Of nog meer...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef Staanplaats het volgende:
Ik had gewoon graag met 3.000 man White Hart Lane opstelten gezet..
Als je die al zou kunnen halen, wat heb je daar aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Backdoorman het volgende:
ach of je er nu reglementair uitgaat of een ronde verder tegen tottenham....lb, bovendien is het maar uefa cup en geen cl...dus zou me niet zo druk maken. 62 000 euro is ook nog wel te overzien. feyenoord kan zich beter richten op de tweede plaats die wellicht nog binnen handbereik is....is een stuk belangrijker!
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:
Ach, anders waren jullie er toch wel uitgegaan. Ongeacht winst of verlies tegen de Spurs
wat is dit nou weer voor onnozele postquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Backdoorman het volgende:
ach of je er nu reglementair uitgaat of een ronde verder tegen tottenham....lb, bovendien is het maar uefa cup en geen cl...dus zou me niet zo druk maken. 62 000 euro is ook nog wel te overzien. feyenoord kan zich beter richten op de tweede plaats die wellicht nog binnen handbereik is....is een stuk belangrijker!
Ja, het kutste voor jullie is idd het tripje. Kon nog leuk worden daar in Londenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijk![]()
Staat in de header van de site, zal wel niet zo horen. http://www.feyenoord.nl/content/feyenoord100jaar/index.aspquote:
Van vorig jaar bedoel ik dus, op die brug.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Viel er nog wat te doen aan de SV's die zijn uitgedeeld na Feyenoord-ajax (geen legitimatie bij)
quote:Koeman: 'Schorsing is zwaar klote'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 19 januari om 19:54
Eerder vandaag werd Feyenoord uitgesloten voor de lopende editie van de UEFA Cup, iets dat uiteraard de nodige reacties oplevert. Trainer Erwin Koeman spreekt in niet te misstane woorden uit de schorsing 'zwaar klote' te vinden.
"Zwaar klote", zo begint Koeman tegenover de NOS. "Dit is zeer pijnlijk voor de spelerse en voor de club. Iedereen keek uit naar de twee duels met Tottenham Hotspur. Ik vind dit zeer negatief en heel teleurstellend."
Hoewel Koeman de vorige straf, twee duels voorwaardelijk zonder publiek en een geldboete, wel enigzins licht vond, kan hij zich niet schikken in de nieuwe straf. "Deze nieuwe straf is extreem zwaar. Het ligt veel te ver uit elkaar. Ik ben bij Feyenoord niet snel ergens ondersteboven van, maar hier snap ik werkelijk helemaal niets van."
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de joodse lobby.
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de joodse lobby.
Villarrealquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord heeft een uitstekend bod gehad voor Timmer ( Real Sociedad ) ( daarom zal Ekramy wel niet weg hebben gemogen )
Aldus Voetbal insite ( Boulevard ) ( Johan Derksen )
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
Villarreal
ze kennen hem nog van een paar jaar terug![]()
kortzichtig van die scouts daar
het lijkt echt totaal niet op elkaarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je hebt gelijk , die was het
![]()
Omdat ze het over al die keepers hadden moest ik aan Westerveld denken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het lijkt echt totaal niet op elkaar![]()
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Omdat ze het over al die keepers hadden moest ik aan Westerveld denken.
Maar ben je nu bezig met je protestsite(actie ) tegen de Uefa![]()
Mtiliga leuk voor de subtop, niet voor de topquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef Ritchie het volgende:
Oh, en voor jullie natuurlijk Mtiliga en de Graaf.
Overigens doet Mtiliga het verrassend goed, snap eigenlijk niet waarom jullie die hebben laten gaan.
en natuurlijk de inkomsten van de wedstrijd....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijk![]()
Timmer gewoon in de zomer verkopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord heeft een uitstekend bod gehad voor Timmer ( Real Sociedad ) ( daarom zal Ekramy wel niet weg hebben gemogen )
Aldus Voetbal insite ( Boulevard ) ( Johan Derksen )
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, het kutste voor jullie is idd het tripje. Kon nog leuk worden daar in Londen
Vind je hem dan zo slecht dit seizoen? Of wil je gewoon nog geld pakken voor hem nu het nog kan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Timmer optyfen
Ga toch weg, Mtiliga was toen een tijdelijke noodoplossing maar lang niet goed genoeg voor de basis.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef Ritchie het volgende:
Oh, en voor jullie natuurlijk Mtiliga en de Graaf.
Overigens doet Mtiliga het verrassend goed, snap eigenlijk niet waarom jullie die hebben laten gaan.
quote:EXCLUSIEF - Villarreal heeft geen interesse in Feyenoord-doelman Henk Timmer. Dit liet een woordvoerder van de Spaanse club vrijdagavond laat tegenover Voetbalzone weten.
Eerder op de avond liet Johan Derksen in het nieuwe voetbalprogramma Voetbal op Vrijdag weten dat de huidige nummer elf in de Primera División wel oren had naar de komst van de 35-jarige doelwachter. De club uit Rotterdam-Zuid staat niet welonwillend tegenover een vertrek van Timmer, aangezien de uitsluiting in de UEFA Cup voor de nodige hoofdbrekens heeft gezorgd bij financieel directeur Onno Jacobs.
Sinds de ontmoetingen in de UEFA Cup bijna twee jaar geleden tussen Villarreal en de Alkmaarders, werden verschillende spelers van de Noord-Hollandse club in verband gebracht met een voortzetting van hun carrière in de keramiekstad. Na de komst van Jan Kromkamp, die het slechts een half jaar volhield, werd ook Timmer gelinkt aan de Spanjaarden, maar de drievoudig international zag echter hoe Villarreal in de zomer van 2005 koos voor Sebastián Viera.
De aanwezigheid van Viera en Mariano Barbosa is dé reden dat Timmer niet naar Vila-real zal verhuizen. Barbosa (22), veelvuldig Argentijns jeugdinternational, geniet bij trainer Manuel Pellegrini momenteel de voorkeur boven Viera (23), 12-voudig Uruguayaans international. Bovendien gaf president Fernando Roig woensdagochtend nog aan veel vertrouwen te hebben in de huidige selectie en dat er daarom halverwege het seizoen geen aankopen zouden worden gedaan.
Villarreal staat momenteel op een elfde plaats in de Spaanse competitie en werd deze week door tweedeklasser Real Valladolid uit de Copa del Rey gewipt. Eerder deze week liet Robert Pires in een exclusief interview tegenover Voetbalzone.nl weten dat plaatsing voor de Champions League zeker een reële doelstelling was.
Maar een wedstrijd tegen de Spurs is uberhaupt mooi. Als het nou Werder Bremen (uitstraling van een aardappel) of en aftands Oostblok-ploegje was ok, maar in principe had Feyenoord de mooist denkbare loting te pakken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:
Ach, anders waren jullie er toch wel uitgegaan. Ongeacht winst of verlies tegen de Spurs
Wrijf het er nog maar inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd tegen de Spurs is uberhaupt mooi. Als het nou Werder Bremen (uitstraling van een aardappel) of en aftands Oostblok-ploegje was ok, maar in principe had Feyenoord de mooist denkbare loting te pakken.
Klopt. Al ben ik wel blij met Bremen, Londen ben ik nou wel vaak zat geweest. Maar qua uitstraling is Tottenham de vetste club inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd tegen de Spurs is uberhaupt mooi. Als het nou Werder Bremen (uitstraling van een aardappel) of en aftands Oostblok-ploegje was ok, maar in principe had Feyenoord de mooist denkbare loting te pakken.
Wat is dat een debiel artikel. Ze hebben interesse, maar ze hebben al twee keepers dus het hele verhaal gaat niet doorquote:
Heb je wel gelijk in, het is klote dat die wedstrijd niet doorgaat, maar een paar daagjes of een weekendje Londen is nooit verkeerd. Ken je in het weekend altijd nog een Engelse wedstrijd meepikken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:48 schreef Happel het volgende:
Ik ga gewoon, dus weet niet wat er zo kut aan is...
Waarom tegen beter weten in?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, het is klote dat die wedstrijd niet doorgaat, maar een paar daagjes of een weekendje Londen is nooit verkeerd. Ken je in het weekend altijd nog een Engelse wedstrijd meepikken.
Met een beetje geluk mag Krakow op die dag naar Londen voor de wedstrijd, is ook gezellig!
* FrankyMcG gaat toch maar kaartje halen voor de joden uit (tegen beter weten in...)
Omdat je daar altijd als een stuk vee wordt behandeld door de ME, waar ik eigenlijk weinig zin (meer) in heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom tegen beter weten in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |