Die gozer heeft echt een huge problem met zichzelf.......Nena heeft lol voor zijn neus terwijl hij alleen toe kan kijken......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:54 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Waar is die Antilliaanse boomkikker, die houden toch zo van dansen en feesten?
huub heeft te horen gekregen van gaby dat zij hem nu volgt via de streams ....in feite neukt hij nu echt met een fan van hem ..she cares !!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub de mensen wil laten zien van "jullie dachten me te naaien met een hoer, ik was er alleen maar blij mee en regelde haar nog een keer voor mezelf" ..Huub gedraagd zich heel vrij..gedraagd zich hoe hij zich wil gedragen
De enige die hij volgens mij jaloers heeft gekregen is Brainles, die ligt in bed omdat Nena tegen hem aan kwam en hij zichzelf wil beschermen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het idee dat Huub denkt dat hij de anderen heren jaloers maakt door zich verliefd te gedragen met een hoer, vind ik behoorlijk triest.
geld verdienenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net in vandaag, WTF DOET DIE HOER DAAR?!
Je schakelt wel laat in....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
Nou, Brian is volledig gevloerd erdoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het idee dat Huub denkt dat hij de anderen heren jaloers maakt door zich verliefd te gedragen met een hoer, vind ik behoorlijk triest.
Je hebt alle Huub lol gemist. Braajen is DOWN, de andere heren hebben een vette opdonder gehad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:04 schreef Kinga het volgende:
geen ijs meer jij !!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Nena heeft Brian gemindfucked..lekker droogneuken..lekker teasen maar nooit echt je pussy geven.
Goede gedaan Nena, je hebt Brian gefrustreerd haha..Netty moet maar oppassen..als ze loops is als ze haar zoon bezoekt bespringt ie haar nog uit pure frustratie.
Dat ís ook een triest idee!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Hij heeft het vanavond denk ik het meest naar zijn zin gehad van allemaal.. dus dan doe je toch iets goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:04 schreef LiisaB het volgende:
huub is een slimme, ik lach me rot
Ik heb niet de indruk uit zijn verhaal net dat dat ook maar iets met Gaby te maken heeft, maar weer alles met Nena.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, Brian is volledig gevloerd erdoor
Zoveelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan? update please
ja die knijpt hem nu van angst tussen 2 kussens ......ach is weer iets anders dan de douchequote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, Brian is volledig gevloerd erdoor
Huub is echt de showmasterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:07 schreef LiisaB het volgende:
eindelijk gaat het een beetje los daaro, thanks huub
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
"Ik kraak haar in tweeën als ik de kans krijg, ze is gewoon pussy.
Nena heeft niets gedaan, alleen staan dansen, maar brainles werd beetje hitsig van huub en gaby omdat die en public stonden te tongen en kon niet meer tegen de draaiende kont van nena en is naar bed gevlucht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk uit zijn verhaal net dat dat ook maar iets met Gaby te maken heeft, maar weer alles met Nena.
Ik denk niet zozeer dat het him te doen was om mensen jaloers te maken, maar meer om een statement te maken in de trant van "wat jullie ook doen, het doet me niets". En wat dat betreft heeft ie de anderen een enorme klap gegeven. Ze weten nu ook dat hij zich nergens voor schaamt, dus "vernederingen" zullen vrijwel geen effect hebben op hem, sterker nog ik denk dat ze het niet eens meer zullen proberen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
De enige die hij volgens mij jaloers heeft gekregen is Brainles, die ligt in bed omdat Nena tegen hem aan kwam en hij zichzelf wil beschermen.
Het verhaal begon ermee dat hij niet "tegen al die vrouwelijkheid kan" en gewoon wil neuken, en het eindigde er mee dat hij ook een keer een hoer gaat bestellen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk uit zijn verhaal net dat dat ook maar iets met Gaby te maken heeft, maar weer alles met Nena.
Huub heeft speciaal om Gaby gevraagd terwijl de anderen en niet vanaf wisten, ze hebben eerst in de jacuzzi gezeten met champagne en toen in bad en daarna heeft Huub haar onder zijn dekbed genökt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan? update please
Nee maar hij weet natuurlijk dat Huub heeft liggen neuken..en Brians zak met zaad hangt inmiddels met 20 liter sperma tot op zijn tenen..dus hij word nu geconfronteerd met iemand die wel sex heeft..en Brian heeft dat van nena niet gekregen..op een beetje droogneuken naquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Moest jij niet slapen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
Daar zal Brainless van balen dat Bart naar bed kom dan weinig ruk en trek werk voo rhem. Shit dan morgenochtend toch maar weer in de douche
NL is echt gewoon goed, vind het heerlijke soundquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:12 schreef bosb het volgende:
.nl draait wel superrelaxed..... Mag ook wel eens een feestje bij mij komen draaien.
offtopic: okejquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
Offtopic. ja ik moest slapen maar ik zat te wachten op oorlog
Hahaha, heerlijk, hoe de rollen helemaal omgedraaid zijn, en bepaalde mannen daar grote problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:11 schreef koekjesmonstertje het volgende:
hoe je het went of keert, HUUB is de leukste bewoner. Hij brengt sfeer, is inventief en geniet ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |