Ook alleen maar omdat de scheidsrechter tijdens FCU - GAE zeven minuten blessuretijd bijtrok, waardoor Hans Visser in de 96e minuut een vrije trap mocht inschieten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jullie tegenstander komende zondag heeft ook altijd Eredivisie gespeeld.![]()
Das waar, Hans Visser is een held.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de scheidsrechter tijdens FCU - GAE zeven minuten blessuretijd bijtrok, waardoor Hans Visser in de 96e minuut een vrije trap mocht inschieten.
![]()
Ik mocht erbij zijn, het belangrijkste moment uit de historie van FCU.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Das waar, Hans Visser is een held.
Tsja, wat wil je in zo een bouwval van een stadion?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou dat zal ik je vertellen... Ik kom af en toe wel eens bij een voetbalwedstrijdje van FC Den Bosch. En zo was ik ook eerder dit seizoen in Haarlem een wedstrijd die op zondagmiddag gespeeld werd. Het stadion was zowieso al niet echt dichtbevolkt (en dan druk ik me nog netjes uit) maar toen in de rust de tussenstand van Ajax voorbij kwam (die stonden voor) hoorde je allemaal gejuich![]()
Tja, het zijn nog steeds 4 clubs die nooit in de eerstedivisie hebben gespeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de scheidsrechter tijdens FCU - GAE zeven minuten blessuretijd bijtrok, waardoor Hans Visser in de 96e minuut een vrije trap mocht inschieten.
![]()
dat zegt toch ook wel genoeg?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, wat wil je in zo een bouwval van een stadion?
Het mag niet eens meer een stadion genoemd worden naar mijn mening.
Gelukkig gaat de bouw van het nieuwe stadion door . . . .
Maar jij trekt dus conclusies uit het feit dat er een paar mensen juichen, omdat Ajax voorstaat?
Goed, weet ik in ieder geval zeker dat ik geen discussies met je hoef aan te gaan
Aan een reactie als deze kunnen vele zwakzinnigen een voorbeeld nemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ fan zijnde hoop ik ook dat Ajax lekker onder AZ blijft. Waarom? Niet zozeer omdat ik Ajax helemaal niets zou gunnen, maar simpelweg omdat Ajax onder AZ zal moeten staan als AZ nog eens landskampioen wil worden. Dit geldt dan natuurlijk ook voor PSV, Feyenoord en alle andere eredivisieclubs.
Voor de rest zal het mij weinig boeien wat Ajax doet, als ze op Europees niveau maar knap presteren zonder AZ dan in de weg te zitten (finale CL tussen Ajax en AZ dan mag wat mij betreft Ajax het lekker laten liggen).
AZ moet dan volgende wedstrijd tegen ADO. Het boeit mij dan geen hol of ADO in het verleden al 14 keer de CL heeft gewonnen of wellicht 35 keer gedegradeerd is naar de onderste regionen van het amateurvoetbal, het gaat om het hier en nu. AZ zou in principe beter moeten zijn dan ADO, verliezen zij dan is dit gewoon slecht van het huidige AZ, niet meer of minder.
Mocht Boukhari naar AZ komen, prima allemaal. Het is niet alsof hij hele verhalen heeft lopen verkondigen dat hij ras Ajaxcied is en AZ ontzettend kut is en dat zijn komst dan enigszins raar is. Hetzelfde met Perez. Hij wou graag bij Ajax voetballen...helaas voor AZ dan. Ik had hem graag nog bij AZ gezien, maar hij is niet aan het rondbazuinen hoe kut hij het wel niet bij AZ vond of iets dergelijks.
Goede reactie!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ fan zijnde hoop ik ook dat Ajax lekker onder AZ blijft. Waarom? Niet zozeer omdat ik Ajax helemaal niets zou gunnen, maar simpelweg omdat Ajax onder AZ zal moeten staan als AZ nog eens landskampioen wil worden. Dit geldt dan natuurlijk ook voor PSV, Feyenoord en alle andere eredivisieclubs.
Voor de rest zal het mij weinig boeien wat Ajax doet, als ze op Europees niveau maar knap presteren zonder AZ dan in de weg te zitten (finale CL tussen Ajax en AZ dan mag wat mij betreft Ajax het lekker laten liggen).
AZ moet dan volgende wedstrijd tegen ADO. Het boeit mij dan geen hol of ADO in het verleden al 14 keer de CL heeft gewonnen of wellicht 35 keer gedegradeerd is naar de onderste regionen van het amateurvoetbal, het gaat om het hier en nu. AZ zou in principe beter moeten zijn dan ADO, verliezen zij dan is dit gewoon slecht van het huidige AZ, niet meer of minder.
Mocht Boukhari naar AZ komen, prima allemaal. Het is niet alsof hij hele verhalen heeft lopen verkondigen dat hij ras Ajaxcied is en AZ ontzettend kut is en dat zijn komst dan enigszins raar is. Hetzelfde met Perez. Hij wou graag bij Ajax voetballen...helaas voor AZ dan. Ik had hem graag nog bij AZ gezien, maar hij is niet aan het rondbazuinen hoe kut hij het wel niet bij AZ vond of iets dergelijks.
Thnxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goede reactie!
Toch denk ik dat de huidige prestaties van AZ slechts van tijdelijke aard zijn, op termijn kan de club niet opboksen tegen Ajax, Feyenoord en PSV. Juist dáárom vind ik het zo vreemd dat veel jongens die vijf jaar geleden nog voor Ajax waren, nu ineens een hekel pretenderen te hebben, want misschien gaan ze over een jaar of vijf wel weer om de week naar de Amsterdam ArenA.
Ken je de club Boavista?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik heb dan ook geen hekel aan Ajax. Natuurlijk is het wel duidelijk voor iedereen dat het ook bij Ajax niet alles goud is. Ook daar zijn er spelers met dipjes (Maduro) maar die heb je ook bij Feyenoord of AZ. Ik ben blij tot hoeverre AZ nu is gekomen, maar ben wel zo realistisch dat we Ajax nog niet voorbij zijn. Dit gaat ook nog wel even duren. De basis ligt er (leuk en groter stadion, mooi voetbal met accceptabele resultaten etc). Maar uiteindelijk zal AZ toch echt ergens prijzen moeten gaan binnenslepen. Eigenlijk lijken AZ en Ajax dan ook redelijk op elkaar op dit moment. Net even te wisselvallig, net overal buiten vallen etc. Het is het allemaal net niet. PSV is dan ook weer niet supergoed, het verschil in punten ligt dan ook meer in het puntenverlies van Ajax en AZ dan in het superieure voetbal van PSV waarbij je fictief zou kunnen denken dat PSV 4 punten scoort ipv 3 bij een gewonnen wedstrijd. Dat is dus echt niet zo. Maar omdat de rest slechter presteert, "presteert" PSV simpelweg beter.
Ik hoop uiteindelijk wel dat AZ gedurende 10 jaar in de top 4 kan zitten (met daarin zeker 1 keer landskampioen) om echt te mogen spreken van een blijvertje.
Is Gregoor van Dijk al preventief geschorst?quote:
Nee sorry. Ik probeer wel voetbalgerelateerde zaken te volgen hier op fok en dergelijke, maar een voetbalwiki ben ik helaas nietquote:
Boavista kennen is nu niet echt een voorbeeld van grote voetbalkennisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik probeer wel voetbalgerelateerde zaken te volgen hier op fok en dergelijke, maar een voetbalwiki ben ik helaas niet![]()
Die van Dijk is echt zo slim als een hoop strontquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Is Gregoor van Dijk al preventief geschorst?.
Komt dat meisje van je avatar uit de regio Utrecht?quote:
Dat is een jeugdfoto van gregoor van dijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komt dat meisje van je avatar uit de regio Utrecht?
Jullie? Mijn team moet zaterdag tegen Heerenveenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jullie tegenstander komende zondag heeft ook altijd Eredivisie gespeeld.![]()
Tsja, ik heb ook weleens bij Haarlem op de tribune gezeten, terwijl ik voor Ajax ben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:40 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dat zegt toch ook wel genoeg?![]()
Slecht voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook weleens bij Haarlem op de tribune gezeten, terwijl ik voor Ajax ben.
(toch heeft dat stadion zijn charmes)
Het is toch niet vreemd om een zwak te hebben voor de lokale HFC?
Ik denk dat datzelfde geld voor een heleboel andere supporters.
Iemand uit Maastricht is misschien voor PSV, maar zal een zwak hebben voor MVV.
Iemand uit Leeuwarden is mischien voor Heerenveen, maar zal ook een zwak hebben voor Cambuur.
Ik vind het niet zo vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |