Of nog meer...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef Staanplaats het volgende:
Ik had gewoon graag met 3.000 man White Hart Lane opstelten gezet..
Als je die al zou kunnen halen, wat heb je daar aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Backdoorman het volgende:
ach of je er nu reglementair uitgaat of een ronde verder tegen tottenham....lb, bovendien is het maar uefa cup en geen cl...dus zou me niet zo druk maken. 62 000 euro is ook nog wel te overzien. feyenoord kan zich beter richten op de tweede plaats die wellicht nog binnen handbereik is....is een stuk belangrijker!
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:
Ach, anders waren jullie er toch wel uitgegaan. Ongeacht winst of verlies tegen de Spurs
wat is dit nou weer voor onnozele postquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Backdoorman het volgende:
ach of je er nu reglementair uitgaat of een ronde verder tegen tottenham....lb, bovendien is het maar uefa cup en geen cl...dus zou me niet zo druk maken. 62 000 euro is ook nog wel te overzien. feyenoord kan zich beter richten op de tweede plaats die wellicht nog binnen handbereik is....is een stuk belangrijker!
Ja, het kutste voor jullie is idd het tripje. Kon nog leuk worden daar in Londenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijk![]()
Staat in de header van de site, zal wel niet zo horen. http://www.feyenoord.nl/content/feyenoord100jaar/index.aspquote:
Van vorig jaar bedoel ik dus, op die brug.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Viel er nog wat te doen aan de SV's die zijn uitgedeeld na Feyenoord-ajax (geen legitimatie bij)
quote:Koeman: 'Schorsing is zwaar klote'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 19 januari om 19:54
Eerder vandaag werd Feyenoord uitgesloten voor de lopende editie van de UEFA Cup, iets dat uiteraard de nodige reacties oplevert. Trainer Erwin Koeman spreekt in niet te misstane woorden uit de schorsing 'zwaar klote' te vinden.
"Zwaar klote", zo begint Koeman tegenover de NOS. "Dit is zeer pijnlijk voor de spelerse en voor de club. Iedereen keek uit naar de twee duels met Tottenham Hotspur. Ik vind dit zeer negatief en heel teleurstellend."
Hoewel Koeman de vorige straf, twee duels voorwaardelijk zonder publiek en een geldboete, wel enigzins licht vond, kan hij zich niet schikken in de nieuwe straf. "Deze nieuwe straf is extreem zwaar. Het ligt veel te ver uit elkaar. Ik ben bij Feyenoord niet snel ergens ondersteboven van, maar hier snap ik werkelijk helemaal niets van."
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de joodse lobby.
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Villarrealquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord heeft een uitstekend bod gehad voor Timmer ( Real Sociedad ) ( daarom zal Ekramy wel niet weg hebben gemogen )
Aldus Voetbal insite ( Boulevard ) ( Johan Derksen )
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
Villarreal
ze kennen hem nog van een paar jaar terug![]()
kortzichtig van die scouts daar
het lijkt echt totaal niet op elkaarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je hebt gelijk , die was het
![]()
Omdat ze het over al die keepers hadden moest ik aan Westerveld denken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het lijkt echt totaal niet op elkaar![]()
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Omdat ze het over al die keepers hadden moest ik aan Westerveld denken.
Maar ben je nu bezig met je protestsite(actie ) tegen de Uefa![]()
Mtiliga leuk voor de subtop, niet voor de topquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef Ritchie het volgende:
Oh, en voor jullie natuurlijk Mtiliga en de Graaf.
Overigens doet Mtiliga het verrassend goed, snap eigenlijk niet waarom jullie die hebben laten gaan.
en natuurlijk de inkomsten van de wedstrijd....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijk![]()
Timmer gewoon in de zomer verkopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Feyenoord heeft een uitstekend bod gehad voor Timmer ( Real Sociedad ) ( daarom zal Ekramy wel niet weg hebben gemogen )
Aldus Voetbal insite ( Boulevard ) ( Johan Derksen )
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, het kutste voor jullie is idd het tripje. Kon nog leuk worden daar in Londen
Vind je hem dan zo slecht dit seizoen? Of wil je gewoon nog geld pakken voor hem nu het nog kan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:10 schreef Vakkie_W het volgende:
Timmer optyfen
Ga toch weg, Mtiliga was toen een tijdelijke noodoplossing maar lang niet goed genoeg voor de basis.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:32 schreef Ritchie het volgende:
Oh, en voor jullie natuurlijk Mtiliga en de Graaf.
Overigens doet Mtiliga het verrassend goed, snap eigenlijk niet waarom jullie die hebben laten gaan.
quote:EXCLUSIEF - Villarreal heeft geen interesse in Feyenoord-doelman Henk Timmer. Dit liet een woordvoerder van de Spaanse club vrijdagavond laat tegenover Voetbalzone weten.
Eerder op de avond liet Johan Derksen in het nieuwe voetbalprogramma Voetbal op Vrijdag weten dat de huidige nummer elf in de Primera División wel oren had naar de komst van de 35-jarige doelwachter. De club uit Rotterdam-Zuid staat niet welonwillend tegenover een vertrek van Timmer, aangezien de uitsluiting in de UEFA Cup voor de nodige hoofdbrekens heeft gezorgd bij financieel directeur Onno Jacobs.
Sinds de ontmoetingen in de UEFA Cup bijna twee jaar geleden tussen Villarreal en de Alkmaarders, werden verschillende spelers van de Noord-Hollandse club in verband gebracht met een voortzetting van hun carrière in de keramiekstad. Na de komst van Jan Kromkamp, die het slechts een half jaar volhield, werd ook Timmer gelinkt aan de Spanjaarden, maar de drievoudig international zag echter hoe Villarreal in de zomer van 2005 koos voor Sebastián Viera.
De aanwezigheid van Viera en Mariano Barbosa is dé reden dat Timmer niet naar Vila-real zal verhuizen. Barbosa (22), veelvuldig Argentijns jeugdinternational, geniet bij trainer Manuel Pellegrini momenteel de voorkeur boven Viera (23), 12-voudig Uruguayaans international. Bovendien gaf president Fernando Roig woensdagochtend nog aan veel vertrouwen te hebben in de huidige selectie en dat er daarom halverwege het seizoen geen aankopen zouden worden gedaan.
Villarreal staat momenteel op een elfde plaats in de Spaanse competitie en werd deze week door tweedeklasser Real Valladolid uit de Copa del Rey gewipt. Eerder deze week liet Robert Pires in een exclusief interview tegenover Voetbalzone.nl weten dat plaatsing voor de Champions League zeker een reële doelstelling was.
Maar een wedstrijd tegen de Spurs is uberhaupt mooi. Als het nou Werder Bremen (uitstraling van een aardappel) of en aftands Oostblok-ploegje was ok, maar in principe had Feyenoord de mooist denkbare loting te pakken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:
Ach, anders waren jullie er toch wel uitgegaan. Ongeacht winst of verlies tegen de Spurs
Wrijf het er nog maar inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd tegen de Spurs is uberhaupt mooi. Als het nou Werder Bremen (uitstraling van een aardappel) of en aftands Oostblok-ploegje was ok, maar in principe had Feyenoord de mooist denkbare loting te pakken.
Klopt. Al ben ik wel blij met Bremen, Londen ben ik nou wel vaak zat geweest. Maar qua uitstraling is Tottenham de vetste club inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:17 schreef twi het volgende:
[..]
Maar een wedstrijd tegen de Spurs is uberhaupt mooi. Als het nou Werder Bremen (uitstraling van een aardappel) of en aftands Oostblok-ploegje was ok, maar in principe had Feyenoord de mooist denkbare loting te pakken.
Wat is dat een debiel artikel. Ze hebben interesse, maar ze hebben al twee keepers dus het hele verhaal gaat niet doorquote:
Heb je wel gelijk in, het is klote dat die wedstrijd niet doorgaat, maar een paar daagjes of een weekendje Londen is nooit verkeerd. Ken je in het weekend altijd nog een Engelse wedstrijd meepikken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:48 schreef Happel het volgende:
Ik ga gewoon, dus weet niet wat er zo kut aan is...
Waarom tegen beter weten in?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, het is klote dat die wedstrijd niet doorgaat, maar een paar daagjes of een weekendje Londen is nooit verkeerd. Ken je in het weekend altijd nog een Engelse wedstrijd meepikken.
Met een beetje geluk mag Krakow op die dag naar Londen voor de wedstrijd, is ook gezellig!
* FrankyMcG gaat toch maar kaartje halen voor de joden uit (tegen beter weten in...)
Omdat je daar altijd als een stuk vee wordt behandeld door de ME, waar ik eigenlijk weinig zin (meer) in heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:16 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom tegen beter weten in?
Omgquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Leve voetbalzonequote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is dat een debiel artikel. Ze hebben interesse, maar ze hebben al twee keepers dus het hele verhaal gaat niet door.
Als dat zo zou zijn, dan kan ik wel begrijpen dat Feyenoord Ekramy niet naar Vitesse heeft laten gaan. Waarschijnlijk speelde het al langer.quote:Telegraaf: principe-akkoord Timmer met Villarreal
Volgens De Telegraaf ziet doelman Henk Timmer wel wat in een Spaans avontuur. Hij zou al een principe-akkoord hebben bereikt met de Spaanse club. Indien de transfer vandaag rondkomt, zal Sherif Ekramy zondag het doel verdedigen tegen NAC.
ach man, gejank allemaal. Als die fransen niet zo dom waren geweest om de kroegen dicht te gooien overdag, eerst te roepen dat 1,400 plaatsen het max is, om vervolgens iedereen binnen te laten, en normale scheidingswanden hadden ipv enkel glas, en niet als 'n stelletje nazi's met gas gingen spuiten terwijl elke mongool kon zien dat die jongens al terug werden geroepen door andere suporters was er niets, en dan ook echt niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:40 schreef Chadi het volgende:
Bedankje naar de rellers! Wat zijn jullie toch fantastisch geweest jongens.Van jullie moet het Nederlands voetbal het hebben hoor!
![]()
Misselijke figuren!![]()
![]()
Ach, tyft toch op. Beide kanten zaten fout. Zie dat nou verdomme eens in!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach man, gejank allemaal. Als die fransen niet zo dom waren geweest om de kroegen dicht te gooien overdag, eerst te roepen dat 1,400 plaatsen het max is, om vervolgens iedereen binnen te laten, en normale scheidingswanden hadden ipv enkel glas, en niet als 'n stelletje nazi's met gas gingen spuiten terwijl elke mongool kon zien dat die jongens al terug werden geroepen door andere suporters was er niets, en dan ook echt niets aan de hand geweest.
Maar goed, dit had jij ook allemaal geweten als je erbij was geweest heh...
Daarom, gelijk verkopen. Heb nooit begrepen waarom hij is gehaald, met zoveel keepers 'op voorraad'. Die Ekramy moet toch ooit aan spelen toe komen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:11 schreef Keltie het volgende:
Uitsluiting van UEFA is balen.
Verkoop van Timmer zou, bij een goed bod, perfect zijn.. Die gast is 35 ofzo?
Jij bent een jood. Over misselijke figuren gesproken. Het Nederlandse voetbal kan intereseert me geen kanker. Fuck de rest.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:40 schreef Chadi het volgende:
Bedankje naar de rellers! Wat zijn jullie toch fantastisch geweest jongens.Van jullie moet het Nederlands voetbal het hebben hoor!
![]()
Misselijke figuren!![]()
![]()
huile siebertquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, tyft toch op. Beide kanten zaten fout. Zie dat nou verdomme eens in!
Klapmongool. Haal die oogkleppen eens weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
huile siebert![]()
gewoon oorzaak - gevolg. Moet jij maar eens met koniningennacht alle kroegen dichtgooien, kijken wat er dan gebeurt.
Waarom ben ik schuldig dan? Leg eens uit?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:56 schreef twi het volgende:
Niet officieel meegereisde Feyenoorders hebben schuld, evenals de club en/of politie in Nancy. Feyenoord is bestraft, wat aan de zware kant maar gerechtvaardigd gezien 't verleden. Het is alleen raar dat Nancy er zonder enige straf vanaf komt.
En jij dat bord voor je kop.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klapmongool. Haal die oogkleppen eens weg.
Vooral de verantwoordelijkheid van je eigen daden bij de Fransen leggen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ach man, gejank allemaal. Als die fransen niet zo dom waren geweest om de kroegen dicht te gooien overdag, eerst te roepen dat 1,400 plaatsen het max is, om vervolgens iedereen binnen te laten, en normale scheidingswanden hadden ipv enkel glas, en niet als 'n stelletje nazi's met gas gingen spuiten terwijl elke mongool kon zien dat die jongens al terug werden geroepen door andere suporters was er niets, en dan ook echt niets aan de hand geweest.
Maar goed, dit had jij ook allemaal geweten als je erbij was geweest heh...
Ik zeg toch gewoon dat beide partijen blaam treffen?quote:
Zelf doen "we" nooit iets fout, altijd wijzen naar anderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vooral de verantwoordelijkheid van je eigen daden bij de Fransen leggen!![]()
Ik ben een joodquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent een jood. Over misselijke figuren gesproken. Het Nederlandse voetbal kan intereseert me geen kanker. Fuck de rest.
En ja, er zijn aan beide kanten fouten gemaakt. Moeten we de consequenties voor dragen. Het is kut, maar ik kan er mee leven. Laat Feijenoord nu maar eens gaan bouwen aan een nieuw Feijenoord, zonder misbaksels als Timmer en Charisteas...
Als ik naar een stadion ga ga ik voor het voetbal en niet om te rellen. Als ik wil knokken doe ik dat in de ring en op straat in uiterste noodzaak alleen als het echt niet anders kan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zelf doen "we" nooit iets fout, altijd wijzen naar anderen.
Kom op, doe eens niet zo recalcitrant. Je begrijpt best wat ik bedoel met "niet officieel meegereisde Feyenoorders". Vast niet iedereen van die club heeft zich misdragen, ongetwijfeld de minderheid waar ik op doel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:59 schreef Happel het volgende:
Waarom ben ik schuldig dan? Leg eens uit?
Heerlijk weer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik ben een jood![]()
Tot zover je bijdrage! Werkelijk om te janken als zulke randdebielen zoals jij het voetbal naar de mallemoer kunnen helpen. Maar kmaak je vooral geen zorgen zodra de regelingen met hustitie goed lopen zit jij iedere zondag ergens broodje kaas te vreten in een cel omdat je een stadion verbod hebt!
Het trieste van die zogenaamde hooligans is dat ze een keer echt een goed pak slaag moeten krijgen.
domme stinkjood. Het is gewoon 'n simpel feit, zet 3,000 gelijkgezinde jongemannen bij elkaar, en ze willen zuipen en hun ding doen. Laat de kroegen open, geef de plaatselijke bijstand 'n impuls, en laat die groep zich lekker aftanken, voetbal kijken en weer terug gaan naar waar de neuk ze ook vandaan kwamen. Niets aan 't handje, maar die stinkfransen dachten dat ze het (weer) beter wisten, met hun joodsche arrogantiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vooral de verantwoordelijkheid van je eigen daden bij de Fransen leggen!![]()
Dat maakt je niet ineens onschuldig wanneer je dan rotzooi trapt. Dat maakt alleen dat er een aanleiding toe is, en er dus twee schuld hebben. Die stinkfransen en die gelijkgezinde aardige normale jongemannen. Die laatsten hebben hun straf nu gehad; hun club is de lul. Die eersten ontkomen er helaas blijkbaar aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef mister_popcorn het volgende:
Het is gewoon 'n simpel feit, zet 3,000 gelijkgezinde jongemannen bij elkaar, en ze willen zuipen en hun ding doen. Laat de kroegen open, geef de plaatselijke bijstand 'n impuls, en laat die groep zich lekker aftanken, voetbal kijken en weer terug gaan naar waar de neuk ze ook vandaan kwamen. Niets aan 't handje, maar die stinkfransen dachten dat ze het (weer) beter wisten, met hun arrogantie
Jochie gaat fietsen jatten vuile racist ! Voorlopig heb je je club meer geld gekost dan jij er ooit in zou kunnen pompen. En je hebt de naam en eer van het Nederlands voetbal besmeurd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
domme stinkjood. Het is gewoon 'n simpel feit, zet 3,000 gelijkgezinde jongemannen bij elkaar, en ze willen zuipen en hun ding doen. Laat de kroegen open, geef de plaatselijke bijstand 'n impuls, en laat die groep zich lekker aftanken, voetbal kijken en weer terug gaan naar waar de neuk ze ook vandaan kwamen. Niets aan 't handje, maar die stinkfransen dachten dat ze het (weer) beter wisten, met hun joodsche arrogantie
hij wordt steeds grappiger jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Happel het volgende:
Racist![]()
De naam van het Nederlands voetbal besmeurd, whahaha.
Imbeciel.
De naam van het Nederlandse voetbal besmeurdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jochie gaat fietsen jatten vuile racist ! Voorlopig heb je je club meer geld gekost dan jij er ooit in zou kunnen pompen. En je hebt de naam en eer van het Nederlands voetbal besmeurd!
Ach, je kunt lachen wat je wilt, maar dat herhalende gebruik van 'stinkjood' en ongerelateerde zaken relateren aan joden dat heeft heel erg veel weg van racisme. Ben benieuwd of het puur op Ajax gericht is, of dat je/jullie aan echte joden ook een hekel hebt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Happel het volgende:
Racist![]()
De naam van het Nederlands voetbal besmeurd, whahaha.
Imbeciel.
Dat geloof ik best, maar feit is dat zulke dingen onder een vergrootglas worden bekeken door de media.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Naar Gent is amper wat gebeurd twi, dan gebeurt er op een gemiddeld schoolreisje nog meer...
Tja, en waar ligt dan de schuld. Wie besmeurt dan de naam van het Nederlandse voetbal... Er zal in Nancy genoeg gebeurt zijn hoor, maar om daar alleen feyenoord de schuld van te geven...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar feit is dat zulke dingen onder een vergrootglas worden bekeken door de media.
Mooi. Doeiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hij wordt steeds grappiger ja![]()
Ik ga maar lekker aan mijn eerste week vakantie sinds de afgelopen zomervakantie beginnen, ff lekker trainen.
Tabee
quote:Uitgebreid onderzoek naar kramp Lensky
De Canadees Jacob Lensky maakt momenteel een zeer moeizame start bij Feyenoord door. De middenvelder speelde tot nog toe drie duels en moest zich elke keer vroegtijdig laten wisselen wegens krampverschijnselen.
In zijn eerste wedstrijd met het elftal van Erwin Koeman tegen Galatasaray, moest Lensky zich al na 35 minuten laten vervangen. Ook in zijn tweede duel namens Feyenoord stak de kramp de kop op. Wedstrijdspanning in combinatie met een matige voorbereiding zouden de boosdoeners zijn.
Nu hij ook in een wedstrijd van Jong Feyenoord vroegtijdig gewisseld diende te worden, vindt de club het tijd om via een uitgebreid medisch onderzoek de oorzaak te achterhalen. De middenvelder zal vermoedelijk dit weekend wel op de bank plaats nemen tegen NAC Breda.
Hopelijk is het niet zo'n jongen als Ono, Collen of Van Haaren die 9 van de 10 wedstrijden geblesseerd is.quote:
Ieder mens mens kan rationeel nadenken en de gevolgen overzien van zijn daden. Het is toch niet zo dat je overgeleverd bent aan je instincten en alles maar doet wat er in je opkomt?? Het is helemaal niet logisch wat er gebeurt is. Als er geen drank en wat vertier is, dan is het in één keer begrijpelijk dat er vanalles vernield wordt en het halve stadion gemold is. Hou toch op man.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
domme stinkjood. Het is gewoon 'n simpel feit, zet 3,000 gelijkgezinde jongemannen bij elkaar, en ze willen zuipen en hun ding doen. Laat de kroegen open, geef de plaatselijke bijstand 'n impuls, en laat die groep zich lekker aftanken, voetbal kijken en weer terug gaan naar waar de neuk ze ook vandaan kwamen. Niets aan 't handje, maar die stinkfransen dachten dat ze het (weer) beter wisten, met hun joodsche arrogantie
Mensen staan rustig een biertje in de stad te drinken. Vervolgens besluit men uit het niets om de bierkraan dicht te draaien en jaagt de ME iedereen op. Volkomen onnodig. Wat denk je wat voor reactie je gaat krijgen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ieder mens mens kan rationeel nadenken en de gevolgen overzien van zijn daden. Het is toch niet zo dat je overgeleverd bent aan je instincten en alles maar doet wat er in je opkomt?? Het is helemaal niet logisch wat er gebeurt is. Als er geen drank en wat vertier is, dan is het in één keer begrijpelijk dat er vanalles vernield wordt en het halve stadion gemold is. Hou toch op man.
Denk dat dit inderdaad de versie is, zoals het werkelijk gegaan is. Sowieso is het stom geweest van de politie / ME daar om direct hard in te grijpen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:00 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Mensen staan rustig een biertje in de stad te drinken. Vervolgens besluit men uit het niets om de bierkraan dicht te draaien en jaagt de ME iedereen op. Volkomen onnodig. Wat denk je wat voor reactie je gaat krijgen?
En in plaats van om diegene die wat flikken op te pakken werden ze ook gewoon naar het stadion gebracht.
Zo los je het probleem dus niet op. Daarmee verplaats je het alleen maar van het centrum naar het stadion.
Als men gewoon de relschoppers had opgepakt, was er in het stadion niets gebeurd, had je ook geen gezeik met de UEFA gehad.
Oorzaak ligt bij de organisatie van zowel de politie, de UEFA als Nancy zelf. Van daaruit is alles begonnen.
Ik heb nergens gezegd dat ik het goedkeur, ik gaf alleen aan hoe het ging die dag. Jij vindt de supporters de schuldige, terwijl het toch echt zo is dat wanneer de ME niks had gedaan er ook helemaal niks was gebeurd. Er was namelijk dan geen aanleiding geweest tot vernielingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef erkel het volgende:
Niks touché! Primitief gedrag goedkeuren, hoe ver wil je gaan? De grootste schuld ligt gewoon bij de supporters, want zij zijn gewoon verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Ga jij je vader in elkaar lopen rellen, als je het niet met hem eens bent? Kom op man. Het is natuurlijk wel heel erg makkelijk om je te verschuilen achter een grote groep en de schuld later aan Nancy geven. Maar wie hebben die vernielingen nou echt aangericht?? Toch echt de supporters zelf.
Nancy gaat natuurlijk ook niet helemaal vrijuit, maar de hoofdschuldigen blijven de supporters.
Probleem is ook dat de gemiddelde ME'er - zowel hier als daar - een erg kort lontje heeft. Zij willen niets liever dan dat er wat gebeurd zodat ze fijn met de knuppel kunnen slaan en traangas schieten. Meeste mensen hebben nogal positief beeld van de ME, maar de supporter die daadwerkelijk naar de wedstrijden gaat weet wel beter.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Denk dat dit inderdaad de versie is, zoals het werkelijk gegaan is. Sowieso is het stom geweest van de politie / ME daar om direct hard in te grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |