ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Welke drank zou je dan aanraden?
Zit zelf aan rum en wodka te denken
carbonara saus erbij makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
anyone alive here? sne zit te bedenken wat ik vanavond moet eten, zat te denken aan spaghetti, maar zoek nog variatie, iemand nog suggestions?
Gisteren nog gegeten... spekjes bakken en een plak Gorgonzola langzaam tot een mooie saus laten smelten, versgemalen peper erdoorheen en dat over de spaghetti heen, was erg jummiequote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
anyone alive here? sne zit te bedenken wat ik vanavond moet eten, zat te denken aan spaghetti, maar zoek nog variatie, iemand nog suggestions?
Boek is van 1990 en uit de boekenkast van mijn moeder gepakt (das mijn persoonlijke biebquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Hey leuke tip
Is ie bij de bieb of is ie nieuw?
Ik heb ook nog een vraagje :
gisteren rode kool met appeltjes gegeten, stond er op de pot (ja, we aten een potje) alleen met hout of plastic lepel erin.
Waarom niet gewoon met een gewone rvs lepel?
Dan is het vast wel bij de bieb te krijgenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Boek is van 1990 en uit de boekenkast van mijn moeder gepakt (das mijn persoonlijke bieb).
Geloof dat er een serie is met deze dame Goldy als hoofdpersonage. Het eerste boek heette 'een moord voor chocola'.
Leest tot nu toe lekker weg iig.
Je tweede vraag zou ik absoluut niet weten eigenlijk. Neem ook meestal rode kool vers of uit de diepvries.
Nee rode kool is altijd wel goed te doen uit pot, maar op de een of andere manier loop ik zelden langs het pottenvak in de supermarkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is het vast wel bij de bieb te krijgen
Het was voor ons ook honderd jaar geleden dat we het aten.
Niet echt vies trouwens hoor
Dat er op een pot Hak rode kool/appels opstond dat je houten of plastic lepels moet gebruiken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Welke vraag had je nou, bluezz?
staat hier in : Appelmoesdilemma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat er op een pot Hak rode kool/appels opstond dat je houten of plastic lepels moet gebruiken.
Ik vroeg me af waarom geen gewone lepel van rvs
MM heeft ook al een antwoord.
Ver gezocht van ze, maar het zal wel dan
Miss hobje heeft gelijk, dat heeft met glasscherven te maken, met een metalen lepel slaan mensen schijnbaar scherven los.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat er op een pot Hak rode kool/appels opstond dat je houten of plastic lepels moet gebruiken.
Ik vroeg me af waarom geen gewone lepel van rvs
MM heeft ook al een antwoord.
Ver gezocht van ze, maar het zal wel dan
Nee, heb haar idd ook al lang niet gezien maar dat het al zo lang was......quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar euh, weet iemand inmiddels waar Krakkemikke is gebleven? bijna 200 dagen geen post meer van krakje.
Heb net lekkerbekjes met sla op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Tha_Butcha het volgende:
Die heeft helaas wat privé-problemen waardoor ze al een tijd niet meer online is geweest en ik weet niet of ze op korte termijn weer terugkeert online. Ik spreek haar nog wel eens en ik zal haar de groeten doen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar euh, weet iemand inmiddels waar Krakkemikke is gebleven? bijna 200 dagen geen post meer van krakje.
Boek viel best tegen weinig culinairs aan, maar was wel grappig en het las lekker wegquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gisteren in een boek begonnen van Diane Mott Anderson:
DOOLOPEND BUFFET is de smakelijke combinatie van een spannende detective en een gastronomisch hoogstandje. Kortom, een culinair mysterie om je vingers bij af te likken.![]()
Detectivewerk, denkt Goldy (hoofdpersoon v/h boek), is immers hetzelfde als koken zonder recept, je hebt alle ingrediënten, maar je weet niet hoe je ze moet combineren. En zo ontpopt deze gevierde keukenprinses zich onverwacht tot een intelligente detective.
In het boek staan ook recepten![]()
Sorry....maar ik wilde mijn muis weer terug en dit is de goedgekeurdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:45 schreef Bluezz het volgende:
SOL
Ik word helemaal gek van je usericon, ik moet echt meteen op ESC of IETS klikken als ik je zie posten
Kan er niet tegen.
PM MAIL of MSN doen het niet, dus maar zo
Ik zie het nuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Sorry....maar ik wilde mijn muis weer terug en dit is de goedgekeurde![]()
mails/pm/msn heb ik niet op fok staan...heb jou wel net bijgevoegd![]()
Dat geouwehoer om die muis altijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het nu
Ik klik wel meteen op ESC. als ik je zie
Do That!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die heeft helaas wat privé-problemen waardoor ze al een tijd niet meer online is geweest en ik weet niet of ze op korte termijn weer terugkeert online. Ik spreek haar nog wel eens en ik zal haar de groeten doen!
Tot ie begint te drijven of goudbruin is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Hey hoi, ik wilde hier geen topic over maken, dus misschien kan iemand me hier helpen.
Ik heb nog bananen en filodeeg en wilde als dessert banaan in filodeeg maken. Maar hoe lang moet dat eigenlijk in de frituur? En is het lekker als ik er een blokje chocolade bij doe oid?
Bedankt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Tot ie begint te drijven of goudbruin is.
Ja nu welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van kleine beetjes
Hebben jullie de sushi dinges miet gezien ????
Dan komen we naar jouquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook wel eens naar een miet komen
Ben d'r alleen nooit
jah en ik was jaloers enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou wel van kleine beetjes
Hebben jullie de sushi dinges miet gezien ????
Die van mij zie je toch ook niet in dit topic?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
ik durf mijn eerste frutsels nieteens te laten zien![]()
quote:
Mensj, het was echt zo de Invesion of the Sushinerds, echtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar serieus...als ik pics zie van degene die sushi maken dan durf ik echt niet meer
Als ik me even in de zgn Japanese-keuken ga uitleven met mijn min of meer strakke zee-wier-met-een-stukje-vis-fratsels-in-het-midden dan kan ik jullie allemaal wegdragen
![]()
ik had erbij moeten zijn dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mensj, het was echt zo de Invesion of the Sushinerds, echt
en ik vind het niet eens zo lekker
Dus gewoon vis-etenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:58 schreef Bluezz het volgende:
ik vind de zalmpjes niet zo lekkah, de tonijn ging en de tarbot, was helemaal geweldig
Kom maar even langs om de lengte van mijn lemmet te checken.quote:
ohhhhhh dokter golfer wat doe jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar even langs om de lengte van mijn lemmet te checken.![]()
Kan je eindelijk ook eens zeggen 'de mijne is 23 centimeter'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn moeder zei me nooit een mes af te likken..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan heb je dan natuurlijk ook nooit gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn moeder zei me nooit een mes af te likken..
Schrikken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik visualiseerde... me... net... Piet... die... een... mes... met... mayo... aflikte...
GAD-VER-DAM-MEquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik visualiseerde... me... net... Piet... die... een... mes... met... mayo... aflikte...
Ik heb toch een ander beeld bij het woordje 'geil'quote:
ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb toch een ander beeld bij het woordje 'geil'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |