quote:Nog even vergeleken met een potje tonijn in water, daar staat op 1g vet per 100g product, dus het niet dat er zoveel vet in tonijn zelf zit.
...denk nou eens na....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dan klopt het nog niet, want:
[..]![]()
Nee, maar ik vraag me af hoe ze zo kunnen zeggen dat er 9g olie per 100g tonijn in blijft zitten: dat is toch afhankelijk hoe goed je het blikje uitlekt, denk ik dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Denk je dat de tonijn is afgeschermd van de olie waar het in heeft gezeten?
Dat gaat toch ook in de tonijn zitten.
Dat laatste leek me duidelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik ookWat dat betreft kan je waarschijnlijk niet exact zeggen hoeveel gram olie er achter blijft. In ieder geval veel meer olie dan bij tonijn bewaard in water.
Saroma...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat laatste leek me duidelijk
Overigens was ik gewoon even benieuwd. Ik koop tonijn in blik altijd in water en gooi er zelf olijfolie eroverheen, maar ik was mijn voedselkast aan het opruimen.
Iemand zakje Saroma THT 07-2001?
Jammie of de Jelly puddingquote:
Okee, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:48 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade saroma met koffielikeur oidYum!
Jelly!quote:
Lijkt het wel opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Is hetzelfde als Jello... Google eens op "jello shots"![]()
Jaaaaaa!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt het wel op
[afbeelding]
behalve de wodka en de rum danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef kabouter.muts het volgende:
jakkie bah!
Dat klinkt erg dat je daar ook nog drank bij moet doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!!!!!
In de VS schijn je veel meer smaken te hebben, zoals meloen (die moet je met wodka doen) en ananas (die met rum).
zijn die dan ook in NL te koop?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
ja, jello shots worden veel op studentenfeestjes gebruikt
die moet je zelf makenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zijn die dan ook in NL te koop?
Zo, ja waar?
ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Welke drank zou je dan aanraden?
Zit zelf aan rum en wodka te denken
carbonara saus erbij makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
anyone alive here? sne zit te bedenken wat ik vanavond moet eten, zat te denken aan spaghetti, maar zoek nog variatie, iemand nog suggestions?
Gisteren nog gegeten... spekjes bakken en een plak Gorgonzola langzaam tot een mooie saus laten smelten, versgemalen peper erdoorheen en dat over de spaghetti heen, was erg jummiequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
anyone alive here? sne zit te bedenken wat ik vanavond moet eten, zat te denken aan spaghetti, maar zoek nog variatie, iemand nog suggestions?
Boek is van 1990 en uit de boekenkast van mijn moeder gepakt (das mijn persoonlijke biebquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Hey leuke tip
Is ie bij de bieb of is ie nieuw?
Ik heb ook nog een vraagje :
gisteren rode kool met appeltjes gegeten, stond er op de pot (ja, we aten een potje) alleen met hout of plastic lepel erin.
Waarom niet gewoon met een gewone rvs lepel?
Dan is het vast wel bij de bieb te krijgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Boek is van 1990 en uit de boekenkast van mijn moeder gepakt (das mijn persoonlijke bieb).
Geloof dat er een serie is met deze dame Goldy als hoofdpersonage. Het eerste boek heette 'een moord voor chocola'.
Leest tot nu toe lekker weg iig.
Je tweede vraag zou ik absoluut niet weten eigenlijk. Neem ook meestal rode kool vers of uit de diepvries.
Nee rode kool is altijd wel goed te doen uit pot, maar op de een of andere manier loop ik zelden langs het pottenvak in de supermarkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is het vast wel bij de bieb te krijgen
Het was voor ons ook honderd jaar geleden dat we het aten.
Niet echt vies trouwens hoor
Dat er op een pot Hak rode kool/appels opstond dat je houten of plastic lepels moet gebruiken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Welke vraag had je nou, bluezz?
staat hier in : Appelmoesdilemma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat er op een pot Hak rode kool/appels opstond dat je houten of plastic lepels moet gebruiken.
Ik vroeg me af waarom geen gewone lepel van rvs
MM heeft ook al een antwoord.
Ver gezocht van ze, maar het zal wel dan
Miss hobje heeft gelijk, dat heeft met glasscherven te maken, met een metalen lepel slaan mensen schijnbaar scherven los.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat er op een pot Hak rode kool/appels opstond dat je houten of plastic lepels moet gebruiken.
Ik vroeg me af waarom geen gewone lepel van rvs
MM heeft ook al een antwoord.
Ver gezocht van ze, maar het zal wel dan
Nee, heb haar idd ook al lang niet gezien maar dat het al zo lang was......quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar euh, weet iemand inmiddels waar Krakkemikke is gebleven? bijna 200 dagen geen post meer van krakje.
Heb net lekkerbekjes met sla op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
Die heeft helaas wat privé-problemen waardoor ze al een tijd niet meer online is geweest en ik weet niet of ze op korte termijn weer terugkeert online. Ik spreek haar nog wel eens en ik zal haar de groeten doen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar euh, weet iemand inmiddels waar Krakkemikke is gebleven? bijna 200 dagen geen post meer van krakje.
Boek viel best tegen weinig culinairs aan, maar was wel grappig en het las lekker wegquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gisteren in een boek begonnen van Diane Mott Anderson:
DOOLOPEND BUFFET is de smakelijke combinatie van een spannende detective en een gastronomisch hoogstandje. Kortom, een culinair mysterie om je vingers bij af te likken.![]()
Detectivewerk, denkt Goldy (hoofdpersoon v/h boek), is immers hetzelfde als koken zonder recept, je hebt alle ingrediënten, maar je weet niet hoe je ze moet combineren. En zo ontpopt deze gevierde keukenprinses zich onverwacht tot een intelligente detective.
In het boek staan ook recepten![]()
Sorry....maar ik wilde mijn muis weer terug en dit is de goedgekeurdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:45 schreef Bluezz het volgende:
SOL
Ik word helemaal gek van je usericon, ik moet echt meteen op ESC of IETS klikken als ik je zie posten
Kan er niet tegen.
PM MAIL of MSN doen het niet, dus maar zo
Ik zie het nuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry....maar ik wilde mijn muis weer terug en dit is de goedgekeurde![]()
mails/pm/msn heb ik niet op fok staan...heb jou wel net bijgevoegd![]()
Dat geouwehoer om die muis altijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het nu
Ik klik wel meteen op ESC. als ik je zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |