Een jeugdcontract kan voor enkele tienduizenden euro's gewoon afgekocht worden. Natuurlijk heb je ze liever, maar denk niet dat Ajax hier wakker van zal liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Je snapt er ook geen zak van .
Het punt is, dat een jeugdcontract al voldoende was geweest om aan een aardige transfer te verdienen . Bij Liverpool lachen ze zich rot.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef jna het volgende:
Als we dit bij elke speler gaan doen die de Ajax opleiding verlaat...
Wordt druk dan
hij is 18, en als goede spits had je vroeger al een kans gekregen in het eerste.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:40 schreef Longmen het volgende:
De weggelopen speler heeft zn eigen glazen nu al ingegooid. De enige reden is geld.
Jammer maar ik voorspel dat we niets meer van hem vernemen....
Tsja... Belgie. Ik zie het niet zo zitten in die jongen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:54 schreef BigFire het volgende:
maar iemand als Mbark Boussoufa has natuurlijk nooit weg mogen gaan. beste speler van belgië![]()
Quincy dat zou ook zo'n held worden....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is 18, en als goede spits had je vroeger al een kans gekregen in het eerste.
Misschien ziet hij ook wel in dat Ajax niet met hem verder wil, en als dan Liverpool komt kan ik mij voorstellen dat je weg gaat.
Over vijf jaar zien we wel of Ajax een fout heeft gemaakt, maar voorlopig maak ik mij hier niet druk over.
In het verleden vaker gehad dat jeugdspelers vertrokken naar het buitenland. Niet alleen bij ons hoor, destijds werd er moord en brand geschreeuwd toen Raymond Victoria uit de jeugd van feyenoord naar Bayern vertrok. Nou, dat bleek ook een wereldtopper
ik bedoel maar....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quincy dat zou ook zo'n held worden....
puur mentaliteit en slechte carriere keuze. de kwaliteit heeft ie zeker...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Quincy dat zou ook zo'n held worden....
De reden waarom Ajax hem liet gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:49 schreef BigFire het volgende:
[..]
puur mentaliteit en slechte carriere keuze. de kwaliteit heeft ie zeker...
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef twi het volgende:
Aan je Russische connectie word je niet herkend?
En naar Donald en mede-Maarssenaar Anita.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben benieuwd naar Donovan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |