er nog niet zwaar op geoefend omdat een iets hardere effect bal al over de baseline gaat maar goed dat is m'n grootste kritiek op het spel, zulke dingen moeten gewoon in de handleiding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |