Nee, geen take off zonder clearance hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan wen je maar![]()
[..]en nu? wordt er nog een beetje gestart/geland?
Mijn persoonlijke record staat nog steeds op een magere twee kotsers per vlucht. Of dat wat zegt over mijn flying skills, of over eht weer, dat laat ik even buiten beschouwingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:07 schreef Public_NME het volgende:
Hoorde van een gozer bij E&M dat hij nog nooit zoveel mensen groen en geel uit een vliegtuig had zien komen. (incl. veel kotsers hehe)
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke record staat nog steeds op een magere twee kotsers per vlucht. Of dat wat zegt over mijn flying skills, of over eht weer, dat laat ik even buiten beschouwing
Zal toch wel, anders wordt het een latertje.... (VFR naar Lux zal wel weer niet mogen van de baasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
![]()
Echt puinhoop op Schiphol!!
Nu al 43 kisten aan het wachten voor clearance.... compu failure.
Hoop dat het vanavond is opgelost!
Haha, zal wel leuk zijn....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zal toch wel, anders wordt het een latertje.... (VFR naar Lux zal wel weer niet mogen van de baas)
Murphy's lawquote:
Yeps, maar nog niet zo lang hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Murphy's lawVlieg je trouwens voor HV?
Ok! Wel vet! Luister nu naar live ATC, hij doet het weer... 'iedereen netjes in een rijtje, wie het eerst komt wie het eerst maalt'quote:
haha ja hoorde het ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:48 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ok! Wel vet! Luister nu naar live ATC, hij doet het weer... 'iedereen netjes in een rijtje, wie het eerst komt wie het eerst maalt'
'You're number 52 in the queue lol!)
Hoelaat vlieg je naar TXL? Hopelijk zit je na de longhaul departure bank....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef Mojave het volgende:
[..]
haha ja hoorde het ooklekker al die pax rustig houden, 2 uur lang
![]()
1945 ltquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hoelaat vlieg je naar TXL? Hopelijk zit je na de longhaul departure bank....
Hmm ok, als het systeem weer brak is kan je wel eens problemen krijgen haha. Hoop voor je van niet!quote:
Ga eens naar Duitsland, Frankrijk of Spanje, daar is veel/alles in de moedertaal, van klaringen tot waarschuwingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:48 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wel extreem lomp dat ze de Nederlandse kisten aanspreken in het Nederlands! Behalve de termen dan.. (pushback etc)
En dat in het juiste topic,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef cheukert het volgende:
tangovictorpapa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |