Jij wil mensen fusilleren die een mening hebben die Nederland zou kunnen schaden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:58 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Wat een laster zeg. Hoe kom je tot deze onzinnige conclusie?
Ik zei staatsvijanden. En nee dat wil ik niet echt eigenlijk. Dat zei ik in reactie op de verwerpelijke post van KirmiziBeyaz, mevrouwtje know it all.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij wil mensen fusilleren die een mening hebben die Nederland zou kunnen schaden.
Wat is mijn politieke groep?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet iedereen is een moslimhater die constant maar zijn moslimhaat overal moet ventileren terwijl het moslimzijn of de islam er 9 van de 10 keer niks mee te maken heeft. Ik zie je ook zelden kritisch posten jegens je eigen "politieke groep".
Niet vermoord... maar wel op alle fronten tegengewerkt en zo eigenlijk ook de moord mede mogelijke gemaakt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is Dink vermoord door de overheid, dan?
Waarom verdraai je woorden van mensen dan zo erg? Welke moslims alhier keurde de moord GOED? Of hou je ervan om mensen zomaar in een bepaald daglicht te stellen, vind je het dan gek dat ik me daarin vergis?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is mijn politieke groep?
Ik denk dat je je daar namelijk heel erg in vergist.
Maar Mutant waarom noemde je het eigenljik dierenmishandeling? Hij viel bij miij ook raar toen ik `m las.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom verdraai je woorden van mensen dan zo erg? Welke moslims alhier keurde de moord GOED? Of hou je ervan om mensen zomaar in een bepaald daglicht te stellen, vind je het dan gek dat ik me daarin vergis?
Je spreekt over dierenmishandeling. Dat zegt al genoeg over hoe je over de moord en de persoon denkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom verdraai je woorden van mensen dan zo erg? Welke moslims alhier keurde de moord GOED? Of hou je ervan om mensen zomaar in een bepaald daglicht te stellen, vind je het dan gek dat ik me daarin vergis?
Volgens mij was hij niet serieus hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je spreekt over dierenmishandeling. Dat zegt al genoeg over hoe je over de moord en de persoon denkt.
Hoe moet ik het anders opvatten?
omgquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.
Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
dat slaat op de kikker, schat, het was ws een hint naar de TS om die link aan te passen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je spreekt over dierenmishandeling. Dat zegt al genoeg over hoe je over de moord en de persoon denkt.
Omdat hij waarschijnlijk die gele "image shack" kikker zag, ik zie ook geen foto.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omg, ik leg het zelfs nog uit, 2 posts daaronder.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Landverrader?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.
Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
Tsja. Louis Sévèke ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet vermoord... maar wel op alle fronten tegengewerkt en zo eigenlijk ook de moord mede mogelijke gemaakt.
Dus je waait met alle winden mee?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:09 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik zei staatsvijanden. En nee dat wil ik niet echt eigenlijk. Dat zei ik in reactie op de verwerpelijke post van KirmiziBeyaz, mevrouwtje know it all.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omg, ik leg het zelfs nog uit, 2 posts daaronder.Wat dacht je van die imageshack kikker?
Ik zei dat ik er niet mee kan zitten. Ik zei dus niet dat het moest gebeuren. Dat jij het wel weer zo opvat moet je lekker zelf weten. Maar wanneer hou je nou eens op met je denigrerende toontje tegen mensen met een andere mening?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus je waait met alle winden mee?
Heb jij gelukquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
En ik ben ook nog geen turk.
Aanvaard.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb jij geluk![]()
Iig m'n excuses.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef Refragmental het volgende:
Ik snapte die gele kikker opmerking al nietDacht dat het een turks iets was
Lijkt een beetje op die gast van Monty Python.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]kikkürk
[afbeelding]
zo dan.
vreselijk dit weer, gezien zijn eerdere veroordeling vraag ik me af hoe zwaar zijn moordenaar gestraft zal worden, en hoe hard ze gaan zoeken om hem/hen te vinden
Waarom zou een eerdere veroordeling "verzachtende" omstandigheden brengen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:46 schreef milagro het volgende:
[..]kikkürk
[afbeelding]
zo dan.
vreselijk dit weer, gezien zijn eerdere veroordeling vraag ik me af hoe zwaar zijn moordenaar gestraft zal worden, en hoe hard ze gaan zoeken om hem/hen te vinden
Dankzij collaborateurs kunnen fascisten hun werk doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ik zei dat ik er niet mee kan zitten. Ik zei dus niet dat het moest gebeuren.
Zodra geen enkele FOK-user meer denkt islam- of Wildersdeskundige te zijn en anderen woorden in de mond meer legt. Dan pas.quote:Dat jij het wel weer zo opvat moet je lekker zelf weten. Maar wanneer hou je nou eens op met je denigrerende toontje tegen mensen met een andere mening?
omdat ze stiekem ws wel blij zijn dat die onruststoker voorgoed de mond gesnoerd is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom zou een eerdere veroordeling "verzachtende" omstandigheden brengen?
En ze gaan best wel hard zoeken.
1 Gezichtsverlies
2 Extreem-rechtse actie, gevaar voor huidige pro-multikul regering
Turkije is juist extreem anti-multikul.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef milagro het volgende:
pro multikul maar oh wee als je een mening verkondigt die 1 van die kuls verdedigt , dat mag dan weer niet op straffe van
O? Genoeg andere onruststokers hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat ze stiekem ws wel blij zijn dat die onruststoker voorgoed de mond gesnoerd is.
Ooit gehoord over de trias politica? De staat kan niemand veroordelen in Turkije.quote:ze hebben dat zelf getracht door hem te veroordelen, dit werkt uiteraard stukken beter, alleen konden ze dat zelf zo niet oplossen, iig niet openlijk
Waarom zie je de regering en het rechtssysteem als 1 geheel?quote:pro multikul maar oh wee als je een mening verkondigt die 1 van die kuls verdedigt , dat mag dan weer niet op straffe van
Ja, dat bedoel ik dus. De AKP is uitzondering, jammer dat ze worden uitgemaakt voor islam-fundamentalisten, want dat zijn ze niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Turkije is juist extreem anti-multikul.
De jonge Turken waren monoculturisten.
ja hoor eens, dat wordt me net verteld, door een Turk, hèquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Turkije is juist extreem anti-multikul.
De jonge Turken waren monoculturisten.
Hij vond dat het de goede kant op ging, en dat je er in Turkije tegenwoordig vrijuit over kon praten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef Erotica_ het volgende:
Dink was juist tegen de erkenning van de Armeense genocideDus ik weet niet waar iedereen het over heeft
So?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja hoor eens, dat wordt me net verteld, door een Turk, hè
leg mij effe ut hoe deze idioot zijn land heeft gediendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jij dacht: hoe post ik even zo walgelijk mogelijk over dit onderwerp?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
over het feit dat dat je geen zin hebt om te zeggen dat je trots bent een Turk te zijn omdat je een Armenier bent, en dat je ook geen zin hebt om het zinnetje 'mijn trotse ras' te zingen (in het volkslied), omdat je het woord ras alleen maar tot discriminatie leidt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef Erotica_ het volgende:
Dink was juist tegen de erkenning van de Armeense genocideDus ik weet niet waar iedereen het over heeft
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef milagro het volgende:
[..]
over het feit dat dat je geen zin hebt om te zeggen dat je trots bent een Turk te zijn omdat je een Armenier bent, en dat je ook geen zin hebt om het zinnetje 'mijn trotse ras' te zingen (in het volkslied), omdat je het woord ras alleen maar tot discriminatie leidt?
dat werd blijkbaar opgevat als belediging van de Turkse Staat, zoals het noemen van het woordje genocide ook uit den boze is.
ik zie niet wat daar multikul, open, democratisch of modern aan is, maar ja, ik ben dan ook geen trotse Turk.
Nee, Dink wilde dat het vrijelijk besproken kon worden én dat de Armeniërs het eens los moesten laten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef Erotica_ het volgende:
Maar hij had wel kritiek op de Franse aanpak. (straffen van ontkenning)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, Dink wilde dat het vrijelijk besproken kon worden én dat de Armeniërs het eens los moesten laten.
http://www.volkskrant.nl/(...)t_Dink_doodgeschotenquote:Dink zei in juli 2005 tegen de Volkskrant dat Turken van Armeense afkomst juist gebaat zijn bij goede betrekkingen tussen de oude erfvijanden. ‘Het taboe op de Armeense kwestie is eindelijk opgeheven, er wordt in de Turkse maatschappij openlijk over gepraat.’
Ja, ach, ik herhaal de woorden van de vermoorde Dink enkel maar, hèquote:
Oh meneer Dink was juist blij met de huidige ontwikkelingen in Turkije.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, ach, ik herhaal de woorden van de vermoorde Dink enkel maar, hè
Pamuk schrijft ook over de genocide, er wordt tegenwoordig vaak over gepraat op de Turkse tv.quote:Het gezeik begon na een interview waar bovengenoemde dingen gezegd werden door hem, daarna volgde meer gedoe over artikel dat hij schreef inzake de geno..oeps, moord op honderduizenden Armeniers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |