abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:06:48 #101
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45511707
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:58 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat een laster zeg. Hoe kom je tot deze onzinnige conclusie?
Jij wil mensen fusilleren die een mening hebben die Nederland zou kunnen schaden.
pi_45511789
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij wil mensen fusilleren die een mening hebben die Nederland zou kunnen schaden.
Ik zei staatsvijanden. En nee dat wil ik niet echt eigenlijk. Dat zei ik in reactie op de verwerpelijke post van KirmiziBeyaz, mevrouwtje know it all.
eeeh
pi_45511898
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet iedereen is een moslimhater die constant maar zijn moslimhaat overal moet ventileren terwijl het moslimzijn of de islam er 9 van de 10 keer niks mee te maken heeft. Ik zie je ook zelden kritisch posten jegens je eigen "politieke groep".
Wat is mijn politieke groep?
Ik denk dat je je daar namelijk heel erg in vergist.
pi_45511919
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Is Dink vermoord door de overheid, dan?
Niet vermoord... maar wel op alle fronten tegengewerkt en zo eigenlijk ook de moord mede mogelijke gemaakt.
pi_45511938
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is mijn politieke groep?
Ik denk dat je je daar namelijk heel erg in vergist.
Waarom verdraai je woorden van mensen dan zo erg? Welke moslims alhier keurde de moord GOED? Of hou je ervan om mensen zomaar in een bepaald daglicht te stellen, vind je het dan gek dat ik me daarin vergis?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45511982
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom verdraai je woorden van mensen dan zo erg? Welke moslims alhier keurde de moord GOED? Of hou je ervan om mensen zomaar in een bepaald daglicht te stellen, vind je het dan gek dat ik me daarin vergis?
Maar Mutant waarom noemde je het eigenljik dierenmishandeling? Hij viel bij miij ook raar toen ik `m las.
eeeh
pi_45512167
Wat Erdogan zegt.

Erdogan sprak over een "donkere dag", niet alleen voor de familie van Dink, maar voor het hele land. "De donkere handen die hem vermoordden zullen gevonden en gestraft worden," aldus Erdogan op de televisie.

Extreem rechts.
pi_45512215
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je spreekt over dierenmishandeling. Dat zegt al genoeg over hoe je over de moord en de persoon denkt.
Hoe moet ik het anders opvatten?
pi_45512264
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je spreekt over dierenmishandeling. Dat zegt al genoeg over hoe je over de moord en de persoon denkt.
Volgens mij was hij niet serieus hoor.
pi_45512347
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.

Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
omg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_45512363
,,

[ Bericht 50% gewijzigd door DaveHarris op 19-01-2007 18:33:39 ]
eeeh
pi_45512383
quote:

[..]

dat slaat op de kikker, schat, het was ws een hint naar de TS om die link aan te passen.
pi_45512390
quote:

[..]

Omdat hij waarschijnlijk die gele "image shack" kikker zag, ik zie ook geen foto.
Was dus niet serieus hoor
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_45512402
quote:

[..]

Omg, ik leg het zelfs nog uit, 2 posts daaronder. Wat dacht je van die imageshack kikker?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45512407
quote:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.

Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
Landverrader?

Valt nog best mee, als ik lees wat hij allemaal heeft gezegd.

En dan nog .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:35:38 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45512440
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niet vermoord... maar wel op alle fronten tegengewerkt en zo eigenlijk ook de moord mede mogelijke gemaakt.
Tsja. Louis Sévèke ook.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:36:37 #117
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45512466
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:09 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik zei staatsvijanden. En nee dat wil ik niet echt eigenlijk. Dat zei ik in reactie op de verwerpelijke post van KirmiziBeyaz, mevrouwtje know it all.
Dus je waait met alle winden mee?
pi_45512501
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omg, ik leg het zelfs nog uit, 2 posts daaronder. Wat dacht je van die imageshack kikker?

Sta ik ff flink voor lul
pi_45512525
Ik snapte die gele kikker opmerking al niet Dacht dat het een turks iets was
pi_45512533
En ik ben ook nog geen turk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45512544
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus je waait met alle winden mee?
Ik zei dat ik er niet mee kan zitten. Ik zei dus niet dat het moest gebeuren. Dat jij het wel weer zo opvat moet je lekker zelf weten. Maar wanneer hou je nou eens op met je denigrerende toontje tegen mensen met een andere mening?
eeeh
pi_45512576
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
En ik ben ook nog geen turk.
Heb jij geluk
Iig m'n excuses.
pi_45512604
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb jij geluk
Iig m'n excuses.
Aanvaard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45512631
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb jij geluk
pi_45512673
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef Refragmental het volgende:
Ik snapte die gele kikker opmerking al niet Dacht dat het een turks iets was
kikkürk

zo dan.

vreselijk dit weer, gezien zijn eerdere veroordeling vraag ik me af hoe zwaar zijn moordenaar gestraft zal worden, en hoe hard ze gaan zoeken om hem/hen te vinden
pi_45512684
Ik ben blij dat Milagro mijn opmerking snapte.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45512758
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:46 schreef milagro het volgende:

[..]

kikkürk

[afbeelding]

zo dan.

vreselijk dit weer, gezien zijn eerdere veroordeling vraag ik me af hoe zwaar zijn moordenaar gestraft zal worden, en hoe hard ze gaan zoeken om hem/hen te vinden
Lijkt een beetje op die gast van Monty Python.

pi_45512987
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:46 schreef milagro het volgende:

[..]

kikkürk

[afbeelding]

zo dan.

Waarom zou een eerdere veroordeling "verzachtende" omstandigheden brengen?

En ze gaan best wel hard zoeken.

1 Gezichtsverlies
2 Extreem-rechtse actie, gevaar voor huidige pro-multikul regering
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:00:16 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45513053
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:40 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ik zei dat ik er niet mee kan zitten. Ik zei dus niet dat het moest gebeuren.
Dankzij collaborateurs kunnen fascisten hun werk doen.
quote:
Dat jij het wel weer zo opvat moet je lekker zelf weten. Maar wanneer hou je nou eens op met je denigrerende toontje tegen mensen met een andere mening?
Zodra geen enkele FOK-user meer denkt islam- of Wildersdeskundige te zijn en anderen woorden in de mond meer legt. Dan pas.
pi_45513212
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom zou een eerdere veroordeling "verzachtende" omstandigheden brengen?

En ze gaan best wel hard zoeken.

1 Gezichtsverlies
2 Extreem-rechtse actie, gevaar voor huidige pro-multikul regering
omdat ze stiekem ws wel blij zijn dat die onruststoker voorgoed de mond gesnoerd is.

ze hebben dat zelf getracht door hem te veroordelen, dit werkt uiteraard stukken beter, alleen konden ze dat zelf zo niet oplossen, iig niet openlijk

pro multikul maar oh wee als je een mening verkondigt die 1 van die kuls verdedigt , dat mag dan weer niet op straffe van
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:09:25 #131
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45513356
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef milagro het volgende:

pro multikul maar oh wee als je een mening verkondigt die 1 van die kuls verdedigt , dat mag dan weer niet op straffe van
Turkije is juist extreem anti-multikul.
De jonge Turken waren monoculturisten.
pi_45513377
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45513418
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef milagro het volgende:

[..]

omdat ze stiekem ws wel blij zijn dat die onruststoker voorgoed de mond gesnoerd is.
O? Genoeg andere onruststokers hoor.

Orhan Pamuk bijvoorbeeld.
quote:
ze hebben dat zelf getracht door hem te veroordelen, dit werkt uiteraard stukken beter, alleen konden ze dat zelf zo niet oplossen, iig niet openlijk
Ooit gehoord over de trias politica? De staat kan niemand veroordelen in Turkije.
quote:
Waarom zie je de regering en het rechtssysteem als 1 geheel?

Die wetten stammen nog uit het nationalistische verleden, dat na het uiteenvallen van het Ottomaanse rijk is ontstaan. Die wetten worden nu in het eenwordings-proces met Europa allemaal afgeschaft.

Nobelprijswinnaar Orhan Pamuk is bijvoorbeeld niet veroordeeld.

Sorry, maar je ziet de complexiteit van het probleem niet.
pi_45513451
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus. De AKP is uitzondering, jammer dat ze worden uitgemaakt voor islam-fundamentalisten, want dat zijn ze niet.

Het Ottomaanse rijk was trouwens behoorlijk multicultureel, een veilige haven voor joden die in Europa werden vervolgd bijvoorbeeld.
Maar later zijn de nationalisten aan de macht gekomen, toen het rijk uiteen viel.
pi_45513475
Dink was juist tegen de erkenning van de Armeense genocide Dus ik weet niet waar iedereen het over heeft
pi_45513493
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

ja hoor eens, dat wordt me net verteld, door een Turk, hè
pi_45513512
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef Erotica_ het volgende:
Dink was juist tegen de erkenning van de Armeense genocide Dus ik weet niet waar iedereen het over heeft
Hij vond dat het de goede kant op ging, en dat je er in Turkije tegenwoordig vrijuit over kon praten.

Dat is ook waar, ondanks de wet zijn er veel politiek-actualiteitsprogramma's waar het de laatste tijd besproken wordt.

Dit is duidelijk een extreem-rechtse aanslag. Hopelijk wordt de dader snel opgepakt.
pi_45513534
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ja hoor eens, dat wordt me net verteld, door een Turk, hè
So?

Ik heb het over de huidige regering. Lees mijn daaropvolgende post eens.
pi_45513732
quote:

leg mij effe ut hoe deze idioot zijn land heeft gediend
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45513873
quote:

Jij dacht: hoe post ik even zo walgelijk mogelijk over dit onderwerp?

Wat een enorm domme zet ook van die jongen (als hij op eigen houtje handelde, wat ik betwijfel). Dit was zo ongeveer het domste wat hij kon doen in het kader van de net luwende aandacht voor de Armeense Genocide.

RIP uiteraard. Het is weer eens pijnlijk duidelijk hoeveel een mensenleven sommigen waard is afgewogen tegen een mening.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45513930
Milagro weet dus te weinig over dit onderwerp, aangezien het antwoord uitblijft.
pi_45513991
quote:
over het feit dat dat je geen zin hebt om te zeggen dat je trots bent een Turk te zijn omdat je een Armenier bent, en dat je ook geen zin hebt om het zinnetje 'mijn trotse ras' te zingen (in het volkslied), omdat je het woord ras alleen maar tot discriminatie leidt?

dat werd blijkbaar opgevat als belediging van de Turkse Staat, zoals het noemen van het woordje genocide ook uit den boze is.

ik zie niet wat daar multikul, open, democratisch of modern aan is, maar ja, ik ben dan ook geen trotse Turk.
pi_45514059
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef milagro het volgende:

[..]

over het feit dat dat je geen zin hebt om te zeggen dat je trots bent een Turk te zijn omdat je een Armenier bent, en dat je ook geen zin hebt om het zinnetje 'mijn trotse ras' te zingen (in het volkslied), omdat je het woord ras alleen maar tot discriminatie leidt?

dat werd blijkbaar opgevat als belediging van de Turkse Staat, zoals het noemen van het woordje genocide ook uit den boze is.

ik zie niet wat daar multikul, open, democratisch of modern aan is, maar ja, ik ben dan ook geen trotse Turk.

Wat een onzin.

Het woordje genocide wordt elke dag 10 keer genoemd in discussies op TV en het Turkse volkslied is niet de enige met vage teksten.

Bovendien is het niet "mijn trotse ras" , "mijn trotse landgenoten". Zulke teksten vind je ook in andere volksliederen.

Een Turks ras bestaat niet.

En je hebt nog steeds niet gereageerd.
pi_45514156
quote:
Nee, Dink wilde dat het vrijelijk besproken kon worden én dat de Armeniërs het eens los moesten laten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45514204
Turkije kan nu laten zien, hoe serieus ze de mensenrechten nemen. Als politiek en politie hier serieus werk van maken, deze moord serieus en krachtig veroordelen (en niet zo halfslachtig als een bepaalde Turkse user hier) en alles doen om dit soort misstanden tegen te gaan, dan laat ze zien dat het ze menens is als het gaat om bestrijding van dit soort fascistisch nationalisme en dat de vrijheid van meningsuiting er nog enigszins toe doet.

De Turkse regering kan natuurlijk niet verantwoordelijk worden gesteld voor de moord, door waarschijnlijk extreem-nationalistische idioten, maar werkt het wel deels in de hand door bijvoorbeeld deze man al heel lang als een paria, en als opgeschoten wild te behandelen, met die idiote wet die mensen verbiedt om iets over de loop van de geschiedenis te zeggen.

Taak van de Nederlandse overheid en de Europese gemeenschap om krachtig aan te dringen op een gedegen moordonderzoek en een serieus vervolg op deze gruwelijke daad.
pi_45514206
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, Dink wilde dat het vrijelijk besproken kon worden én dat de Armeniërs het eens los moesten laten.
Maar hij had wel kritiek op de Franse aanpak. (straffen van ontkenning)

Bovendien:
quote:
Dink zei in juli 2005 tegen de Volkskrant dat Turken van Armeense afkomst juist gebaat zijn bij goede betrekkingen tussen de oude erfvijanden. ‘Het taboe op de Armeense kwestie is eindelijk opgeheven, er wordt in de Turkse maatschappij openlijk over gepraat.’
http://www.volkskrant.nl/(...)t_Dink_doodgeschoten

Jammer dat er een of andere mongool tot dit soort acties overgaat.
pi_45514222
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Ja, ach, ik herhaal de woorden van de vermoorde Dink enkel maar, hè

Het gezeik begon na een interview waar bovengenoemde dingen gezegd werden door hem, daarna volgde meer gedoe over artikel dat hij schreef inzake de geno..oeps, moord op honderduizenden Armeniers.
pi_45514285
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, ach, ik herhaal de woorden van de vermoorde Dink enkel maar, hè
Oh meneer Dink was juist blij met de huidige ontwikkelingen in Turkije.
Onze extreem-rechtse vriend dus niet.
quote:
Het gezeik begon na een interview waar bovengenoemde dingen gezegd werden door hem, daarna volgde meer gedoe over artikel dat hij schreef inzake de geno..oeps, moord op honderduizenden Armeniers.
Pamuk schrijft ook over de genocide, er wordt tegenwoordig vaak over gepraat op de Turkse tv.
Dink heeft het zelf gezegd.
pi_45514328
een spontane demonstratie in istanbul nav de moord nu gaande
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:39:19 #150
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45514365
wel grappig dat moslims altijd meteen naar een wapen grijpen en het ook gebruiken.

man, iemand beweerd dat het land zich schuldig heeft gemaakt aan een genocide bijna 100 jaar geleden.

ga je toch niet iemand voor vermoorden ?
ik ben lief :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')