ik ben toch beterquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:25 schreef Mojave het volgende:
godver
Misschien zie je ooit nog eht licht, en ga je beginnen met tuinierenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja, das waar.. maar ik ben ook nog maar net begonnen met schaken.
Vliegen is leukerquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef cheukert het volgende:
[..]
Misschien zie je ooit nog eht licht, en ga je beginnen met tuinieren
Wie heeft jou hier uitgenodigdquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
fipo posters zijn rukkers
nu had ik laatst in een gekke bui een foto gemaakt van mijn drol op het plateau van de wcquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
fipo posters zijn rukkers
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Geheh, mcDavid zal blij zijn met de OP
Homofoobquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel, homo's vliegen er zó weer uit bij mij, dus wat dat betreft is het volledig correct.
Ga toch iets nuttigs doen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je dat je geen levensgezel in me gevonden hebt.
Wij kunnen wel vliegenquote:Op zondag 12 november 2006 12:10 schreef ChopperMick het volgende:
Die hebben het toch ook altijd gedaan? Zijn samen met ultra lights zo'n beetje de allochtonen uit de vliegerij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |