Tot over een paar uurtjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tot biijna morgen!
Oftewel: soort van vandaag!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tot biijna morgen!
Ik ga morgenvroeg gelijk mn laarzen fancypancy oppoetsenquote:
OMG, je gaat morgen ook de hele tijd fancypancy zeggen, niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg gelijk mn laarzen fancypancy oppoetsen.
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
OMG, je gaat morgen ook de hele tijd fancypancy zeggen, niet?![]()
![]()
Of dichtplakken met smegmaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan je mond maar dichtlaser![]()
Je ziet alleen even over het hoofd dat ik niet meelaserquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan je mond maar dichtlaser![]()
Kee, dat is één menukaart minder voor PeRiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef PeRi het volgende:
Weer smegma, je zou er bijna van gaan soppen.
quote:
Kutsmoes, je komt gewoonquote:
Ik dus ook. Daar had ik dus ook op gerekendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik zou vandaag zorgtoeslag krijgen!
Daar kom je 1 dag van te voren achter'??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef rena het volgende:
Ik heb serieus geen geld. En dat is geen smoes.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Gezondaar het volgende:
Speciaal voor Bupa zonder punt(en; dubbele).![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:21 schreef Bupatih het volgende:
Tering, ik heb dat vorige topic even vluchtig doorgebladerd. Ging het nou echt alleen over dat gemeet?
quote:
Hweftige avond gehad?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:07 schreef Paltos het volgende:
IK ben ook mijn stem heelemaal kwijt. q EN ik ben misselijkl.
Nee, ik ben al 2 weken blut, maar ik had op m'n zorgtoeslag gerekend die vandaag gestort zou worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar kom je 1 dag van te voren achter'??
Who caresquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:21 schreef Bupatih het volgende:
Tering, ik heb dat vorige topic even vluchtig doorgebladerd. Ging het nou echt alleen over dat gemeet?
Op zaterdagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:24 schreef rena het volgende:
Dat is kut voor jeIk moet zo naar stage
![]()
Ah okquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:31 schreef PeRi het volgende:
Ze loopt stage in een winkel.
Ik heb al koffie gezet.
Ik ben nu al helemaal klaar wakker.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:34 schreef PeRi het volgende:
Ik wil eigenlijk terug mn nest in.
De pers.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nog het meest interessant plaatje:
Rechts het aantal wetenschappelijke artikelen waarin wetenschappers er aan twijfelen of de mens wel de oorzaak is van het broeikaseffect.
Links het aantal media publicaties waarin er getwijfeld wordt of de mens wel de oorzaak is van het broeikaseffect.
Goeiemorgen trouwens![]()
.
Dat neem ik terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hier in Antwerpen is het mooi weer!
En jij een fijne verjaardag waar wij niet bij zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:14 schreef DaMart het volgende:
IK wil jullie via deze goedemorgenpost allemaal heel veel plezier wensen voor de meet waar ik niet bij ben!
Je kunt nog altijd komen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:14 schreef DaMart het volgende:
IK wil jullie via deze goedemorgenpost allemaal heel veel plezier wensen voor de meet waar ik niet bij ben!
Ja, en dan betaalt Gezondaar mijn bierquote:
Luister Sven, ik ben dit meer dan zat met je. Of je komt of je komt niet.. mij een zorg. Als je nu gaat zeiken over geld, deze afspraak stond al meer dan 3 maanden vast. In die tijd had je makkeljk 30 euro kunnen sparen.quote:
Haha, je zei "mij een zorg". Haha.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister Sven, ik ben dit meer dan zat met je. Of je komt of je komt niet.. mij een zorg. Als je nu gaat zeiken over geld, deze afspraak stond al meer dan 3 maanden vast. In die tijd had je makkeljk 30 euro kunnen sparen.
Dat gezeur ook altijd.
Dan moet ik meerdere malen door die regen heen.quote:
Ik wou het ook schuingedrukt zetten maar toen had ik zoiets van.. straks kom ik niet zo serieus overquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha, je zei "mij een zorg". Haha.
Als je nou gewoon even terugleestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister Sven, ik ben dit meer dan zat met je. Of je komt of je komt niet.. mij een zorg. Als je nu gaat zeiken over geld, deze afspraak stond al meer dan 3 maanden vast. In die tijd had je makkeljk 30 euro kunnen sparen.
Dat gezeur ook altijd.
Waar zie jij staan dat ik niet komquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 25 euro voor eten+drinken, ook niet echt een vetpot. Ik zou vandaag zorgtoeslag krijgen
!
Dat kwam je sowieso al niet met [8.gif] als PI.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou het ook schuingedrukt zetten maar toen had ik zoiets van.. straks kom ik niet zo serieus over![]()
.
De perfecte ingrediënten voor een druipend nat / kleren uit scenarioquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan moet ik meerdere malen door die regen heen.
Ja, vanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kan je geen euro'tje of 30 lenen van iemand?![]()
Dat je blijft janken om geld. Je gaat metquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even terugleest
[..]
Waar zie jij staan dat ik niet kom?
Nieuwe kleren + uit eten + geld aan zus lenen = blutter dan blut.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef PeRi het volgende:
Beau kom ooooook!!!!!!!!!!!
En Sven die komt wel, al is het omdat ik hem anders echt ga hunten.
Die was wel echt bedoeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kwam je sowieso al niet met [8.gif] als PI.
Ik sta roder dan rood.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nieuwe kleren + uit eten + geld aan zus lenen = blutter dan blut.![]()
Hij belooft veel, maar uiteindelijk komt er niet veel van. *wijst naar sig*quote:
You hardley even know me.... make you bananan pancakesquote:
Heul niet, pas twee keer gezegdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
Dat je blijft janken om geld.
M'n moeder heeft van de week geld van mij afgetroggeld.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik sta roder dan rood.. Ik heb geld van mn ma afgetroggeld.
.
in de meest armzalige sector ja....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
Babette = Casemanager
wordt 't niet eens tijd voor onze eigen fokbond?!quote:Dizer = Casemanager
Gezondaar = Casemanager
Ja, ik ken het dan ook al maanden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al maanden geleden gepost!![]()
![]()
Ja idd, die Bupa is weer eens lekker op tijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al maanden geleden gepost!![]()
![]()
Ik ben ook Drsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat je blijft janken om geld. Je gaat met
Babette = Casemanager
Re = Drs
MB = Model
XM = Drs
Dizer = Casemanage
Gezondaar = Casemanager
op stap, we hebben wel geld hoor voor jou biertje als je die niet kan betalen.
Ik heb hem nog live gezien, toen ben ik fan gewordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik ken het dan ook al maanden.Boeiend. 't Is gewoon een prachtig lied voor deze tijd van het jaar en zo.
Ach, ik noem mijnzelf ook casemanager, maar ach.. heb veel meer verantwoordelijkheid dan datquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben ook Drs![]()
![]()
En consultant; alhoewel ik ook "cases manage"![]()
Verdorie, wat een bende hoogopgeleiden bij elkaar!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette = Casemanager
Re = Drs
MB = Model
XM = Drs
Dizer = Casemanage
Gezondaar = Casemanager
over slechte grappen gesproken, damn deze is oudquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben Kees' manager.
wij zijn niet oud, wij hebben de boel gewoon op de railsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik me kei studenterig voel vanavond tussen al die oude lullo's..
Poe hee. Re is de oudste, en die is kei jongquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat zij de baas gaan spelen over onsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef PeRi het volgende:
Alleen als je dat geil vindtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de baas gaan spelen over ons.
zou 't niet veel te verwarrend zijn als we dat ineens níet zouden doen?!??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:53 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat zij de baas gaan spelen over ons.
Oh, we moeten ons daar net zo gedragen als hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou 't niet veel te verwarrend zijn als we dat ineens níet zouden doen?!??![]()
En dan laat je zo'n keiharde vrouwenscheet, en dan wappert je rokje om zo omhoogquote:
yep... en verder willen we dus ook heel veel van dittem >>>quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:59 schreef Svensational het volgende:
Oh, we moeten ons daar net zo gedragen als hier? Dus ik moet om de 5 minuten weglopen en zeggen dat ik niet kom
?
Ik heb een van mijn pompoms in dat restaurant in Den Haag laten liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep... en verder willen we dus ook heel veel van dittem >>><<< en van dattum >>>
<<< zien....
(en die eerste dus ook echt met 't kwijl op je kin he!!!)
En dan sta ik er nog niet eens tussen... met mijn mr. titelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Verdorie, wat een bende hoogopgeleiden bij elkaar!![]()
dan moeten we even 'n nieuwe maken van servetten!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:03 schreef Gezondaar het volgende:
Ik heb een van mijn pompoms in dat restaurant in Den Haag laten liggen![]()
Prachtig, dat gerelativeer van pberends.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:00 schreef pberends het volgende:
[..]
En dan laat je zo'n keiharde vrouwenscheet, en dan wappert je rokje om zo omhoog!
En Zhenar beloven hem oraal te bevredigen en het dan gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, we moeten ons daar net zo gedragen als hier? Dus ik moet om de 5 minuten weglopen en zeggen dat ik niet kom
?
Ja, dat sowieso.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb hem nog live gezien, toen ben ik fan geworden![]()
Ik vind de studioversie van banana pancakes wel mooier trouwens![]()
Als ze maar geen vistrio serveren!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan moeten we even 'n nieuwe maken van servetten!!
volgens mij wéét ik niet eens alle namenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef Gezondaar het volgende:
Ik vind het nu al kut om iedereen bij zijn echte naam te moeten noemen. Ik maak daar altijd fouten mee enzo![]()
Ik begeef me niet in dat soort kringen, dus had ik dat ook niet kunnen weten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
over slechte grappen gesproken, damn deze is oud
En dat ik mijn piemel dan voor niets op tafel heb gelegdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En Zhenar beloven hem oraal te bevredigen en het dan gewoon niet doen.![]()
Dudette! Dat weet zelfs ík!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wéét ik niet eens alle namen![]()
Ik wel, volgens mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wéét ik niet eens alle namen![]()
Zelfs van Rena weet ik haar naam.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mij.
Als Rena echt Rena heet.![]()
Met Babette, MissBliss en PeRi in de buurt? Onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
En dat ik mijn piemel dan voor niets op tafel heb gelegd![]()
![]()
Die komt nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mij.
Nope!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mij.
als je te schijterig bent om te komen hoef je ook niet mee te praten over de meetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Bupatih het volgende:
Dudette! Dat weet zelfs ík!
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met Babette, MissBliss en PeRi in de buurt? Onwaarschijnlijk.![]()
Houd jullie grotemensenmuil dan over die meet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je te schijterig bent om te komen hoef je ook niet mee te praten over de meet
Buitensluiten is gemeen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je te schijterig bent om te komen hoef je ook niet mee te praten over de meet
Hmm, rena is toch een soort van variatie op haar echte naam?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik wel, volgens mij.
Alsof je zelf nog niet weet hoe lang je bent!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd jullie grotemensenmuil dan over die meet.
Maar niet hoe lang wij zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je zelf nog niet weet hoe lang je bent!![]()
Jep.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm, rena is toch een soort van variatie op haar echte naam?
Haar vermoedelijk echte naam stond vroeger in haar fobo, dacht ik.
RB3 op 26 januari gepresenteerdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Gezondaar het volgende:
Oh wacht, ik weet niet hoe Fir3 heet![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof je zelf nog niet weet hoe lang je bent!![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
over slechte grappen gesproken, damn deze is oud
ik weet alleen Fir3 niet... en nu ik erover nadenk: ik kort Svensational altijd wel simpelweg af, maar besef me dat ik z'n echte naam heul niet weet....quote:
welquote:Die komt niet
Alsof dat bij jou niet kanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Die kun je gewoon bij zijn nick noemen![]()
Nou, wat zou die nou zijn.............quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet alleen Fir3 niet... en nu ik erover nadenk: ik kort Svensational altijd wel simpelweg af, maar besef me dat ik z'n echte naam heul niet weet....
Volgens mij is dat ook zijn echte naam. Aan zijn mailadres te zienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet alleen Fir3 niet... en nu ik erover nadenk: ik kort Svensational altijd wel simpelweg af, maar besef me dat ik z'n echte naam heul niet weet....
[..]
wel![]()
Ze heeft geen geldquote:
Ja, maar bij mij zou het niet kloppenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou niet kan.
Dan zou ze moeten doen wat elke zelfrespecterende studente zonder geld doet: haar lichaam verkopen!quote:
Prinses.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena heet niet echt Rena. Maar wel zo ongeveer.
Heet ze Nare?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena heet niet echt Rena. Maar wel zo ongeveer.
fonetisch gedoequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef Gezondaar het volgende:
Die kun je gewoon bij zijn nick noemen![]()
Het is dus de bedoeling dat je hier op klikt, Zhenarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
RB3 op 26 januari gepresenteerd
Kontje verkopen achter het station.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dan zou ze moeten doen wat elke zelfrespecterende studente zonder geld doet: haar lichaam verkopen!![]()
Thanks, nu weet ik ze allemaalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is dus de bedoeling dat je hier op klikt, Zhenar!
Straks niet meer.quote:
Zeik niet, Jean-Pierrequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je zet haar echte naam zomaar op het internet!! ?WTF!81BBQ!&!!
Of smegmaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
who gives a shit??
drinkt ze toch de hele avond water
En dan gaan jullie zoveel posten dat alle 1000-meeters niet meer kunnen posten in topic #1000quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Straks niet meer.De rust. De stilte. De tofheid. De afwezigen.
En ga je dan alleen alle topics tot de 1000e Showchat volposten vandaag?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Straks niet meer.De rust. De stilte. De tofheid. De afwezigen.
Jan-Dirk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoe zou Tha_Erik eigenlijk heten in het echt?
Ik herinner het me precies zo!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef babette21 het volgende:
ik vergeet de naam van PeRi ook altijd, maar dan denk ik aan HB in het Vuurzee-topic en dan weet ik 't weer
Tha...tcher?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef Bupatih het volgende:
Dat is de grote vraag.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik eigenlijk ook, maar 't is niet anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet komt![]()
precies!! waar het om gaat is de wilskracht! als iemand er écht bij wil zijn, ons écht wil ontmoeten - en zeg nou zelf, wie wil dat nou niet? - dan maken de omstandigheden gewoon níet uit!! al moet ze de hele avond stáán omdat stoel twaalf inmiddels aan Beau is vergeven... who cares??!? het gaat om dequote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef babette21 het volgende:
ik vergeet de naam van PeRi ook altijd, maar dan denk ik aan HB in het Vuurzee-topic en dan weet ik 't weer
Dit lokte de "Ga ontopic met de fokkers"-quote uitquote:
Jajaja, dat weet ik heus wel, maar toen ik me 3 jaar geleden als 15 jarig jongetje registreerde was ik me daar nog niet geheel van bewust.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk, hè...we zitten wel zo te 'zeiken' over XCuZ_Me's naam, maar eigenlijk, hè...heeft 'Tha_Erik' ook een vrij hoog breezergehalte.
Het maakt je ook niet minder tof, hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jajaja, dat weet ik heus wel, maar toen ik me 3 jaar geleden als 15 jarig jongetje registreerde was ik me daar nog niet geheel van bewust.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:18 schreef Svensational het volgende:
Dit lokte de "Ga ontopic met de fokkers"-quote uit!
Want dat kán namelijk nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het maakt je ook niet minder tof, hoor.
Veel plezier op die verjaardag iigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want dat kán namelijk niet [afbeelding].
Gister al gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef babette21 het volgende:
[zullen we 't nog één keer vragen]
Dank u wel!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Veel plezier op die verjaardag iig![]()
Ja, en tyf nou maar weer op.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Veel plezier op die verjaardag iig![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en tyf nou maar weer op.
OMG hóe TOF zou dat zijn?!??!?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Svensational het volgende:
Gister al gedaan. Ze komt echt niet
. Maar ze weet het adres van het restaurant, dus misschien als SpecialGuest
!
Gematigd tof, als ik zo vrij mag zijn een voorspelling te doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG hóe TOF zou dat zijn?!??!?
één grote desillusie bedoel je??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Svensational het volgende:
Gematigd tof, als ik zo vrij mag zijn een voorspelling te doen.
Ja. Dan staat er ineens een 50-plusser aan de tafel die irl helemaal niet zo grappig blijkt te zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
één grote desillusie bedoel je??
Kom dan tenminste PeRi gezelschap houden!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:30 schreef Svensational het volgende:
Change of plans, ik ga waarschijnlijk alleen naar het eten, vind het zonde van mijn geld om te gaan lasergamen, en anders zit ik de hele avond op een droogje!
ik zie 'n soort jodelvrouwtjes uit XFA voor mequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Svensational het volgende:
Ja. Dan staat er ineens een 50-plusser aan de tafel die irl helemaal niet zo grappig blijkt te zijn.
en dan gaat PeRi haar aanspreken zoals toen tegen die Serge-fans?!?quote:Of ze is irl nog veel erger en gaat ze één grote scène trappen in het restaurant!
PeRi komt toch pas later, met het etenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kom dan tenminste PeRi gezelschap houden!![]()
Neem anders een laserpointer mee naar je diner.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:30 schreef Svensational het volgende:
Change of plans, ik ga waarschijnlijk alleen naar het eten, vind het zonde van mijn geld om te gaan lasergamen, en anders zit ik de hele avond op een droogje!
Ik heb toch eerder een soort Marian (van Roef) in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie 'n soort jodelvrouwtjes uit XFA voor me![]()
Nee, die gaat kijken naar het laseren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi komt toch pas later, met het eten?
neeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:30 schreef Svensational het volgende:
nee ze gaan allebei direct naar 't restaurantquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Gezondaar het volgende:
Nee, die gaat kijken naar het laseren.
Of was dat XM![]()
Wij werkenden kunnen toch best wat extra rondjes gevenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeeeeeeeee!![]()
doe nou mee joh, da's toch léuk!?
Ja, ik wil ook wel graag meedoen, maar ik kan van niemand geld lenenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
neeeeeeeeee!![]()
doe nou mee joh, da's toch léuk!?
same shitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb toch eerder een soort Marian (van Roef) in mijn hoofd.
ik leen 't je welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik wil ook wel graag meedoen, maar ik kan van niemand geld lenen
Dizer gooit wel vaker met geld, misschien dat ie jou wat muntjes toe kan werpen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette = Casemanager
Re = Drs
MB = Model
XM = Drs
Dizer = Casemanage
Gezondaar = Casemanager
Nee, dat vind ik niet tofquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wij werkenden kunnen toch best wat extra rondjes geven![]()
OMGquote:
Maar ik krijg daar wel een erectie vanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet tof.
Ben jij net zo opgewonden om mij te ontmoeten als ik ben om jou te ontmoeten?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:36 schreef PeRi het volgende:
Hallo.
Wellicht val ik tegen mên!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ben jij net zo opgewonden om mij te ontmoeten als ik ben om jou te ontmoeten?![]()
komt wel goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:36 schreef Svensational het volgende:
OMG![]()
. Je krijgt het maandag direct terug
!
Dit is al de vierde keer dat je dat roept! Uitvreter!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Babette is vandaag niet... vandaag mag ik de Real Me laten zienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:36 schreef Gezondaar het volgende:
De barmhartigheid!![]()
![]()
![]()
Wie ben jij en wat heb je met Babette gedaan?!![]()
Die doe ik niet aan, ik heb ze morgen nodig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Niet als je je geile kousen aandoet![]()
Dat moet ik nog beoordelenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die doe ik niet aan, ik heb ze morgen nodig..
Ik heb wel blauwgroene, ook goed?
Die is ook tofquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
Babette is vandaag niet... vandaag mag ik de Real Me laten zien
oeh kickuh!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Gezondaar het volgende:
Ik ga mijnThundercats T-shirt
aandoen, als eerbetoon aan
Zhenar
![]()
Ondankbaar joch.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:44 schreef Svensational het volgende:
babette, thnx dat je me geld wilde lenen, maar het hoeft niet meer!
Je komt toch niet?!?!?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:44 schreef Svensational het volgende:
bank beroofd??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:44 schreef Svensational het volgende:
Mammie lief aangekeken op MSNquote:
Bij jou verandert het echt met de sec of niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:44 schreef Svensational het volgende:
Sinds wanneer heb jij een webcam?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mammie lief aangekeken op MSN!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij jou verandert het echt met de sec of niet?
ouders kúnnen best tof zijn...quote:
Zo mooi dit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
een beetje bevestiging kan soms best prettig zijn in deze onzekere wereld![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een webcam?
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef Bupatih het volgende:
Hij Zij wilde gewoon testen hoe vrijgevig menslievend en aardig jullie zijn.
En babette Gezondaar is geslaagd.
Wie, wat, waar? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat was jij toch niet echt, of wel?![]()
"Sven" is die tweede reactiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een weblog?
Vroeger deed men dat per brief. MSN is veel persoonlijker (smileys) en directerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
In wat voor tijd leven we als we via verwerpelijke en verderfelijke nieuwe vormen van communicatie zoalsMSN
onze moeder moeten vragen om geld?! Waar gaat het heen met deze verdorven wereld?
[23:42] <B> http://acereject.wordpress.com/quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was jij toch niet echt, of wel?![]()
quote:
quote:On every potje there’s a dekseltje
quote:Off course
Van de baan af hequote:
Jaja, bladiebla.quote:
Jij krijgt geen kinderen volgens Duiveltjaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, bladiebla.
Snel, waar is mijn 'en dat moet mijn kinderen onderwijzen'-quote gebleven?
Ik spreek perfect ABNquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef babette21 het volgende:
't zal ook wel 'n accenten-parade worden straks![]()
Jij heet S., toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan kom je toch wat eerder?.
als énige jaquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij krijgt geen kinderen volgens Duiveltja.
Wat hij zegt! Indeed! Fijn! Extra dik om alles in te halen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en wil iedereen er even op letten dat Sven PeRi een dikke pakkerd geeft. Anders krijgen we weer een jaar lang gezeik..
Al dan niet nakend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, zat ik net te bedenken dat babette op dit moment nakend is, post ze gewoon nog.
Als PeRi graag ziek wil worden, moet ze dat vooral doenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en wil iedereen er even op letten dat Sven PeRi een dikke pakkerd geeft. Anders krijgen we weer een jaar lang gezeik..
Oh wacht, dat was mijn vorige smoes, ik moet nu een andere bedenkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als PeRi graag ziek wil worden, moet ze dat vooral doen.
Dat je niet met donkere mensen om mag gaan van je moeder?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was mijn vorige smoes, ik moet nu een andere bedenken!
Pfffft, dat kleine likje verf van jou kun je amper gekleurd noemenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je niet met donkere mensen om mag gaan van je moeder?
(Ik mag dat soort grapjes maken als lid van de gekleurdemedemensenvereniging! [afbeelding])
Dan hebben we allemaal een kleurtjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef Bupatih het volgende:
Gekleurd is gekleurd, lamme bleekscheet.
Ik zie je zo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga zo onderhand maar eens richting bus (nu al?. Ja nu al.
.)
Tot straks..
Owned.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:30 schreef Danny het volgende:
Dat ze de berichten kopieëren is niet erg netjes, maar daar kan ik, omdat we zelf ook zo zijn begonnen, nog begrip voor opbrengen. Maar we gaan niet in de nieuwsberichten lopen linken naar plaatjes die door anderen worden gehost. Dat doen zij WEL (en dat met 2 forse bedrijven achter zich) en dan doe ik zo'n lollg plaatje.
Wees er dan maar klaar voor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat zou een toffe verrassing zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |