abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45843429
hahahahaaa ik was uit 1975 he
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:51:15 #77
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45843558
ja en ik uit '78

dus scheelt niet echt heel erg veel..

ps. ik houd van appeltaart
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45843607
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:51 schreef Normalneo het volgende:
ja en ik uit '78

dus scheelt niet echt heel erg veel..

ps. ik houd van appeltaart
haha dat is goed.. ik heb wel een vriend en 2 kinderen is dat erg?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:54:35 #79
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45843659
kriegen we dat weer ..weltrusten
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_45843701
welterusten!
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:50:14 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45847319
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:49 schreef huupia het volgende:

[..]

toppie

ik zit momenteel op een moeilijk punt in mijn leven, misschien geven de kaarten wat duidelijkheid.
Ok, een situatielegging dus. Komt goed .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:56:28 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45847356
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef mousy31 het volgende:

[..]

denk dat het heel veel zegt over een zware depressie die nog maar net achter de rug is.
bedankt voor de legging ik laat het ff rustig op me inwerken.
Ah dat verklaard een hoop ja, dat schijnt een heel ander licht op de kaarten. Sterkte met het eruit klauteren.
Vrijheid
  zondag 4 februari 2007 @ 21:11:31 #83
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45986991
BubbleBabe krijgt vanavond een legging van mij.. Ik heb zowiezo een nieuwe legging bedacht en wilde deze ook met jullie delen. Even kort wat informatie over de legging. Hij staat niet in boeken, maar ik verwacht dat hij erg "krachtig" zal zijn.

Ik zat te denken wat ik voor februari wilde bedenken. Ik zal er voor bubblebabe ook een foto bijdoen. Ik houd het gewoon algemeen en de naam van de legging is: "3 hit-points and central being"
In het geval van bubblebabe geven de "hit-points" aan de zijkanten van de triangel alleen maar advies wat de "zwakkere" aspecten zijn..waar ze aan kan werken dus..waar is verbetering mogelijk? In het midden hebben we de "central being". Deze stelt de persoon in kwestie centraal. Meer een persoonskaart is dat.

Ik heb de benodigde informatie van bubblebabe..en ga nu met haar aan de slag. Ik leg hier alles klaar. Mijn deken komt weer op de grond te liggen..zo zit ik wat makkelijker..ik zal een wierrook opsteken. Zoet.. enne een goed muziekje is ook niet verkeerd. Ik zal toch echt ff heel snel in die stemming moeten komen..! Enya dus..Enigma zou ook wel goed zijn..of iets in die geest.. Nou genoeg geluld..here we go..!

Ik probeer mijn gedachten vrij te maken van allerlei zaken..stress e.d. ook vooroordelen en prive shit. Dit doe ik door "leeg-te-denken". Alle storende factoren moeten bij mij uit de weg geruimd worden.. Nog even twee dingen over de legging: 1 de punten staan voor (top) het hoofd..wat kan je mentaal erg raken en tips om je daar-tegen te weren..

2 zijkanten van de zijflanken komen bepaalde zaken naar je toe..wat ervaar je op het gebied van handen-middel? wat zijn tips die ik je hiervoor kan geven? Laten we maar beginnen bubblebabe

geschud en gelegd : l laten we beginnen met de persoonskaart die in het midden van de pyramide ligt: de keizer. Hij kan erg nors en star overkomen..de persoonskaart is er eentje waarbij de houding al zittend wordt afgebeeld. Op zijn troon draagt deze persoon drie juwelen bij zich..kroon, scepter en bal. De bal zie ik als een "magische bal"..maar ik zie ook dat jij als persoon je in het midden begeeft. Waarschijnlijk ben je erg autoritair..soms is dat nodig geacht in je leven..je hebt eigenlijk heel veel controle. Het is meer een balans waar je je in laat verkeren. Het beschermt jou als persoon. Achter je grote bergen. Je hebt voor hete vuren gestaan! Jij plaatst jezelf niet per defintie op de voorgrond..je bent gewoon aanwezig!

De eerste hit-point kaart ik kies voor de top: de wereld: in je hoofd zou je willen dansen! Je zou de centrale figuur in de krans willen zijn..al je mentale dromen komen hierop uit. Nog meer een balans willen vinden de regels door-gronden en nog-meer genieten! Wie niet zou je zeggen??!! Iedereen toch wel??! Jah vele met jou.. als tip kan ik je geven je grensen te-doorbreken..om juist tot een centraal punt te geraken. Een manier om grenzen te-doorbreken kan fantasie zijn..in het hoofd speelt dat immers heel veel..put kracht uit bepaalde zaken die jou aan-trekken..je hoeft niet tegen jezelf te liegen als je ziet dat iets werkt daardoor..en je houdt jezelf niet voor de gek..het zijn jou gedachtes die jou in die geweldige positie kunnen plaatsen..ik hoop voor je dat je ooit mag dansen in jouw wereld en niks je tegenhoudt!..

Dan de hitpoints van de zijkanten..dus meer op middel..niveau..tastbaar..
links de "gehangene" en rechts aas van de staven de gehangene is een persoonskaart..ik zie zowiezo dat de kaarten in deze legging heel erg sterk zijn..het zijn vooral "grote arcana kaarten"..de gehangene wil veel vanuit een roze bril bekijken..het gevaar is echter dat deze daardoor aan de linker kant wordt vertroebelt door misintrepretatie.. je zou je graag op je gemak willen voelen dmv jouw manier van kijken alleen sommige zullen dit niet zo snel begrijpen en kunnen daardoor zaken verstoren..als jij bijv. in een bepaalde situatie zou zitten waarin jij je het prettigst voelt..bijv. door onbewuste meditatie kan het zijn dat je gestoord wordt..zoek daarom een juiste hoeveelheid kracht..om niet gestoord te worden tijdens dit proces..het zal je blijdschap verhogen zonder al die storingen..leg bijv. de storingen niet bij jezelf..maar verschuif ze..en neem die tijd voor jezelf om totaal even niet gestoord te worden! Jij hoeft niet gestoord te worden begrijp dat goed..en als jouw wereld mooi is hoeft hij niet in 1 sec. verbroken te worden..je mag langer genieten dan dat!

De rechter zijde..aas van de staven is belangrijk en op dit punt ben je extra vatbaar! Heel veel nieuwe zaken worden je aangeboden..het kan zelfs zo zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet! Wees bereidt om iig iets aan te pakken en niet alles te laten schieten wat je wordt aan-geboden..maak desnoods voor jezelf op papier een stappenplan van deze maand..wat wil je persee gedaan hebben..lukt het niet pech..lukt het wel prima! dan kun je jezelf alleen maar een schouderklopje geven..kijk uit dat teveel je niet om-ver-werpt.. bescherm je hiervoor.

Dit was de legging bubblebabe.. vertel maar eens wat je ervan vond ik vond hem leuk en zeer krachtig zoals al aangaf! good luck meid!

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 04-02-2007 21:27:25 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:39:35 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46030985
quote:

[..]

toppie

ik zit momenteel op een moeilijk punt in mijn leven, misschien geven de kaarten wat duidelijkheid.
Vandaag doe ik een legging voor je .
Vrijheid
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:56:41 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46056327
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 07:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Vandaag doe ik een legging voor je .
Sorrie, gaat niet lukken, morgen dus .
Vrijheid
  donderdag 8 februari 2007 @ 21:28:02 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46120444
quote:

[..]

toppie

Heb je toch een geboortedatum/plaats voor me trouwens, ik heb nou twee keer gelegd maar ik twijfel en wil het goed doen.
Vrijheid
pi_46120565
Iemand die ik een dezer dagen nog kan verblijden met een legging? Iemand die mij nog kan verblijden met een legging?
pi_46122115
JA mij!!!!!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46131119
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef Alicey het volgende:
Iemand die ik een dezer dagen nog kan verblijden met een legging? Iemand die mij nog kan verblijden met een legging?
Alicey
Ik heb waarschijnlijk deze week nog wel tijd om een legging voor je te doen . En anders volgende week. Een eventuele vraag, je volledige naam en adresgegevens (aantal gegevens die je wil vrijgeven mag je zelf bepalen) mag je aan me mailen of PM-en. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde legmethode?

@ Darklight: Ik maak jouw legging vandaag af. Ik wou hem eigenlijk vorige week al doen maar het was er nog niet van gekomen .
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:50:58 #90
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46136065
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je toch een geboortedatum/plaats voor me trouwens, ik heb nou twee keer gelegd maar ik twijfel en wil het goed doen.
18-06-1971amsterdam
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:52:33 #91
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46148313
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Alicey
Ik heb waarschijnlijk deze week nog wel tijd om een legging voor je te doen . En anders volgende week. Een eventuele vraag, je volledige naam en adresgegevens (aantal gegevens die je wil vrijgeven mag je zelf bepalen) mag je aan me mailen of PM-en. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde legmethode?

@ Darklight: Ik maak jouw legging vandaag af. Ik wou hem eigenlijk vorige week al doen maar het was er nog niet van gekomen .
Is prima, wacht wel
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:01:13 #92
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46148666
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:44 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Alicey
Geartsjuh!
quote:
Te gek! Ik hoop inzicht te vinden in wat ik nu eigenlijk wil in de toekomst en welke kansen ik moet pakken die er liggen.

Ik heb je wat gegevens gestuurd via PM. Ik hoor wel of dat voldoende is.

Alvast bedankt!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 19:02:18 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46148712
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef LoveProfusion het volgende:
JA mij!!!!!
Ik heb dit weekend denk ik wel tijd voor een legging, dus een dezer dagen doe ik een legging voor je.

Specifiek onderwerp, of een open legging?
pi_46151470
Voor Darklight:
Een algemene legging volgens de methode van het Keltisch Kruis:

1. Huidige positie:
De Heremiet (oftewel de Kluizenaar)

Kernwoorden: teruggetrokkenheid, voorzichtigheid, rust, zoektocht, analyse, eenzaamheid, meester van de tijd.

De Kluizenaar of Heremit is de kaart van de teruggetrokkenheid. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht. Met betrekking tot werk staat deze kaart voor zelfbezinning waarin we duidelijk moeten krijgen wat we werkelijk willen bereiken. Ook kan De Kluizenaar staan voor onze werkhouding en toont hij ons dat ernst, kalmte, bedachtzaamheid en alleen-zijn tot een grotere innerlijke tevredenheid zullen leiden. Op het niveau van bewustzijn trekken we ons terug om tot ons ware zelf te komen. Zo'n periode kan gepaard gaan met vasten, meditatie of spirituele oefeningen. In persoonlijke relaties bezit deze kaart enige ambivalentie omdat ze ook voor vereenzaming binnen een verbintenis kan staan. Maar de belangrijkste betekenis zit hier toch ook in de zekerheid over wat werkelijk belangrijk voor ons is.

"Vertrouw op het eigen innerlijk en ga een eigen weg teneinde geluk en succes te bereiken."

2. Directe invloeden:
Negen van de Pentakels

Kernwoorden: voltooiing, materieel geluk, succes, vervulling, luxe, zekerheid.

Pentakels Negen geldt in de traditionele duiding als de financiële gelukskaart, die een meestal onverwachte winst belooft. Een buitenkansje, een lot uit de loterij, maar deze kaart kan ook op innerlijke verrijking duiden. Ook staat deze kaart voor het gevangen zijn in een ‘gouden kooi’: ingesloten zijn in welvaart, eenzaam zijn in je geluk.

Kaart 1 en 2 hebben vaak direct met elkaar te maken. Een verband hierin zou kunnen zijn dat je nu nadenkt over wat je wil op het gebied van welvaart, zekerheid en/of financiën. Misschien overweeg je nu wat echt belangrijk voor je is op dit gebied?

3. Recente invloeden:
De Gematigdheid

Harmonie, evenwicht en zielerust zijn typerend voor deze kaart. De Gematigdheid toont gevoelde vreugde wanneer we gezond zijn en in innerlijk evenwicht. De kaart symboliseert 'de juiste maat'. Indien van toepassing vertegenwoordigt deze kaart ook genezing en beter worden. Ten aanzien van ons werk betekent Gematigdheid dat we met een zekere gelatenheid onze taken uitvoeren in een werktempo waarbij we ons prettig voelen zonder erg veel of erg weinig te presteren. In verband met bewustzijn vertegenwoordigt deze kaart een overeenstemming tussen lichaam, ziel en geest. We komen met onszelf in het reine en laten kwellende zelftwijfel achter ons. In persoonlijke relaties wijst Gematigdheid op een periode van tevreden harmonie en een vriendelijke, open omgang met elkaar. Geen opdringerige activiteiten maar een innerlijk beleefde intimiteit.

"Het materiële en spirituele worden in evenwicht gebracht en dit brengt innerlijke rust."

Ik vermoed hier dat je gematigdheid wil aanbrengen in de situatie waarin je nu zit of dat probeert te doen. Je zoekt een balans of wil graag een balans aanbrengen. Misschien heb je dat nu ook al deels bereikt?

4. Voorbije invloeden:
De Gehangene

"Men moet een relatie in een nieuw licht bezien: een band breken of opofferen."

Deze kaart geeft aan dat we vastgelopen zijn. De passiviteit waartoe we nu veroordeeld zijn lijkt op de herstelperiode van een ziekte. In verband met werk wijst deze kaart op stagnatie en uitstel. Het gaat vooral om kleine, hinderlijke en vertragende gebeurtenissen. Hardnekkigheid of forceren levert hier niets op. Pas wanneer we in staat zijn anders te gaan denken en de dingen opnieuw te bekijken, zullen de problemen verdwijnen. Op het niveau van bewustzijn duidt De Gehangene op een persoonlijke crisis, we hebben ons ergens op blind gestaard. Wanneer we wel inzien dat we vastzitten, maar niet zien wat we verkeerd hebben gedaan, vinden we baat bij een geduldig naar binnen schouwen en als we maar lang genoeg met het probleem bezig zijn dient zich onvermijdelijk het inzicht aan. Persoonlijke relaties worden als teneerdrukkend ervaren, of er is geen relatie en inspanningen op dit vlak worden vooralsnog niet beloond.

Op deze positie geeft de Gehangene aan dat de periode van stagnatie, uitstel en hinderlijke gebeurtenissen een gepasseerd station is. Dit heb je al gehad.

5. Het mogelijke doel:

Ridder van de Kelken

Kernwoorden: uitnodiging, voorstel, nieuwe liefde, tederheid, opwinding.

Kelken Ridder staat voor een liefdevolle en vredige sfeer en voor een goed humeur. De kaart representeert harmonieuze overeenstemming, romantische dromen en de stemming waarin we verliefd kunnen zijn.

In combinatie met de gematigdheid denk ik dat deze kaart betekent dat het doel van de situatie is om harmonie en vrede te bereiken. De balans dus. Ook kan hij betrekking hebben op (liefdes)vervulling.

6. Toekomstige invloeden:
Tien van de Pentakels

Kernwoorden: succes, zekerheid, fundament, groei, stevig, welstand, rijkdom, gezin, voorouders

Pentakels Tien staat voor een periode van zekerheid, stabiliteit en onbezorgdheid in het dagelijkse leven. In de toekomst kan je hier meer waarschijnlijk meer van verwachten. Het kan ook te maken hebben met het erkennen van erfgoed, achter je voorouders staan en in een groep of gezin worden opgenomen. Het is iig een positieve kaart. Je krijgt wat je toekomt.

7. Negatieve emoties:
Koning van de Zwaarden

Kernwoorden: besluitvaardig, strijd, discussie, scherpzinnig, cynisme.

Zwaarden Koning vertegenwoordigt de mannelijke zijde van het luchtelement. Het gaat hier om de kracht van het slimme, snelle en gewiekste verstand. Met dit talent kunnen we dingen inzien, begrijpen, analyseren en doorgronden. Maar wanneer er teveel nadruk op ligt kunnen schaduwkanten, zoals koppigheid en cynische kritiek, de kop opsteken. Aangezien deze kaart op de positie 'negatieve emoties' ligt is dit laatste vooral belangrijk. Pas op voor stugheid, superioriteitsgevoel. Probeer je juist flexibel op te stellen.

8. Familie en vrienden:
Aas van de Pentakels

Kernwoorden: materieel geluk, vruchtbaarheid, rijkdom, gezondheid, beloning.

Pentakels Aas symboliseert net als de andere Azen een in ons sluimerend vermogen. Hier gaat het erom in onszelf of in onze omstandigheden een kans te ontdekken, die tot goede, tastbare resultaten zal leiden. Samen met de Aas van Bekers is dit de grote gelukskaart van de Kleine Arcana, maar we moeten er wel oog voor hebben.

Op deze positie geeft de kaart aan dat je omgeving je o.a. geluk en welvaart gunt. Misschien komt er juist wel een kans vanuit hun kant? Hou je ogen en oren open voor berichten die vreugde en geld brengen.

9. Hoop en idealen:

Koning van de Kelken

Kernwoorden: goede raad, grootmoedig, minnaar, invloed, helper, rijp, werelds.

Kelken Koning spiegelt de mannelijke kant van het element water, ons zoeken naar transcendente ervaringen en mystieke eenwording, of hoe je het onnoembare ook maar zou kunnen omschrijven. Op deze positie geeft deze kaart aan dat je hoopt dat je plannen zullen slagen en je uiteindelijk een 'rots in de branding' wordt.

10. De uitkomst:
De Magiër

Deze kaart betekent zelfbewustzijn en slimme handigheid en is het symbool van problemen die overwonnen worden en uitdagingen die tot een succesvol einde zullen worden gebracht. Het bijzondere vermogen van De Magiër tot het beïnvloeden van de werkelijkheid, berust op de grote harmonie tussen onze geest en onze intuïtie, tussen het bewuste en het onbewuste. Op het vlak van werk toont De Magiër dat we initiatief kunnen nemen. We zouden financieel succes kunnen hebben, een stapje hoger op de ladder kunnen komen of iets moeilijks kunnen volbrengen. Daarnaast geeft de Magiër aan dat we een beter totaalbeeld krijgen. In persoonlijke relaties wijst deze kaart op een periode van grote aantrekkingskracht. De Magiër geeft uitdrukking aan het besef van eenheid en de kracht die in deze relatie te vinden is.

"Een triomfantelijk nieuw begin door creatief succes – maar echt geluk komt alleen door zelfkennis."

Oftewel een heel positief resultaat. Opvallend is dat in deze uitleg weer het woord harmonie voorkomt en aangezien deze kaart op de positie 'resultaat' staat, is het waarschijnlijk dat je de balans en harmonie gaat vinden. De Magiër is een kaart van het eigen kunnen, je eigen vaardigheden gebruiken om succes te bereiken.

Samenvatting:
Al met al zoek je naar balans en harmonie. Je hebt in het verleden hierin tegenstand gehad, maar dit is nu voorbij. Je resultaten zijn erg positief en geven aan dat je wel gaat vinden wat je zoekt. Opvallend in deze legging is de rol van familie: Tien van de Pentakels en Aas van de Pentakels. Misschien kan je hulp en kansen vanuit hun richting verwachten. Pas op voor cynisme en stugheid (koning van de zwaarden), maar gebruik juist je eigen vaardigheden (de Magiër). Succes ermee .
pi_46160369
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb dit weekend denk ik wel tijd voor een legging, dus een dezer dagen doe ik een legging voor je.

Specifiek onderwerp, of een open legging?
Een open legging. Moet je nog iets weten? 29 juli 1977
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:40:41 #96
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46165433
huupia still waiting
pi_46165695
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Een open legging. Moet je nog iets weten? 29 juli 1977
In principe hoef ik niets te weten. Ik maak geen gebruik van astrologie o.i.d.
  zondag 11 februari 2007 @ 00:58:40 #98
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46191886
Bij deze een legging voor LoveProfusion

De manier waarop ik leg verschilt. Op gevoel bepaal ik doorgaans de manier waarop ik een legging wil doen, tenzij er een specifieke wens is. In dit geval heb ik een legging voor je gedaan met 9 kaarten die de volgende aspecten belichten:

* De aanleiding die heeft geleid tot de legging (aanleiding)
* De chronologie (verleden / heden / toekomst)
* Jouw valkuil of wat het lijkt te zijn maar het niet is (illusie)
* Hoe jij je verhoudt tot je omgeving (jij / omgeving)
* Wat je zult bereiken (uitkomst)
* Het pad naar de uitkomst (gids)

Een anderhalf a twee jaar geleden deed ik regelmatig leggingen. Sindsdien eigenlijk nauwelijks meer. Het is maanden geleden dat ik voor het laatst een legging heb gedaan. Ik vond het leuk om weer eens een legging te doen.

Uit de legging kom je naar voren als iemand met een zeer sterke persoonlijkheid. Dit uit zich doordat je veel bereikt hebt, van aanpakken houdt en in staat bent om in een veranderende situatie ook je weg te vinden.

Eerlijkheid, waarheid, rede, doen wat juist is. Zij vormen in het kort de aanleiding voor deze legging. Je kunt dit zien als de bewuste of onbewuste vraag voor de legging. Je bent vrij rationeel ingesteld en probeert om door illusies heen te kijken en slechts de werkelijkheid te zien.

In het verleden heb je reeds je sporen verdiend. Je hebt bewezen dat je wilt vechten voor je zaak en daar ruimschoots resultaat mee behaalt. Zelfs degenen die het minder met jou op hebben erkennen je resultaten. Dit heeft je altijd een goed gevoel over jezelf gegeven, allicht zelfs te goed. Momenteel ben je bezig je horizon te verbreden en richt je je meer op jezelf. Op dit moment is wie je bent belangrijker dan wat je kunt. Het zelfvertrouwen dat er is maakt dat je weet dat je zult slagen wanneer je je inzet. Elke munt heeft echter 2 kanten. De zijde van de munt die boven ligt wordt niet slechts bepaald door je eigen inzet en vertrouwen. Je trekt de kar nu, waarbij je anderen vooruit trekt met jouw daden en inzichten, maar ook de andere kant zul je ervaren; de zijde van de munt waar je afhankelijk bent van je omgeving, op inzichten van anderen zult moeten vertrouwen of slechts zult kunnen volgen zal jou ook ten deel vallen.

Het zelfvertrouwen dat jou heeft gebracht waar je nu bent is tegelijkertijd je valkuil. Geloven in jezelf en zien wat je hebt bereikt is in essentie iets goeds, maar zoals met alles is “te” nooit goed. Probeer je niet te laten verblinden door je eigen succes en durf ook te aanvaarden wanneer er iets is dat je niet kunt of waar je geen raad mee weet.

Er is een groot verschil tussen jou en je omgeving. Dit is echter verre van negatief, zie de verhouding maar een beetje als peper en zout. Je houdt er van om voortvarend aan de slag te gaan en het ijzer te smeden als het heet is. Je houdt er niet van als iets dat half af is in de weg ligt. Je pakt het dan het liefst op om het direct af te maken. Je omgeving is een omgeving waar je veilig bent en altijd op terug kunt vallen als het nodig is. Je hebt de mensen om je heen die weten wat jouw noden zijn en die daarin kunnen voorzien als het nodig is.

Dit alles zal er toe leiden dat je andere aspecten van de wereld zult leren kennen. Innerlijke rijkdom zal jouw deel zijn.

De weg zal er een zijn waar je uiteindelijk op jezelf aangewezen zult zijn en zelf de weg zult moeten bepalen. Wees echter niet bang, je zult de weg zelf kunnen vinden door liefde en tact, wetend wat juist is.

Kaarten:

Aanleiding : Zwaarden Aas
Verleden : Staven 6
Heden : Staven Aas
Toekomst : Pentakels 6
Illusie : Staven Schildknaap
Jij : Staven 8
Omgeving : Bekers Koning
Uitkomst : Keizerin
Gids : Pentakels 9

Ik hoop dat je je er een beetje in kunt vinden en hoop vooral dat je er iets aan hebt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn of mocht je meer willen weten over de genoemde aspecten of kaarten, vraag dan gerust.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alicey op 11-02-2007 01:06:18 ]
  zondag 11 februari 2007 @ 02:11:59 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46193150
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:40 schreef huupia het volgende:
huupia still waiting
Als ik morgen geen kater heb dan leg ik hem voor je, anders maandag. Dat is een belofte en die breek ik niet .
Vrijheid
pi_46237997
Hoi Alicey,

Bedankt voor de legging. Ik zal vanavond uitgebreid reageren op de door jouw gedane legging.

Mjin collegaatje leest ook mee en zou het erg leuk vinden als je voor haar ook een legging zou kunnen doen.

Zou je dit eventueel kunnen doen?

Haar naam is Renu en zou graag wat meer willen weten over familieomstandigheden en dan voornamelijk op het gebied van gezondheid. (21-08-1963)
  maandag 12 februari 2007 @ 15:14:53 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46238737
quote:
Op maandag 12 februari 2007 14:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi Alicey,

Bedankt voor de legging. Ik zal vanavond uitgebreid reageren op de door jouw gedane legging.

Mjin collegaatje leest ook mee en zou het erg leuk vinden als je voor haar ook een legging zou kunnen doen.

Zou je dit eventueel kunnen doen?

Haar naam is Renu en zou graag wat meer willen weten over familieomstandigheden en dan voornamelijk op het gebied van gezondheid. (21-08-1963)
Ik wil wel een keer voor Renu leggen, maar het kan wel even duren eer ik tijd heb voor een legging. Dat zal ben ik bang toch pas ergens in het volgende weekend of er na zijn. Wil ze specifiek een legging van mij of is het ook goed als iemand anders legt? In het laatste geval zouden we het dan zo kunnen doen dat als iemand anders eerder tijd heeft diegene een legging doet.
pi_46238819
Ik zou graag van iemand een open legging willen een keertje, eens zien of er wat leuks uitkomt....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46239181
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik wil wel een keer voor Renu leggen, maar het kan wel even duren eer ik tijd heb voor een legging. Dat zal ben ik bang toch pas ergens in het volgende weekend of er na zijn. Wil ze specifiek een legging van mij of is het ook goed als iemand anders legt? In het laatste geval zouden we het dan zo kunnen doen dat als iemand anders eerder tijd heeft diegene een legging doet.
Ik denk dat het haar niet veel uitmaakt. Ze vond jouw legging in ieder geval erg treffend qua mij, maar kom ik vanavond op terug. Ze maakt zich ernstig zorgen om zieke familie-leden.
  maandag 12 februari 2007 @ 15:42:08 #104
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46239763
Dan kan ze misschien het beste aansluiten bij de "wachtrij" en wachten op de eerste die tijd heeft voor een legging, LoveProfusion.

Houd er trouwens wel rekening mee dat ik (of een andere legger) geen wonderen kunnen verrichten of haar kunnen vertellen wat er gebeurt of wat ze moet doen..
  maandag 12 februari 2007 @ 15:57:51 #105
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46240346
ik wil hier best tijd voor vrijmaken en dan doe ik dezelfde legging als bubblebabe, maar iid verwacht geen wonderen..ik zal hoogstens wat tips kunnen geven en het bewustzijn kunnen verruimen..danwel bevestigen, maar ik kan niemand via kaarten gaan helen oid. zowiezo wil ik wel even weten of dit voor haar is of voor haar familie en informatie als nickname, plaats en geb. datum zou ik moeten hebben. En dan krijgt ze van mij vanavond zo'n "three hit-points" legging.

Dus laat maar even horen..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:30:05 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46252793
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef jogy het volgende:
Dat is een belofte en die breek ik niet .
Tenzij mijn internet raar doet. En dat deed het gisteren .
Vrijheid
  dinsdag 13 februari 2007 @ 08:37:12 #107
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46252859
ja jogy, same here..zowel de mailboxen als fok hadden wat problemen..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 09:06:33 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46253144
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 08:37 schreef Normalneo het volgende:
ja jogy, same here..zowel de mailboxen als fok hadden wat problemen..
Ah goed om te weten, ik had echter met vanalles en nog wat problemen. Niet alleen FOK! Vreemd .
Vrijheid
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:57:24 #109
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46267426
k als er iemand interesse heeft: laat je vooral even horen nu ik doe vanavond graag een legging voor iemand.

graag
-leeftijd, geb. datum

als ik een bepaalde richting in kan slaan of als je iets meer wilt weten(een wat specifiekere vraag hebt) zal ik kunnen kijken wat ik ermee kan doen. Er zijn immers vele legmethodes. Mocht je het erg algemeen willen hebben, maar bijv. willen weten waar je "raakvlakken" liggen dan kan ik voor je een legging als bubblebabe doen(hierboven)

dus ik hoor het wel..
pi_46271208
Ja hier 1tje graag

Een open legging als het kan.

Ben 29 jaar, 25-10-1977
; erodrommel

[ Bericht 3% gewijzigd door erodome op 13-02-2007 22:07:10 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:21:02 #111
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46271468
erodome k jij bent de "gelukkige" ik ga zo met je aan de slag
pi_46271596
Tnxxxxxx
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:32:15 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46272010
Huupia, lang verwacht en toch gekomen!

Algemene legging voor jou. Hoop dat je er wat aan hebt .

Klikbaar voor grotere versie

Bewustzijn
De ster
Zoals het water terugvloeit in de oceaan zo voel je de wens je daarin op te laten lossen, in harmonie met je omgeving te zijn. Je zit in de natuur onder de sterrenhemel en verliest je in de uitgestrektheid van het universum. Sta deze gevoelens toe. Je voelt je natuurlijkheid, zegt ja tegen je lichaam, je geest en je ziel. Deze kaart herinnert je eraan hoe geweldig dit geschenk is, een mens durven te zijn. Wat je problemen op dit moment ook mogen zijn, bezin je daarop.

Gevoelens en tegenstrijdigheid daarin
1 Schildknaap van pentakels
Hij is de student, de leerling, de mediterende. Hij bevindt zich in het hier en nu, verbaasd over de schoonheid die hem omringt. Hij is de kunstenaarsleerling die volledig in het scheppen van zijn creatie opgaat. Hij is mooi, spiritueel en rijk. Zijn gevaar is overmatige zindelijkheid, hij mag zijn handen niet vuil maken maar misschien moet hij dat toch...
De Schildknapen werken als een balans, terwijl de energie van de ridders duidelijk beweging uitdrukt. De schildknaap kan voor zowel de vrouwelijke als de mannelijke energie staan, terwijl de ridder naar het mannelijke neigt. Van de schildknapen schijnt alleen die van de kelken oprecht met andere een relatie aan te willen gaan, de rest kunnen rustig alleen spelen. De ridders zijn bereid het leven van andere te leren kennenen ze tegemoet te treden, ieder op zijn eigen manier. Zij bezitten een paard welke beweging en mannelijkheid voorstelt. Zij dragen een uitdrusting die inzicht en tegelijkkertijd de noodzaak aan zelfverdediging symboliseert. Ze zijn op avontuur in de gevaarlijke wereld.

2 De zegewagen
Een kracht zet je aan je thuis, je beroep, je woning te verlaten. Daarbij zit je vol energie en nieuwsgierigheid. Je wil de wereld daarbuiten onderzoeken en ontdekken. Je weet wat je wilt en je zet het om in daden. De strijd, het lang en breed overwegen is voorbij. niets houd je meer tegen, je bent zelfverzekerd en je wilt voorwaarts gaan. je snelheid is hoog en het is je taak de twee uitersten in jezelf in dezelfde richting te leiden. Als je een racewagen voor jezelf koopt moet je hem ook kunnen besturen. Je moet oppassen dat je wil je gevoel en je oernatuur niet vermorzelt

duiding:
een bepaalde richting
overwinning, helderheid
balans tussen uitersten
jeugdige overmoed
frisse, nieuwe kracht

Onderbewustzijn
5 van kelken
Een man in het zwart gehuld bekijkt drie omgevallen kelken. Achter hem staan nog twee andere/ Op de achtergrond zien we een burcht met een brug over de rivier maar die ziet hij pas als hij zich omdraait, als hij met het verlies van het verleden heeft afgerekend. Dan pas kan hij verder gaan over de brug nmaar een nieuwe toekomst. Zolang hij verdrietig is over voorgaande gebeurtenissen is hij blind voor het nieuwe

Duiding:
verdriet, scheiding en verlies.
Afrekenen met het verleden.
Een ommekeer van 180 graden is noodzakelijk

Verleden
4 van staven
Deze kaart is een uitnodiging om mee te feesten, te lachen en te dansen. Het leven is het pas waard om te leven als het tot een groot feest geworden is. De deur is open, wij zijn overal welkom. Het is een goed moment om ons bij verschillende groepen aan te sluiten, onze energie met andere te delen, andere toe te laten en de muren die we tegenover andere opgeworpen hebben af te breken

duiding:
feesten, optimisme, positiviteit
levensvreugde
het leven is een feest
je bent welkom

Toekomst
6 van zwaarden
We zien een schipper, een vrouw en een kind in een boot. Zes zwaarden steken in de boot. de oever is op de achtergrond. De mensen, mogelijk een gezin, vare neen onbekende toekomst tegemoet. Het enige wat hen rest is zijn voorbije pijnlijke ervaringen, zorgen en hoop op een betere toekomst - gesymboliseerd door de zwaarden. De houding van de vrouw laat zien, dat zij in haar situatie, die zeer lang zorgwekkend is geweest berust heeft. zij schijnt zich in haar lot te schikken. Zij gaat door een moeilijke periode van haar leven

reis naar een onbekende toekomst
oude zorgen en angsten maar ook hoop
berusting in het lot.

Jij in verhouding tot jezelf
Koningin van zwaarden
De sterke moeder, de voorbeeldige opvoedster, de verbitterde weduwe, de vitterige echtgenote, de succesvolle zakenvrouw. Welke positie ze ook inneemt ze heeft het door strijd bereikt, door de overwinningen en nederlagen va nde ridder. Zij heeft zowel belangstelling als een hard oordeel, zij is afwisselend zacht en streng. Zij heeft van het lijden moeten leren en dat is zij niet vergeten. En dat zal ze ook aan andere doorgeven.

Jij in verhouding tot andere en andersom
Aas van pentakels
De pentakel wijst naar boven en staat dus voor het goddelijke. De goddelijke energie, die het hele bestaan doortrilt, splitst zich in de vijf elementen. Het zijn verschillende soorten kracht in elk element En zo vinden wij ons geschenk in elke graspriet, in iedere boom en in onzelf het goddelijke. Wanneer we dat hebben ingezien, zijn we vanuit de tuin door de poort naar de vrijheid gegaan. De bergen schitterenop de achtergrond - hebben ingezien dat wij niets weten. Het is een wonderbaarlijke wereld, zij is een mysterie. Wij weten niet waarom en waar de gaven vandaan komen en wanneer ze weer teruggenomen worden. Neem ze aan, accepteer ze en leer om ze weer los te laten.

Duiding:
Het leven als een mysterie
de vijf elementen als manifestatie van de goddelijke energie
wij zelf en alles om ons heen is goddelijk
het aannemen en loslaten van geschenken
het 'ja'

Hoop/vrees
De dood
Het is voorbij. Het oude sterft en iets nieuws kan in je groeien. Altijd wanneer er iets sterft ontstaat er iets nieuws, zoals het zaad dat openspringt en tot bloem wordt, of de rups die haar cocon spint en tot vlinder getransformeerd wordt. In het sterven ervaren wij het deel in onszelf wat nooit dood gaat, dat altijd fris en nieuw is en steeds verandert. Kijk wat het thema dood voor je betekent, welke angsten daarmee verbonden zijn.

Duiding
overgaan in een nieuwe dimensie
loslaten van de binding met de materiele wereld
verlossing, verandering
je sterft ieder moment
verlies
orgasme
verleden tijd

Resultaat/synthese/voorruitzicht/aanwijzing
2 van zwaarden
Een vrouw in een wit gewaad zit op een sokkel voor de zee. Ze is geblindoekt en kruist haar armen voor haar borst. Haar beide handen houden een zwaard vast
De houding van de vrouw laat zien dat zij zich voor haar gevoelens wilt beschermen. Ze straalt angst en wrevel uit en we kunnen zien hoe zij de gevoelens in haar hart met gekruiste armen afschermt. Zij schijnt onst te willen zeggen dat wij haar met rust moeten laten! Zij sluit zichzelf buiten. Zwaarden twee, benoem 2 dingen die je belemmeren.

onvermogen een beslissing te nemen
het gevoel vastgelopen te zijn
zelfbescherming, terugtrekken
angst voor gevoelens

Wat je problemen ook zijn, ze zijn niet onoverkomelijk, er is altijd wel iets dat het allemaal zin geeft zullen we maar zeggen. Staar je niet blind op de slechte dingen maar ga ook op zoek naar de leuke. Er is wel iets van verandering nodig zegt je gevoel maar wil je je handen vuil maken om het ook daadwerkelijk tot uitvoer te brengen?

Ik hoop dat het iets voor je betekend en excuus voor de vertraging .
Vrijheid
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:44:34 #114
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46275754
Voor Erodome:
ik doe voor jou ook de "three-hit-points en central being legging". De raakvlakken van de pyramide geven bepaalde aspecten weer waar je eventueel wat mee kunt doen en/of die op jou van toepassing zullen zijn. De kaart in het midden: de central being is de persoonskaart..de centrale kaart..van jouw persoontje..

laten we maar beginnen met het schudden en gewoon eens even kijken of ik een goede connectie kan leggen. Daarna ga ik ze uitleggen en kiezen.

Zo Erodome, alles ligt nu voor me..

de 1e kaart: de persoonskaart: de gehangene je bekijkt graag dingen van de andere kant. Op de kaart hang je op de kop en dit is een bewuste instelling die je hebt gemaakt of waar je voor hebt gekozen. Het ziet er naar mijn mening niet uit dat dit zal veranderen. Het is een beetje een speelse manier hoe het er-uit ziet..er is eigenlijk helemaal niks vastgebonden aan de boom, kwa handen en voeten..(t-boom) waaraan je hangt..je bent heel erg vrij in allerlei opvattingen en heel geduldig. Je kunt alle kanten op..voor jou is het niet links of rechts..maar eerder door het midden!

Voor je gevoel (de bovenste kaart): kelken 4 onder de boom heb je voor je gevoel al heel wat verworven. Je houdt vaak vast om bepaalde zaken alleen te bereiken vooral als je ze bijna hebt afgerond. Persoonlijk vind ik hulp aan-pakken geen slecht plan voor jou of voor wie dan ook aangezien het vaak om een vriendelijk gebaar gaat. Het aanvaarden van hulp kan er wel eens voor zorgen dat je verder kan naar een volgens niveau kwa zaken e.d. Misschien kies je ervoor om dit toch alleen te doen..dan blijf je onder die boom zitten en wacht je tot de kelk die je wordt aangeboden, waarvan je eigenlijk niet weet wat er-in zit vervolgens misschien verdwijnt en dan probeer je deze zelf te "verkrijgen". Bedenk echter wel dat zo'n gebaar vaak niet zomaar op je pad komt, maar je bent nog ten aller tijde vrij om zelf die keuze te maken..ook al is die keuze natuurlijk niet zwart-wit.

De flanken..links: kelken twee iets of iemand wil je aanraken, een verbintenis met je aangaan. Je weet niet precies wat je hiermee moet..terwijl deze een stap naar voren gat zetten blijf jij neutraal staan..echter een actie van deze persoon zal ook leiden tot een actie bij jou..ik denk dat je deze persoon eerst diep in de ogen gaat kijken voordat je er-wat-mee-gaat doen. Dit zou eerder in een heldere tijd kunnen voortkomen dan in een grauwe periode. Bijv. de lente. En dit zou ook wel eens verliefdheid kunnen betekenen!

Dan aan de andere zijde..het reizen en de wereld verkennen. Iets willen zien en meemaken..staven 2 je houd een stok vast en in de andere hand een wereldbol. Je kijkt naar de verte..zal deze tijd voor jou komen? Ik denk wel dat dit een degelijk aspect van jou uitmaakt..dat dit misschien een ventilatieklep is om ook weer de wereld eens anders te zien zoals velen hem hetzelfde zouden kunnen zien in jouw omgeving.

Dit was het..en als je vragen hebt hoor ik het graag..leuke legging iig..goede basis..om mee verder te gaan..ik denk dat je in de bloei van je leven begint te komen! en dat er een hele interessante tijd voor je aan kan komen..als ik even naar alle kaarten bij elkaar kijk zie ik echt een persoon die een hele duidelijke keuze heeft gemaakt en klaar staat voor volgende stappen. Succes iig

en de spreuk uit het boekje chinese wijsheden:
beter zonder boeken,
dan alles geloven wat erin staat

[ Bericht 2% gewijzigd door Normalneo op 13-02-2007 22:14:58 ]
pi_46277204
Eerst even snel een bedankje voor de moeite, nu ga ik even op mijn gemak lezen!
pi_46277916
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef Normalneo het volgende:
Voor Erodome:
ik doe voor jou ook de "three-hit-points en central being legging". De raakvlakken van de pyramide geven bepaalde aspecten weer waar je eventueel wat mee kunt doen en/of die op jou van toepassing zullen zijn. De kaart in het midden: de central being is de persoonskaart..de centrale kaart..van jouw persoontje..

laten we maar beginnen met het schudden en gewoon eens even kijken of ik een goede connectie kan leggen. Daarna ga ik ze uitleggen en kiezen.

Zo Erodome, alles ligt nu voor me..

de 1e kaart: de persoonskaart: de gehangene je bekijkt graag dingen van de andere kant. Op de kaart hang je op de kop en dit is een bewuste instelling die je hebt gemaakt of waar je voor hebt gekozen. Het ziet er naar mijn mening niet uit dat dit zal veranderen. Het is een beetje een speelse manier hoe het er-uit ziet..er is eigenlijk helemaal niks vastgebonden aan de boom, kwa handen en voeten..(t-boom) waaraan je hangt..je bent heel erg vrij in allerlei opvattingen en heel geduldig. Je kunt alle kanten op..voor jou is het niet links of rechts..maar eerder door het midden!

Voor je gevoel (de bovenste kaart): kelken 4 onder de boom heb je voor je gevoel al heel wat verworven. Je houdt vaak vast om bepaalde zaken alleen te bereiken vooral als je ze bijna hebt afgerond. Persoonlijk vind ik hulp aan-pakken geen slecht plan voor jou of voor wie dan ook aangezien het vaak om een vriendelijk gebaar gaat. Het aanvaarden van hulp kan er wel eens voor zorgen dat je verder kan naar een volgens niveau kwa zaken e.d. Misschien kies je ervoor om dit toch alleen te doen..dan blijf je onder die boom zitten en wacht je tot de kelk die je wordt aangeboden, waarvan je eigenlijk niet weet wat er-in zit vervolgens misschien verdwijnt en dan probeer je deze zelf te "verkrijgen". Bedenk echter wel dat zo'n gebaar vaak niet zomaar op je pad komt, maar je bent nog ten aller tijde vrij om zelf die keuze te maken..ook al is die keuze natuurlijk niet zwart-wit.

De flanken..links: kelken twee iets of iemand wil je aanraken, een verbintenis met je aangaan. Je weet niet precies wat je hiermee moet..terwijl deze een stap naar voren gat zetten blijf jij neutraal staan..echter een actie van deze persoon zal ook leiden tot een actie bij jou..ik denk dat je deze persoon eerst diep in de ogen gaat kijken voordat je er-wat-mee-gaat doen. Dit zou eerder in een heldere tijd kunnen voortkomen dan in een grauwe periode. Bijv. de lente. En dit zou ook wel eens verliefdheid kunnen betekenen!

Dan aan de andere zijde..het reizen en de wereld verkennen. Iets willen zien en meemaken..staven 2 je houd een stok vast en in de andere hand een wereldbol. Je kijkt naar de verte..zal deze tijd voor jou komen? Ik denk wel dat dit een degelijk aspect van jou uitmaakt..dat dit misschien een ventilatieklep is om ook weer de wereld eens anders te zien zoals velen hem hetzelfde zouden kunnen zien in jouw omgeving.

Dit was het..en als je vragen hebt hoor ik het graag..leuke legging iig..goede basis..om mee verder te gaan..ik denk dat je in de bloei van je leven begint te komen! en dat er een hele interessante tijd voor je aan kan komen..als ik even naar alle kaarten bij elkaar kijk zie ik echt een persoon die een hele duidelijke keuze heeft gemaakt en klaar staat voor volgende stappen. Succes iig

[afbeelding]
Hij is erg raak!

Het is idd zo dat er een aantal keuze's zijn gemaakt en ik klaar sta voor de volgende stappen, er zit wel wat onzekerheid in natuurlijk, dat hoort bij mij, altijd afwegen of het wel de goede weg voor mij is, maar er zijn wat grotere veranderingen op til in mijn persoontje, dingen die anders aangepakt gaan worden, nieuwe gebieden om te verkennen waar ik me erg op verheug maar stiekum ook een beetje bang voor ben.

Het moeite hebben met hulp aanvaarden is idd iets wat bij mij hoort, ik ben van het zelf oplossingen vinden voor dingen, maar ook van het zelf uitzoeken van dingen, het leuke aan die kaart is dat ik zit te wikken en te wegen of ik hulp moet inroepen bij spirituele groei, de mist te laten verdwijnen waar ik zelf moeite mee heb(raaf heeft me hierop gewezen), die mist is ook wel weer lekker veilig namelijk

Iemand die en verbintenis wil aangaan komt me wel bekend voor, maar ik weet niet zeker of ik het goed plaats, we zullen zien

Wat reizen e.d. betrefd, ook daar zijn plannen, maar die zijn moeilijk te verwezelijken, maar dat komt nog wel.

Nogmaals dank dus voor je legging, ik kan er wel wat mee!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:25:34 #117
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46278245
ja vaak .versterkt juist zo'n legging je gevoelens en is het af en toe net wat meer "zekerheid" voor jezelf over wat je al dacht..

leuk als je jezelf er goed in herkent idd..

ik ben blij dat je er wat aan had/hebt
pi_46311245
Heel interessant om te lezen allemaal! Is er iemand bereid om een open legging te doen voor mij? Inge Vanhoorebeek, 23 jaar, geboren 9-9-1983.
pi_46428740
Vrijwel een kopie van de post van vos3, maar ook mijn interesse is sterk gewekt. Zou iemand bereid zijn voor mij een legging te doen? En welke informatie hebben jullie wel en welke juist niet nodig? (voordat ik teveel over mijn huidige situatie typ)
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_46440888
Hey Alivey,

nogmaal bedankt voor de legging. Ik vond het leuk en spannend aangezien ik zoiets nog nooit heb laten doen.
quote:
Uit de legging kom je naar voren als iemand met een zeer sterke persoonlijkheid. Dit uit zich doordat je veel bereikt hebt, van aanpakken houdt en in staat bent om in een veranderende situatie ook je weg te vinden.
Ik vind mezelf wel een sterke persoonlijkheid. Ik weet wat ik goed kan en waar ik nog veel van moet leren. ik heb naast mijn studies echter nog niet veel bereikt in mijn leven. Qua werk ben ik ook niet zo ambitieus omdat ik werk echt als bijzaak zie. Mijn persoonlijke leven en intereactie met geliefde/vrienden/familie is voor mij veel belangrijker en is dus ook prioriteit nummer 1 in mijn leven.
quote:
In het verleden heb je reeds je sporen verdiend. Je hebt bewezen dat je wilt vechten voor je zaak en daar ruimschoots resultaat mee behaalt. Zelfs degenen die het minder met jou op hebben erkennen je resultaten. Dit heeft je altijd een goed gevoel over jezelf gegeven, allicht zelfs te goed. Momenteel ben je bezig je horizon te verbreden en richt je je meer op jezelf. Op dit moment is wie je bent belangrijker dan wat je kunt. Het zelfvertrouwen dat er is maakt dat je weet dat je zult slagen wanneer je je inzet. Elke munt heeft echter 2 kanten. De zijde van de munt die boven ligt wordt niet slechts bepaald door je eigen inzet en vertrouwen. Je trekt de kar nu, waarbij je anderen vooruit trekt met jouw daden en inzichten, maar ook de andere kant zul je ervaren; de zijde van de munt waar je afhankelijk bent van je omgeving, op inzichten van anderen zult moeten vertrouwen of slechts zult kunnen volgen zal jou ook ten deel vallen.
Ik denk inderdaad vrij positief over mezelf. Ik denk dat ik een goede vriend ben en dat mensen altijd wel vrolijk van me worden, maar "reeds mijn sporen verdiend"vind ik qua werk wat ver gaan..qua vrienden wel. Ik sta bekend als een goede vriend die je altijd kunt wakker maken. Ik drijf graag mijn zin door in dingen doen die ik leuk vind maar vind het ook niet erg om een ander de zin te laten krijgen...vaak vind ik dit nog leuker, maar vind ik wel dat een dank je wel op zijn plaats is. Het moet wel gewaardeerd worden.

Ik denk dat ik me het beste kan aansluiten bij jouw opemerking:
Dit alles zal er toe leiden dat je andere aspecten van de wereld zult leren kennen. Innerlijke rijkdom zal jouw deel zijn.

uiteindelijk is niet zaklijk succes of iets dergelijks belangrijk maar hoe ik omga met andere mensen en daar haal ik mijn geluk uit. Ik ben ook erg happy met mezelf, wat ik denk, doe en waar ik voor sta.
pi_46497766
klein upke
pi_46527349
Hoi allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een fobie die mijn leven ontzetend beperkt. Ik heb allerlei dingen geprobeerd, qua therapie. Zou iemand een legging willen doen voor mij, zodat ik te weten kom hoe ik verder moet gaan op het gebied van mijn fobie?

Mijn geboortedatum: 8 januari 1985
Pretentieus geneuzel.
pi_46779975
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef roooosje het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb sinds 2 jaar een fobie die mijn leven ontzetend beperkt. Ik heb allerlei dingen geprobeerd, qua therapie. Zou iemand een legging willen doen voor mij, zodat ik te weten kom hoe ik verder moet gaan op het gebied van mijn fobie?

Mijn geboortedatum: 8 januari 1985
Ik zal vanavond even uitgebreid voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Over een half uurtje komt mijn man thuis dan draag ik de jongste over en de andere twee kinderen werk ik dan lekker naar bed.
Als de hondjes uit zijn geweest en het huis in rust is ga ik aan de slag
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46788850
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik zal vanavond even uitgebreid voor je kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Over een half uurtje komt mijn man thuis dan draag ik de jongste over en de andere twee kinderen werk ik dan lekker naar bed.
Bedankt!!
Pretentieus geneuzel.
pi_46814453
Ik hoop dat er ook iemand is die in de komende tijd een legging voor mij zou kunnen doen, ik zit momenteel erg met het hoe en wat voor de komende tijd wat betreft afstuderen, werken, reizen, relaties, ik merk dat de onzekerheid erg sterk is en ik niet meer echt voel welke kant ik op moet.

Geboortedatum: 31 juli 1982, dus 24 jaar

En natuurlijk alvast een big very much thank you voor degene die het zou willen doen!
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:44:39 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47046951
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Ilske het volgende:
Ik hoop dat er ook iemand is die in de komende tijd een legging voor mij zou kunnen doen, ik zit momenteel erg met het hoe en wat voor de komende tijd wat betreft afstuderen, werken, reizen, relaties, ik merk dat de onzekerheid erg sterk is en ik niet meer echt voel welke kant ik op moet.

Geboortedatum: 31 juli 1982, dus 24 jaar

En natuurlijk alvast een big very much thank you voor degene die het zou willen doen!
Oeh, een beetje een dood moment zie ik .

Ik doe het wel, Misschien vanavond .
Vrijheid
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:11:23 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_47047697
Ook een request via de PM gekregen. Mocht het hier neerzetten. Nieuw leesvoer dus .
Voor yvonne.

1 Bewustzijn
3 van kelken

Het is tijd om feest te vieren. De afbeelding drukt de liefde en vreugde uit die we met vele mensen delen. De vruchten die op de grond liggen tonen ons de volheid en de rijkdom die de natuur ons te bieden heeft. Een herinnering eraan dat zij vol van schoonheid en geschenken is.

duiding:
onbezorgdheid, gemakkelijkheid
leven, liefhebben, lachen
het delen van onze vreugde met anderen
de schoonheid en de geschenken van de natuur

2/3 Gevoelens en tegenstrijdigheden daarin
2 - 2 van pentakels

Een jongleur, een goochelaar speelt met twee pentakels die door een band in de vorm van een acht met elkaar verbonden zijn. Op de achtergrond dansen schepen op de golven vande oceaan. hij speelt met alternatieven e mogelijkheden en blijft daarbij in zijn eigen middelpunt staan. hij laat zich niet uit zijn evenwicht brengen. hij heeft zijn besluitenloosheid geaccepteerd. het is nu eenmaal zo - het ene komt, het andere gaat. hij staat open voor iedere nieuwe situatie. de golvenvan de zee, die zijn gevoelens laten blijken zijn stormachtigen hij beweegt als een surfer over de golven, hij gaat niet aan zijn gevoelens ten onder maar hij blijft de waarnemer

de levenskunstenaar
in zijn middelpunt gecentreerd zijn, evenwicht
besluiteloosheid, het spelen met alternatieven
'de waarnemer' van zijn eigen stemmingen en gevoelens

3 - schildknaap van pentakels

Hij is de student, de leerling, de mediterende. Hij bevindt zich in het hier en nu, verbaasd over de schoonheid die hem omringt. Hij is de kunstenaarsleerling die volledig in het scheppen van zijn creatie opgaat. Hij is mooi, spiritueel en rijk. Zijn gevaar is zijn overmatige zindelijkheid, hij mag zijn handen niet vuil maken maar misschien moet hij dat toch...

4 Onderbewustzijn
Ridder van pentakels
Hij is de arbeider, de doener, de postbode. De schildknaap is bereid om zijn handen vuil te maken. Als boer werkt hij op de akkers, als kunstenaar brengt hij zijn creaties naar het marktplein en als mediterende test hij zijn bewustzijn in de werkelijke wereld. De ridder geeft maar houdt zijn grote handschoen aan en het ziet er naar uit dat hij bang is van het paard geworpen te worden: hij zweet, is moe, zijn haar hangt in zijn gezicht. Zijn paard ziet er meer uit als een muilezel, hij straalt een bedompte, zware atmosfeer uit.

5 verleden
De dood

Het is voorbij. Het oude sterft en iets nieuws kan in je groeien. Altijd wanneer er iets sterft ontstaat er iets nieuws, zoals het zaad dat openspringt en tot bloem wordt, of de rups die haar cocon spint en tot vlinder getransformeerd wordt. In het sterven ervaren wij het deel in onszelf wat nooit dood gaat, dat altijd fris en nieuw is en steeds verandert. Kijk wat het thema dood voor je betekent, welke angsten daarmee verbonden zijn.

Duiding
overgaan in een nieuwe dimensie
loslaten van de binding met de materiele wereld
verlossing, verandering
je sterft ieder moment
verlies
orgasme
verleden tijd

6 Toekomst
De ster

Zoals het water terugvloeit in de oceaan, zo voel je de wens je daarin te laten oplossen, in harmonie met je omgeving te zijn. je zit in de natuur onder de sterrenhemel en verliest je in de uitgetrektheid van het universum. Sta deze gevoelen in jezelf toe. je voelt je natuurlijkheid, zegt ja tegen je lichaam, je geest en ziel. Deze kaart herinnert je eraan hoe geweldig dit geschenk is, een mens durven te zijn.

Wat je problemen op dit moment ook moge zijn, bezin je daarop

duiding
verlangen naar de goddelijke oorsprong
grenzeloosheid, oneindigheid
mens en natuur in goddelijke harmonie
bewust zijn
vruchtbaarheid

7- jij in verhouding tot jezelf
4 van pentakels

Een man zit op ee nsokkel voor een middeleeuwse stad. Onder zijn voeten, op zijn kroon en in zijn armen bevindt zich een pentakel. Hij zit op zijn energie. Hij houdt zijn liefde en geld vast. Hij ziet eruit alsof hij er steeds over nadenkt, of hij nu iets zal geven of dat hij het toch liever zelf houdt. En zo laat hij de ene na de andere gelegenheid aan zich voorbij gaan om zijn hart te openen en zich met andere te verenigen. Liefde die we niet met andere delen wordt 'zuur'. De energiestroom naar buiten is geblokkeerd. Hij is liever eenzaam en gierig danzijn economische zekerheid zelfs om een kleinigheidje te zien verdwijnen. Hij lijdt aan verstopping

Duiding:
de vrek
vasthouden aan zekerheid
gemiste kansen, eenzaamheid
geblokkeerde energie

8 - Jij in verhouding tot andere en andersom
8 van zwaarden

Een vrouw staat geblinddoekt in een halve cirkel van 8 zwaarden. Op de achtergrond is een burcht te zien. Haar voeten staan in een plas water.

Zij heeft haar geboorteland, het kasteel verlaten. Maar nu weet ziju niet wat ze met haar nieuw verworven vrijheidmoet doen. Zij heeft nog steeds het gevoel gevangen te zitten. Zij gelooftin haar eigen hulpeloosheid. In feite kan zij op ieder momentde touwen afwerpen, zij zijn slechts los om het lichaam gewikkeld, zij kan de blinddoek van haar ogen afhalen en de situatie aanschouwen zoals deze is. De zwaarden staan weliswaar om haar heenin de aarde maar de weg voorruit is helemaal vrij. Zij zou de verantwoording voor haar volgende stappen zelf kunnen overnemen

duiding:
geloof in de eigen hulpeloosheid en weerloosheid
de illusie gevangen te zijn
niet in staat zelf de verantwoording voor het eigen leven te nemen
crisis

9 Hoop/vrees
3 van zwaarden

Als we deze kaart beoordelen voelen we meteen het verdriet, het gebroken hart. Het lijkt alsof we eerst deze pijn in ons hart moesten voelen om het te ontdekken, om weer tot leven gewekt te worden. Er druppelt geen bloed uit de wonden, het is oud zeer, niet nieuw. Dat kan echter ook een aanwijzing zijn om de wonden volledig te aanvaarden en aldus de pijn te transcenderen. Trek drie kaarten om te zien wat de drie zwaarden voor jou betekenen.

duiding:
- pijn, het gebroken hart
- oude wonden
- tranen, loutering.
- liefdesverdriet

10 - uitzich, aanwijzing, synthese, resultaat
aas van zwaarden

Aas van zwaarden staat voor het element lucht, voor het denken en onderscheiden. het staat voor het verstand dat zegt: 'ik denk, dus ik ben', en 'ik wil!' Het zwaard vernietigt onze illusie en helpt ons op emotionele en verwarrende momenten de feiten te zien en de mist op te laten trekken. Het staat voor scheiding - het is het zwaard dat de navelstreng doorsnijdt en aldus de baby van de moeder scheidt.

duiding:
wilskracht, denken
leed
nee in tegenstelling tot ja
kracht door tegenstand
onderscheiden en beslissen
duidelijkheid

Voor zover ik kan zien is het tijd om aan jezelf te denken eigenlijk. Gevoelens van opgeslotenheid, constipatie e.d. zie je in veel kaarten terug, de ridder van pentakels geeft aan dat je hard aan het werk bent, ( te? ) veel hooi op je vork hebt genomen. En het antwoord geeft ook genoeg aan, 'nee in tegenstelling tot ja'

Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik zie er in ieder geval wel een lijn in en dat is een goed teken.
quote:
yvonne in een PM:Helleuh beeb.
Ik was er pas maandag weer en het was een grote verrassing m'n legging in mn boxje te vinden.
De kaarten zijn bijna eng te noemen zo kloppen ze.
Rode draad is toch altijd wel eens aan mezelf te denken.
Wmb mag ie in het topic hoor !

Dank je voor de tijd en moeite!

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 08-03-2007 12:23:03 ]
Vrijheid
pi_47047708
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:01 schreef Alicey het volgende:

Alvast bedankt!
De legging komt eraan. Echt waar .
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:23:03 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47049746
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

De legging komt eraan. Echt waar .

Ik wacht geduldig af hoor
pi_47474207
@ Alicey: hier is je legging . Eindelijk . Sorry dat het zo lang heeft geduurd.. Het was hier wat hectisch afgelopen tijd. Excuus .

Vraag: Wat wil ik voor de toekomst en welke kansen moet ik grijpen?
Legmethode: Keltisch Kruis
Legging: *klik*

1. Huidige positie:
De Wereld

Kernwoorden: zelfverwerkelijking, onbegrensde mogelijkheden, winst, volmaaktheid, harmonie.

Deze kaart vertegenwoordigt voldoening, het eindpunt van de reis, de voltooiing van een cyclus. We zijn gearriveerd en hebben ons doel bereikt. Een hervonden eenheid en de ervaring van harmonie en een blijde afloop. De Wereld is nauw gerelateerd aan het Rad, de cyclische voortgang der tijd en onze menselijke ervaring. Op het niveau van innerlijke ervaring is dit een kaart van zelfkennis, van vreugdevolle wijsheid en het geeft aan dat we een beslissende stap hebben gezet op weg naar authenticiteit en volledigheid. Op het terrein van gebeurtenissen staat De Wereld voor gelukkige tijden, waarin we van ons bestaan kunnen genieten. Deze kaart kan ook betekenen dat we internationaal contact hebben of (gaan) reizen. Ten aanzien van persoonlijke relaties symboliseert De Wereld dat we ons in onze relatie thuis voelen, of zij kondigt de komst van een nieuwe partner aan.

Op deze positie geeft deze kaart in mijn ogen aan de je positie nu letterlijk erg goed is om voltooiing en voldoening te bereiken. Je hebt (onbegrensde) mogelijkheden en kansen tot je beschikking.

2. Directe invloeden:
Vier van de zwaarden

Kernwoorden: teruggetrokkenheid, isolatie, treurigheid, afstand, offer, afzien, rust, herstel, genezing.

Zwaarden Vier is de kaart van stilstand, van belemmerde activiteit en afgedwongen rust. De betekenis van de kaart wordt vooral duidelijk uit het beeld van een ziekte, waarnaar ze ook feitelijk zou kunnen verwijzen. Op deze positie kan deze kaart betekenen dat je het lichamelijk zwaar hebt en toe bent aan rust. Dit kan zich uiten in ziekte. Misschien ervaar je je lichamelijke toestand op dit moment als een belemmering om te bereiken wat je wil?

3. Recente invloeden:Acht van de Staven

Kernwoorden: spoedige gebeurtenis, bewogen tijden, twijfel, onzekerheid, snelheid, haast, ladder naar succes.

Staven Acht is de enige van de 78 tarotkaarten die een duidelijke aanwijzing geeft dat er een gebeurtenis voor de deur staat. Op deze positie gaat het om een recente gebeurtenis. Ze wijst erop dat er iets aan de gang is, dat er iets in de lucht hangt, en dat het sneller dan misschien verwacht wordt al gaat gebeuren. Meestal brengt deze kaart blijde gebeurtenissen. Is er al iets gebeurd of staat er iets op het punt te gebeuren?

4. Voorbije invloeden:
Aas van de Kelken

Kernwoorden: liefde, geluk, groei, voldoening, harmonie, overvloed, vreugde.

Kelken Aas is een van de grootste gelukskaarten van de tarot. De kaart wijst, net als de andere Azen, op een grote potentie. Het spectrum van deze kaart reikt van vreugde, dankbaarheid en tevredenheid over succes in de buitenwereld, tot het diepe geluk van het éénzijn.

Op deze positie geeft deze kaart aan dat er mooi dingen zijn gebeurd op het gebied van je kansen en mogelijkheden. Je perspectief is uitgebreid en je hebt meer kansen gekregen dan voorheen. Misschien zijn zelfs al een aantal van je wensen vervuld.

5. Het mogelijke doel:
Schildknaap van de Zwaarden

Kernwoorden: verraad, indiscretie, conflict, strijd, discussie, soepelheid, onthulling, doordringing.

Zwaarden Page -of Schildknaap- staat net als de andere Pages voor een kans of gelegenheid die ons wordt geboden, voor een impuls van buitenaf. Soms kan dat een verhelderende impuls zijn, maar meestal betreft het een conflict of een strijd. De Page kun je hier zien als waarschuwing om dingen niet onnodig te laten escaleren.

Op deze positie kan ik deze kaart niet zo goed plaatsen. Misschien wil je de strijd ergens mee aangaan of wil je iets overwinnen (de schildknaap oogt ontzettend strijdbaar).

6. Toekomstige invloeden:
Tien van de Staven

Kernwoorden: beklemming, uitputting, perspectiefloos, druk, stress.

Staven Tien is de kaart van terneergeslagenheid. Ze geeft aan dat er teveel van ons is gevraagd en we daardoor het grote perspectief hebben verloren. Taken en verantwoordelijkheden hangen als een molensteen om onze nek.

Vooral in combinatie met de Vier van de Zwaarden op positie twee denk ik dat dit een waarschuwing is om niet te veel hooi op de vork te nemen. Blijf naar je lichaam luisteren.

7. Negatieve emoties:
De Duivel

Kernwoorden: macht, afhankelijkheid, gevangenschap, onderdrukking, bezetenheid, tegennatuurlijk, leedvermaak, humor.

Dit is de kaart waar we het minste grip op hebben, aangezien zijn gezicht voor iedereen weer anders is. Het gemeenschappelijke zit in gevoelens van afhankelijkheid, hulpeloosheid en machteloosheid, en het steeds opnieuw weer stranden van onze goede voornemens. Als verleider manifesteert De Duivel zich aan ons in een verlokkende vorm, en deze kaart wijst erop dat we met vuur spelen en verduveld goed moeten oppassen dat we onze vingers niet branden. Op een diep niveau toont deze kaart ons onze donkere schaduwzijde. In ons werk kan de verleiding komen door 'het grote geld' waarbij we van de goedgelovigheid van onze zakenpartner profiteren, maar het kan ook zijn dat we werk moeten doen wat tegen onze principes indruist, en waarbij we bang zijn om te weigeren uit angst ons werk te verliezen. In persoonlijke relaties is deze kaart eveneens een waarschuwing dat de waan van korte duur kan zijn.

Voor deze positie wijst deze kaart erop niet het lichamelijk aspect je leven te laten beheersen en je inzicht te vertroebelen! Stel je niet afhankelijk op ten opzichte van je lichaam. Kaart twee en kaart zes duiden erop dat je lichaam rust nodig heeft en je er niet te veel van moet eisen. Dit kan voor frustratie en een gevoel van afhankelijkheid zorgen. Zie het niet als een belemmering! Hou rekening met je lichaam maar probeer wel je dromen te verwezenlijken.

8. Familie en vrienden:Twee van de Pentakels

Kernwoorden: krachtinspanning, speelsheid, verandering, communicatie, afwisseling, behendigheid, heen en weer geslingerd worden.

Pentakels Twee is enerzijds de kaart van de spelenderwijs genomen beslissing, anderzijds die van een onbekommerd weifelen. Ze geeft aan dat we ons op de stroom van het leven laten drijven. Hij duit op afwisselende en vrijblijvende contacten.

9. Hoop en idealen:
Zes van de Pentakels

Kernwoorden: voorzichtigheid, beloning, behulpzaamheid, tolerantie, schenken, uitdelen, anders verdelen.

Pentakels Zes staat voor alle eigenschappen die hulpvaardigheid, grootmoedigheid en tolerantie uitdrukken. De kaart kan betekenen dat wij zelf deze eigenschappen bezitten, maar ook dat ons begrip en behulpzame steun ten deel zal vallen. Op deze positie betekent het denk ik dat je graag deze eigenschappen meer zou willen benutten. Je bent dus een idealistisch typje . Hou zou ook kunnen duiden op jouw hoop op een goede afloop: dat je alles kan regelen wat je wil tegen een adequate beloning.

10. De uitkomst:
Zes van de Staven

Kernwoorden: nieuwe zaken, overwinning, succes, roem, optimisme, zege, triomf, winnaar, verantwoordelijkheidsgevoel, aanzien, populariteit, in het voetlicht staan.

Staven Zes is de kaart van het succes, de roem en de erkenning en in samenhang daarmee ook een representatie van vreugde, tevredenheid en -in veel gevallen- ook genoegdoening. Ze verkondigt onze zege, een goede tijding. Soms ook een verrassend succes. Hij geeft aan dat je prestaties door anderen worden erkend en hier lof voor krijgt. Hij duidt op een zege na inspanning. Concreet kan hij duiden op een promotie, het winnen van een juridische strijd of een verzoening met familie. Persoonlijk denk ik in combinatie met kaart zes dat je inspanning uiteindelijk de moeite waard is.

Samenvatting:
Deze kaarten geven aan dat je huidige positie qua kansen en mogelijkheden erg goed is (kaart 1 en kaart 4). Kaart 2 en 6 geven echter aan dat je op dit moment (of in de directe toekomst) inspanningen aan het doen bent die veel van je vergen. Je lichaam kan iig je mooie positie op dit moment niet echt aan. Zie echter je lichaam niet als een belemmering (kaart 7)! Luister ernaar, maar ga voor wat je echt wil in jouw eigen tempo. Kaart 3 geeft aan dat er dingen op dit moment in beweging zijn. Kaart 9 geeft aan dat je graag meer zou willen dan je nu doet, hetzij op het gebied van idealen of qua beloning/prestaties. Kaart 10 zorg iig voor een happy end: je inspanningen leveren een zege op .
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:42:48 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47476966
Dank je voor de legging Geartsjuh! Ik wil er later uitgebreider op in gaan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:17:33 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47485367
Om wat uitgebreider op de legging in te gaan..

Huidige kaart : Kernwoorden: zelfverwerkelijking, onbegrensde mogelijkheden, winst, volmaaktheid, harmonie.

Niet helemaal precies, maar het is wel zo dat ik al enige tijd geniet van rustig vaarwater. Op het gebied van gezondheid is een belangrijk vervelend hoofdstuk afgesloten en op financieel gebied beginnen wat puinhopen te klaren. Hierdoor ligt inderdaad min of meer de wereld voor me open.. Een probleem is echter dat daarbij ook heel veel keuzes komen..

Directe invloeden : Dit kan zich uiten in ziekte. Misschien ervaar je je lichamelijke toestand op dit moment als een belemmering om te bereiken wat je wil?

Eigenlijk niet, ik ben juist uitermate fit. Nouja, op dit moment niet helemaal omdat ik me zondag iets te sportief heb gedragen. Maar aan het eind van de week loop ik vast niet meer mank. Deze kaart kan ik niet helemaal plaatsen..

Recente invloeden : Is er al iets gebeurd of staat er iets op het punt te gebeuren?

Misschien wel. Laat ik in ieder geval zeggen dat er zondag een verrassende wending heeft plaats gevonden. Wat de gevolgen daar van zijn zal de komende tijd bepaald worden..

Kaart 4 : Helemaal juist

Kaart 5 : Op deze positie kan ik deze kaart niet zo goed plaatsen. Misschien wil je de strijd ergens mee aangaan of wil je iets overwinnen (de schildknaap oogt ontzettend strijdbaar).

Ik beschouw de kaart maar als een waarschuwing om voorzichtig te zijn met de strijd aan gaan en op ieder moment na te gaan of “go with the flow” geen betere optie is.. Er kan wel het nodige aankomen.

Kaart 6 : Vooral in combinatie met de Vier van de Zwaarden op positie twee denk ik dat dit een waarschuwing is om niet te veel hooi op de vork te nemen. Blijf naar je lichaam luisteren.

Zou kunnen. Ik ben een hoop van plan en weet nog niet waar te beginnen. Het lijkt me een waarschuwing om niet alles tegelijk te doen en ook niet uit ogen te verliezen dat stil staan en genieten ook ok is.

Kaart 7 : Dit kan voor frustratie en een gevoel van afhankelijkheid zorgen. Zie het niet als een belemmering! Hou rekening met je lichaam maar probeer wel je dromen te verwezenlijken.

Hmm.. Kan ik op een aantal verschillende manieren opvatten. Ik heb hier toch weer wat twijfels bij. Ik ben gezond en houd meestal goed rekening met mijn rust..

Kaart 8 : Hij duit op afwisselende en vrijblijvende contacten.

Kan wel kloppen. Ik kan slecht tegen verplichtingen, waaronder ook sociale verplichtingen..

Kaart 9 : Op deze positie betekent het denk ik dat je graag deze eigenschappen meer zou willen benutten. Je bent dus een idealistisch typje

Goed mogelijk. Ik probeer wel bewust een bepaalde houding aan te nemen, omdat ik geloof dat een positieve houding aannemen alleen maar positiviteit kan vergroten.

De uitkomst : Concreet kan hij duiden op een promotie, het winnen van een juridische strijd of een verzoening met familie. Persoonlijk denk ik in combinatie met kaart zes dat je inspanning uiteindelijk de moeite waard is.

Het klinkt in ieder geval erg goed. Dat wat ik ook ga doen het waard is ofzo.
pi_47485644
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in een legging.
Het is alweer een paar weekjes of maandjes geleden volgens mij. Ben benieuwd of er wat veranderd is, hoe het er nu voor staat, etc. Wie o wie is zo lief of zal zo lief zijn?

dinsdag 20 maart 2007 @ 22:02:28 #134
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47490148
ik ben sweet voor sweetgirly alleen heb ik dan wat gegevens nodig:
woonplaats, leeftijd en geb-datum
pi_47490818
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Jammer dat het niet is doorgegaan en dat je ook niet hebt gereageerd op mijn vraag.
Pretentieus geneuzel.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:24:40 #136
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47491336
roooosje ik wil jou wel pakken anders: moet ik alleen geb-datum hebben, leeftijd en woonplaats doe ik hem vanavond nog.. je bent een vrouw ofniet? dat wil ik ook graag weten ivm de legging dan..
pi_47492239
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:02 schreef Normalneo het volgende:
ik ben sweet voor sweetgirly alleen heb ik dan wat gegevens nodig:
woonplaats, leeftijd en geb-datum
Das aardig

Ik heb je een pm gestuurd!
Moet ik een (algemene) vraag hebben, of maakt dat niet uit?
En/of doe je nu roosje al
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:44:31 #138
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47492399
jij eerst zie pm ff ik post hem wel in dit topic zonder alle persoonlijke data
  woensdag 21 maart 2007 @ 00:02:21 #139
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47495516
ik begin er nu mee sweetgirly..
  woensdag 21 maart 2007 @ 01:50:33 #140
42381 CvB
handles your hunger better
pi_47497336
Zou iemand voor mij een legging kunnen doen? Lijkt me erg interessant, zijn namelijk wel wat (levens)vragen waarvan ik benieuwd ben naar wat jullie doorkrijgen.
Vind ik
  woensdag 21 maart 2007 @ 05:30:31 #141
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47498266
Gisterenavond lag helaas internat eruit. Gelukkig had ik hem net gecopy-pasted pfew

Beste sweetgirly ik ga voor jou een algemen legging doen. Je persoonlijke gegevens laat ik even buiten beschouwing die heb je namelijk via de PM opgestuurd. Ik heb alle data hier voor me liggen en drie kaarsen aangestoken. Passiebloem als wierook . Dat vind ik lekker ruiken, zo lekker zoet. Verder heb ik een lekker muziekje aan dus ik ga zo schudden. Ik pak het boek er even bij en ik ga eens een goede legging pakken voor je. Ik doe voor jou een legging die ik in het verleden al eens deed namelijk het geheim van de hogepriesteres. Deze bestaat uit negen kaarten waarvan de eerste twee de primaire impuls zijn(het thema). De kaarten en mijn verbinding met jou bepalen deze..1 kaart ligt boven op de andere en ze versterken danwel hinderen elkaar. Daarna de drie maanfases die van invloed zijn op het primaire thema. Vervolgens de angsten en het licht..dan waar de weg heengaat en tenslotte het geheim en of deze zichzelf prijs wil geven.

Ik doe schudden en een connectie leggen nu(ging erg makkelijk).Sweetgirly de kaarten liggen er. Als 1e het thema en wat het versterkt danwel hinderd. Dit ligt op haar borst(van de hogepriesteres, de kaart) de geliefden en de aas van de zwaarden ligt erop. De geliefden staat in mijn mening voor liefde. Adam en Eva etc. die elkaar ontmoeten en willen ontmoeten. Dit is waar het om draait, dit gaat er om in jou..misschien wil je graag verliefd worden. Erboven op ligt een kaart die het zal versterken. namelijk een gelukskaart de aas. Deze komt vier keer in het hele tarotdeck voor. Een hand uit een wolk met een zwaard en daarop een kroon met wat blaadjes aan weerszijden. Hij wordt stevig aangeboden aan je. Waarschijnlijk wil je een vaste relatie of iets waaraan je kunt binden.

De primaire impuls van de maan die ligt erboven(van invloed op het thema)

Schildkaanp van de zwaarden. Jongeman vurig met een zwaard in zijn hand steelt de show. Mooi landschap en een lente op komst..iig veel groen..je wilt dat alles in bloei komt te staan zo ervaar je het ook.

Toenemende kracht van de maan..het gevecht op de berg..staven 7. Zes staven vallen je aan jij hebt er eentje..echter je verdediging is dusdanig goed dat jij heel standvastig staat en weet wie je kunt raken..geen gezichten echter alleen stokken die omhoog "priemen". Het is "afketsen" in de nabije toekomst voor je. Je gaat in de verdedging omdat je je aangevallen voelt.

Afnemende kracht van de maan die van invloed was op het thema. Koningin van de kelken.Je kijkt naar een hele speciale kelk om de inhoud te zien..echter deze echter deze wordt je pas getoond in de primaire impuls.

Wat er in het duister ligt waarvoor je vreest en misschien al was waargenomen(staven 10) veel geschouwd..veel meegemaakt en gebogen rug gelopen.

In het licht en waar je mee door moet gaan. Schoonmaak houden en kijken naar het resultaat..waarschijnlijk ben je heel opruimend bezig meestal..dat moet je volhouden is goede "therapie"/bezigheid.

De weg gaat naar een kunstwerk toe..je maakt 7 sterren/pentakels.. met de achste ben je dan bezig..als het af is wat dan??(pentakles 8)..ik heb het gevoel dat je met een meesterwerk bezig bent wat het leven betreft.

Het geheim wordt omgedraaid: de heremiet. Het geheim de kluizenaar of heremiet..alleen is niet alleen. Jij hebt vrienden. Af en toe moeten we beseffen dat een relatie misschien niet de gewenste vorm van ons bestaan is. De kluizenaar heeft zijn voordelen..vaak om tot onszelf te komen laat deze zien wie we diep van binnen zijn en we zullen daarom ook tot dit inzicht moeten komen. Vaak gaat het gepaard met extra wijsheden. Het accepteren van het "kluizenaarsbestaan" heeft weer andere wegen die zullen ontstaan.

Heel leuk om voor jou te doen sweetgirly. Ik heb een gevoel een aardig idee wie ik voor me heb. Erg interessant persoon met een gewaagde wil die veel over haarzelf te weten wil komen. Misschien niet alles krijgt wat ze wil op het gebied van de liefde, maar wel op een andere manier die niet geheel onzichtbaar voor je is/zal zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Normalneo op 21-03-2007 05:44:15 ]
pi_47501073
Phoe jeetje Normaldeo, hij is erg raak!

Heb zelf ook het idee dat je mij nu een beetje kent
Maar ik ben er wat stil van eigenlijk. Hij is gewoon erg raak, ik wist het al, maar het is altijd vreemd als een 'vreemde' de kaarten voor je neerlegt.

Een kluizenaarsbestaan . Ondanks dat ik mijn dingen doe , heb ik dit gewoon wel soms een beetje, of dat nou bewust of onbewust is. In de liefde zit het mij ook niet mee , trouwen en 2 kinderen krijgen, zal er voor mij waarschijnlijk wel niet in zitten. Verbaast mij dat? Misschien niet.

Ben ik goed bezig met opruimen, laat ik zeggen dat ik er inderdaad erg mee bezig mee en dus ook met mezelf nog meer te leren kennen. In de verdediging gaan omdat ik mezelf aangevallen voel, als ik alleen al naar de laatste dagen kijk, oh ja. En daar komt ook bij dat mezelf leren kennen, 'wapenen', sterker willen worden, weer naar voren.

Niet makkelijk, maar je kaarten zeiden zoiets ook al..volgens mij.

Nou phoe jeetje, nogmaals, laat het even op mij inwerken

Superbedankt voor je legging!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:57:34 #143
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47516193
u w fijn om te horen vond het leuk om te doen..
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:10:35 #144
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47516775
roooosje voor jou wil ik vanavond waarschijnlijk een legging doen. Als het eventueel mogelijk is om je fobie te Private msg-en dat zou wel fijn zijn..of welke richting ik moet zoeken kan kan ik een treffend verhaal bij de kaarten plaatsen als ik ze leg. Dat is eigenlijk een kleine verificatie om te kijken of ik goed bezig ben met de legging. Ik kan niet zomaar uit mijn mouw schudden wat voorn fobie je hebt dus hopelijk je begrip hiervoor. Ik zie je PM eventueel tegemoet.
pi_47517713
You've got PM
Pretentieus geneuzel.
pi_47518452
Volgens mij verzuip ik een beetje in dit topic

Hoop dat er een van jullie is die alsnog tijd en zin heeft voor mij een legging kan doen? Thanks!
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:51:42 #147
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47518524
misschien jogy? moet je hem even lief aankijken

ps bijna iedereen komt hier aan zijn beurt al duurt het af en toe wat langer en af en toe vergeten we wel eens iemand, maar das absoluut niet express ofzow..
pi_47518695
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:51 schreef Normalneo het volgende:
misschien jogy? moet je hem even lief aankijken

ps bijna iedereen komt hier aan zijn beurt al duurt het af en toe wat langer en af en toe vergeten we wel eens iemand, maar das absoluut niet express ofzow..
*liefste gezicht van de wereld opzet *

En btw: ik snap volkomen dat het niet expres is hoor! Goede oefening om weer een beetje de aandacht op mezelf te vestigen
pi_47518831
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:56 schreef Ilske het volgende:

[..]

*liefste gezicht van de wereld opzet *

En btw: ik snap volkomen dat het niet expres is hoor! Goede oefening om weer een beetje de aandacht op mezelf te vestigen
PM m anders ff
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:53:33 #150
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47533498
for the record roooosje has been done..bij vragen roooosje kun je bij mij terecht(zie PM)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')