Buijs heeft het toch nooit van zijn techniek moeten hebbenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2 toevalkansen en ze gaan er allebei in
En Vink hangt weer eens ouderwets de jood uit
Buijsmet zijn techniek kan hij niet eens een boom passeren
Een profvoetballer kan toch wel normaal ballen aannemen en passen etc. ?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Buijs heeft het toch nooit van zijn techniek moeten hebben
DatMeenJeNietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
Buijs heeft het toch nooit van zijn techniek moeten hebben
Ik zou het geen toevalskansjes willen noemen, maar ongelovelijk slecht verdedigen.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
3 toevalskansjes en ze gaan er alledrie in
On-ge-love-lyk
Heb er weinig van gemerkt tot nu toe...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef chrisgyan het volgende:
Hoe kun je als 'topcoach' nou niet zien dat Vincken 100x beter is dan Kolkka. Vincken laat in 10 minuten meer zien als Kolkka in 1000.
Volgens mij zet Vincken net iemand voor een leeg doel. Dat heb ik Kolkka nog niet zien doen dit seizoen.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb er weinig van gemerkt tot nu toe...
Dan moet je misschien wat beter opletten.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:00 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Volgens mij zet Vincken net iemand voor een leeg doel. Dat heb ik Kolkka nog niet zien doen dit seizoen.
En geef de scheids maar weer de schuldquote:Op zondag 21 januari 2007 14:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vink loopt echt te fluiten als een zak patat zeg jezus
Ach, de "trainer" staat niet alleen. Er zijn meerdere mensen die dat gewoon niet willen zien. Die likken liever de hielen van hun schoothondje Kolkkaquote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef chrisgyan het volgende:
Hoe kun je als 'topcoach' nou niet zien dat Vincken 100x beter is dan Kolkka. Vincken laat in 10 minuten meer zien als Kolkka in 1000.
4-1quote:
Hahaha nooit van Henk ten C. gehoord?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
En geef de scheids maar weer de schuld![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, de "trainer" staat niet alleen. Er zijn meerdere mensen die dat gewoon niet willen zien. Die likken liever de hielen van hun schoothondje Kolkka
quote:NAC bewijst het gelijk van Erwin Koeman
21/1/2007 14:25
De woorden die Feyenoord-coach Erwin Koeman de afgelopen week sprak bleken profetisch. 'Het was een goed trainingskamp, maar dat biedt geen garanties', zo concludeerde de oefenmeester na een uitstapje in Turkije. In Breda kwam de voorspelling uit en gingen de Rotterdammers met 4-1 ten onder tegen NAC.
Feyenoord verviel in oude fouten in het Rat Verlegh Stadion. De ploeg heeft moeite geconcentreerd te spelen. Bij de eerste corner voor NAC was het direct raak. Sander van Gessel kreeg de bal, raakte hem niet goed, maar met een boogje verdween de bal over doelman Henk Timmer: 1-0.
Ondanks interesse van het Spaanse Villarreal verdedigde Timmer gewoon het doel. Komende week zullen de onderhandelingen worden voortgezet. Veel profijt had Feyenoord niet van de aanwezigheid van de ervaren doelman, want al vroeg in de wedstrijd stond het 2-0.
Glen Salmon veroverde de bal door sneller te reageren dan Ron Vlaar. Nadat eerst Maceo Rigters een schot zag worden geblokt, drukte Mike Zonneveld wel doeltreffend af. Daarmee zat NAC in een zetel, want op de counter is de ploeg zeer gevaarlijk.
Feyenoord vocht vooral tegen zichzelf en liet pas na een half uur het eerste schot noteren. Danny Buijs zag zijn schot worden gekeerd door Edwin Zoetebier. Verder bleven de gasten tandeloos. Via Salmon scoorde NAC nog twee keer en kreeg de nederlaag voor Feyenoord de afmetingen van een oorwassing. Pierre van Hooijdonk bepaalde de eindstand met een benutte strafschop nog wel op 4-1.
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:53 schreef Tomasso het volgende:
Maar Koeman blijft zo'n goede trainer he. Weet in moeilijke tijden het team overeind te houden
Onze directeuren en de media.quote:
Lijkt me wel. Het is gewoon een vernedering 4-1 verliezen van een ploegje als NAC. Maarja daar kijken ze bij Feyenoord niet meer van op.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
lekker belangrijk of je nou met 1-0 of 4-1 verliest. Play off halen toch wel. Volgende week is weer alles anders.
En jij pijpt Vincken elke avond. Wat dan nog?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, de "trainer" staat niet alleen. Er zijn meerdere mensen die dat gewoon niet willen zien. Die likken liever de hielen van hun schoothondje Kolkka
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:13 schreef Happel het volgende:
[..]
En jij pijpt Vincken elke avond. Wat dan nog?
Waarom zou hij alleen maar komen voor Vitessespelers? Bij Groningen loopt ook nog wel wat rond...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:49 schreef chrisgyan het volgende:
Wim Jansen zit op de tribune bij Vitesse - Groningen. Zal wel niet voor Lazovic zijn, maar voor wie dan wel?
Janssen weer?
Verwacht er niet veel van. Sinds onze held Wim er is, is het aankoopbeleid minstens even slecht gebleven.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou hij alleen maar komen voor Vitessespelers? Bij Groningen loopt ook nog wel wat rond...
Hoop iig dat die krullebol zoekt naar middenvelders en aanvallers...
Daar krijgen ze ook tonnen voor aan salaris!!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, ze deden hun best!
Het enige wat ik van jou zie staan is dit.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zei het vanmorgen hier al, Feyenoord gaat niet winnen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Whehe omg
Drenthe en Vlaar stoppen de aanval van nac morgen wel![]()
Arme Mars tochquote:Op zondag 21 januari 2007 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zei het vanmorgen hier al, Feyenoord gaat niet winnen.
Wat een tyfuswedstrijd, kut selectie zeg.. Feyenoord heeft een super slechte selectie die niet beter is als NAC,NEC,Utrecht, Roda JC
owja timmer wieberen en snel, 2 goals zijn fout
foto's van NAC-Feyenoord staan weer online op www.fr-fotopage.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |