Ze belt Mark, de kok, dus daar hoeft ze niet voor te betalen want is personeel. Hij komt volgende week weer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef Sonique het volgende:
gelukkig heeft natasia genoeg punten om steeds te bellen....
maar gisteren vertelde die kabouter dat ie ipv een masseur weer die hoer voor zichzelf had laten langskomenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub heeft een grote zwarte erotisch masseur (in Ajax shirt) voor Neentje geregeld.
quote:From: xxxx <xxx@home.nl>
Date: 19 jan 2007 15:56
Subject: Draaisessie
To: nathanaelheres@gmail.com
Hey Nathanael,
Ik heb je draaisessie gisteren gevolgd via de livestream, waanzinnig "men"! Ik kon niet stil blijven zitten en ging net zoals Sylvia volledig uit mijn dak!
Met respect voor de 2 andere dudes, maar eigenlijk hoor jij in de ZebraLounge te draaien!!
Als je met Brian zijn tracks gaat uitzoeken, zou ik de titels van die nummers ook graag willen hebben. Zou je me deze per mail willen toesturen?
Groetjes xxxx uit Heerlen
xxxxx@home.nl
P.S.
Een leraar heeft een effect op de eeuwigheid;
hij weet nooit waar zijn invloed ophoudt!
Thx for the lessons
Let op dan want hij is deze vet aan het bluffenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:16 schreef Scarabee het volgende:
En onder welke naam.ga ik ff lekker tegen hem pokeren whaha
Oeiiiii ff inloggen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef kleinzusje het volgende:
LS: NL zit op jouw poker site
OOO lachenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Let op dan want hij is deze vet aan het bluffen![]()
Neequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oeiiiii ff inloggen dan
Edit: Weet je ook onder welke naam?
jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:21 schreef Sonique het volgende:
dus NL wilde Huub fisiek aanvallen vannacht?
Als Natasia NL niet gebodyslammed had, dan zou dat inderdaad gebeurt zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:21 schreef Sonique het volgende:
dus NL wilde Huub fisiek aanvallen vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |