Mee eens, mag hij vaker laten horen. Lijkt me vanaf nu een goed idee dat hij gaat draaien op s3+4 op het moment dat brian/nataasia zangles hebben...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NL is echt gewoon goed, vind het heerlijke sound
Plan van huub is duidelijk geslaagd...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
"Wáárom willen ze hem er niet uitstemmen?" vraagt Bart zich wanhopig af.
"Zal ik hem gewoon een beuk geven?"
naar ventje
dat is toch geen léven?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:17 schreef Lieve het volgende:
als een blok in slaap vallen met alle wrokgedachten nog op hun tong........
Satanael is er weer om te draaien. Zal wel opdracht zijn van achter.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
oh nee huub gaat haar neuken op de pooltafel
Ik wou het net zeggen ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
oh nee huub gaat haar neuken op de pooltafel
Nou, eigenlijk zaterdagavond / zondagnachtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:19 schreef Lieve het volgende:
zijn alle dj's zo vroeg uitgeput? Wat raar, het nachtleven begint nu toch pas? WEEKEND???
inderdaad, je zou er bijna wat van denken....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:19 schreef bosb het volgende:
Wel vet van .nl dat hij nu doorgaat met draaien.
Alle negatieve "fanmail" wordt door de redactie achtergehoudenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef bosb het volgende:
Kaartenactie opzetten dat .nl niet meer moet praten en vooral veel moet draaien
En NL draait rustig doorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef bosb het volgende:
Jezus ze zit gewon echt met haar handen in zijn broek op de pooltafel LOL
Er wordt ook zo ingegrepen (door redactie of door haar pooier)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten die hoer nu weghalen hoor.
Huub is kapot dronken.
Nee joh, nog ff. NL draait kapot vet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten die hoer nu weghalen hoor.
Huub is kapot dronken.
Ja maar hij is kei dronken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef LiisaB het volgende:
waarom, het is nog vroeg, rooie3
Maar dat kwam ook door ons (FOK! kaartenactie) + de popi-poll uitslag, dat is overkill en daarom stijgt het iets teveel naar boven in Huub's bolletjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
Huub weet gewoon niet wanneer ie moet ophouden![]()
En dat is de reden waarom ik denk dat Huub het programma uiteindelijk niet zal gaan winnen...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, nog ff. NL draait kapot vet.
Huub en Gaby stonden op het punt om... Huubs riem ging los.
Gaby: "Ah jij bent echt erg!"
Dan komt NL weer binnen en gaat nog ff snoeihard draaien.
NL en Huub in een ruimte, met een hoer. Rare avond.
Huub en Gaby stonden op het punt om... Huubs riem ging los.
Gaby: "Ah jij bent echt erg!" "vet dronken" zei ze erbij.
Dan komt NL weer binnen en gaat nog ff snoeihard draaien.
NL en Huub in een ruimte, met een hoer. Rare avond.
Hear Hear!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:23 schreef partyyboyy het volgende:
BAMBAMABAM!!! NL IS MASTERLIJK!
Het is dezelfde vrouw als vorige keer, zeker weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
* Is Gaby diezelfde Gaby wel?? Deze is voor m'n gevoel jonger, heeft andere lippen en jukbenen, en zefls dr ogen lijken anders, maar das een beetje lastig met dat masker.
yep ! en wie gaat het opvalen ...het bed van natenelquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede zet om haar bij Huub weg te halen. Hij is veel te bezopen.
Hij is straalbezopenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:36 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, dat gezwam van Huub...
JAAA, die vieze slappe kont worden we niet blij van.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:39 schreef Kinga het volgende:
NATASIAAAAA rot op kutmens!
Een beetje niet echtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:40 schreef Kinga het volgende:
Is NL ook bezopen toevallig?
Nu zekerquote:
eeh, Huub was alleen maar aan het reageren op NL's provoceren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:43 schreef bosb het volgende:
Maar lieve mensen. Op het moment dat .nl huub zo zat te provorceren werden veel mensen hier heeeel groot fan van huub. Op dit moment loopt huub te provorceren
BIjna vechten:D:D:D:D:D:D OORLOG
Precies!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:45 schreef bosb het volgende:
Nu heeft .nl zichzelf laten kennen, afgezakt naar hetzelfde nivo als huub.
MAAR ALLEMAAL als .nl dit richting huub had gedaan, dan waren jullie allemaal woest geworden richting .nl...
En nu is het vet???
Natasia kan een echte "doorbitch" zijn ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu zekerJe kan alles zeggen over Natas maar nu grijpt ze goed in
Nee, absoluut niet waar!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
eeh, Huub was alleen maar aan het reageren op NL's provoceren.
Nathanael is een HOER..zei hijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:47 schreef Taurus het volgende:
oh my god dit is echt goeoeeeeed... Wat zei huub wat hem zo overstuur maakt??? concreet? weet iemand dat?
Gelul...... Vanavond begon huub duidelijk met provorceren..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
eeh, Huub was alleen maar aan het reageren op NL's provoceren.
Heb je last van korte termijn geheugen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Huub is de boel vreselijk aan het provoceren.
Na al dat dissen van .NL naar Huub toequote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nathanael is een HOER..zei hij
kom nou, NL begonquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:41 schreef r3gi3boy het volgende:
wat zie ik NL nou playbacken??? Als hij hieruit komt, wordt hij verbouwd???
NL:"die jongen weet echt niet wie ik ben"
Dit alles nadat huub NL zat uit te dagen en bijdehand zat te doen: Huub: NL, poets nou maar je tanden, je stinkt een beetje uit je mond!
Dan heb je niet goed geluisterd, want Satanael begon met hatelijke opmerkingen jegens Huub. En Huub reageerde daarop.quote:
Absoluuut waar, Huub gaf NL dubbel zo hard (en melig!) terug wat hij van NL ontving. (Huub ga slapen man - Je vriendinnetje is weg) NL denigrerend, Huub melig reagerend.quote:
Een van de "Hummie;s"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef partyyboyy het volgende:
Wie is Frans?
Ja, dat was hij inderdaad, ja!!! HIJ was aan het provoceren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je last van korte termijn geheugen?
Wat hebben loverboy, satanael en boerbart de eerste 24 dagen dan bij Huub gedaan?
En nu is Huub ineens aan het provoceren?!?!?
Lange frans, uit diemen zuidquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef partyyboyy het volgende:
Wie is Frans?
NL en Bart zijn begonnen en ze hebben niet ingeschat dat Huub ze terug zou pakkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je last van korte termijn geheugen?
Wat hebben loverboy, satanael en boerbart de eerste 24 dagen dan bij Huub gedaan?
En nu is Huub ineens aan het provoceren?!?!?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, want Satanael begon met hatelijke opmerkingen jegens Huub. En Huub reageerde daarop.
"Ja, leuk hoor", "vind ik ook".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef Missy_1974 het volgende:
ilona ligt als moederkip ook wakker
Idd, laten we eerlijk zijn, het kan een bitch zijn eerste klas, maar nu treed ze goed opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia was wel leuk vanavond...
Tis geen CD, maar echte vogelsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:52 schreef uniekhoorn het volgende:
IMG, sorry, ik heb echt in een deuk gelegen.
Hoor die vogeltjes cd op de achtergrond
Het begon al toen Huub het huis in kwam, ze dachten met een doetje temaken te hebben. En dat valt tegen want Huub pakt vooral NL terug. En NL speelt nu de zieligert en op ieders gevoel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat was hij inderdaad, ja!!! HIJ was aan het provoceren.
Dus wat? Omdat de rest het bij hem deed, is het ineens prima als het andersom gebeurd?
Schei toch uit, man!
Huub doet precies wat ik verwachtte.
Dan ramt NL hem immekaarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef Gigageil het volgende:
Als .NL de slaapkamer in komt moet Huub eigenlijk vragen "En hoe is het nou met je knie, jongen??"![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:53 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA BELLEN VOOR HUUB
![]()
![]()
![]()
HUUB FOR DE VILLA!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, dat komt nog wel hoor. Want nu de rollen omgedraaid zijn, en NL niet meer oppermachtig Huub alle hoeken van het huis kan laten zien, is hij ineens zielig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Nathanael al gehuild of moet ie dat nog doen?
Waarom ? Omdat hij reageerde op .NL's provocaties ?? Dacht ut nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef Flyduck het volgende:
.nl wil dat huub terechtgewezen wordt
Nee, gewoon op slaapkamers, NL is nu bezig met redactie en dat wordt gefilterdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Flyduck het volgende:
watttttttt streams gelockt allemaal
Volgens mij heeft Nathanael een poging gedaan om ze wakker te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
valt me op dat Bart er nooit bij is als er ruzie is..
voor wat? hij ging zelf verder terwijl hij zijn tanden aan het poetsen was en Huub met Ilona en Nena in gesprek wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef Flyduck het volgende:
.nl wil dat huub terechtgewezen wordt
Uhhh... NL begon hoor, met wat denigrerende opmerkingen. En hij deed er ook niks aan om het niet te laten escaleren. Huub was ook aan het etteren, zeker weten, maar NL moet niet zo zielig doen, hij is net zo schuldig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat was hij inderdaad, ja!!! HIJ was aan het provoceren.
Bart doet amper mee aan de sociale leven in huis anywayquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Hij heeft al een baksteen in zijn maag. Bij een ruzie zou dat een betonplaat worden. En hij is al dik genoeg van z'n eigen, dus dat kunnen we er niet bij hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Nee, NL en Natasia worden nu gefilterd (censuur)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:58 schreef LiisaB het volgende:
ineens iedereen in slaap????????????????????????????
Nee, maar dan wel weer Absinthquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
Zou NL nou echt niet in de gate nhebben wat ie doet?
Zo veel had ie toch ook weer niet op... Of is ie gewoon gedragsstom?
nee nattenel is heiligquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Huub is de boel vreselijk aan het provoceren.
Dat zie je wel vaker bij dissers die schielijk op de achtergrond bezig zijn. Hitler stond ook niet naast de ovens toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
hij heeft dit waarschijnlijk aangevoeld en is de enige die aan het spel denkt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Nee Natasia en NL zijn boven. Ah daar zijn ze weer op de streams.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:58 schreef LiisaB het volgende:
ineens iedereen in slaap????????????????????????????
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
Is er al iemand dood ?
Huub wordt door NL uitelkaar getrokken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:58 schreef kleinzusje het volgende:
Is er al iemand dood ?
Heel goed verwoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:57 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Bart doet amper mee aan de sociale leven in huis anyway
Nee, was Frans denk ik (een van de "bazen")quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:00 schreef Taurus het volgende:
Ik hoorde 'n hele rare stem? of komt dat omdat ie z'n zender niet bij zich heeft ofzo
Sinds dag 1quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:01 schreef noucky het volgende:
Geluid wordt steeds weggedraaid, maar ik heb het idee dat Nattenel het zelf moet uitzoeken
Maar er achteraf wel altijd een mening over heeft alsof hij eerste rang zat.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Suikeroom het volgende:
Op welke manierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:02 schreef ruby het volgende:
Gelukkig is NL wel heel erg chique.
\quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:00 schreef LiisaB het volgende:
ik vind DGK heel veel BB-gehalte, niet zo leukkkkk
ja preciesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:02 schreef ruby het volgende:
Gelukkig is NL wel heel erg chique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |