abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:31:25 #21
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45507158
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef Disorder het volgende:
Trouwens, even een reality flash. Écht arme mensen komen niet naar Nederland, die hebben daar het geld al niet voor. Asielzoekers hier lopen met Fubu kleding en Nikes rond, die zijn echt niet zo arm als 26.000 gezichten ons wil doen laten geloven.
asielzoekers die geweld ontvluchten zullen normaal uitwijken naar omringende landen.
dus hoe komt dat volk vanuit afrika in nederland terecht?
ik ben lief :)
pi_45507231
Ben wel benieuwd hoe SCH en nog een paar bekende fruitdruifjes het rapport gaan torpederen.
pi_45507279
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:25 schreef niet_links het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze gewoon naar criminaliteit onder bevolkingsgroepen gekeken. maar dat Marokkanen criminelere waren was voor niemand een verrassing.
Nee inderdaad, nutteloos topic dan toch? Aan de ene kant, het zegt wel weer over het percentage dat niet verdacht wordt. Dat is maarliefst 94%.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507326
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Klopt nu, in verleden tijd altijd met D op het eind
Het is een voltooid deelwoord, de tijd doet niet terzake. Stam van 'assimileren' eindigt op een r, die zit niet in heT kofschip maar in De bromvliegzwaan. Dus een d op 't end.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45507349
De bromvliegzwaan.....volgens mij heb ik een gedeelte van de lessen niet opgelet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507351
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, nutteloos topic dan toch? Aan de ene kant, het zegt wel weer over het percentage dat niet verdacht wordt. Dat is maarliefst 94%.
Heel creatief gezien.
pi_45507426
quote:

[..]

Jammer, maar helaas. Daar trappen we niet in. Als je gaat kijken naar het percentage wat niets doet pakken we het probleem zelf dus niet aan. Er is nou eenmaal sprake van een significant verschil.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:40:25 #28
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45507442
quote:

[..]

Wie zegt er dat de politie effectief is
mai pen rai
pi_45507443
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef Disorder het volgende:

[..]

Jammer, maar helaas. Daar trappen we niet in. Als je gaat kijken naar het percentage wat niets doet pakken we het het probleem zelf dus niet aan. Er is nou eenmaal sprake van een significant verschil.
Wat zeg je nu allemaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507455
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:40 schreef niet_links het volgende:

[..]

Wie zegt er dat de politie effectief is
Niemand, en verdacht is vaak ook niet schuldig btw.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507490
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zeg je nu allemaal.
Je negeert het percentage dat wél crimineel is door naar de niet criminelen te kijken.
pi_45507545
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef Disorder het volgende:

[..]

Je negeert het percentage dat wél crimineel is door naar de niet criminelen te kijken.
Nee hoor. CONSTATEREN is iets anders dan negeren. Het toont maar weer aan hoe laag het percentage eigenlijk is als we binnen de bevolkingsgroepen zelf kijken. De voorstelling van veel fokkers alhier zit op de 40% niet verdacht en 60% wel. Dit soort cijfers laten weer eens zien wie de grootste leugenaars zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507638
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor. CONSTATEREN is iets anders dan negeren. Het toont maar weer aan hoe laag het percentage eigenlijk is als we binnen de bevolkingsgroepen zelf kijken.
Constateren mag, maar je hebt het eerst over de goede cijfers, dan pas over de negatieve. Lijkt me niet zo'n gezonde instelling.
quote:
De voorstelling van veel fokkers alhier zit op de 40% niet verdacht en 60% wel.
Bron?
quote:
Dit soort cijfers laten weer eens zien wie de grootste leugenaars zijn.
pi_45507690
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:47 schreef Disorder het volgende:
Constateren mag, maar je hebt het eerst over de goede cijfers, dan pas over de negatieve. Lijkt me niet zo'n gezonde instelling.
Jij hebt het vaak alleen over de negatieve cijfers, dat lijkt me ook niet zo'n gezonde instelling.
quote:
Bron?
FP/FORUM
quote:

Waarom ben je van gamer.nl weggegaan. Mis je Bakema?
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507779
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor. CONSTATEREN is iets anders dan negeren. Het toont maar weer aan hoe laag het percentage eigenlijk is als we binnen de bevolkingsgroepen zelf kijken. De voorstelling van veel fokkers alhier zit op de 40% niet verdacht en 60% wel. Dit soort cijfers laten weer eens zien wie de grootste leugenaars zijn.
Je kunt ook zeggen als er 2 Marokkanen in NL zijn waarvan 1 crimineel dan is 50% niet crimineel.
pi_45507800
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen als er 2 Marokkanen in NL zijn waarvan 1 crimineel dan is 50% niet crimineel.
Dat kan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45507868
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij hebt het vaak alleen over de negatieve cijfers, dat lijkt me ook niet zo'n gezonde instelling.
[..]

FP/FORUM
[..]

Waarom ben je van gamer.nl weggegaan. Mis je Bakema?
Good news is no news. Negatieve dingen hebben meer invloed op mensen, dus dat moet je uiteraard ook aanpakken dan. En dat gebeurd niet door het over positieve dingen te hebben.

'FP/FORUM'. Kan. Maar ik heb je er geen onderzoek naar zien doen. Uit de duim dus.

Ik ben van dat forum weggegaan omdat ik niet zoveel interesse meer heb in games.
pi_45507933
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef Disorder het volgende:
Good news is no news. Negatieve dingen hebben meer invloed op mensen, dus dat moet je uiteraard ook aanpakken dan. En dat gebeurd niet door het over positieve dingen te hebben.
Wellicht, maar positief nieuws helpt dingen te relativeren, geestelijk. Als er alleen maar negatief nieuws is, krijg je een verdraaide werkelijkheid.
quote:
'FP/FORUM'. Kan. Maar ik heb je er geen onderzoek naar zien doen. Uit de duim dus.
Right, whatever you want. Misschien die oogkleppen nog beter bedekken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_45508023
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht, maar positief nieuws helpt dingen te relativeren, geestelijk. Als er alleen maar negatief nieuws is, krijg je een verdraaide werkelijkheid.
Jij hebt liever een gekleurde werkelijkheid dan de waarheid onder ogen zien? Je hebt het namelijk over relativeren. Ik heb liever feiten.
quote:
Right, whatever you want. Misschien die oogkleppen nog beter bedekken.
Welke oogkleppen? Ik zie ook wel dat er een deel hier rondpost met negatieve opvattingen over buitenlanders, maar de percentages die jij noemt zijn gewoon uit je dikke duim gezogen. Punt.
pi_45508097
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef Disorder het volgende:
Jij hebt liever een gekleurde werkelijkheid dan de waarheid onder ogen zien? Je hebt het namelijk over relativeren. Ik heb liever feiten.
Relativeren heeft niets met "gekleurde werkelijkheid" te maken. Eerder met realisme. Als je uitgaat van alleen de negatieve, de 6%, heb je de neiging om de problemen te vergroten. Door te kijken naar de positieve aantallen, kan je de negatieve relativeren tot werkelijke proporties.
quote:
Welke oogkleppen? Ik zie ook wel dat er een deel hier rondpost met negatieve opvattingen over buitenlanders, maar de percentages die jij noemt zijn gewoon uit je dikke duim gezogen. Punt.
Welke percentages? Je wil dus zeggen dat er niet veel fokkers zijn die stellen dat de minderheid juist goed is en de meerderheid slecht?
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')