Tot over een paar uurtjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tot biijna morgen!
Oftewel: soort van vandaag!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tot biijna morgen!
Ik ga morgenvroeg gelijk mn laarzen fancypancy oppoetsenquote:
OMG, je gaat morgen ook de hele tijd fancypancy zeggen, niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg gelijk mn laarzen fancypancy oppoetsen.
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
OMG, je gaat morgen ook de hele tijd fancypancy zeggen, niet?![]()
![]()
Of dichtplakken met smegmaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan je mond maar dichtlaser![]()
Je ziet alleen even over het hoofd dat ik niet meelaserquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan je mond maar dichtlaser![]()
Kee, dat is één menukaart minder voor PeRiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef PeRi het volgende:
Weer smegma, je zou er bijna van gaan soppen.
quote:
Kutsmoes, je komt gewoonquote:
Ik dus ook. Daar had ik dus ook op gerekendquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik zou vandaag zorgtoeslag krijgen!
Daar kom je 1 dag van te voren achter'??quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef rena het volgende:
Ik heb serieus geen geld. En dat is geen smoes.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Gezondaar het volgende:
Speciaal voor Bupa zonder punt(en; dubbele).![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:21 schreef Bupatih het volgende:
Tering, ik heb dat vorige topic even vluchtig doorgebladerd. Ging het nou echt alleen over dat gemeet?
quote:
Hweftige avond gehad?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:07 schreef Paltos het volgende:
IK ben ook mijn stem heelemaal kwijt. q EN ik ben misselijkl.
Nee, ik ben al 2 weken blut, maar ik had op m'n zorgtoeslag gerekend die vandaag gestort zou worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar kom je 1 dag van te voren achter'??
Who caresquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:21 schreef Bupatih het volgende:
Tering, ik heb dat vorige topic even vluchtig doorgebladerd. Ging het nou echt alleen over dat gemeet?
Op zaterdagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:24 schreef rena het volgende:
Dat is kut voor jeIk moet zo naar stage
![]()
Ah okquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:31 schreef PeRi het volgende:
Ze loopt stage in een winkel.
Ik heb al koffie gezet.
Ik ben nu al helemaal klaar wakker.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:34 schreef PeRi het volgende:
Ik wil eigenlijk terug mn nest in.
De pers.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:45 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nog het meest interessant plaatje:
Rechts het aantal wetenschappelijke artikelen waarin wetenschappers er aan twijfelen of de mens wel de oorzaak is van het broeikaseffect.
Links het aantal media publicaties waarin er getwijfeld wordt of de mens wel de oorzaak is van het broeikaseffect.
Goeiemorgen trouwens![]()
.
Dat neem ik terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hier in Antwerpen is het mooi weer!
En jij een fijne verjaardag waar wij niet bij zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:14 schreef DaMart het volgende:
IK wil jullie via deze goedemorgenpost allemaal heel veel plezier wensen voor de meet waar ik niet bij ben!
Je kunt nog altijd komen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:14 schreef DaMart het volgende:
IK wil jullie via deze goedemorgenpost allemaal heel veel plezier wensen voor de meet waar ik niet bij ben!
Ja, en dan betaalt Gezondaar mijn bierquote:
Luister Sven, ik ben dit meer dan zat met je. Of je komt of je komt niet.. mij een zorg. Als je nu gaat zeiken over geld, deze afspraak stond al meer dan 3 maanden vast. In die tijd had je makkeljk 30 euro kunnen sparen.quote:
Haha, je zei "mij een zorg". Haha.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister Sven, ik ben dit meer dan zat met je. Of je komt of je komt niet.. mij een zorg. Als je nu gaat zeiken over geld, deze afspraak stond al meer dan 3 maanden vast. In die tijd had je makkeljk 30 euro kunnen sparen.
Dat gezeur ook altijd.
Dan moet ik meerdere malen door die regen heen.quote:
Ik wou het ook schuingedrukt zetten maar toen had ik zoiets van.. straks kom ik niet zo serieus overquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha, je zei "mij een zorg". Haha.
Als je nou gewoon even terugleestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister Sven, ik ben dit meer dan zat met je. Of je komt of je komt niet.. mij een zorg. Als je nu gaat zeiken over geld, deze afspraak stond al meer dan 3 maanden vast. In die tijd had je makkeljk 30 euro kunnen sparen.
Dat gezeur ook altijd.
Waar zie jij staan dat ik niet komquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb 25 euro voor eten+drinken, ook niet echt een vetpot. Ik zou vandaag zorgtoeslag krijgen
!
Dat kwam je sowieso al niet met [8.gif] als PI.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wou het ook schuingedrukt zetten maar toen had ik zoiets van.. straks kom ik niet zo serieus over![]()
.
De perfecte ingrediënten voor een druipend nat / kleren uit scenarioquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan moet ik meerdere malen door die regen heen.
Ja, vanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kan je geen euro'tje of 30 lenen van iemand?![]()
Dat je blijft janken om geld. Je gaat metquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even terugleest
[..]
Waar zie jij staan dat ik niet kom?
Nieuwe kleren + uit eten + geld aan zus lenen = blutter dan blut.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:38 schreef PeRi het volgende:
Beau kom ooooook!!!!!!!!!!!
En Sven die komt wel, al is het omdat ik hem anders echt ga hunten.
Die was wel echt bedoeldquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kwam je sowieso al niet met [8.gif] als PI.
Ik sta roder dan rood.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nieuwe kleren + uit eten + geld aan zus lenen = blutter dan blut.![]()
Hij belooft veel, maar uiteindelijk komt er niet veel van. *wijst naar sig*quote:
You hardley even know me.... make you bananan pancakesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |