quote:Nog even vergeleken met een potje tonijn in water, daar staat op 1g vet per 100g product, dus het niet dat er zoveel vet in tonijn zelf zit.
...denk nou eens na....quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Dan klopt het nog niet, want:
[..]![]()
Nee, maar ik vraag me af hoe ze zo kunnen zeggen dat er 9g olie per 100g tonijn in blijft zitten: dat is toch afhankelijk hoe goed je het blikje uitlekt, denk ik dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Denk je dat de tonijn is afgeschermd van de olie waar het in heeft gezeten?
Dat gaat toch ook in de tonijn zitten.
Dat laatste leek me duidelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat denk ik ookWat dat betreft kan je waarschijnlijk niet exact zeggen hoeveel gram olie er achter blijft. In ieder geval veel meer olie dan bij tonijn bewaard in water.
Saroma...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat laatste leek me duidelijk
Overigens was ik gewoon even benieuwd. Ik koop tonijn in blik altijd in water en gooi er zelf olijfolie eroverheen, maar ik was mijn voedselkast aan het opruimen.
Iemand zakje Saroma THT 07-2001?
Jammie of de Jelly puddingquote:
Okee, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:48 schreef Isabeau het volgende:
Chocolade saroma met koffielikeur oidYum!
Jelly!quote:
Lijkt het wel opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Is hetzelfde als Jello... Google eens op "jello shots"![]()
Jaaaaaa!!!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt het wel op
[afbeelding]
behalve de wodka en de rum danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:37 schreef kabouter.muts het volgende:
jakkie bah!
Dat klinkt erg dat je daar ook nog drank bij moet doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!!!!!!
In de VS schijn je veel meer smaken te hebben, zoals meloen (die moet je met wodka doen) en ananas (die met rum).
zijn die dan ook in NL te koop?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
ja, jello shots worden veel op studentenfeestjes gebruikt
die moet je zelf makenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zijn die dan ook in NL te koop?
Zo, ja waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |