Ja georgina heeft gewoon 'n verkeerd imago opgebouwd maar in dit soort rollen zie je dat ze wel degelijk kan acteren.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik mocht Georgina nooit zo, maar ik vind haar echt geweldig in deze serie. Loes Luca is ook echt fantastisch. Ach, iedereen eigenlijk. De liedjes zijn nog het mooist....
Weet iemand of er een cd te koop is, of alleen de dvd?
Er is ook een cd, met 25 nummersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik mocht Georgina nooit zo, maar ik vind haar echt geweldig in deze serie. Loes Luca is ook echt fantastisch. Ach, iedereen eigenlijk. De liedjes zijn nog het mooist....
Weet iemand of er een cd te koop is, of alleen de dvd?
Ik niet, ik vind Marc-Marie Huijbregts te Marc-Marie Huijbregts in deze serie.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Je houdt van M-M of je haat hem. Wel vind ik het buitengewoon flauw dat de haters er altijd zijn homoseksualiteit erbij halen, doet gewoon niet terzake![]()
In 't Schaep vind ik 'm heel goed (maar ik vind de hele cast heel goed, met name Georgina). Het stoorde me eerst dat M-M als enige geen plat Amsterdams praat, maar zelfs daar ben ik overheen
Ja, erg leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb me rotgelachen met dat bord van Huib. "Blijf uit onse onze buurd!"
Ja, idd, Georgina kan goed acterenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja georgina heeft gewoon 'n verkeerd imago opgebouwd maar in dit soort rollen zie je dat ze wel degelijk kan acteren.
Ja uhh, dan is het toch net goed?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind Marc-Marie Huijbregts te Marc-Marie Huijbregts in deze serie.
Als Marc-Marie Huijbregts vind ik 'm wel okee.
'Te' is nooit goed.quote:
Van de orginele schaep waren maar 8 afleveringen.. Geloof ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
Kan er een vervolg serie komen danAangezien de serie een succes is, maar het orginele schaep met de 5 poten had dacht ik maar één seizoen
![]()
nee er komt geen vervolg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:20 schreef RaymanNL het volgende:
Kan er een vervolg serie komen danAangezien de serie een succes is, maar het orginele schaep met de 5 poten had dacht ik maar één seizoen
![]()
Zelfs de originele kun je kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef MadGuy het volgende:
Dvd binnen.
Ziet er netjes uit. Geen extra's volgens mij, maar je kunt wel de liedjes aparte selecteren.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef jmac het volgende:
Maandag is de presentatie ook van de dvd in a'dam
Nee, denk dat ze iets anders heeft:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk.Alleen Loes Luca komt niet, toch?
Die orginele zijn toch alleen de liedjes...?
Ben wel niet Haaibaaike maar het zijn idd. alleen de liedjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die orginele zijn toch alleen de liedjes, Haaibaaike...?
Ja tuurlijk van de originele zijn alleen liedjesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Die orginele zijn toch alleen de liedjes, Haaibaaike...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |