abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45539424
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:08 schreef moussie het volgende:

[..]

terwijl iedereen weet dat ze ze wel hebben ja .. en zeker binnen de arabische wereld is dat iets wat op de tafel moet komen wil je ooit vrede krijgen ..
daarnaast, wat ook speelt is dat die man een directe afstammeling is van Mohammed, dat zegt ons weinig maar binnen de islamitische wereld heeft dat nogal wat voeten in de aarde, als Israël op zijn voorstellen voorzichtig positief reageert zou dat een enorme push beteken voor de gematigde moslim die alleen maar in vrede wil leven op zijn manier
dat beweert hij in iedergeval ik ben ook een directe afstammeling van jezus maar dat intereseert ook niemand.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45539479
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat beweert hij in iedergeval ik ben ook een directe afstammeling van jezus maar dat intereseert ook niemand.
zeg ik toch, dat zegt ons geen moer maar hun dus wel .. probeer eens te denken buiten je eigen mindframe
pleased to meet you
pi_45539619
Het zou een duidelijker standpunt zijn als ze die afstammeling van Mohammed vol lood zouden pompen. Dan zijn er in ieder geval geen misverstanden meer,
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45539703
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Saoedi-Arabie betaalt hem iig nog altijd compensatie omdat zijn vorstenfamilie ooit de beschermers waren van Mekka en Medina maar door de Saoedi's verdreven werden
pi_45548359
Ook Marokko en Algerije gaan ermee beginnen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45548572
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Bron? Ik zie je trouwens niet reageren in het Marokkanen topic dat je bent begonnen.
pi_45548661
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:59 schreef Hathor het volgende:
Het zou een duidelijker standpunt zijn als ze die afstammeling van Mohammed vol lood zouden pompen. Dan zijn er in ieder geval geen misverstanden meer,
ajb niet .. atm is hetgeen hij voorstelt zo'n beetje de enige optie wil je ooit duurzame vrede krijgen in die streken
pleased to meet you
pi_45548728
Stond in hetr Parool

mijn reacties heb ik daar al gegeven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45554392
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
Marokko heeft een nucleair programma samen met de VS maar dat is puur medisch.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:26:45 #35
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_45555072
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:59 schreef Hathor het volgende:
Jordanie is juist een baken van rust in het M-O. Als je ooit een springplank gaat zoeken in gematigdheid zul je simpelweg niet om Jordanie heen kunnen.
pi_45557801
Er zijn inderdaad een aantal andere landen buiten Jordanië die bezig zijn met de ontwikkeling van een nucleair programma of op zijn minst die aspiraties hebben zoals, Marokko, Egypte en de landen van de GCC.
Voor veel van die landen is olie de enige energievoorziening. Aangezien de reserves verminderen en de prijs van olie stijgt is het logisch voor die landen om de binnenlandse consumptie te minimaliseren en zo veel mogelijk te verkopen. De economisch haalbaarheid voor hen om dit te doen, is door kernenergie te ontwikkelen.
Het verschil tussen Jordanië en Iran wat betreft deze ambities is dat Iraanse overheidsfunctionarissen steeds weer hebben verklaard dat zij Israël willen uitroeien. Iran heeft elke aanwijzing gegeven dat een aanzienlijke factie van zijn overheid kernenergie als toegangspoort voor bommen wil gebruiken, waar Jordanië en Israël militaire samenwerkingsverbanden hebben op basis van de vrede tussen beide naties en Abdullah een verstandige en sterke leider is.

Dat ik Iran er even uitlicht is omdat ik een causaal verband zie tussen het vermoeden dat Israël al sinds 1966 atoomwapens bezit, Iran bijna haar programma heeft voltooid en de plotselinge wens van Jordanië. Dit gaat dan ook werkelijk niet over een nucleair programma. Dit gaat over Iran. Ik denk niet dat de meerderheid van de Sunnieten nutteloos langs de kant gaan zitten, terwijl Iran de hegemonie van het volledige gebied met zijn militaire aggressie overneemt.
De machtsstrijd tussen perzen en arabieren en sunnieten en shi’ieten zou weleens in een apotheose kunnen eindigen met het beschikken over de bom waarbij de World Trade Centre dan zal verbleken als zou het een theekransje zijn geweest.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45560274
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Jordanie is juist een baken van rust in het M-O. Als je ooit een springplank gaat zoeken in gematigdheid zul je simpelweg niet om Jordanie heen kunnen.
De situatie in Jordanië is relatief rustig en het regime ook, maar daar houdt het ook wel op. Zarkawi was bijvoorbeeld een Jordaniër, er zitten miljoenen vluchtelingen, uit Palestina en Irak, en hoewel er natuurlijk altijd gewezen wordt op Syrië en Iran, komt er ook veel steun voor de soennietische opstandelingen uit Saoedi-Arabië én Jordanië.
pi_45572596
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Marokko heeft een nucleair programma samen met de VS maar dat is puur medisch.
Het is niet meer puur medisch, de laatst opgestarte was gewoon een echte kerncentrale die voornamelijk bedoelt is om de energiebehoefte te bevredigen. Daar zit tevens een medisch programma aan vast, maar dat is niet de belangrijkste taak.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 11:28:32 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45573568
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef damian5700 het volgende:
Dit gaat dan ook werkelijk niet over een nucleair programma. Dit gaat over Iran. Ik denk niet dat de meerderheid van de Sunnieten nutteloos langs de kant gaan zitten, terwijl Iran de hegemonie van het volledige gebied met zijn militaire aggressie overneemt.
welke militaire aggressie?

Het Iraanse leger zit al sinds het einde van hun golfoorlog op zijn eigen handjes nix te doen en van die activiteiten in Irak (en later Libanon) is helemaal nix bewezen

http://www.washingtonpost(...)006100301577_pf.html
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_45573694
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

welke militaire aggressie?

Het Iraanse leger zit al sinds het einde van hun golfoorlog op zijn eigen handjes nix te doen en van die activiteiten in Irak (en later Libanon) is helemaal nix bewezen

http://www.washingtonpost(...)006100301577_pf.html
Ik was nog aan het twijfelen of 'politieke' genuanceerder zou zijn.
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 12:36:38 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45575572
daar zou ik me wel in hebben kunnen vinden
  maandag 22 januari 2007 @ 12:38:11 #42
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_45575625
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:20 schreef vosss het volgende:
Ik ben echt van mening dat er maar 1 final solution is, en dat is heel die regio platnuken. Compleet en finaal van de kaart vegen en over 500 jaar een groot disneypark opzetten ofzo, waar mensen die zich wel fatsoenlijk kunnen gedragen dan lekker een dagje uit kunnen

Dat gesodemieter is daar al zo fucking lang bezig, dat gaat echt niet meer goed komen
Fantastische oplossing.
pi_45576879
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef sp3c het volgende:
daar zou ik me wel in hebben kunnen vinden
Afgezien van de oorlogszuchtige uitlatingen van president Ahmadinejad van Iran heb ik een aantal artikelen gevonden:

http://www.nytimes.com/2006/11/28/world/middleeast/28military.html?ex=1322370000&en=78d3cce73159f213&ei=5088&partner=rssnyt&emc=rss

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1562890,00.html
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 13:24:47 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45577131
ja van die uitspraken hebben we inmiddels allemaal, zowel de voor- als de tegenstanders, wel artikelen gevonden maar van enige militaire agressie is nog steeds geen sprake.
pi_45577386
De uitspraken over de Mahdi Army zijn wat meer dan geruchten, maar ik betreur nog steeds de keuze van mijn woorden.
  Moderator maandag 22 januari 2007 @ 14:12:36 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_45578573
ja die uitspraken gaan dan ook over Syrie

Aan de grens met Iran was iig niets te vinden
pi_45584086
Ach ja, Iran heeft misschien een oorlogzuchtige president maar ze hebben nog geen enkel land aangevallen. Saddam Hoessein en het Westen waren verantwoordelijk voor de oorlog van 1980.

En 'Koning' (lees: dictator) Abdullah spuwt zijn gal openlijk over de sjiieten, hij vreest sjiietische overheersing (stel je voor, straks krijgen de sjiieten ook rechten) in het Midden-Oosten nu Saddam is verdreven en opgehangen en Iran machtiger wordt. Abdullah is niets meer dan een haatzaaier en hij wil een nuke als reactie op Iran en gebruikt de oorlog tussen Israel en Hezbollah als voorbeeld.. ipv dat ie Israel als de vijand ziet heeft ie het over Iran Maar dat was ook te verwachten natuurlijk, Abdullah is het schoothondje van Israel.
pi_45584437
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Dr-Islam het volgende:
Ach ja, Iran heeft misschien een oorlogzuchtige president maar ze hebben nog geen enkel land aangevallen. Saddam Hoessein en het Westen waren verantwoordelijk voor de oorlog van 1980.

En 'Koning' (lees: dictator) Abdullah spuwt zijn gal openlijk over de sjiieten, hij vreest sjiietische overheersing (stel je voor, straks krijgen de sjiieten ook rechten) in het Midden-Oosten nu Saddam is verdreven en opgehangen en Iran machtiger wordt. Abdullah is niets meer dan een haatzaaier en hij wil een nuke als reactie op Iran en gebruikt de oorlog tussen Israel en Hezbollah als voorbeeld.. ipv dat ie Israel als de vijand ziet heeft ie het over Iran Maar dat was ook te verwachten natuurlijk, Abdullah is het schoothondje van Israel.
van wie ben jij de kloon
youssef of meki
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45586936
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:06 schreef Dr-Islam het volgende:

shietische overheersing van het midden-oosten zou zeker leiden tot een Arabische-israelische oorlog en dat kan nooit goed gaan voor de arabische staten in het MO,trouwens met zon naam kom je subjectief over.
Ik zelf ben een marokkaan,omschrijf mezelf als streng seculier en anti-islam(ja inderdaad geen moslim) en ben tegen elke vorm van arabische cultuur in noord-afrika en wil terug naar de Amazigh cultuur wat veruit superieur is aan de arabische cultuur .
Noord afrika is niet Arabisch en we wensen niet onder arabieren te worden gerekend.
Azul.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_45589767
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is niet meer puur medisch, de laatst opgestarte was gewoon een echte kerncentrale die voornamelijk bedoelt is om de energiebehoefte te bevredigen. Daar zit tevens een medisch programma aan vast, maar dat is niet de belangrijkste taak.
Ik hoop dat ie dan ver van de bewoonde wereld komt te staan en dat de VS de veiligheid van dat ding op zich neemt en zolang andere mensen opleidt die het werk kunnen naar westerse standaarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')