Dat is inderdaad even lastig. Maar het geeft wel aan dat er wegen voor je open liggen. Alleen welke je wil is aan jou natuurlijk. Lastig, maar daar kom je vast wel uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Alicey het volgende:
Om wat uitgebreider op de legging in te gaan..
Huidige kaart : Kernwoorden: zelfverwerkelijking, onbegrensde mogelijkheden, winst, volmaaktheid, harmonie.
Niet helemaal precies, maar het is wel zo dat ik al enige tijd geniet van rustig vaarwater. Op het gebied van gezondheid is een belangrijk vervelend hoofdstuk afgesloten en op financieel gebied beginnen wat puinhopen te klaren. Hierdoor ligt inderdaad min of meer de wereld voor me open.. Een probleem is echter dat daarbij ook heel veel keuzes komen..
Wel mooi dat het nu zo goed gaat met je gezondheid. Toch vind ik het dan opvallend dat drie kaarten heel duidelijk kunnen duiden op iets lichamelijks en verband houden met rust nemen en niet te veel hooi op je vork nemen. Misschien is het juist een stimulans om qua gezondheid op dezelfde weg door te gaan? Zo te zien aan de legging is het iig heel goed dat je zo goed naar je lichaam luistertquote:Directe invloeden : Dit kan zich uiten in ziekte. Misschien ervaar je je lichamelijke toestand op dit moment als een belemmering om te bereiken wat je wil?
Eigenlijk niet, ik ben juist uitermate fit.Nouja, op dit moment niet helemaal omdat ik me zondag iets te sportief heb gedragen. Maar aan het eind van de week loop ik vast niet meer mank.
Deze kaart kan ik niet helemaal plaatsen..
...
Zou kunnen. Ik ben een hoop van plan en weet nog niet waar te beginnen. Het lijkt me een waarschuwing om niet alles tegelijk te doen en ook niet uit ogen te verliezen dat stil staan en genieten ook ok is.
....
Kaart 7 : Dit kan voor frustratie en een gevoel van afhankelijkheid zorgen. Zie het niet als een belemmering! Hou rekening met je lichaam maar probeer wel je dromen te verwezenlijken.
Hmm.. Kan ik op een aantal verschillende manieren opvatten. Ik heb hier toch weer wat twijfels bij. Ik ben gezond en houd meestal goed rekening met mijn rust..
Resultaat na inspanning, iddquote:Het klinkt in ieder geval erg goed. Dat wat ik ook ga doen het waard is ofzo.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:56 schreef Ilske het volgende:
[..]
*liefste gezicht van de wereld opzet*
En btw: ik snap volkomen dat het niet expres is hoor! Goede oefening om weer een beetje de aandacht op mezelf te vestigen![]()
No apologies, hoop vooral dat je een fijne vakantie hebt gehad! (je komt in ieder geval terug in mooi weer).quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]. Ik ben net terug van vakantie dus mijn excuses
.
Hehe ok, stuur mij maar een PM met geboortedatum en plaats en dan ga ik deze week aan de slag, nog bepaalde wensen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:21 schreef Ilske het volgende:
[..]
No apologies, hoop vooral dat je een fijne vakantie hebt gehad! (je komt in ieder geval terug in mooi weer).
Heb ook geen PM gestuurd omdat ik niemand op zijn of haar nek wil zitten (in general), ik wacht rustig af wie er eventueel tijd heeft en wanneer, ik zie het wel! Het mag ook iemand anders zijn hoor, heb de indruk dat jullie allemaal goed weten waar je het over hebt...
Hou het lieve gezichtje nog wel even vast![]()
PM sentquote:Op maandag 26 maart 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe ok, stuur mij maar een PM met geboortedatum en plaats en dan ga ik deze week aan de slag, nog bepaalde wensen?
Ja, je hebt zeker gelijk. Ik heb me er ook al een beetje in verdiept en ingelezen, maar ik voel me nog iets te slecht om echt een legging voor iemand te doen. Maar dat is zeker iets wat ik in de toekomst wil proberen te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:16 schreef Normalneo het volgende:
ohw k ik dacht dat jij er 1 zou doen..hihi waarom begin je er zelf niet aan..??
vraagje van mij. Het is uitermate handig en leuk om voor jezelf te leggen en al helemaal niet moeilijk. Je moet het gewoon een beetje in de vingers krijgenJong geleerd is oud gedaan
Dit is niet een vraag voor jou alleen maar ook voor de anderen die hier om leggingen vragen. Niet dat ik te beroerd ben om dit te doen ofzow, maar een leuk en mooi deck is zo gekocht en hoeft helemaal niet zo erg duur te zijn.
Ik kan de legging nu een poosje later veel beter plaatsen en het klopt presies. Ik heb idd een ommekeer moeten makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:55 schreef jogy het volgende:
mousy31: een algemene legging om te kijken of je op de goede weg zit.
Veel droevige/waarschuwende kaarten moet ik zeggen maar op de cruciale punten zijn ze juist weer heerlijik positief.
Klikkerdeklikbaar voor een grote versie
[[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/b.dwarswaard/tarotmousy311small.jpg]afbeelding][/url]
Kaart voor het bewustzijn
3 van kelken
Het is tijd om feest te vieren. De afbeelding drukt de liefde en vreugde uit die we met vele mensen delen. De vruchten die op de grond liggen tonen ons de volheid en de rijkdom die de natuur ons te bieden heeft. Een herinnering eraan dat zij vol van schoonheid en geschenken is.
duiding:
onbezorgdheid, gemakkelijkheid
leven, liefhebben, lachen
het delen van onze vreugde met anderen
de schoonheid en de geschenken van de natuur
gevoelens en tegenstrijdigheden erin
Ridder van staven
Hij is tot actie bereid. De schildknaap is zich het bestaan van anderen bewust geworden, hij is genegen met het de concurrentiestrijd aan te gaan. Zijn doel is zichzelf te bewijzen en niet om andere pijn te doen. Hij is de cowboy, de sportieve tegenstander, de agressievejonge zakenman, de goede rebel, een robin hood. In zijn wijdopengesperde ogen zien we behoedzaamheid. Zijn paard staat op het punt los te breken, het moet in took gehouden worden.
De dood
Het is voorbij. Het oude sterft en iets nieuws kan in je groeien. Altijd wanneer er iets sterft ontstaat er iets nieuws, zoals het zaad dat openspringt en tot bloem wordt, of de rups die haar cocon spint en tot vlinder getransformeerd wordt. In het sterven ervaren wij het deel in onszelf wat nooit dood gaat, dat altijd fris en nieuw is en steeds verandert. Kijk wat het thema dood voor je betekent, welke angsten daarmee verbonden zijn.
Duiding
overgaan in een nieuwe dimensie
loslaten van de binding met de materiele wereld
verlossing, verandering
je sterft ieder moment
verlies
orgasme
verleden tijd
Onderbewuste
Geloof je nog altijd in de duivel? De duivel zit op zijn voetstuk en doet niks. Je hoeft alleen maar de ketens over je hoofd te halen en je bent vrij. Op het moment zit je in je gevoelens, je illusies, je duistere emoties verstrikt. je ziet geen licht meer, je bent onwetend geworden. Je denkt dat de duivel achter je aan zit, dat hij over je wilt beschikken, dat hij je wilt bezitten. Je blijft jaloers, egoïstisch, de horizon heeft zich verkleind. Je bent afhankelijk van sex, van het goede leven, van televisie kijken. Van wat dan ook. Open je ogen en zie in dat je de ketens zelf geslagen hebt. Je hebt de keuze, want je bent vrij!
duiding:
verzoeking
egoïsme
afhankelijkheid op allerlei manieren
zwarte magie
Verleden:
De maan
Je voelt en ziet de beelden, visioenen, gedachten uit het onderbewustzijn omhoog komen en je verlangt naat God, naar het geheel - naar de eenheid van de zon en de maan, het mannelijke en het vrouwelijke. je bevindt je ergens op de helft van de weg, je kunt niet meer terug maar je aarzelt echter verder te gaan. het visioen vertelt je met gesloten ogen in jezelf te kijken, met al je vrouwelijke intuïtie en geduld op weg te gaan. Het is tijd om al je gevoelens en gedachten onder ogen te zien, om jezelf helemaal te leren kennen. met betrekking tot problemen roept deze kaart op in het diepe te springen en naar de oorsprong van het probleem te kijken, je niet met oppervlakkigheid tevreden te stellen.
duiding:
ontvankelijkheid, vrouwelijkheid
het onbewuste
de kinderjaren
intuïtie, voorgevoelens, visioenen
toekomst
Schildknaap van staven
Hij is de reiziger door het leven, de jongeman die zijn energiëen heeft ontdekt, de erotische minnaar, de danser, de muzikant. Hij is rechtschapen, eenvoudig, een praktisch mens. Hij heeft het vertrouwen van de jeugd die klaar staat om op reis te gaan. Hij is de jonge sportman die zichzelf traint. Hij is Narcissus die zichzelf bewondert. Dat is ook het gevaar: zichzelf teveel bevestigd willen zien, narscisme. Hij zal zijn beperkingen moeten herzien en andere mensen moeten ontmoeten om zijn eigenlijke waarde te kunnen inzien.
jij In verhouding tot jezelf
4 van kelken
Hij speelt het beledigde kind dat getroost wilt worden. er wordt hem een geschenk aangeboden dat hij waarschijnlijk niet eens opmerkt. Zijn leven verveelt hem. hij bekijkt de drie kelken voor hem maar niets kan hem nog interesseren. zijn vraag is 'waarom iets doen?'. Het is de poging verveling tot een meditatie te maken. maar bij de kelken bestaat het gevaar apathisch te worden, passiviteit en de heldere opnamebereidheid met ongeïnteresseerdheid te verwisselen. Het is geen werkelijk in zichzelf treden maar een koppig zich terugtrekken.
duiding
het leven zit vol geschenken, mogelijkheden en gelegenheden
verveelde trieste mediteerder
koppig en interesseloos
'het gras groeit vanzelf'
Jij in verhouding tot andere en hun verhouding tot jou
4 van zwaarden
De man heeft het opgegeven, hij heeft zijn gevoelens definitief begraven en onderdrukt. hij trekt zich volkomen van andere mensen terug - hij voelt echter geen werkelijke rust in zichzelf, hij zit vol ronddwarrelende gedachten. Het denken laat hem niet met rust. Vaak hebben we het nodig om ons een tijdje rust te geven, om wonden te laten helen. Op deze manier staat deze kaart ook voor eentijd van innerlijk zelfonderzoek. het enige kleurrijke aspect in deze kaart is het kerkraam dat ons positief stemt en een helend aspect laat zien. een vrouw schijnt een kind te zegenen.
duiding:
terugtrekken, afzonderen
tijd van innerlijk zelfonderzoek , genezing
gedragen rust, meditatie
Hoop/vrees
5 van kelken
Een man in het zwart gehuld bekijkt drie omgevallen kelken. Achter hem staan nog twee andere/ Op de achtergrond zien we een burcht met een brug over de rivier maar die ziet hij pas als hij zich omdraait, als hij met het verlies van het verleden heeft afgerekend. Dan pas kan hij verder gaan over de brug nmaar een nieuwe toekomst. Zolang hij verdrietig is over voorgaande gebeurtenissen is hij blind voor het nieuwe
Duiding:
verdriet, scheiding en verlies.
Afrekenen met het verleden.
Een ommekeer van 180 graden is noodzakelijk
resultaat
4 van staven
Deze kaart is een uitnodiging om mee te feesten, te lachen en te dansen. Het leven is het pas waard om te leven als het tot een groot feest geworden is. De deur is open, wij zijn overal welkom. Het is een goed moment om ons bij verschillende groepen aan te sluiten, onze energie met andere te delen, andere toe te laten en de muren die we tegenover andere opgeworpen hebben af te breken
duiding:
feesten, optimisme, positiviteit
levensvreugde
het leven is een feest
je bent welkom
Zoals ik al zei, veel kaarten die te maken hebben met verdriet/waarschuwingen maar het lijkt mij erop dat je op een soort van kruispunt bent aanbelandt misschien en bij het herzien van een levensstijl hoort ook het punt van het veranderen ervan en de gevolgen die het met zich meebrengt. probeer je horizon open te houden en concentreer je niet te veel op één ding. Het resultaat is misschien de oplossing voor de andere kaarten. Maak er een feest van, je bent welkom.
Tof, leuk om te lezenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik kan de legging nu een poosje later veel beter plaatsen en het klopt presies. Ik heb idd een ommekeer moeten maken
ik heb voor mezelf gekozen en probeer het oude achter te laten En ik heb laatst letterlijk en figuurlijk gefeest
Wat betreft tarot enzo, is het wel zo dat juist een legging voor een ander betere resultaten met zich meebrengt dan lezingen voor jezelf. Omdat je zelf te emotioneel betrokken zou kunnen zijn wat betreft de uitslag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, je hebt zeker gelijk. Ik heb me er ook al een beetje in verdiept en ingelezen, maar ik voel me nog iets te slecht om echt een legging voor iemand te doen. Maar dat is zeker iets wat ik in de toekomst wil proberen te doen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat betreft tarot enzo, is het wel zo dat juist een legging voor een ander betere resultaten met zich meebrengt dan lezingen voor jezelf. Omdat je zelf te emotioneel betrokken zou kunnen zijn wat betreft de uitslag..
Leuk! Ik kan je helaas niet helpen maar als je ermee aan de slag mocht gaan met fotoreaden dan lees ik dat graag!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Elvi het volgende:
Even iets 'bijzonders' meedelen hoor...
Op een andere site kunnen mensen fotoreadings aanvragen en anderen kunnen die dan ehm... ja... readenDus ik wilde dat ook wel es proberen.
Een vrouw vroeg of ze wel zwanger zou kunnen worden want ze zat in de medische molen enzo... En ik had het idee dat ze idd wel zwanger zou worden, dit jaar nog en waarschijnlijk in het voorjaar.
Dinsdag vertelde ze dat ze idd zwanger is![]()
Op zich zou ik hier ook wel fotoreadings willen doen... maar wel met nog iemand die het vaker doet. Het is voor mij meer een soort uitproberen en testen maar omdat je met emoties van de ander te maken hebt wil ik er wel iemand met ervaring bijhebben zeg maarWie biedt?
![]()
Het liefst gebruik ik wel een foto wanneer ik een channeling schrijf voor iemand...dat focust wat gemakkelijker, dan wanneer je alleen maar een naam hebt oid.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:55 schreef Elvi het volgende:
YG, deed jij nou ook aan fotoreadings trouwens?
Ten tijde van de legging was er inderdaad iemand die voor mij op de voogrond stond, waarvan ik overtuigd was dat het wat zou worden...heb alleen vanavond ontdekt dat het voor haar toch anders is...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
k CvB dit is heel leuk en precies waarop je misschien zat te wachten ik heb twee "naasten"van de kelken getrokken, namelijk de koning en de koningin. Ik ga niet teveel in op enkele details van het verhaal van de PM maar je vroeg oa waar jouw liefde blijft. Momenteel staat zij op de voorgrond voor je(ook omdat ik haar als 1e openleg). Je overheerst teveel. Je zult jezelf meer naar een achtergrond moeten profileren om niet te overheersen over de koningin. Jullie zitten beide op een troon en houden beide een kelk vast. Zij kijkt erna en jij beweegt je voort op de zee(jij bent in actie)..zij heeft houvast aan de grond terwijl jezelf van een afstand kunt zien "drijven". Je maakt er bijna een schouwspel van voor jezelf. Anderen denken misschien dat je troon het niet houdt op het woelige water, maar jij weet wel beter, jij weet dat dit gaat werken.
