dat beweert hij in iedergeval ik ben ook een directe afstammeling van jezus maar dat intereseert ook niemand.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:08 schreef moussie het volgende:
[..]
terwijl iedereen weet dat ze ze wel hebben ja .. en zeker binnen de arabische wereld is dat iets wat op de tafel moet komen wil je ooit vrede krijgen ..
daarnaast, wat ook speelt is dat die man een directe afstammeling is van Mohammed, dat zegt ons weinig maar binnen de islamitische wereld heeft dat nogal wat voeten in de aarde, als Israël op zijn voorstellen voorzichtig positief reageert zou dat een enorme push beteken voor de gematigde moslim die alleen maar in vrede wil leven op zijn manier
zeg ik toch, dat zegt ons geen moer maar hun dus wel .. probeer eens te denken buiten je eigen mindframequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat beweert hij in iedergeval ik ben ook een directe afstammeling van jezus maar dat intereseert ook niemand.![]()
Saoedi-Arabie betaalt hem iig nog altijd compensatie omdat zijn vorstenfamilie ooit de beschermers waren van Mekka en Medina maar door de Saoedi's verdreven werdenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat beweert hij in iedergeval ik ben ook een directe afstammeling van jezus maar dat intereseert ook niemand.![]()
Bron? Ik zie je trouwens niet reageren in het Marokkanen topic dat je bent begonnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Ook Marokko en Algerije gaan ermee beginnen
ajb niet .. atm is hetgeen hij voorstelt zo'n beetje de enige optie wil je ooit duurzame vrede krijgen in die strekenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:59 schreef Hathor het volgende:
Het zou een duidelijker standpunt zijn als ze die afstammeling van Mohammed vol lood zouden pompen. Dan zijn er in ieder geval geen misverstanden meer,
Marokko heeft een nucleair programma samen met de VS maar dat is puur medisch.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Ook Marokko en Algerije gaan ermee beginnen
Jordanie is juist een baken van rust in het M-O. Als je ooit een springplank gaat zoeken in gematigdheid zul je simpelweg niet om Jordanie heen kunnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:59 schreef Hathor het volgende:
Het zou een duidelijker standpunt zijn als ze die afstammeling van Mohammed vol lood zouden pompen. Dan zijn er in ieder geval geen misverstanden meer,
De situatie in Jordanië is relatief rustig en het regime ook, maar daar houdt het ook wel op. Zarkawi was bijvoorbeeld een Jordaniër, er zitten miljoenen vluchtelingen, uit Palestina en Irak, en hoewel er natuurlijk altijd gewezen wordt op Syrië en Iran, komt er ook veel steun voor de soennietische opstandelingen uit Saoedi-Arabië én Jordanië.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jordanie is juist een baken van rust in het M-O. Als je ooit een springplank gaat zoeken in gematigdheid zul je simpelweg niet om Jordanie heen kunnen.
Het is niet meer puur medisch, de laatst opgestarte was gewoon een echte kerncentrale die voornamelijk bedoelt is om de energiebehoefte te bevredigen. Daar zit tevens een medisch programma aan vast, maar dat is niet de belangrijkste taak.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Marokko heeft een nucleair programma samen met de VS maar dat is puur medisch.
welke militaire aggressie?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef damian5700 het volgende:
Dit gaat dan ook werkelijk niet over een nucleair programma. Dit gaat over Iran. Ik denk niet dat de meerderheid van de Sunnieten nutteloos langs de kant gaan zitten, terwijl Iran de hegemonie van het volledige gebied met zijn militaire aggressie overneemt.
Ik was nog aan het twijfelen of 'politieke' genuanceerder zou zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke militaire aggressie?
Het Iraanse leger zit al sinds het einde van hun golfoorlog op zijn eigen handjes nix te doen en van die activiteiten in Irak (en later Libanon) is helemaal nix bewezen
http://www.washingtonpost(...)006100301577_pf.html
Fantastische oplossing.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:20 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt van mening dat er maar 1 final solution is, en dat is heel die regio platnuken. Compleet en finaal van de kaart vegen en over 500 jaar een groot disneypark opzetten ofzo, waar mensen die zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen dan lekker een dagje uit kunnen
Dat gesodemieter is daar al zo fucking lang bezig, dat gaat echt niet meer goed komen
Afgezien van de oorlogszuchtige uitlatingen van president Ahmadinejad van Iran heb ik een aantal artikelen gevonden:quote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef sp3c het volgende:
daar zou ik me wel in hebben kunnen vinden
van wie ben jij de kloonquote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Dr-Islam het volgende:
Ach ja, Iran heeft misschien een oorlogzuchtige president maar ze hebben nog geen enkel land aangevallen. Saddam Hoessein en het Westen waren verantwoordelijk voor de oorlog van 1980.
En 'Koning' (lees: dictator) Abdullah spuwt zijn gal openlijk over de sjiieten, hij vreest sjiietische overheersing (stel je voor, straks krijgen de sjiieten ook rechten) in het Midden-Oosten nu Saddam is verdreven en opgehangen en Iran machtiger wordt. Abdullah is niets meer dan een haatzaaier en hij wil een nuke als reactie op Iran en gebruikt de oorlog tussen Israel en Hezbollah als voorbeeld.. ipv dat ie Israel als de vijand ziet heeft ie het over IranMaar dat was ook te verwachten natuurlijk, Abdullah is het schoothondje van Israel.
shietische overheersing van het midden-oosten zou zeker leiden tot een Arabische-israelische oorlog en dat kan nooit goed gaan voor de arabische staten in het MO,trouwens met zon naam kom je subjectief over.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Dr-Islam het volgende:
Ach ja, Iran heeft misschien een oorlogzuchtige president maar ze hebben nog geen enkel land aangevallen. Saddam Hoessein en het Westen waren verantwoordelijk voor de oorlog van 1980.
En 'Koning' (lees: dictator) Abdullah spuwt zijn gal openlijk over de sjiieten, hij vreest sjiietische overheersing (stel je voor, straks krijgen de sjiieten ook rechten) in het Midden-Oosten nu Saddam is verdreven en opgehangen en Iran machtiger wordt. Abdullah is niets meer dan een haatzaaier en hij wil een nuke als reactie op Iran en gebruikt de oorlog tussen Israel en Hezbollah als voorbeeld.. ipv dat ie Israel als de vijand ziet heeft ie het over IranMaar dat was ook te verwachten natuurlijk, Abdullah is het schoothondje van Israel.
Ik hoop dat ie dan ver van de bewoonde wereld komt te staan en dat de VS de veiligheid van dat ding op zich neemt en zolang andere mensen opleidt die het werk kunnen naar westerse standaarden.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is niet meer puur medisch, de laatst opgestarte was gewoon een echte kerncentrale die voornamelijk bedoelt is om de energiebehoefte te bevredigen. Daar zit tevens een medisch programma aan vast, maar dat is niet de belangrijkste taak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |