abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45843429
hahahahaaa ik was uit 1975 he
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:51:15 #77
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45843558
ja en ik uit '78

dus scheelt niet echt heel erg veel..

ps. ik houd van appeltaart
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45843607
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:51 schreef Normalneo het volgende:
ja en ik uit '78

dus scheelt niet echt heel erg veel..

ps. ik houd van appeltaart
haha dat is goed.. ik heb wel een vriend en 2 kinderen is dat erg?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:54:35 #79
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45843659
kriegen we dat weer ..weltrusten
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45843701
welterusten!
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:50:14 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45847319
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:49 schreef huupia het volgende:

[..]

toppie

ik zit momenteel op een moeilijk punt in mijn leven, misschien geven de kaarten wat duidelijkheid.
Ok, een situatielegging dus. Komt goed .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:56:28 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45847356
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef mousy31 het volgende:

[..]

denk dat het heel veel zegt over een zware depressie die nog maar net achter de rug is.
bedankt voor de legging ik laat het ff rustig op me inwerken.
Ah dat verklaard een hoop ja, dat schijnt een heel ander licht op de kaarten. Sterkte met het eruit klauteren.
Vrijheid
  zondag 4 februari 2007 @ 21:11:31 #83
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45986991
BubbleBabe krijgt vanavond een legging van mij.. Ik heb zowiezo een nieuwe legging bedacht en wilde deze ook met jullie delen. Even kort wat informatie over de legging. Hij staat niet in boeken, maar ik verwacht dat hij erg "krachtig" zal zijn.

Ik zat te denken wat ik voor februari wilde bedenken. Ik zal er voor bubblebabe ook een foto bijdoen. Ik houd het gewoon algemeen en de naam van de legging is: "3 hit-points and central being"
In het geval van bubblebabe geven de "hit-points" aan de zijkanten van de triangel alleen maar advies wat de "zwakkere" aspecten zijn..waar ze aan kan werken dus..waar is verbetering mogelijk? In het midden hebben we de "central being". Deze stelt de persoon in kwestie centraal. Meer een persoonskaart is dat.

Ik heb de benodigde informatie van bubblebabe..en ga nu met haar aan de slag. Ik leg hier alles klaar. Mijn deken komt weer op de grond te liggen..zo zit ik wat makkelijker..ik zal een wierrook opsteken. Zoet.. enne een goed muziekje is ook niet verkeerd. Ik zal toch echt ff heel snel in die stemming moeten komen..! Enya dus..Enigma zou ook wel goed zijn..of iets in die geest.. Nou genoeg geluld..here we go..!

Ik probeer mijn gedachten vrij te maken van allerlei zaken..stress e.d. ook vooroordelen en prive shit. Dit doe ik door "leeg-te-denken". Alle storende factoren moeten bij mij uit de weg geruimd worden.. Nog even twee dingen over de legging: 1 de punten staan voor (top) het hoofd..wat kan je mentaal erg raken en tips om je daar-tegen te weren..

2 zijkanten van de zijflanken komen bepaalde zaken naar je toe..wat ervaar je op het gebied van handen-middel? wat zijn tips die ik je hiervoor kan geven? Laten we maar beginnen bubblebabe

geschud en gelegd : l laten we beginnen met de persoonskaart die in het midden van de pyramide ligt: de keizer. Hij kan erg nors en star overkomen..de persoonskaart is er eentje waarbij de houding al zittend wordt afgebeeld. Op zijn troon draagt deze persoon drie juwelen bij zich..kroon, scepter en bal. De bal zie ik als een "magische bal"..maar ik zie ook dat jij als persoon je in het midden begeeft. Waarschijnlijk ben je erg autoritair..soms is dat nodig geacht in je leven..je hebt eigenlijk heel veel controle. Het is meer een balans waar je je in laat verkeren. Het beschermt jou als persoon. Achter je grote bergen. Je hebt voor hete vuren gestaan! Jij plaatst jezelf niet per defintie op de voorgrond..je bent gewoon aanwezig!

De eerste hit-point kaart ik kies voor de top: de wereld: in je hoofd zou je willen dansen! Je zou de centrale figuur in de krans willen zijn..al je mentale dromen komen hierop uit. Nog meer een balans willen vinden de regels door-gronden en nog-meer genieten! Wie niet zou je zeggen??!! Iedereen toch wel??! Jah vele met jou.. als tip kan ik je geven je grensen te-doorbreken..om juist tot een centraal punt te geraken. Een manier om grenzen te-doorbreken kan fantasie zijn..in het hoofd speelt dat immers heel veel..put kracht uit bepaalde zaken die jou aan-trekken..je hoeft niet tegen jezelf te liegen als je ziet dat iets werkt daardoor..en je houdt jezelf niet voor de gek..het zijn jou gedachtes die jou in die geweldige positie kunnen plaatsen..ik hoop voor je dat je ooit mag dansen in jouw wereld en niks je tegenhoudt!..

Dan de hitpoints van de zijkanten..dus meer op middel..niveau..tastbaar..
links de "gehangene" en rechts aas van de staven de gehangene is een persoonskaart..ik zie zowiezo dat de kaarten in deze legging heel erg sterk zijn..het zijn vooral "grote arcana kaarten"..de gehangene wil veel vanuit een roze bril bekijken..het gevaar is echter dat deze daardoor aan de linker kant wordt vertroebelt door misintrepretatie.. je zou je graag op je gemak willen voelen dmv jouw manier van kijken alleen sommige zullen dit niet zo snel begrijpen en kunnen daardoor zaken verstoren..als jij bijv. in een bepaalde situatie zou zitten waarin jij je het prettigst voelt..bijv. door onbewuste meditatie kan het zijn dat je gestoord wordt..zoek daarom een juiste hoeveelheid kracht..om niet gestoord te worden tijdens dit proces..het zal je blijdschap verhogen zonder al die storingen..leg bijv. de storingen niet bij jezelf..maar verschuif ze..en neem die tijd voor jezelf om totaal even niet gestoord te worden! Jij hoeft niet gestoord te worden begrijp dat goed..en als jouw wereld mooi is hoeft hij niet in 1 sec. verbroken te worden..je mag langer genieten dan dat!

De rechter zijde..aas van de staven is belangrijk en op dit punt ben je extra vatbaar! Heel veel nieuwe zaken worden je aangeboden..het kan zelfs zo zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet! Wees bereidt om iig iets aan te pakken en niet alles te laten schieten wat je wordt aan-geboden..maak desnoods voor jezelf op papier een stappenplan van deze maand..wat wil je persee gedaan hebben..lukt het niet pech..lukt het wel prima! dan kun je jezelf alleen maar een schouderklopje geven..kijk uit dat teveel je niet om-ver-werpt.. bescherm je hiervoor.

Dit was de legging bubblebabe.. vertel maar eens wat je ervan vond ik vond hem leuk en zeer krachtig zoals al aangaf! good luck meid!

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 04-02-2007 21:27:25 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:39:35 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46030985
quote:

[..]

toppie

ik zit momenteel op een moeilijk punt in mijn leven, misschien geven de kaarten wat duidelijkheid.
Vandaag doe ik een legging voor je .
Vrijheid
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:56:41 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46056327
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Vandaag doe ik een legging voor je .
Sorrie, gaat niet lukken, morgen dus .
Vrijheid
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:28:02 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46120444
quote:

[..]

toppie

Heb je toch een geboortedatum/plaats voor me trouwens, ik heb nou twee keer gelegd maar ik twijfel en wil het goed doen.
Vrijheid
pi_46120565
Iemand die ik een dezer dagen nog kan verblijden met een legging? Iemand die mij nog kan verblijden met een legging?
pi_46122115
JA mij!!!!!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46131119
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef Alicey het volgende:
Iemand die ik een dezer dagen nog kan verblijden met een legging? Iemand die mij nog kan verblijden met een legging?
Alicey
Ik heb waarschijnlijk deze week nog wel tijd om een legging voor je te doen . En anders volgende week. Een eventuele vraag, je volledige naam en adresgegevens (aantal gegevens die je wil vrijgeven mag je zelf bepalen) mag je aan me mailen of PM-en. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde legmethode?

@ Darklight: Ik maak jouw legging vandaag af. Ik wou hem eigenlijk vorige week al doen maar het was er nog niet van gekomen .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:50:58 #90
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46136065
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je toch een geboortedatum/plaats voor me trouwens, ik heb nou twee keer gelegd maar ik twijfel en wil het goed doen.
18-06-1971amsterdam
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:52:33 #91
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46148313
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Alicey
Ik heb waarschijnlijk deze week nog wel tijd om een legging voor je te doen . En anders volgende week. Een eventuele vraag, je volledige naam en adresgegevens (aantal gegevens die je wil vrijgeven mag je zelf bepalen) mag je aan me mailen of PM-en. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde legmethode?

@ Darklight: Ik maak jouw legging vandaag af. Ik wou hem eigenlijk vorige week al doen maar het was er nog niet van gekomen .
Is prima, wacht wel
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:01:13 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46148666
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Alicey
Geartsjuh!
quote:
Te gek! Ik hoop inzicht te vinden in wat ik nu eigenlijk wil in de toekomst en welke kansen ik moet pakken die er liggen.

Ik heb je wat gegevens gestuurd via PM. Ik hoor wel of dat voldoende is.

Alvast bedankt!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:02:18 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46148712
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
JA mij!!!!!
Ik heb dit weekend denk ik wel tijd voor een legging, dus een dezer dagen doe ik een legging voor je.

Specifiek onderwerp, of een open legging?
pi_46151470
Voor Darklight:
Een algemene legging volgens de methode van het Keltisch Kruis:

1. Huidige positie:
De Heremiet (oftewel de Kluizenaar)

Kernwoorden: teruggetrokkenheid, voorzichtigheid, rust, zoektocht, analyse, eenzaamheid, meester van de tijd.

De Kluizenaar of Heremit is de kaart van de teruggetrokkenheid. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht. Met betrekking tot werk staat deze kaart voor zelfbezinning waarin we duidelijk moeten krijgen wat we werkelijk willen bereiken. Ook kan De Kluizenaar staan voor onze werkhouding en toont hij ons dat ernst, kalmte, bedachtzaamheid en alleen-zijn tot een grotere innerlijke tevredenheid zullen leiden. Op het niveau van bewustzijn trekken we ons terug om tot ons ware zelf te komen. Zo'n periode kan gepaard gaan met vasten, meditatie of spirituele oefeningen. In persoonlijke relaties bezit deze kaart enige ambivalentie omdat ze ook voor vereenzaming binnen een verbintenis kan staan. Maar de belangrijkste betekenis zit hier toch ook in de zekerheid over wat werkelijk belangrijk voor ons is.

"Vertrouw op het eigen innerlijk en ga een eigen weg teneinde geluk en succes te bereiken."

2. Directe invloeden:
Negen van de Pentakels

Kernwoorden: voltooiing, materieel geluk, succes, vervulling, luxe, zekerheid.

Pentakels Negen geldt in de traditionele duiding als de financiële gelukskaart, die een meestal onverwachte winst belooft. Een buitenkansje, een lot uit de loterij, maar deze kaart kan ook op innerlijke verrijking duiden. Ook staat deze kaart voor het gevangen zijn in een ‘gouden kooi’: ingesloten zijn in welvaart, eenzaam zijn in je geluk.

Kaart 1 en 2 hebben vaak direct met elkaar te maken. Een verband hierin zou kunnen zijn dat je nu nadenkt over wat je wil op het gebied van welvaart, zekerheid en/of financiën. Misschien overweeg je nu wat echt belangrijk voor je is op dit gebied?

3. Recente invloeden:
De Gematigdheid

Harmonie, evenwicht en zielerust zijn typerend voor deze kaart. De Gematigdheid toont gevoelde vreugde wanneer we gezond zijn en in innerlijk evenwicht. De kaart symboliseert 'de juiste maat'. Indien van toepassing vertegenwoordigt deze kaart ook genezing en beter worden. Ten aanzien van ons werk betekent Gematigdheid dat we met een zekere gelatenheid onze taken uitvoeren in een werktempo waarbij we ons prettig voelen zonder erg veel of erg weinig te presteren. In verband met bewustzijn vertegenwoordigt deze kaart een overeenstemming tussen lichaam, ziel en geest. We komen met onszelf in het reine en laten kwellende zelftwijfel achter ons. In persoonlijke relaties wijst Gematigdheid op een periode van tevreden harmonie en een vriendelijke, open omgang met elkaar. Geen opdringerige activiteiten maar een innerlijk beleefde intimiteit.

"Het materiële en spirituele worden in evenwicht gebracht en dit brengt innerlijke rust."

Ik vermoed hier dat je gematigdheid wil aanbrengen in de situatie waarin je nu zit of dat probeert te doen. Je zoekt een balans of wil graag een balans aanbrengen. Misschien heb je dat nu ook al deels bereikt?

4. Voorbije invloeden:
De Gehangene

"Men moet een relatie in een nieuw licht bezien: een band breken of opofferen."

Deze kaart geeft aan dat we vastgelopen zijn. De passiviteit waartoe we nu veroordeeld zijn lijkt op de herstelperiode van een ziekte. In verband met werk wijst deze kaart op stagnatie en uitstel. Het gaat vooral om kleine, hinderlijke en vertragende gebeurtenissen. Hardnekkigheid of forceren levert hier niets op. Pas wanneer we in staat zijn anders te gaan denken en de dingen opnieuw te bekijken, zullen de problemen verdwijnen. Op het niveau van bewustzijn duidt De Gehangene op een persoonlijke crisis, we hebben ons ergens op blind gestaard. Wanneer we wel inzien dat we vastzitten, maar niet zien wat we verkeerd hebben gedaan, vinden we baat bij een geduldig naar binnen schouwen en als we maar lang genoeg met het probleem bezig zijn dient zich onvermijdelijk het inzicht aan. Persoonlijke relaties worden als teneerdrukkend ervaren, of er is geen relatie en inspanningen op dit vlak worden vooralsnog niet beloond.

Op deze positie geeft de Gehangene aan dat de periode van stagnatie, uitstel en hinderlijke gebeurtenissen een gepasseerd station is. Dit heb je al gehad.

5. Het mogelijke doel:

Ridder van de Kelken

Kernwoorden: uitnodiging, voorstel, nieuwe liefde, tederheid, opwinding.

Kelken Ridder staat voor een liefdevolle en vredige sfeer en voor een goed humeur. De kaart representeert harmonieuze overeenstemming, romantische dromen en de stemming waarin we verliefd kunnen zijn.

In combinatie met de gematigdheid denk ik dat deze kaart betekent dat het doel van de situatie is om harmonie en vrede te bereiken. De balans dus. Ook kan hij betrekking hebben op (liefdes)vervulling.

6. Toekomstige invloeden:
Tien van de Pentakels

Kernwoorden: succes, zekerheid, fundament, groei, stevig, welstand, rijkdom, gezin, voorouders

Pentakels Tien staat voor een periode van zekerheid, stabiliteit en onbezorgdheid in het dagelijkse leven. In de toekomst kan je hier meer waarschijnlijk meer van verwachten. Het kan ook te maken hebben met het erkennen van erfgoed, achter je voorouders staan en in een groep of gezin worden opgenomen. Het is iig een positieve kaart. Je krijgt wat je toekomt.

7. Negatieve emoties:
Koning van de Zwaarden

Kernwoorden: besluitvaardig, strijd, discussie, scherpzinnig, cynisme.

Zwaarden Koning vertegenwoordigt de mannelijke zijde van het luchtelement. Het gaat hier om de kracht van het slimme, snelle en gewiekste verstand. Met dit talent kunnen we dingen inzien, begrijpen, analyseren en doorgronden. Maar wanneer er teveel nadruk op ligt kunnen schaduwkanten, zoals koppigheid en cynische kritiek, de kop opsteken. Aangezien deze kaart op de positie 'negatieve emoties' ligt is dit laatste vooral belangrijk. Pas op voor stugheid, superioriteitsgevoel. Probeer je juist flexibel op te stellen.

8. Familie en vrienden:
Aas van de Pentakels

Kernwoorden: materieel geluk, vruchtbaarheid, rijkdom, gezondheid, beloning.

Pentakels Aas symboliseert net als de andere Azen een in ons sluimerend vermogen. Hier gaat het erom in onszelf of in onze omstandigheden een kans te ontdekken, die tot goede, tastbare resultaten zal leiden. Samen met de Aas van Bekers is dit de grote gelukskaart van de Kleine Arcana, maar we moeten er wel oog voor hebben.

Op deze positie geeft de kaart aan dat je omgeving je o.a. geluk en welvaart gunt. Misschien komt er juist wel een kans vanuit hun kant? Hou je ogen en oren open voor berichten die vreugde en geld brengen.

9. Hoop en idealen:

Koning van de Kelken

Kernwoorden: goede raad, grootmoedig, minnaar, invloed, helper, rijp, werelds.

Kelken Koning spiegelt de mannelijke kant van het element water, ons zoeken naar transcendente ervaringen en mystieke eenwording, of hoe je het onnoembare ook maar zou kunnen omschrijven. Op deze positie geeft deze kaart aan dat je hoopt dat je plannen zullen slagen en je uiteindelijk een 'rots in de branding' wordt.

10. De uitkomst:
De Magiër

Deze kaart betekent zelfbewustzijn en slimme handigheid en is het symbool van problemen die overwonnen worden en uitdagingen die tot een succesvol einde zullen worden gebracht. Het bijzondere vermogen van De Magiër tot het beïnvloeden van de werkelijkheid, berust op de grote harmonie tussen onze geest en onze intuïtie, tussen het bewuste en het onbewuste. Op het vlak van werk toont De Magiër dat we initiatief kunnen nemen. We zouden financieel succes kunnen hebben, een stapje hoger op de ladder kunnen komen of iets moeilijks kunnen volbrengen. Daarnaast geeft de Magiër aan dat we een beter totaalbeeld krijgen. In persoonlijke relaties wijst deze kaart op een periode van grote aantrekkingskracht. De Magiër geeft uitdrukking aan het besef van eenheid en de kracht die in deze relatie te vinden is.

"Een triomfantelijk nieuw begin door creatief succes – maar echt geluk komt alleen door zelfkennis."

Oftewel een heel positief resultaat. Opvallend is dat in deze uitleg weer het woord harmonie voorkomt en aangezien deze kaart op de positie 'resultaat' staat, is het waarschijnlijk dat je de balans en harmonie gaat vinden. De Magiër is een kaart van het eigen kunnen, je eigen vaardigheden gebruiken om succes te bereiken.

Samenvatting:
Al met al zoek je naar balans en harmonie. Je hebt in het verleden hierin tegenstand gehad, maar dit is nu voorbij. Je resultaten zijn erg positief en geven aan dat je wel gaat vinden wat je zoekt. Opvallend in deze legging is de rol van familie: Tien van de Pentakels en Aas van de Pentakels. Misschien kan je hulp en kansen vanuit hun richting verwachten. Pas op voor cynisme en stugheid (koning van de zwaarden), maar gebruik juist je eigen vaardigheden (de Magiër). Succes ermee .
pi_46160369
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb dit weekend denk ik wel tijd voor een legging, dus een dezer dagen doe ik een legging voor je.

Specifiek onderwerp, of een open legging?
Een open legging. Moet je nog iets weten? 29 juli 1977
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:40:41 #96
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46165433
huupia still waiting
pi_46165695
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Een open legging. Moet je nog iets weten? 29 juli 1977
In principe hoef ik niets te weten. Ik maak geen gebruik van astrologie o.i.d.
  zondag 11 februari 2007 @ 00:58:40 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46191886
Bij deze een legging voor LoveProfusion

De manier waarop ik leg verschilt. Op gevoel bepaal ik doorgaans de manier waarop ik een legging wil doen, tenzij er een specifieke wens is. In dit geval heb ik een legging voor je gedaan met 9 kaarten die de volgende aspecten belichten:

* De aanleiding die heeft geleid tot de legging (aanleiding)
* De chronologie (verleden / heden / toekomst)
* Jouw valkuil of wat het lijkt te zijn maar het niet is (illusie)
* Hoe jij je verhoudt tot je omgeving (jij / omgeving)
* Wat je zult bereiken (uitkomst)
* Het pad naar de uitkomst (gids)

Een anderhalf a twee jaar geleden deed ik regelmatig leggingen. Sindsdien eigenlijk nauwelijks meer. Het is maanden geleden dat ik voor het laatst een legging heb gedaan. Ik vond het leuk om weer eens een legging te doen.

Uit de legging kom je naar voren als iemand met een zeer sterke persoonlijkheid. Dit uit zich doordat je veel bereikt hebt, van aanpakken houdt en in staat bent om in een veranderende situatie ook je weg te vinden.

Eerlijkheid, waarheid, rede, doen wat juist is. Zij vormen in het kort de aanleiding voor deze legging. Je kunt dit zien als de bewuste of onbewuste vraag voor de legging. Je bent vrij rationeel ingesteld en probeert om door illusies heen te kijken en slechts de werkelijkheid te zien.

In het verleden heb je reeds je sporen verdiend. Je hebt bewezen dat je wilt vechten voor je zaak en daar ruimschoots resultaat mee behaalt. Zelfs degenen die het minder met jou op hebben erkennen je resultaten. Dit heeft je altijd een goed gevoel over jezelf gegeven, allicht zelfs te goed. Momenteel ben je bezig je horizon te verbreden en richt je je meer op jezelf. Op dit moment is wie je bent belangrijker dan wat je kunt. Het zelfvertrouwen dat er is maakt dat je weet dat je zult slagen wanneer je je inzet. Elke munt heeft echter 2 kanten. De zijde van de munt die boven ligt wordt niet slechts bepaald door je eigen inzet en vertrouwen. Je trekt de kar nu, waarbij je anderen vooruit trekt met jouw daden en inzichten, maar ook de andere kant zul je ervaren; de zijde van de munt waar je afhankelijk bent van je omgeving, op inzichten van anderen zult moeten vertrouwen of slechts zult kunnen volgen zal jou ook ten deel vallen.

Het zelfvertrouwen dat jou heeft gebracht waar je nu bent is tegelijkertijd je valkuil. Geloven in jezelf en zien wat je hebt bereikt is in essentie iets goeds, maar zoals met alles is “te” nooit goed. Probeer je niet te laten verblinden door je eigen succes en durf ook te aanvaarden wanneer er iets is dat je niet kunt of waar je geen raad mee weet.

Er is een groot verschil tussen jou en je omgeving. Dit is echter verre van negatief, zie de verhouding maar een beetje als peper en zout. Je houdt er van om voortvarend aan de slag te gaan en het ijzer te smeden als het heet is. Je houdt er niet van als iets dat half af is in de weg ligt. Je pakt het dan het liefst op om het direct af te maken. Je omgeving is een omgeving waar je veilig bent en altijd op terug kunt vallen als het nodig is. Je hebt de mensen om je heen die weten wat jouw noden zijn en die daarin kunnen voorzien als het nodig is.

Dit alles zal er toe leiden dat je andere aspecten van de wereld zult leren kennen. Innerlijke rijkdom zal jouw deel zijn.

De weg zal er een zijn waar je uiteindelijk op jezelf aangewezen zult zijn en zelf de weg zult moeten bepalen. Wees echter niet bang, je zult de weg zelf kunnen vinden door liefde en tact, wetend wat juist is.

Kaarten:

Aanleiding : Zwaarden Aas
Verleden : Staven 6
Heden : Staven Aas
Toekomst : Pentakels 6
Illusie : Staven Schildknaap
Jij : Staven 8
Omgeving : Bekers Koning
Uitkomst : Keizerin
Gids : Pentakels 9

Ik hoop dat je je er een beetje in kunt vinden en hoop vooral dat je er iets aan hebt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn of mocht je meer willen weten over de genoemde aspecten of kaarten, vraag dan gerust.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alicey op 11-02-2007 01:06:18 ]
  zondag 11 februari 2007 @ 02:11:59 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46193150
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:40 schreef huupia het volgende:
huupia still waiting
Als ik morgen geen kater heb dan leg ik hem voor je, anders maandag. Dat is een belofte en die breek ik niet .
Vrijheid
pi_46237997
Hoi Alicey,

Bedankt voor de legging. Ik zal vanavond uitgebreid reageren op de door jouw gedane legging.

Mjin collegaatje leest ook mee en zou het erg leuk vinden als je voor haar ook een legging zou kunnen doen.

Zou je dit eventueel kunnen doen?

Haar naam is Renu en zou graag wat meer willen weten over familieomstandigheden en dan voornamelijk op het gebied van gezondheid. (21-08-1963)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')