Hier heb je een groot punt...ik denk idd dat ik veel te bieden heb en daarvoor heb ik ook hard aan mezelf gewerkt. Alleen lijk ik geen genoegen te kunnen nemen met waar ik ben en kan ik dus dus niet ontspannen. Terwijl dat misschien juist nodig is om verder te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
Primaire impuls van de maan op het thema. Zwaarden negen. Wakker worden in je bed bij wijze van spreken op een late avond en kunnen huilen van verdriet. Het is de ontwaking na een nachtmerrie. Zoals het is..wakker worden uit een slechte droom. Je bed is hard en je deken kleurrijk. Terwijl je zoveel te bieden hebt ben je aan de andere kant misschien wel zo hard als steen omdat je te geforceerd(het harde bed) omgaat met je eigen gevoelens. Kun je je ontspannen is de vraag die ik je stel?
(mbt dit gebied)
Ik kan dit op verschillende manieren interpreteren. aan de ene kant de zwervers die niet aankloppen...zo ben ik ook, wil altijd mezelf redden en niet afhankelijk zijn van anderen. En hoewel ik erg behulpzaam kan zijn en ook veel voor mensen over kan hebben, verwacht ik soms misschien teveel van anderen dat zij zich ook helemaal zelf proberen te redden. Dus misschien dat een ander perspectief, of opstelling tegenover anderen weleens goed kan zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
Toenemende kracht van de maan kelken vijf. Twee bedelaars lopen op straat. Allebij arm en 1 op krukken. Ze zoeken onderdak, lopen langs een kleurrjik raam, maar zullen beiden er niet over denken om even aan te kloppen en om onderdak te vragen tegen de kou en de sneeuw. De kaart is opzich geen onheil. Ik denk persoonlijk en wat ik voel nu is dat je meer met vragen zou moeten doen. Stel de juiste vragen om binnen te komen tot het hart van het gekleurde raam. Of verander je perspectief! Zie dat raam..doe anders en gebruik bijv. die kruk om het raam open te slaan(even heel ver gezocht) ipv aan te kloppen.
Ik heb de laatste tijd idd het idee gehad om te gaan reizen, weg uit Nederland. En he tklopt ja...ergens wil ik dat nog steeds, maar ergens anders maak ik alweer andere plannen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
Afnemende kracht van de maan. Staven twee. Een man met een kleine wereldbol in zijn hand kijkt voor zich uit. Was je van plan om te reizen, dat gevoel neemt juist af. Veel draag je al bij je en dat blijkt uit gevoelens die opgeslagen liggen in de bol die je in je hand houd. Met een andere hand houdt je houvast aan je droom, daarchter je staat nog een staaf. Iets achtergelaten kwa reizen denk ik. Of een reis achter de rug, met mooie indrukwekkende beelden.
Dat ik tveel verwacht van m'n medemens...dat grijpt dan waarschijnlijk weer terug op die bedelaars. En van een relatie heb ik idd hoge verwachtingen en ja...ooit wil ik wel trouwen! Zie dat alleen nog niet gebeurenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
Dan wat er in het duister ligt en waar misschien al gevreesd voor werd als ik hem nu omdraai: De hogepriester. Hij heft zijn handen en mensen moeten voor hem klaarstaan. Dat is misschien geen slechte eigenschap want immers staan er veel voor elkaar klaar en zijn we min of meer van elkaar afhankelijk, maar teveel is ook niet goed. Ik heb hierbij het gevoel dat het teveel is. Dat je wel eens teveel zou kunnen vragen van je medemens, bijv je ouders. Misschien zou je om je doel te bereiken eens kunnen kijken hoe je dit anders aan kan pakken. Je idealen zijn op het gebied van relaties erg hoog en dat mag ook wel natuurlijk, maar pas op voor teveel. De intentie is er voor een langdurige verbinding. Bijv . trouwen.
Ja ik zal proberen er wat meer ontspannen in t staan...er valt niets te forceren in eht leven en al helemaal niet p het gebied van relaties, van gevoelens, dus heeft het ook eigenlijk geen zin om erover in te zitten. Maarja...kben nu eenmaal een piekeraar en een realistisch denker en dan kom je door m'n toch wel negatieve ervaringen al snel tot negatieve conclusies. Ik zal echt proberen me hierin wat losse rop te stellen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
Dan waar je mee door moet gaan. Kelken 7. Op het gebied van relaties zijn je verwachtingen te hoog waardoor je wel eens ontnuchterend wakker zal worden. Echter is is geen enkele manier naar mijn mening waarom dat niet zou moeten of kunnen werken. Jij verwacht heel veel van je partner en dat is ook heel logisch. Je wilt je laten zien wat je voor haar over zou hebben. Dingen/relaties werken niet altijd bij te hoge inspanningen en vaak averrechts, maar dat wil niet zeggen dat het een verkeerde manier is, maar probeer zoals ik al eerder aangaf je ook eens op de wat losserre manier op te stellen of een andere manier..juist wat ontspanning op te zoeken..ga desnoods met jezelf aan de slag als het allemaal wat langer duurt!
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:17 schreef Normalneo het volgende:
De weg gaat naar het oordeel. Een blije en goede boodschap. Het klinkt als muziek in de oren het wordt ook ontvangen als een geschenk uit de hemel. Het gaat vaak om een innerlijke transformatie waardoor we het 1 en ander gaan begrijpen. Zo zien we vervolgens waarom en hoe we verschillende relaties hebben afgesneden.
reactie op 2e alinea:quote:Op zondag 1 april 2007 01:54 schreef CvB het volgende:
Normalneo, heel erg bedankt voor je legging en je mooie uitleg. Ik zal bij elke kaart mijn visie erop geven.
[..]
Ten tijde van de legging was er inderdaad iemand die voor mij op de voogrond stond, waarvan ik overtuigd was dat het wat zou worden...heb alleen vanavond ontdekt dat het voor haar toch anders is...
[..]
Hier heb je een groot punt...ik denk idd dat ik veel te bieden heb en daarvoor heb ik ook hard aan mezelf gewerkt. Alleen lijk ik geen genoegen te kunnen nemen met waar ik ben en kan ik dus dus niet ontspannen. Terwijl dat misschien juist nodig is om verder te komen.
[..]
Ik kan dit op verschillende manieren interpreteren. aan de ene kant de zwervers die niet aankloppen...zo ben ik ook, wil altijd mezelf redden en niet afhankelijk zijn van anderen. En hoewel ik erg behulpzaam kan zijn en ook veel voor mensen over kan hebben, verwacht ik soms misschien teveel van anderen dat zij zich ook helemaal zelf proberen te redden. Dus misschien dat een ander perspectief, of opstelling tegenover anderen weleens goed kan zijn.
[..]
Ik heb de laatste tijd idd het idee gehad om te gaan reizen, weg uit Nederland. En he tklopt ja...ergens wil ik dat nog steeds, maar ergens anders maak ik alweer andere plannen.
[..]
Dat ik tveel verwacht van m'n medemens...dat grijpt dan waarschijnlijk weer terug op die bedelaars. En van een relatie heb ik idd hoge verwachtingen en ja...ooit wil ik wel trouwen! Zie dat alleen nog niet gebeuren
[..]
Ja ik zal proberen er wat meer ontspannen in t staan...er valt niets te forceren in eht leven en al helemaal niet p het gebied van relaties, van gevoelens, dus heeft het ook eigenlijk geen zin om erover in te zitten. Maarja...kben nu eenmaal een piekeraar en een realistisch denker en dan kom je door m'n toch wel negatieve ervaringen al snel tot negatieve conclusies. Ik zal echt proberen me hierin wat losse rop te stellen.
[..]
Ik ben benieuwd!
Nogmaals heel erg bedankt. Ik vond het erg interessant om te lezen en te overdenken. Ik ben benieuwd wat je vindt van mijn interpretaties...al zijn ze misschien wat negatief gezien het verloop van mijn avond.
Jogy, alvast enorm bedankt dat je voor een legging hebt willen doen, ik heb hem vluchtig even door kunnen lezen en ik vrees daaruit al te kunnen concluderen dat het erg 'raak' is. Ik heb dus echt even tijd nodig om het rustig op me in te laten werken en te kijken wat ik ermee kan/moet.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef jogy het volgende:
Ilske, sorrie voor het lange wachten, er kwamen dingen tussendoor en ik het was een zodanige warboel in mijn hoofd (wel een goede hoor) dat ik het niet voor elkaar kreeg, maar alles is weer opgeklaard en leuk enzo dus hier is ie dan
.
*knip*
Graag gedaan Ilskequote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef Ilske het volgende:
[..]
Jogy, alvast enorm bedankt dat je voor een legging hebt willen doen, ik heb hem vluchtig even door kunnen lezen en ik vrees daaruit al te kunnen concluderen dat het erg 'raak' is. Ik heb dus echt even tijd nodig om het rustig op me in te laten werken en te kijken wat ik ermee kan/moet.
Maar in ieder geval: bedankt!![]()
We zitten nu bijna op de helft en vooralsnog klopt het erg goed, de leuke en minder leuke kaarten, ook de richting waar ze naar sturen zijn on target.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb voor jou een algemene legging gedaan over 2007. Ik wou daarvoor eerst een Keltisch Kruis leggen, maar die leek me niet zo geschikt om een heel jaar te voorspellen. Dus ik heb gekozen voor de 21-kaartenlegging, alleen heb ik 7 kaarten gelegd ipv 21. 21 vind ik wel weer wat te veel van het goede..
[...]
Opvallend is dat vier van de zeven kaarten uit de Grote Arcana komen. Dit moet wel een heftig jaartje worden..
.
Ok danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
We zitten nu bijna op de helft en vooralsnog klopt het erg goed, de leuke en minder leuke kaarten, ook de richting waar ze naar sturen zijn on target..
No problem, heeft ook geen haast ofzo. Twee maanden zijn best langquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef Spellmeista het volgende:
ik ben kapot..ik las weer een pauze in..
sorry jogy
Ik ga die van jou binnenkort doenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:05 schreef So_Addictive het volgende:
Hallo iedereen,
ik lurk stiekem al een tijdje mee.
Een paar maanden geleden heeft iemand tarotkaarten voor mij neergelegd. Ik had het nog nooit meegemaakt en ik vind het reuzeinteressant. Ondanks dat de kaarten niet allemaal positief waren vond ik het een fijne ervaring.
Zou iemand een legging voor mij willen doen?
Ik zit op dit moment in een situatie waarbij mijn verstand mijn hart tegenspreekt (en andersom).
Mijn naam, geboortedatum, woon/geboorteplaats staan in mijn profiel. Als je nog iets meer wilt weten dan zeg het maar. mijn PM-scherm geeft steeds een foutmelding in IE
Het is eigenlijk grotendeels voor jezelf om vertrouwen te krijgen dat je een legging kan doen. Vermoedelijk kan het even goed zonder maar ik vind het wel lekker om te kunnen concentreren op een tijd en plaats. Een fotoboek is ook handig vind ik dan. Grotendeels een goed werkend placebo dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef MNR het volgende:
(een inhoudelijke vraag: ik zie bij sommige posts dat er gevraagd wordt naar de geboortedatum en geboorteplaats of iets in die trant. Waar heb je die voor nodig?)
Ik vind het zelf altijd wel handig om te weten op wie ik me moet focussen, anders heb ik het idee dat ik in de wilde weg zit te leggen. Een nickname vind ik in dat opzicht niet handig omdat hij niks zegt over de persoon zelf. Een foto werkt dan vaak wel weer erg goed. Ik werk zelf het liefst met de volledige naam van de persoon waar ik een legging voor doe. Een naam is heel persoonlijk en staat echt voor wie jij bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef MNR het volgende:
(een inhoudelijke vraag: ik zie bij sommige posts dat er gevraagd wordt naar de geboortedatum en geboorteplaats of iets in die trant. Waar heb je die voor nodig?)
Klikbaar voor grotere versiequote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef jogy het volgende:
Zoals belooft. Nooit geweten dat je een vrouw was trouwens, maakt niet uit verder maar was wel verrast.
Deze kaart heb ik nog even nagezocht, die kon ik eerste instantie niet goed plaatsen.quote:
Ik ben nog nét niet op het punt waar ik zeg, ' Nu is het genoeg' . IK weet 100% zeker dat dat punt eraan zit te komen.quote:2/3 - Gevoel en eventuele tegenstrijdigheden daarin
2 - 7 van staven
Normaal gesproken ben ik heel erg direct, open en tja ooit wel eens botquote:3 - Ridder van zwaarden
Assertief, rationeel. Ik heb mezelf op dit moment los gekoppeld van mijn gevoel, en laat me niet door gevoelens lijden.quote:4 - Onderbewustzijn
Koning van zwaarden
Ik ben de laatste tijd heel erg bewust geworden van mezelf.quote:5 - Verleden
De hogepriesteres
Dit ziet er hoopvol uit. Leuke kaart.quote:6 - Toekomst
6 van staven
Nu moet ik voor mezelf uitmaken wat ik ga doen. Wat goed voor mij is. Het is mijn keuze.quote:7 - Jij in verhouding tot jezelf
Gerechtigheid
Ik probeer op dit moment vooral rustig aan te doen, niks overhaast.quote:b]Jij in verhouding tot andere en andersom[/b]
Matigheid
Ik ben vastberaden, ik ben op zoek naar de waarheid.quote:Hoop/Vrees
Aas van zwaarden
Ik ben bang voor verandering, aan de andere kant smacht ik er naar.quote:Aanwijzing/synthese/resultaat
8 van zwaarden
Hij was echt duidelijk.quote:Ik heb niet vaak zo'n duidelijke legging gehad, het overheerst je gevoelsleven echt op het moment. Luister vooral naar de kaarten 'gerechtigheid', Aas van zwaarden en de 8 van zwaarden. De toekomstkaart is er tenminste wel eentje die hoopvol doet stemmen. Denk vooral aan jezelf want daar gaat het uiteindelijk om, als je je niet lekker voelt in een bepaalde situatie moet er verandering in komen anders blijft het zeuren in je achterhoofd en daar word jij niet vrolijk van en je omgeving ook niet.
Ik kan voorlopig even geen leggingen doen. Ik heb het wat te druk en ga binnenkort ook al vrij snel op vakantie. Als ik terug ben ga ik waarschijnlijk wel weer leggenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:50 schreef jogy het volgende:
Lijstje met mensen die een legging willen krijgen
Senesta
electro-Worm
Elvi
Zus-konijn
Ik doe die van elvi dan wel.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:50 schreef jogy het volgende:
Lijstje met mensen die een legging willen krijgen
Senesta
electro-Worm
Elvi
Zus-konijn
Ik doe die van elvi dan wel.
Jij hebt nu ook een PMquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef Spellmeista het volgende:
Ik heb zus_konijn een PM gestuurd..momenteel doe ik eerst mensen die nog helemaal niet zijn geweest in de loop van de tijd. Dus zus_konijn doe ff terug PM-en
Topquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Elvi het volgende:
Jogy heb je mijn geboortedatum en plaats nog nodig?
06-09-1983 te Gouda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |