Je hebt er in ieder geval wel lol inquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef melluk het volgende:
ik heb me wii binnen gekregen gisteravond. ff 1,5 uur gespeeld,damn wat verslavend haha
tennis 1e partij flink wennen, 2e partij love game....
bowlen, 1e partij wennen, 2e partij 9 spares achter elkaar, maar nog geen strike door dat stomme effect hahaha
golfen 1 keer gedaan +1 in drie banen
honkbal 3 keer gedaan...laatste keer 6 homeruns achter elkaar, daarna niks meer haha
en boksen...damn wat vermoeiend haha 1 partijtje gedaan, heb m 3 keer neergeslagen
was bij mij slechter toen ik net begonquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:25 schreef melluk het volgende:
ik heb me wii binnen gekregen gisteravond. ff 1,5 uur gespeeld,damn wat verslavend haha
tennis 1e partij flink wennen, 2e partij love game....
bowlen, 1e partij wennen, 2e partij 9 spares achter elkaar, maar nog geen strike door dat stomme effect hahaha
golfen 1 keer gedaan +1 in drie banen
honkbal 3 keer gedaan...laatste keer 6 homeruns achter elkaar, daarna niks meer haha
en boksen...damn wat vermoeiend haha 1 partijtje gedaan, heb m 3 keer neergeslagen
heb m inmiddels 3 keer out of the parks gekregen...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef WooZ het volgende:
ik heb net de eerste paar 'out of the park''s geslagen
splits niet, mijn record met strikes gooien was iets van 6 achterelkaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:54 schreef melluk het volgende:
[..]
heb m inmiddels 3 keer out of the parks gekregen...
bij bowlen lukt het me maar steeds niet om 5 strikes achtereen te gooien...
vaak 3 keer achter elkaar en dan 1 spare er tussen en weer 3 achter elkaar...
heb ook wel erg veel splits!
hebben jullie ook zoveel last van splits?
inmiddels ook 5 keer achter elkaar gegooid...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
splits niet, mijn record met strikes gooien was iets van 6 achterelkaar
toen 2x spare en de rest weer strike's ...
die 91 heb ik ooit 1x omgegooid helemaal, toen een record van 560 neergezet (veel strikes daarvoor heb ik laten liggen)quote:Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef melluk het volgende:
[..]
inmiddels ook 5 keer achter elkaar gegooid...
het leukste vind ik nog die 91 pins omgooien haha althans proberen..
ik gooide die van 66 wel een keer allemaal om...
maar ja ik speel het nu bijna niet meer...speel vooral zelda..
en binnenkort heb ik excite truck!
ik laat mijn Mii gewoon niet naar achterzwaaien....quote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
Ik heb zelfs een platinium![]()
Golf werkt wel goed alhoewel het af en toe even misgaat. Dan zwaai jij naar achter en de mii naar vorenAls je dat ziet gewoon even de A knop los laten, even de mote zwiepen zodat de slag wordt gemaakt en vervolgens kun je weer normaal slaan.
Golf moet je gewoon heel beheerst doen, niet als een aap heen en weer zwiepen. Als je dat wilt moet je tenissenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:01 schreef FJD het volgende:
Ik heb zelfs een platinium![]()
Golf werkt wel goed alhoewel het af en toe even misgaat. Dan zwaai jij naar achter en de mii naar vorenAls je dat ziet gewoon even de A knop los laten, even de mote zwiepen zodat de slag wordt gemaakt en vervolgens kun je weer normaal slaan.
Het gaat vooral fout als je heel snel wilt beginnen met slaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef acethemask het volgende:
ok. dank jullie voor de tips...
ik ga ze strax eens proberen... misschien dat ik dan het golfen ook leuk ga vinden. nu is het alleen maar irritant
bij tennis heb moet je iets van 50+, 25+ en 25+ halen schat ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef acethemask het volgende:
Weet iemand wat de eisen zijn om overal goud te halen bij de trainingen??? Ik heb een aantal zilveren, maar goud??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |