16 t/m 23 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Opleidingskosten vanaf zn 17e rtot zn 20e ofzo?
Klopt, maar hij was 20 toen ie weg ging bij PSVquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
16 t/m 23 als ik me niet vergis.
Nee man, tussen de 5,5 en 21,5quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
tussen 12 en 21 is het toch?
en hij stond een jaar eerder al onder contract bij PSV, dus ik weet niet hoe dat zitquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op zn 19e en 20e speelde hij bij PSV, dus PSV krijgt ook een deel.
Nou in zoverre boeit dat voor de amateurclubs die in bepaalde gevallen flink naast de pot zouden pissen als het inderdaad vanaf 16 was. Kijk naar Ruud van Nistelrooij, nu heeft Nooit gedacht Geffen ook nog geld gekregen.quote:
Hoeft geen contract te hebben hoor, lid zijn is voldoende.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hij stond een jaar eerder al onder contract bij PSV, dus ik weet niet hoe dat zit
Van wie ben jij een Kloon?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:25 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Denk dat Chelsea Robben voor zo'n 16 miljoen zal laten gaan. Hoog inzetten met die 22 miljoen en maar kijken waar 't op uitkomt...
Dit klopt al niet, de enigste spits die man utd eventueel wil halen is Torresquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
Manchester United wil Dimitar Berbatov van Spurs halen, al wil Jol hem niet laten gaan en is hij 50 miljoen waard.
Ah, danku.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Stond vorige én deze week in VI, Dubnobasswithmyheadman.
Op zich geen slechte speler, werd niet voor niets door Anderlecht gehaald.
Artikel over ADO Den Haag. Daar staat een passage over Delorge die vast de pracht en praal van Gelredome bekijkt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ah, danku.
Naast Kolk één van de betere spelers ja en Belgen bij Vitesse is altijd tof. Zal de nieuwe VI is bekijken, kon het bericht zo niet in de oude vinden.
quote:The Sun reports that United could make an Ł8million summer move for Barcelona's former Chelsea striker Eidur Gudjohnsen.
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:24 schreef methodmich het volgende:
Hij is geen kloon PyTher.
Concurrentiestrijd met Eto'o? Ik heb al een enorme lijst aan 'door Barca gewilde spitsen' gezien, Huntelaar kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:32 schreef Ordinair het volgende:
Nu: Huntelaar naar Barca?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Giannichedda naar Feyenoord
quote:Ronaldo Pledge To Fergie
Cristiano Ronaldo has finally pledged his future to Manchester United and insisted he has no intention of leaving Old Trafford this summer. Red-hot Ronaldo has been consistently linked with a move to Barcelona or Real Madrid this summer but the Ł45million-rated star has committed himself to United and declared his intention to stay there for the best years of his career. "I have a good contract in financial terms and what really matters to me now is to show my game," said Ronaldo. "It's a good sign to know I have so many clubs interested in me, such as Real Madrid. It means I am valued and that my work pleases. But I'm very happy where I am and I hope to stay at Manchester United for many years."
David McDonnell, Daily Mirror
Die dus ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Delorge, waar heb je dat vandaag MM? Als het nou Kolk was.
Wang Dalei.. FM heldquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:32 schreef rubbereend het volgende:
Wang Dalei naar PSV
Zeefuik naar Liverpool
Net alsof hij daar naartoe gaat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Zaragoza lonkt voor Wesley Sneijder
dat zijn geen geruchten meerquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef ChopPwn het volgende:
Enkel en alleen over FC Twente:
Bakkal ; terug naar Pisvee
Aisatti ; terug naar PSV
quote:Touma ; geruchten dat hij naar AZ gaat
Kennedy ; Griekenland, PSV
Loumpoutis ( die topper! haha) contract niet verlengen!![]()
![]()
Hou kom je bij Touma naar AZ.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef ChopPwn het volgende:
Enkel en alleen over FC Twente:
Bakkal ; terug naar Pisvee
Aisatti ; terug naar PSV
Touma ; geruchten dat hij naar AZ gaat
Kennedy ; Griekenland, PSV
Loumpoutis ( die topper! haha) contract niet verlengen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |