Dus Huub denk nu dat NL zichzelf heeft prijsgegeven etc....quote:
Hmmm, nu switchen ze de streams......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:24 schreef fokkerd het volgende:
Redactie, even inzoomen op het scherm van het pokeren van Bart en Natanael!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef fokkerd het volgende:
[..]
Hmmm, nu switchen ze de streams......![]()
De redactie kan er niks meer van zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Natasia NL niet gebodyslammed had, dan zou dat inderdaad gebeurt zijn![]()
Ja idd kom op redactie. Willen jullie wat zien dan moeten julie ff inzoomen op bart zijn schermpjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kinderachtig van DGK-REDAKTIE
Is zoeken naar een speld in een hooiberg zonder een naam van een speler te hebben. Er zijn honderden kamers waar gespeeld wordt. Kom er dan maar achter in welke ze zitten.
Ehm... iemand?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef NoizEkick het volgende:
Ik probeer het filmpje te zien van de DJ battle, maar in Firefox doet hij het niet en als ik het volledige filmpje in IE wil openen, wordt er een venster geopend met daarin de homepage van de Gouden Kooi...(ja, ik heb me aangemeld)
Iemand enig idee hoe ik de volledige filmpjes kan bekijken?
Check even je inlog en wachtwoord op hoofdletters, dat is namelijk case sensitive en dan logt hij niet in...quote:
Het ligt in ieder geval niet aan mn wachtwoord o.i.d.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Check even je inlog en wachtwoord op hoofdletters, dat is namelijk case sensitive en dan logt hij niet in...
Ik heb hetzelfde, en het is erg moelijk om dan in het inlogschermpje dat te veranderen omdat deze te snel weg popt en weer op de gewone pagina komt...
Wat is dat ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub laat dus binnenkort Sylvia op z'n lichaam tatoeëren om de anderen nog meer te fucken, maar dan laat ie een paar dagen later een tribal tattoo over Sylvia heen aanbrengen
Sylvia weet ook af van deze grap...
Een andere lelijke vlek, waarvan je de betekenis niet eens weet.quote:
Serieus ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Een andere lelijke vlek, waarvan je de betekenis niet eens weet.![]()
![]()
thx ( wel grote afbeelding)quote:
wouw: mooie armenquote:
ziek hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nath en Nat bespreken de vrouwen in het huis weer eens ....
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus: Ik ben ze bijna allemaal zat: tijd voor nieuw bloed
Zeker weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus: Ik ben ze bijna allemaal zat: tijd voor nieuw bloed
Hoezo ruzie maken Nat?? Wat is het toch een raar, verachtelijk mensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia over Sylvia ..
Tief haar er uit en zet er iemand in waar ik de hele dag ruzie mee kan maken gewoon ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |