Mee eens, mag hij vaker laten horen. Lijkt me vanaf nu een goed idee dat hij gaat draaien op s3+4 op het moment dat brian/nataasia zangles hebben...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NL is echt gewoon goed, vind het heerlijke sound
Plan van huub is duidelijk geslaagd...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
"Wáárom willen ze hem er niet uitstemmen?" vraagt Bart zich wanhopig af.
"Zal ik hem gewoon een beuk geven?"
naar ventje
dat is toch geen léven?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:17 schreef Lieve het volgende:
als een blok in slaap vallen met alle wrokgedachten nog op hun tong........
Satanael is er weer om te draaien. Zal wel opdracht zijn van achter.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
oh nee huub gaat haar neuken op de pooltafel
Ik wou het net zeggen ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
oh nee huub gaat haar neuken op de pooltafel
Nou, eigenlijk zaterdagavond / zondagnachtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:19 schreef Lieve het volgende:
zijn alle dj's zo vroeg uitgeput? Wat raar, het nachtleven begint nu toch pas? WEEKEND???
inderdaad, je zou er bijna wat van denken....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:19 schreef bosb het volgende:
Wel vet van .nl dat hij nu doorgaat met draaien.
Alle negatieve "fanmail" wordt door de redactie achtergehoudenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef bosb het volgende:
Kaartenactie opzetten dat .nl niet meer moet praten en vooral veel moet draaien
En NL draait rustig doorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef bosb het volgende:
Jezus ze zit gewon echt met haar handen in zijn broek op de pooltafel LOL
Er wordt ook zo ingegrepen (door redactie of door haar pooier)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten die hoer nu weghalen hoor.
Huub is kapot dronken.
Nee joh, nog ff. NL draait kapot vet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten die hoer nu weghalen hoor.
Huub is kapot dronken.
Ja maar hij is kei dronken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:20 schreef LiisaB het volgende:
waarom, het is nog vroeg, rooie3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |