hmm..dr broek is gewoon te kleinquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG Nena is echt een beetje dik aan het worden.
LOL kan het nog net op 2 handen tellen..en dat was een vakantie van 9 dagen.quote:
Hahahha en terechtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
huub denkt echt dat ie the king of the hill is
weheheh grappig......
Uhmz...4 maanden zonder enige vorm van lichaamsbeweging?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG Nena is echt een beetje dik aan het worden.
Nicequote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
LOL kan het nog net op 2 handen tellen..en dat was een vakantie van 9 dagen.
Zong ie al heel vaak vanavondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:53 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Huub zingt NOOIT MEER NAAR HUIS OLEEE OLEEEE![]()
En stevig ook!quote:
Je zou het idd zeggenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:55 schreef LiisaB het volgende:
is nathasia een verhaaltje voor aan het lezen voor brian
Elk moment volgens mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
Wanneer word die hoer nou opgehaald ?
hahha ik las het verkeerd..dacht dat er LIKKEN stondquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:56 schreef koekjesmonstertje het volgende:
HUUB ga toch lekker met SYLVIA dansen en probeer haar te strikken ! ! ! !
dan wacht ik nog ff ik wil kijken of er nog gezeik komquote:
Ik denk dat Huub de mensen wil laten zien van "jullie dachten me te naaien met een hoer, ik was er alleen maar blij mee en regelde haar nog een keer voor mezelf" ..Huub gedraagd zich heel vrij..gedraagd zich hoe hij zich wil gedragenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het idee dat Huub denkt dat hij de anderen heren jaloers maakt door zich verliefd te gedragen met een hoer, vind ik behoorlijk triest.
Zie mijn bericht [COS#206]Whores and Prostitutes!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het idee dat Huub denkt dat hij de anderen heren jaloers maakt door zich verliefd te gedragen met een hoer, vind ik behoorlijk triest.
eerst strikken dan likkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hahha ik las het verkeerd..dacht dat er LIKKEN stond
Ik denk dat hij eerder wil laten zien hoe geweldig hij wel niet is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub de mensen wil laten zien van "jullie dachten me te naaien met een hoer, ik was er alleen maar blij mee en regelde haar nog een keer voor mezelf" ..Huub gedraagd zich heel vrij..gedraagd zich hoe hij zich wil gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |