Yeah right. Laat me dat wetsartikel eens lezen. Als ik rem en het beest blijkt achteraf 95 cm te zijn ben ik strafbaar? en als het beestje 101 cm is heb ik geen probleem?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef PeuRac het volgende:
Tegenwoordig is het verboden te remmen voor dieren lager als een meter.
Als je zijn kenteken hebt, gewoon morgen even politie bellen (of erheen gaan) en de zaak uitleggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.
Echt, je moet tegenwoordig eigenlijk gewoon een pistool in je auto hebben liggen ofzo![]()
Wtf moet je als je er achterop klapt en die gasten gaan gek doen?![]()
Kut dat je bent afgewezen man, maar je hebt iig de juiste instelling!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef M5 het volgende:
[..]
behoorlijk. maar goed.. ik ga gewoon verder.
Geef hem een adres op texel!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:13 schreef PeuRac het volgende:
Net een mailtje: Of ik maar even mijn adres wil mailen zodat hij morgen mijn auto kan stelen eeuh, kopen
Mispoesquote:
quote:Hello gay, How are you today?
Here's the answer, I've got cancer.
Chemotherapy could save my live...
It will expend the weeks with five...
Wow thats great, I am jealous of you,
Cause all I have is a million or two,
three ferarri's and a house at see.
But goodluck and regards from me.
Vendetta.. mesjes meenemen uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lucky Bastard![]()
Zeg volgende week heb ik een feest met thema film![]()
Als wat moet ik gaan?![]()
Een taalfout in de tweede zin van de inleidingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef Hugster het volgende:
Ik heb vannacht een stageverslag van een bepaald iemand nagekeken.
**screeeeeek**quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een taalfout in de tweede zin van de inleiding
top manquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
Zometeen naar Oss.
Even een blauw leren interieur ruilen voor een grijs stoffen interieur dat ik ergens ooit voor wenâg op de kop getikt heb. Mijn eigen blauw leer is kapot en eigenlijk fubar. Nu kan ik voor niets (op de diesel na) aan een heel nieuw interieur komen
Niet want 200 lengte is veul te kortquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer wordt'ie ingeneukt?
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet want 200 lengte is veul te kort![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |