zegt de smilie niet genoeg?quote:
goed werk Sherlockquote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het enige wat ik van jou zie staan is dit.
[..]
Denk om je bloeddrukquote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je moet je bek houden, of het was ergens anders
, met je kut getrol
Alleen Vlaar, Drenthe, Lucius en de Guzman moeten we houden. De rest mag weg.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Netjes, ik hoop dat er nog wat nieuwe spelers bij komen
er moeten er nu zoveel oprotten
Het schijnt dat Koeman weer beroep wil doen op Leonard, weet jij hier iets van mars ?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Netjes, ik hoop dat er nog wat nieuwe spelers bij komen
er moeten er nu zoveel oprotten
Al heeft Sikora (quote:Op zondag 21 januari 2007 16:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Alleen Vlaar, Drenthe, Lucius en de Guzman moeten we houden. De rest mag weg.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Koeman weer beroep wil doen op Leonard, weet jij hier iets van mars ?
Drenthe is nog jong, en Drenthe heeft ervare coachende spelers om zich heen nodig.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al heeft Sikora () vandaag Drenthe alle hoeken van het veld laten zien.
Maar goed... hij is nog jong.
andere wedstrijd gezien dan mij zeker, want meneer gaat nooit naar wedstrijden van zijn club, sloeberquote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al heeft Sikora () vandaag Drenthe alle hoeken van het veld laten zien.
Maar goed... hij is nog jong.
quote:"Ik had gehoopt dat we iets verder waren geweest en dat we afstand hadden kunnen nemen van de zesde plaats. Maar alles blijft helaas open, spijtig genoeg. De eliminatie uit de UEFA Cup was niet de oorzaak voor ons slappe spel. Ik vind dat te goedkoop. Zoiets mag geen excuus zijn."
Ik denk dat jouw objectiviteit hier maar niet in acht genomen moet worden.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
andere wedstrijd gezien dan mij zeker, want meneer gaat nooit naar wedstrijden van zijn club, sloeber
dat jij nooit naar je club gaat ?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw objectiviteit hier maar niet in acht genomen moet worden.
Jawel hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 16:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan je de naam van die speler er niet bij zetten ofzo
Dat ik een andere wedstrijd heb gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat jij nooit naar je club gaat ?
ga eerst eens even al die trol reacties verwijderenquote:
Tyf gewoon op, dat zou al een hoop gezeik minder zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
Waarom reageer je dan op mij? Terwijl ik geen trol doe
Volgens mij is dit een open forum en kom ik hier niet om te trollenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Tyf gewoon op, dat zou al een hoop gezeik minder zijn.
Omdat je niet voor Feyenoord bent, heb je hier niets maar dan ook niets te zoekenquote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een open forum en kom ik hier niet om te trollen
Dus ik zie niet in waarom ik hier weg zou moeten gaan?
Omdat je voor ontopic gelul zorgtquote:Op zondag 21 januari 2007 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een open forum en kom ik hier niet om te trollen
Dus ik zie niet in waarom ik hier weg zou moeten gaan?
Wat doe jij dan in een Ajax of Psv topic?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat je niet voor Feyenoord bent, heb je hier niets maar dan ook niets te zoeken
Ga jij je werk maar doen!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:07 schreef RayMania het volgende:
Iedereen is gewoon welkom in dit topic hoor, ga ergens anders spelen als je je eigen regeltjes wilt opstellen.
Ik ben al bezig om jouw offtopic gezeik te verwijderen ja.quote:
Neem dan meteen al het getrol mee, wil je?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben al bezig om jouw offtopic gezeik te verwijderen ja.
Zal die wel weer niet doen, misschien heeft die een voorkeur?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neem dan meteen al het getrol mee, wil je?
Precies, ben een echte Ajacied en ik verwijder alleen reacties van Feyenoorders en ik ban alleen maar Feyenoorders.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zal die wel weer niet doen, misschien heeft die een voorkeur?
WIE ?!?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord moet verdomme Tchite halen, dan scoren we nog eens
De topscoorder in de belgische klasse. Spelend voor Anderlechtquote:
Denk je dat die haalbaar is voor Feyenoord?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De topscoorder in de belgische klasse. Spelen voor Anderlecht
De Jupiler League topscorer na speeldag 18:
Mohammed Tchité: 13
Waar die gratis was deze zomerquote:Op zondag 21 januari 2007 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
ex standard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |