Dan zul je toch echt ergens anders moeten posten want in de COS valt niet veel meer te melden dan dat de boel slaaptquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:33 schreef partyyboyy het volgende:
ik kan toch nog echt niet gaan slapen!
Ik zie ook alleen maar lege beddenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
Toch zie ik Huub niet in bed liggen ?????
Die ligt er weldegelijk alleen zie je dat niet duidelijk op de camsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
haha ja LOL ik ben nu zelf ook beetje bezig met MIxVibes,....kut programma maar goed..ja moet wat!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb vandaag Virtual DJ gedownload, leuk joh, nu kan ik net zo goed draaien als Bart en brian![]()
nee die ligt z'n eigen te trekken in een hoekje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef kleinzusje het volgende:
Kom...zullen wij erin gaan liggen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:38 schreef kleinzusje het volgende:
Maar op stream 4 is een leeg bed ???
1 & 4 lijkt me leeg jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:38 schreef kleinzusje het volgende:
Geen idee hoe dat zit, ik heb niet de indruk dat er nu nog bewoners zijn die bij de "snackbar" zittenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:38 schreef kleinzusje het volgende:
Om het goed te maken tussen ons ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kom...zullen wij erin gaan liggen?
Ik beloof je dat ik het morgen ga luisterenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit, ik heb niet de indruk dat er nu nog bewoners zijn die bij de "snackbar" zitten
Oja, mensen nog mijn "geluksnummer" gehoord btw? Nouja hier nogmaals: *klik*![]()
Goedmaaksexquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om het goed te maken tussen ons ?![]()
heerlijkquote:
Don't forget de post idquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik het morgen ga luisteren
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
deze [COS #209] Iedereen in diepe rust... toch ?![]()
Ja ik, maar niemand op de streams iigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
nog iemand wakker?
DJ HiDiHoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja ik, maar niemand op de streams iig
Kon hem niet "opslaan als" maar heb m ff in mn bookmarks gezetquote:
Is maar ff testje, maar hij zou het nu moeten doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kon hem niet "opslaan als" maar heb m ff in mn bookmarks gezet
Okej, nouja hij staat in mn marks iigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is maar ff testje, maar hij zou het nu moeten doen.
(het is een stream, die kun je niet opslaan, alleen afspelen)
Knapquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met een tientje begonnen en hele tafel weggespeeld. (is niet tegen een computer, maar tegen echte andere virtuele spelers)![]()
[afbeelding]
Poker is geen gemakkelijke game om 123 onder de knie te krijgen, dus geloof best dat je er redelijk goed in bent (je moet ook wel een beetje aanleg hebben voor dat soort spelletjes, ik ben er bijv. niet zo handig in, te weinig ervaring op het gebied van kaartspelletjes)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of dom van de anderen, want ik ken pas sinds gisteren de regels.
Ok, ik ben snelle leerling
.....datquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
dus...........
75% is kwestie om te weten hoe je tegenspelers spelen. En daar kan je ze mee overbluffen in sommige gevallenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Poker is geen gemakkelijke game om 123 onder de knie te krijgen, dus geloof best dat je er redelijk goed in bent (je moet ook wel een beetje aanleg hebben voor dat soort spelletjes, ik ben er bijv. niet zo handig in, te weinig ervaring op het gebied van kaartspelletjes)
Je moet er desondanks wel een beetje aanleg voor hebben (denk ik), zou leuk zijn btw als jij het huis inkwam, maar helaas ben je het niet gewordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
75% is kwestie om te weten hoe je tegenspelers spelen. En daar kan je ze mee overbluffen in sommige gevallen
Voor de rest is het gewoon yahtzee maar dan met kaarten![]()
hey kerel, effe tussendoor, maar heb je het filmpje van nathanael en huub ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb vandaag Virtual DJ gedownload, leuk joh, nu kan ik net zo goed draaien als Bart en brian![]()
Is te weinig, je hoort alleen nog natasia schreeuwen en huub en nl uit elkaar halen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:56 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
hey kerel, effe tussendoor, maar heb je het filmpje van nathanael en huub ?
wil het zo graag zien effe
Stelde ook niet heel veel voor hoor, Huub daagde NL met z'n beschonken kop uit en NL ging erop in. Toen begon Natasia te schreeuwen en probeerde de woorden wisseling te beeindigen, waarna Huub buiten ging roken en NL zielig in de huiskamer met Natasia ging praten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:50 schreef MCR4480 het volgende:
ay jammer, fuck weken kijken en dan mis je dit!
ja precies, nl is gewoon gefrustreerd omdat Huub polulairder is. En het dus nog lang kan duren voordat ie Huub eruit krijgt, mede namens Sylvia natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:59 schreef MCR4480 het volgende:
ja zoiets had ik al gelezen! alleen dat huub niet veel deed en nl vooral agressief reageerde!
Ha! deze is ook tegen echte spelers maar veel mooier:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met een tientje begonnen en hele tafel weggespeeld. (is niet tegen een computer, maar tegen echte andere virtuele spelers)![]()
[afbeelding]
HAha, dat had jij nog niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen allemaal ... en bedankt voor het verslaan van de streams. Net bijgelezen. Ik heb alle leuks weer gemist verdorie. Werd Nath boos over zijn bed wat Huub overhoop gehaald had? (wat Huub zijn opzet was)
Scrollen naar onderen in de lijstquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:09 schreef Brici het volgende:
kun je topic 208 ergens nalezen?
Wel verdomme ...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Volgens mij niet, maar dat heb ik ook gemist.
En joh, het valt echt mee hoor. Er is nog niemand dood
Nu hij zag dat Nena ook wakker was.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef ruby het volgende:
Ah, Huub is toch wakker.
Hij schijt in z'n broek voor 'm.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Gigageil het volgende:
Laat me niet lachen zeg......gele kaart......Huub zei niks......Nathanael is gewoon hypergevoelig voor Huub.....![]()
En wat bedenken ze vervolgens, dat wanneer de camera's er een keertje niet bij zijn (quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef Gigageil het volgende:
Bart gaat het weer over niveau hebben....![]()
Zuignap vond ie hemquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hahaha
NL: Zo irritant als ie gister was. Pffft...
Missie geslaagd Huub!![]()
daaraan kun je zien dat het een zielig ventje is.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En wat bedenken ze vervolgens, dat wanneer de camera's er een keertje niet bij zijn () huub een flinke elleboogstoot verkopen ...
![]()
Dat bleek vannacht ook wel weer. Als eerste de redactie bellen en vervolgens Bart en Brian uit hun bed willen halenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
daaraan kun je zien dat het een zielig ventje is.....![]()
Waarop Huub heel melig zei :"Auw pappa, au"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Gigageil het volgende:
Het mooie is, Huub hoefte gisteren niks te doen, Nathanael verdraaide zelf zijn verotte knie......![]()
Oh, ik dacht dat Nathanael dat zelf riep......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarop Huub heel melig zei :"Auw pappa, au"![]()
Kon .NL niet echt waarderen![]()
Huub is af en toe een vreselijk ettertje, maar hij heeft wel humor!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarop Huub heel melig zei :"Auw pappa, au"![]()
Kon .NL niet echt waarderen![]()
onder hot newsquote:Kaleddis - zaterdag 20 januari 2007 @ 12:41
Opvallend trouwens dat er niets over het incident op de Tien-site....
En Natasia, laatste waarschuwing, kappen met zingen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef demins het volgende:
Natasia deed 'het' vóór de Villa drie tot vier keer per dag (niet om op te scheppen)!
Zo openhartig over haar bijbaan is ze niet eerder geweest...![]()
En dat zegt ze iets over Benji die op de stoel vlakbij de eettafel zitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:43 schreef Gigageil het volgende:
Gedver.....NastyAss met haar dikke kont op de eettafel.....![]()
Is Benji terug?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat zegt ze iets over Benji die op de stoel vlakbij de eettafel zit![]()
Lijkt er wel op....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ze schijnen nogal op de hoogte te zijn wie 'achter' niet kwijt willen uit de villa. Volgens Natasia willen ze Nathanael óók niet kwijt ... maken ze dit programma voor zichzelf ofzo ...
En bovendien zijn er genoeg andere mafkezen die de Gouden Kooi ook interessant kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Lijkt er wel op....
Natasia denkt het helemaal voor zichzelf te kunnen maken, straks een buik/borstoperatie, en dan wil ze weg, over 2 maanden zo.
Ik snap bij god niet dat DGK-redactie daar intrapt. Zo intressant is het niet zo'n achterhaald beauty-make-over concept......en als iets me NIET intresseerd is het wel hoe Nasty ligt te revalideren een paar weken.....![]()
![]()
Ik zou er knap moe van worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:45 schreef tipsch het volgende:
ongelooflijk hoe Satanael dagenlang kan zeuren over iemand die hem "absoluut niet boeit"
Ze hakken ze er toch niet af ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:04 schreef ruby het volgende:
NL wil geen pedicurebehandeling want zijn voeten zijn nog goed. Ja ja...
De redactie heeft genoeg ervaring om te weten hoe de bewoners in elkaar steken, die trappen heus niet in de truukjes van bewoners. Ze laten het gewoon toe omdat ze denken dat bepaalde bewoners goed voor de kijkcijfers zijn. De realiteit is echter dat het niets uitmaakt of je Natasia, Bart, Ilona of wie dan ook vervangt door andere mensen. Het programma is te ver gevorderd om nieuwe kijkers aan te trekken en die 300.000 die nu kijken, die kijken toch wel, ongeacht wie er in het huis zitten...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef Gigageil het volgende:
Natasia denkt het helemaal voor zichzelf te kunnen maken, straks een buik/borstoperatie, en dan wil ze weg, over 2 maanden zo.
Ik snap bij god niet dat DGK-redactie daar intrapt. Zo intressant is het niet zo'n achterhaald beauty-make-over concept......en als iets me NIET intresseerd is het wel hoe Nasty ligt te revalideren een paar weken.....![]()
![]()
Naar de stream waar breedbekkikker op zit kijk ik in principe niet en op de andere stream was de stal....dus vandaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:40 schreef Borga het volgende:
Oh we gaan het nu over de stal hebben??? Leuk onderwerp Bunny. Ben jij een schilder?
Dat zou wel leuke beelden opleveren. Kijkcijfers gegarandeerd.quote:
Naja simpel, laat .NL ff voor pedicure spelen bij Huubquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zou wel leuke beelden opleveren. Kijkcijfers gegarandeerd.
Beetje "Saw" ofzo.
Nah, beter andersom toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja simpel, laat .NL ff voor pedicure spelen bij Huub![]()
Zij zijn vast niet jaloers. Zij willen alleen gratis hoeren. Noemen het liefde¿ Weten niet wat respect of vriendschap is dus .... zien niet dat ze zich onsterfelijk belachelijk maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Huub denkt nog steeds dat de andere jaloers waren omdat hij een lelijke hoer had![]()
Jij een avondje stappen, ik verjaardag vieren, en zit nu alles bij te lezen, je kan ook echt geen minuut weg hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Pffffff, ga ik een avondje stappen mis ik weer een heerlijke confrontatie Huub en Hwnngmw
Iemand een filmpje....
Het is beter om je sociale leven op een laag pitje te zetten voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:05 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Jij een avondje stappen, ik verjaardag vieren, en zit nu alles bij te lezen, je kan ook echt geen minuut weg hier
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is beter om je sociale leven op een laag pitje te zetten voor de komende jaren.
Ik gok dat hij "achter" zit, want hij ligt niet in bed, hij is niet in het leefgedeelte, wilde geen pedi-/manicure, en is ook niet meer buiten, wat hij eerst wel wat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:13 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat NL aan het huilen is ergens.
Staat hij toch ook, de eerste van onderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
NL heeft op zijn weblog staan dat hij op plaats 1 staat in de pop.poll!! Hahaha gelooft ie het zelf
dat is de copy catquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
NL heeft op zijn weblog staan dat hij op plaats 1 staat in de pop.poll!! Hahaha gelooft ie het zelf
Ow, dat verklaard veel, ben een beetje naief geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef uitgeslapen het volgende:
Bart noemde Sylvia steeds schaamteloos omdat ze ging paaldansen, hoort ie net dat Lesley ook 1x in de week gaat paaldansen met een vriendin Bwahahaha! Wat een grap
Ik cap ze van "http://www.eengoudenkooi.nl/allestreams.htm" omdat ik dan alle 4 de streams tegelijk op het scherm zie, zijn er andere stream sites die een betere format hebben?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:35 schreef avonne het volgende:
Mika25,
je caps zijn een beetje langwerpig...
Ik denk dat NL bang is dat men ontdekt dat hij geen voeten maar hoefjes heeft. 666, Hij wiens naam we niet noemen heeft toch hoefjes?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:15 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik gok dat hij "achter" zit, want hij ligt niet in bed, hij is niet in het leefgedeelte, wilde geen pedi-/manicure, en is ook niet meer buiten, wat hij eerst wel wat.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik cap ze van "http://www.eengoudenkooi.nl/allestreams.htm" omdat ik dan alle 4 de streams tegelijk op het scherm zie, zijn er andere stream sites die een betere format hebben?
Ik gebruik deze: http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream2.htmquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik cap ze van "http://www.eengoudenkooi.nl/allestreams.htm" omdat ik dan alle 4 de streams tegelijk op het scherm zie, zijn er andere stream sites die een betere format hebben?
Oh my god, wil je dit nooooooit meer doenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
De wratten van Brian (alsof iemand op deze cap zat te wachten![]()
Braajen is op zoek naar gratis sex. Zo doe je dat dus. Je zegt een blond mutsje dat ze op Chantal Jansen lijkt en je bent op weg naar een gratis hoerencontact. Ziet die jongen niet dat hij zelf de grootste hoer is? Net als Bart?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef partyyboyy het volgende:
Dat pedicurevrouwke is beetje aan het sjansen met Brain! En Brain lacht: hihiihiiswaaa
Was het net zo fijn voor jou als voor mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:44 schreef partyyboyy het volgende:
De zwarte diva gaat bellen
die page is van mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream2.htm
En voor de caps: Gadwin PrintScreen
De caps maak ik kleiner in photostudio 5
Thanks, die ziet er veel beter uit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:43 schreef avonne het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
met de afschuwelijke naam The Black Witch Project
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef Mika25 het volgende:
De wratten van Brian (alsof iemand op deze cap zat te wachten![]()
wat gaat er gebeuren dan vanavond?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef Lieve het volgende:
WIE NEEMT ER VANAVOND IETS OP? Ben ZOOO benieuwd.....
Lieve kan niet kijken vanavond
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Was het net zo fijn voor jou als voor mij![]()
Daarom slaat dat hele afvallen nergens op....................... ze heeft een groot probleemquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:49 schreef uitgeslapen het volgende:
Gadverdamm die Natasia zit 's-nachts gewoon de hele pot vol te schijten... Niog even en ze steekt na elke maaltijd der vinger in der keel
Er komt een masseur voor Nena. Als verrassing.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan vanavond?
LOLquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia legt de kok uit hoe ze cheat met haar dieet. Ze propt zich helemaal vol en drinkt dan heeeeel veel chinese thee ...'en dan sit ik een uur of twee op de wc en dan ben ik de volgende ochtend weer op gewicht.
Een masseur, of een "masseur"?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Er komt een masseur voor Nena. Als verrassing.
Da's waar ook !!! ... leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef Lieve het volgende:
[..]
Er komt een masseur voor Nena. Als verrassing.
ik kan niet opnemen, hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef Lieve het volgende:
WIE NEEMT ER VANAVOND IETS OP? Ben ZOOO benieuwd.....
Lieve kan niet kijken vanavond
Huub heeft een grote zwarte erotisch masseur (in Ajax shirt) voor Neentje geregeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een masseur, of een "masseur"?
EN huub heeft het geregeld?
![]()
Wilgo ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub heeft een grote zwarte erotisch masseur (in Ajax shirt) voor Neentje geregeld.
Ze belt Mark, de kok, dus daar hoeft ze niet voor te betalen want is personeel. Hij komt volgende week weer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef Sonique het volgende:
gelukkig heeft natasia genoeg punten om steeds te bellen....
maar gisteren vertelde die kabouter dat ie ipv een masseur weer die hoer voor zichzelf had laten langskomenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub heeft een grote zwarte erotisch masseur (in Ajax shirt) voor Neentje geregeld.
quote:From: xxxx <xxx@home.nl>
Date: 19 jan 2007 15:56
Subject: Draaisessie
To: nathanaelheres@gmail.com
Hey Nathanael,
Ik heb je draaisessie gisteren gevolgd via de livestream, waanzinnig "men"! Ik kon niet stil blijven zitten en ging net zoals Sylvia volledig uit mijn dak!
Met respect voor de 2 andere dudes, maar eigenlijk hoor jij in de ZebraLounge te draaien!!
Als je met Brian zijn tracks gaat uitzoeken, zou ik de titels van die nummers ook graag willen hebben. Zou je me deze per mail willen toesturen?
Groetjes xxxx uit Heerlen
xxxxx@home.nl
P.S.
Een leraar heeft een effect op de eeuwigheid;
hij weet nooit waar zijn invloed ophoudt!
Thx for the lessons
Let op dan want hij is deze vet aan het bluffenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef Scarabee het volgende:
En onder welke naam.ga ik ff lekker tegen hem pokeren whaha
Oeiiiii ff inloggen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
LS: NL zit op jouw poker site
OOO lachenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Let op dan want hij is deze vet aan het bluffen![]()
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oeiiiii ff inloggen dan
Edit: Weet je ook onder welke naam?
jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:21 schreef Sonique het volgende:
dus NL wilde Huub fisiek aanvallen vannacht?
Als Natasia NL niet gebodyslammed had, dan zou dat inderdaad gebeurt zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:21 schreef Sonique het volgende:
dus NL wilde Huub fisiek aanvallen vannacht?
Dus Huub denk nu dat NL zichzelf heeft prijsgegeven etc....quote:
Hmmm, nu switchen ze de streams......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:24 schreef fokkerd het volgende:
Redactie, even inzoomen op het scherm van het pokeren van Bart en Natanael!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef fokkerd het volgende:
[..]
Hmmm, nu switchen ze de streams......![]()
De redactie kan er niks meer van zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Natasia NL niet gebodyslammed had, dan zou dat inderdaad gebeurt zijn![]()
Ja idd kom op redactie. Willen jullie wat zien dan moeten julie ff inzoomen op bart zijn schermpjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kinderachtig van DGK-REDAKTIE
Is zoeken naar een speld in een hooiberg zonder een naam van een speler te hebben. Er zijn honderden kamers waar gespeeld wordt. Kom er dan maar achter in welke ze zitten.
Ehm... iemand?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef NoizEkick het volgende:
Ik probeer het filmpje te zien van de DJ battle, maar in Firefox doet hij het niet en als ik het volledige filmpje in IE wil openen, wordt er een venster geopend met daarin de homepage van de Gouden Kooi...(ja, ik heb me aangemeld)
Iemand enig idee hoe ik de volledige filmpjes kan bekijken?
Check even je inlog en wachtwoord op hoofdletters, dat is namelijk case sensitive en dan logt hij niet in...quote:
Het ligt in ieder geval niet aan mn wachtwoord o.i.d.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Check even je inlog en wachtwoord op hoofdletters, dat is namelijk case sensitive en dan logt hij niet in...
Ik heb hetzelfde, en het is erg moelijk om dan in het inlogschermpje dat te veranderen omdat deze te snel weg popt en weer op de gewone pagina komt...
Wat is dat ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub laat dus binnenkort Sylvia op z'n lichaam tatoeëren om de anderen nog meer te fucken, maar dan laat ie een paar dagen later een tribal tattoo over Sylvia heen aanbrengen
Sylvia weet ook af van deze grap...
Een andere lelijke vlek, waarvan je de betekenis niet eens weet.quote:
Serieus ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Een andere lelijke vlek, waarvan je de betekenis niet eens weet.![]()
![]()
thx ( wel grote afbeelding)quote:
wouw: mooie armenquote:
ziek hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nath en Nat bespreken de vrouwen in het huis weer eens ....
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus: Ik ben ze bijna allemaal zat: tijd voor nieuw bloed
Zeker weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus: Ik ben ze bijna allemaal zat: tijd voor nieuw bloed
Hoezo ruzie maken Nat?? Wat is het toch een raar, verachtelijk mensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia over Sylvia ..
Tief haar er uit en zet er iemand in waar ik de hele dag ruzie mee kan maken gewoon ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |