abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45502894



vorige deel:
Wie vliegt er hier deel 5

iemand nog aanvullend materiaal voor de OP?

tot nu toe bekende vliegers:

NSFW: Jets
Mojave: Jets
Alternate: Jets
cheukert: Zweef
YellowLedBetter: KLS
Furious: GA
Snowbite: Nog bezig met opleiding
Domai: 11 december naar de KLS
ChopperMick: Chopperbob
McDavid: zweefvliegtuigen
The_stranger: Turboprop
MutZ: Zweefvliegtuigen
Autoreply: zweefvliegtuigen (en L&R)

[ Bericht 18% gewijzigd door mcDavid op 20-01-2007 14:00:44 ]
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:29:36 #2
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45502956
TT is fout man!

Ik stel voor: Wie vliegt er hier deel 6
FCT
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:32:01 #3
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45503026



FCT
pi_45503106
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef Mojave het volgende:
TT is fout man!

Ik stel voor: Wie vliegt er hier deel 6
Het is al heul lang niet echt een vraag meer wie er hier vliegt!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:37:13 #5
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45503166
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Het is al heul lang niet echt een vraag meer wie er hier vliegt!
Das waar maar wel zo overzichtelijk

Maar Schiphol ligt plat door compu failure
FCT
pi_45503233
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Mojave het volgende:

[..]

Das waar maar wel zo overzichtelijk
Dan wen je maar
quote:
Maar Schiphol ligt plat door compu failure
en nu? wordt er nog een beetje gestart/geland?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:53:13 #7
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45506617
lollercopter
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45510174
Dit is m. En die slotjes en linkjes zijn nergens voor nodig. Een TR was beter geweest. Bij et andere topic staat WEL een TR. En die was eerder
pi_45510252
Maar deze heeft geen beertjes
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45510361
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef cheukert het volgende:
Maar deze heeft geen beertjes


Wel een guppy.
pi_45512537
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef cheukert het volgende:
Maar deze heeft geen beertjes
As jij een beertje in de OP wilt krijg je een beertje hoor
pi_45512551
Is er overigens iemand die (binnen 10 minuten) de zweefvlieg voorschriften voor het GPL tevoorschijn kan toveren?
pi_45512628
Ja, er is iemand die dat kan
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45512642
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:39 schreef mcDavid het volgende:

[..]

As jij een beertje in de OP wilt krijg je een beertje hoor
en dat andere beest dan?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45512656
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef cheukert het volgende:

[..]

en dat andere beest dan?
MutZ?
pi_45512664
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef cheukert het volgende:
Ja, er is iemand die dat kan
Doe es dan!
msn staat in profiel, eventueel
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef cheukert het volgende:

[..]

en dat andere beest dan?
Da's geen beertje
pi_45512820
Te laat

pi_45513284
Achja, als je google ook al te moeilijk vindt
http://www.win.tue.nl/~jl(...)cteur/Versie%202006/
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45513647
Tss, ik vond het topic van Mojave stukken beter men! Edoch meldt ik me hier weer vrolijk, weekend!!
En ojah, in dem OP wordt vergeten dat deze beste man aan zweefvliegen doet! En dat is iets wat natuurlijk niet door de beugel kan, dus gaarna dat even aan te passen en anders begin ik mijn eigen reeks
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45515256
Wachten is suf
Ik steek je moeder in de fik!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:07:48 #23
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45515427
Mojave staat nu in de planning voor 21.05, kijken of we hem straks nog op liveATC horen

Edit: ff wat leuke movies

http://download.yousendit.com/F1E6A41148B3527B
Glider v jet (mooie flyby)

http://download.yousendit.com/1602028E752074FC
Zou Mojave ook een afterburner op zijn 737 hebben?

http://download.yousendit.com/F9A1704022C8179B
Aparte landing van een Nippon 747F op EHAM? (heeft dit een specifieke reden?)

http://download.yousendit.com/883DCDFC4ECF14C6
Zouden ze bij HV ook zo opstijgen?

http://download.yousendit.com/A11AB5D40D001841
Go-around inzetten en gelijk afbreken en toch landen! Vette LH A330

[ Bericht 45% gewijzigd door Public_NME op 19-01-2007 21:39:54 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45518289
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

MutZ?
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  zaterdag 20 januari 2007 @ 01:26:48 #25
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45524813
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef Public_NME het volgende:
Mojave staat nu in de planning voor 21.05, kijken of we hem straks nog op liveATC horen
Jup en ik was al om 1810 op Schiphol... in Berlijn moesten we binnen 20 mins keren ivm andere kist op onze gate.. stress! Toen lekker terug gekacheld met 320 kts ground, 120 kts op 't neusje

En raad eens, welke kist hoorde ik vertrekken toen wij bij onze gate aankwamen? juist! The_stranger met z'n KLM vlucht naar Luxemburg, ook 3 uur delay ofzo!
FCT
pi_45527637
Gaaf, deze reeks nog nooit gezien

Naja, ik zweefvlieg dus, ongeveer 400 uur en vlieg vooral in het buitenland. Afgelopen jaren in de bergen (Zuid-Franse Alpen) en in de Champagnestreek gevlogen, dat laatste vooral wedstrijden. Vliegclub staat in m'n onderschrift en verder ben ik techneut (AML), bestuur (en binnenkort penningmeester ) en wellicht binnenkort instructeur

Edit:
Owja ik studeer Lucht- en Ruimtevaarttechniek

[ Bericht 24% gewijzigd door Autoreply op 20-01-2007 10:31:00 ]
pi_45532153
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef cheukert het volgende:
Achja, als je google ook al te moeilijk vindt
http://www.win.tue.nl/~jl(...)cteur/Versie%202006/
Alsnog thanx!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:05:06 #28
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45532243
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:14 schreef Autoreply het volgende:
Gaaf, deze reeks nog nooit gezien

Naja, ik zweefvlieg dus, ongeveer 400 uur en vlieg vooral in het buitenland. Afgelopen jaren in de bergen (Zuid-Franse Alpen) en in de Champagnestreek gevlogen, dat laatste vooral wedstrijden. Vliegclub staat in m'n onderschrift en verder ben ik techneut (AML), bestuur (en binnenkort penningmeester ) en wellicht binnenkort instructeur

Edit:
Owja ik studeer Lucht- en Ruimtevaarttechniek
welkom
FCT
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:38:51 #29
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45532972
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 01:26 schreef Mojave het volgende:

[..]

Jup en ik was al om 1810 op Schiphol... in Berlijn moesten we binnen 20 mins keren ivm andere kist op onze gate.. stress! Toen lekker terug gekacheld met 320 kts ground, 120 kts op 't neusje

En raad eens, welke kist hoorde ik vertrekken toen wij bij onze gate aankwamen? juist! The_stranger met z'n KLM vlucht naar Luxemburg, ook 3 uur delay ofzo!
Hij kon tenminste wel in LUX blijven pitten, dus geen stress! 20 minuten is wel heel weinig... Heb je het voor elkaar gekregen?!

Verder niemand die mijn filmpjes gecheckt heeft?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45533290
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 01:26 schreef Mojave het volgende:

[..]

Jup en ik was al om 1810 op Schiphol... in Berlijn moesten we binnen 20 mins keren ivm andere kist op onze gate.. stress! Toen lekker terug gekacheld met 320 kts ground, 120 kts op 't neusje

En raad eens, welke kist hoorde ik vertrekken toen wij bij onze gate aankwamen? juist! The_stranger met z'n KLM vlucht naar Luxemburg, ook 3 uur delay ofzo!
gaaf hoor
pi_45536543
quote:
Bekend filmpje
quote:
http://download.yousendit.com/1602028E752074FC
Zou Mojave ook een afterburner op zijn 737 hebben?
Duurt nog best lang voordat ze dat doorhebben
quote:
http://download.yousendit.com/F9A1704022C8179B
Aparte landing van een Nippon 747F op EHAM? (heeft dit een specifieke reden?)
" "
quote:
http://download.yousendit.com/883DCDFC4ECF14C6
Zouden ze bij HV ook zo opstijgen?
Daar zitten vast geen pax in
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:32:55 #32
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45537191
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:

[quote]
" "
Zou wel eens willen weten waarom ze dat deden. Zouden ze problemen met nosegear gehad hebben ofzo? (trouwens niet mijn commentaar )
[..]
quote:
Daar zitten vast geen pax in
Mag hopen van niet lol. Volgens mij dacht die Eurowings piloot dat ie in een Lancer zat ipv een Airbus

Had trouwens ook nog een leuke gezien van een A330 die compressor stall had na take-off, echt keiharde knallen en vlammen/rook uit zijn engine!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45537276
Hoezo? Mag je tegenwoordig ook al geen lol meer hebben in een Airbus?
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:37:06 #34
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45537329
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:35 schreef cheukert het volgende:
Hoezo? Mag je tegenwoordig ook al geen lol meer hebben in een Airbus?
Tuurlijk wel, hoewel zo'n vliegtuig niet is ontworpen voor dat soort stunts. (het deed me denken aan de take-off van een Lancer, echt zwaar vet, wat een geluid!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45537821
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:37 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, hoewel zo'n vliegtuig niet is ontworpen voor dat soort stunts. (het deed me denken aan de take-off van een Lancer, echt zwaar vet, wat een geluid!)
Meestal is de grens aan wat je met zo'n ding kunt doen de grens waarbij de passagiers misselijk worden. Niet de constructie ofzo
Hoewel rugvluchten vast niet in het boekje staan
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:22:05 #36
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45538637
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:54 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Meestal is de grens aan wat je met zo'n ding kunt doen de grens waarbij de passagiers misselijk worden. Niet de constructie ofzo
Hoewel rugvluchten vast niet in het boekje staan
Nou, je kan ze met laag startgewicht (geen pax/cargo idd) aardig laten stijgen, mits je genoeg snelheid maakt. Daarentegen heeft een A319 niet heel erg veel vermogen. De 757 heeft zo ongeveer de meeste fenomenale 'climb'ratio, echt geniaal wat dat ding kan! (op SXM een volle AA 752 zien gaan, wat een steile klim! )

Edit: zoiets bijvoorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=cMyMI9aAvzQ
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45540560
Ghehe, die A319 gaat omhoog als een raket! Maar het kan natuurlijk altijd harder en steiler!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45542317
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ghehe, die A319 gaat omhoog als een raket! Maar het kan natuurlijk altijd harder en steiler!
Hee, regel jij eens even heel snel dat mijn brief hier over 10 minuten op de deurmat ligt.
Ik steek je moeder in de fik!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:34:05 #39
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45542913
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ghehe, die A319 gaat omhoog als een raket! Maar het kan natuurlijk altijd harder en steiler!
Daarvoor postte is ook het 2e filmpje van die 752 Weinig tot geen commerciële toestellen die dat kunnen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 20 januari 2007 @ 23:50:55 #40
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_45548215
tvp!

heb de hele week gevlogen! ook in de storm
pi_45549212
Bikkel
Ik steek je moeder in de fik!
  zondag 21 januari 2007 @ 01:10:38 #42
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45550057
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:32 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Zou wel eens willen weten waarom ze dat deden. Zouden ze problemen met nosegear gehad hebben ofzo? (trouwens niet mijn commentaar )
[..]
[..]

Mag hopen van niet lol. Volgens mij dacht die Eurowings piloot dat ie in een Lancer zat ipv een Airbus

Had trouwens ook nog een leuke gezien van een A330 die compressor stall had na take-off, echt keiharde knallen en vlammen/rook uit zijn engine!
Tailpipe fire schijn je alleen te merken doordat een ground engeneer oid het laat weten

Die Air Nipon doet aan aerodynamisch remmen, dwz geen thrust reverse en puur pitch gebruiken om van die speed af te komen.
Zie je die KLC kisten ook veel doen als op de Polderbaan een long landing approved is.

Die Airbus man... dat dat kut fly by wire systeem uberhaupt dit soort "rare" inputs accepteerd

@ nsfw, toll man, hoe veel G/A's donderdag? hoorde van een purser dat ze 40 kotszakkies had mogen ontvangen
FCT
  zondag 21 januari 2007 @ 01:20:19 #43
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45550199
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:10 schreef Mojave het volgende:

[..]

[quote]Tailpipe fire schijn je alleen te merken doordat een ground engeneer oid het laat weten
Aha, maar het lijkt me niet zo'n leuk gezicht voor de pax met een windowseat hehe
quote:
Die Air Nipon doet aan aerodynamisch remmen, dwz geen thrust reverse en puur pitch gebruiken om van die speed af te komen.
Zie je die KLC kisten ook veel doen als op de Polderbaan een long landing approved is.
Ok, met een KLC kan ik het nog begrijpen... (eigenlijk ook niet als ze pax aan boord hebben) Maar met een (waarschijnlijk) redelijk beladen 747 dat doen op een redelijk natte rwy door wx.... Ik ben geen expert ofzo, maar volgens mij moet je wel vertrouwen hebben in je loaders mbt het zwaartepunt om hem zo te pushen....
quote:
Die Airbus man... dat dat kut fly by wire systeem uberhaupt dit soort "rare" inputs accepteerd
Ja bij een Airbus schijn je de fly by wire niet te kunnen overtreffen toch? (dwz. je kan niet de grenswaarden overtreffen om hem te stallen ofzo) Met een Boeing schijnt dit de discretie van de piloot te zijn. (er zijn wel standaarden, maar die zijn niet hard dwz je kan ze 'overrulen'?) Is dit zo, aangezien je op een B kist vliegt
quote:
@ nsfw, toll man, hoe veel G/A's donderdag? hoorde van een purser dat ze 40 kotszakkies had mogen ontvangen
Zoiets hoorde ik ook van een gozer van E&M van KL, nog nooit zoveel groene passagiers gezien hehe. (kan me voorstellen, ik heb aardig wat landingen gehad in k*t weer maar zeker geen snelheden tot 140km/h )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 21 januari 2007 @ 01:25:47 #44
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45550292
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:20 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Aha, maar het lijkt me niet zo'n leuk gezicht voor de pax met een windowseat hehe
[..]

Ok, met een KLC kan ik het nog begrijpen... (eigenlijk ook niet als ze pax aan boord hebben) Maar met een (waarschijnlijk) redelijk beladen 747 dat doen op een redelijk natte rwy door wx.... Ik ben geen expert ofzo, maar volgens mij moet je wel vertrouwen hebben in je loaders mbt het zwaartepunt om hem zo te pushen....
[..]

Ja bij een Airbus schijn je de fly by wire niet te kunnen overtreffen toch? (dwz. je kan niet de grenswaarden overtreffen om hem te stallen ofzo) Met een Boeing schijnt dit de discretie van de piloot te zijn. (er zijn wel standaarden, maar die zijn niet hard dwz je kan ze 'overrulen'?) Is dit zo, aangezien je op een B kist vliegt
[..]

Zoiets hoorde ik ook van een gozer van E&M van KL, nog nooit zoveel groene passagiers gezien hehe. (kan me voorstellen, ik heb aardig wat landingen gehad in k*t weer maar zeker geen snelheden tot 140km/h )
Als je take off gaat merk je al vlot of je loadsheet klopt of niet denk dat de pax niet eens echt door hebben dat de neus nog airborne is...

Ja wat je zegt, als je 90 graden bank aanrolt met die bus dan stoptie echt binnen limieten... is toch kut man! lijkt me echt nix aan zo'n airbus!!

Net trouwens uber zicht, vanaf parijs op FL410 zag je London & Amsterdam
FCT
  zondag 21 januari 2007 @ 11:04:20 #45
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45553257
quote:
Op zondag 21 januari 2007 01:25 schreef Mojave het volgende:

[..]


[quote]Ja wat je zegt, als je 90 graden bank aanrolt met die bus dan stoptie echt binnen limieten... is toch kut man! lijkt me echt nix aan zo'n airbus!!
Ja, maar een bus heeft wel een 'joystick' toch? En geen 'yoke' zoals een Boeing; lijkt me ook wel eens leuk, net alsof je zit te computeren hehe.
quote:
Net trouwens uber zicht, vanaf parijs op FL410 zag je London & Amsterdam
Zo, dat lijkt me echt vet om te zien! Kwam je uit de richting van Spanje? Toen ik met HV uit Madrid kwam, gingen we ook over Parijs, echt een megauitzicht over de stad!!
Hoeveel uren p/w vlieg je eigenlijk?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 21 januari 2007 @ 12:10:58 #46
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45554660
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:04 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja, maar een bus heeft wel een 'joystick' toch? En geen 'yoke' zoals een Boeing; lijkt me ook wel eens leuk, net alsof je zit te computeren hehe.
[..]

Zo, dat lijkt me echt vet om te zien! Kwam je uit de richting van Spanje? Toen ik met HV uit Madrid kwam, gingen we ook over Parijs, echt een megauitzicht over de stad!!
Hoeveel uren p/w vlieg je eigenlijk?
Ja idd zo'n joystick ff Doom spelen op cruiselevel.

Kwam uit Barcelona idd
FCT
pi_45555828
Voor de mensen die commercieel vliegen; vliegen jullie ook nog in jullie vrije tijd? Ik kan me voorstellen dat je na het werk nog ff wat rond wilt rossen in een Pitts, Lancair of Nimbus
  zondag 21 januari 2007 @ 13:04:31 #48
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45556182
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:54 schreef Autoreply het volgende:
Voor de mensen die commercieel vliegen; vliegen jullie ook nog in jullie vrije tijd? Ik kan me voorstellen dat je na het werk nog ff wat rond wilt rossen in een Pitts, Lancair of Nimbus
Ow in die kisten zou ik dat zeker wel willen :-)

Maar een pijpert 28....
FCT
  zondag 21 januari 2007 @ 14:38:09 #49
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45559304
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:04 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ow in die kisten zou ik dat zeker wel willen :-)

Maar een pijpert 28....
Het is toch ook vrij prijzig om te huren? Mijn droom is (mits ik een goed betaalde baan te pakken krijg ) een PPL te gaan halen. Zag laatst een tripreport van 3 gasten van 18 die vanuit een vliegveldje in de UK naar de Scillies(eilanden) waren gegaan. Schitterend om daar te landen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45560770
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:10 schreef Mojave het volgende:

[..]

Ja idd zo'n joystick ff Doom spelen op cruiselevel.

Kwam uit Barcelona idd
Een 737 op FL410?
Ik steek je moeder in de fik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')